Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Как я понимаю, учитывая проект запуска городской электрички по кольцу уже в этом году и отсутствие японского кредита на строительство метро, наиболее вероятно будет принято решение продлевать СТ до ГЭ, а строительство метро отложить на неопределенный срок.
Главное, чтобы трамвай довели до ума (как минимум до уровня реконструированной линии СТ-3). А в идеале еще и Депо построить (достроить) на Троещине не помешало бы.
Главное, чтобы трамвай довели до ума (как минимум до уровня реконструированной линии СТ-3). А в идеале еще и Депо построить (достроить) на Троещине не помешало бы.
- NickElrond
- Дежурный по станции
- Сообщения: 323
- Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
- Откуда: Киев
Будівництво метро на Троєщину [ можливо ] розпочнеться у 2012 році
[ «Українська правда. Київ» | 18.03.2011 17:44 ]
[ «Українська правда. Київ» | 18.03.2011 17:44 ]
Будівництво лінії метро «Троєщина — Осокорки» може розпочатися [ а може й не розпочатися ] на початку 2012 року.
Про це заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, Київ.comments.ua з посиланням на Дело.
«Проект, який ми однозначно всіма силами будемо реанімувати — це будівництво метро на Троєщину. Зараз закінчується робота над проектною документацією, і на початку наступного року ми можемо почати [ а можемо й не почати ] будівництво. Кошторис буде чітко визначений після того, як буде закінчена проектна документація», — сказав він.
Крамаренко відзначив, що за попередніми оцінками, вартість проекту з урахуванням закупівлі рухомого складу становить близько 12 мільярдів гривень. Термін реалізації — чотири роки, тобто до 2016 року.
Говорячи про джерела коштів на будівництво, заступник голови КМДА розповів, що одне з напрацювань — договір з японською корпорацією Itochu Corporation.
«У нас був підписаний меморандум, японці були готові вкладати. Але всі ми знаємо, що відбулося в Японії, і, з огляду на ці нові обставини, поки незрозуміло, чи будуть вони брати участь. Альтернативне фінансування може бути залучено через випусків євробондів, але це питання державних гарантій», — заявив Кухаренко.
Про це заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко, Київ.comments.ua з посиланням на Дело.
«Проект, який ми однозначно всіма силами будемо реанімувати — це будівництво метро на Троєщину. Зараз закінчується робота над проектною документацією, і на початку наступного року ми можемо почати [ а можемо й не почати ] будівництво. Кошторис буде чітко визначений після того, як буде закінчена проектна документація», — сказав він.
Крамаренко відзначив, що за попередніми оцінками, вартість проекту з урахуванням закупівлі рухомого складу становить близько 12 мільярдів гривень. Термін реалізації — чотири роки, тобто до 2016 року.
Говорячи про джерела коштів на будівництво, заступник голови КМДА розповів, що одне з напрацювань — договір з японською корпорацією Itