Метро на Троєщину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Русанівські сади

Сообщение Бодрый »

Вид на тунелі метро з естакадної частини ПМП, яка розташована між Центральною Садовою вул. та залізницею
Вложения
Скрін з фото П. Авдокушина
Скрін з фото П. Авдокушина
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Русанівські сади

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
18 авг 2024, 20:19
Вид на тунелі метро з естакадної частини ПМП, яка розташована між Центральною Садовою вул. та залізницею
Гарний вид, трошки стало все зрозуміліше (де зараз закінчується основна частина ПВМП і де починається з'їзд на сади)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Русанівські сади

Сообщение Бодрый »

Розкрадання на будівництві Подільського мосту – субпідрядника підозрюють у привласненні 6 млн грн на підводних роботах

За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратурою міста Києва повідомлено про підозру керівнику субпідрядної організації за фактом привласнення бюджетних коштів в особливо великих розмірах під час будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (ч. 5 ст. 191 КК України).

Як встановило слідство, генпідрядник будівництва Подільського мосту у 2020 році вніс неправдиві дані про обсяги та вартість підводних робіт, які виконувало субпідрядне підприємство.

Йдеться про роботи з очищення металоконструкцій від обростання на глибині 12-20 метрів із залученням водолазної станції. За ці роботи субпідрядній організації перерахували понад 6 млн грн.

Згідно висновків судової будівельно-технічної та економічної експертизи, вказані роботи фактично не проводилися.

Обвинувальний акт стосовно генпідрядника за вказаними фактами вже скеровано до суду.

Слідство щодо інших фактів заволодіння бюджетними коштами під час будівництва Подільського мосту триває.

Досудове розслідування - Подільське УП ГУНП у м. Києві, оперативний супровід - УСР в м. Києві ДСР НП України.
Джерело ТК Офіс ГП
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Русанівські сади

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
20 авг 2024, 09:48
Розкрадання на будівництві Подільського мосту – субпідрядника підозрюють у привласненні 6 млн грн на підводних роботах

За процесуального керівництва Подільської окружної прокуратурою міста Києва повідомлено про підозру керівнику субпідрядної організації за фактом привласнення бюджетних коштів в особливо великих розмірах під час будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (ч. 5 ст. 191 КК України).

Як встановило слідство, генпідрядник будівництва Подільського мосту у 2020 році вніс неправдиві дані про обсяги та вартість підводних робіт, які виконувало субпідрядне підприємство.

Йдеться про роботи з очищення металоконструкцій від обростання на глибині 12-20 метрів із залученням водолазної станції. За ці роботи субпідрядній організації перерахували понад 6 млн грн.

Згідно висновків судової будівельно-технічної та економічної експертизи, вказані роботи фактично не проводилися.

Обвинувальний акт стосовно генпідрядника за вказаними фактами вже скеровано до суду.

Слідство щодо інших фактів заволодіння бюджетними коштами під час будівництва Подільського мосту триває.

Досудове розслідування - Подільське УП ГУНП у м. Києві, оперативний супровід - УСР в м. Києві ДСР НП України.
Джерело ТК Офіс ГП
Мене радує що це не стосується Автостради)
Але якщо Еко-буд-трейд банкрут, як він поверне 6 млн?

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Русанівські сади

Сообщение Бодрый »

Aktivnyy писал(а):
20 авг 2024, 09:41
Гарний вид, трошки стало все зрозуміліше (де зараз закінчується основна частина ПВМП і де починається з'їзд на сади)
З цікавого на Русанівських садах - це те, що на естакадній частині ПМП, яка знаходиться між Центральною Садовою вул. та залізницею, почали встановлювати незмінну опалубку
Вложения
Скрін з ролика П. Авдокушина
Скрін з ролика П. Авдокушина
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Русанівські сади

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
20 авг 2024, 10:10
Aktivnyy писал(а):
20 авг 2024, 09:41
Гарний вид, трошки стало все зрозуміліше (де зараз закінчується основна частина ПВМП і де починається з'їзд на сади)
З цікавого на Русанівських садах - це те, що на естакадній частині ПМП, яка знаходиться між Центральною Садовою вул. та залізницею, почали встановлювати незмінну опалубку
Але я вже казав, допоки немає прогресу по тунелям, то важко щось прогнозувати

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10940
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троєщину

Сообщение TANK »

а вот несьемная опалубка - это не очень хорошо(( как показывает практика, качество подобных ЖБ фигнюшек - в целом ниже плинтуса. И рано или поздно они начнут крошиться и сыпаться вниз. Лучший пример подобного - торцевые бортики южного моста. о заборе метрочасти вообще молчу.

Да и по фото видно, что кроме проушин - у нее нет армирования с будущим слоем бетона, так что не факт, что это вообще не приспособленные под опалубку какие-нибудь тротуарные плитки (шучу, но в каждой шутке...)

И да, критика по поводу "там не тот бетон, там тощий, а тут - огогооо" не принимается, т.к. никто из нас не знает ни какой на южном мосту, ни тут((
Последний раз редактировалось TANK 20 авг 2024, 12:19, всего редактировалось 1 раз.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троєщину

Сообщение Бодрый »

TANK писал(а):
20 авг 2024, 11:12
а вот несьемная опалубка - это не очень хорошо(( как показывает практика,
Швидше
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10940
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троєщину

Сообщение TANK »

так можно применить еще и фекально-дендральный метод строительства - не только быстро, но еще и дешево. :veryhappy:
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троєщину

Сообщение VOVA_H »

Я також звернув увагу на те що плити опалубки без жодних випусків арматури.
Вони будуть жити своїм життям окремо від основної конструкції.
Надіюсь вони невраховані в розрахунках на міцність, б якщо інакше, то попадати можуть не тільки вони.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Русанівські сади

Сообщение Бодрый »

Прокуратура змусила генпідрядника будівництва Подільсько-Воскресенського мосту прибрати незаконне будівельне сміттєзвалище на Трухановому острові та заплатити до бюджету 130 тис. гривень

Подільською окружною прокуратурою міста Києва забезпечено повне відшкодування генеральним підрядником будівництва Подільсько-Воскресенського мосту збитків від засмічення та забруднення земельної ділянки на Трухановому острові. На неї звозили відходи, шкідливі для життя, здоров’я людей.

Нагадаємо, що за цим фактом начальнику будівельної дільниці приватного товариства було повідомлено про підозру у забрудненні земель відходами, шкідливими для життя, здоров’я людей або довкілля та зловживанні службовим становищем (ч.1 ст. 239, ч. 1 ст. 364-1 КК України).

Встановлено, що земельну ділянку перетворили на сміттєзвалище у змові з посадовцями двох субпідрядних організацій, з метою економії коштів, виділених на вивезення сміття. Висновками експертизи було підтверджено, що розмір шкоди, завданої довкіллю такими діями, становить майже 130 тис. гривень.

Також, відповідно до розрахунку Державної екологічної служби Столичного округу, встановлено розмір шкоди від засмічення земельних ресурсів твердими побутовими та будівельними відходами в сумі 4,9 млн грн.

Наразі товариством відшкодовані збитки у вигляді забруднення земель в розмірі майже 130 тис. грн. шляхом їх перерахування на казначейський рахунок ГУ ДКСУ у м. Києві. Шкода від засмічення земельних ресурсів будівельними відходами відшкодована шляхом повної очистки території від сміття.

Досудове слідство триває. Розслідування здійснюється слідчими ВП в річковому порту Київ ГУНП у м. Києві.

Пресслужба Київської міської прокуратури
https://kyiv.gp.gov.ua/ua/news.html?_m= ... &id=367862
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Русанівські сади

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
21 авг 2024, 17:36
Прокуратура змусила генпідрядника будівництва Подільсько-Воскресенського мосту прибрати незаконне будівельне сміттєзвалище на Трухановому острові та заплатити до бюджету 130 тис. гривень

Подільською окружною прокуратурою міста Києва забезпечено повне відшкодування генеральним підрядником будівництва Подільсько-Воскресенського мосту збитків від засмічення та забруднення земельної ділянки на Трухановому острові. На неї звозили відходи, шкідливі для життя, здоров’я людей.

Нагадаємо, що за цим фактом начальнику будівельної дільниці приватного товариства було повідомлено про підозру у забрудненні земель відходами, шкідливими для життя, здоров’я людей або довкілля та зловживанні службовим становищем (ч.1 ст. 239, ч. 1 ст. 364-1 КК України).

Встановлено, що земельну ділянку перетворили на сміттєзвалище у змові з посадовцями двох субпідрядних організацій, з метою економії коштів, виділених на вивезення сміття. Висновками експертизи було підтверджено, що розмір шкоди, завданої довкіллю такими діями, становить майже 130 тис. гривень.

Також, відповідно до розрахунку Державної екологічної служби Столичного округу, встановлено розмір шкоди від засмічення земельних ресурсів твердими побутовими та будівельними відходами в сумі 4,9 млн грн.

Наразі товариством відшкодовані збитки у вигляді забруднення земель в розмірі майже 130 тис. грн. шляхом їх перерахування на казначейський рахунок ГУ ДКСУ у м. Києві. Шкода від засмічення земельних ресурсів будівельними відходами відшкодована шляхом повної очистки території від сміття.

Досудове слідство триває. Розслідування здійснюється слідчими ВП в річковому порту Київ ГУНП у м. Києві.

Пресслужба Київської міської прокуратури
https://kyiv.gp.gov.ua/ua/news.html?_m= ... &id=367862
Я от дивлячись на це, таке відчуття зараз всі соки вижимають з Еко-буд-трейд, а потім банкрутство. То справа про банкрутство, то вкрадення 6 млн, то сміттєзвалище

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10940
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Троєщину

Сообщение TANK »

стандартная процедура, вообще-то. на конторе денег уже нет. все эти требования - вторая (в лучшем случае), а то и третья очередь. Суд признает требование кредитора - в прессе волна чепчиков в воздух, пиар и обязательно фуршет о скором приходе кучи денег, фактически - пшик. сначала идут зарплаты и налоги, а все остальное - извините, денег больше нет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метро на Троєщину

Сообщение Бодрый »

TANK писал(а):
21 авг 2024, 23:03
сначала идут зарплаты и налоги, а все остальное - извините, денег больше нет.
TANK, на балансі Еко-Буд-Трейду і стільчика намає
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Aktivnyy

Re: Метро на Троєщину

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
21 авг 2024, 23:58
TANK писал(а):
21 авг 2024, 23:03
сначала идут зарплаты и налоги, а все остальное - извините, денег больше нет.
TANK, на балансі Еко-Буд-Трейду і стільчика намає
Якби всі об'єкти будували не фірми одноденки (як у випадку ПВМП, Шулявки) а потужні підрядники з гарною репутацією, можливо ПВМП був би вже добудований

Ответить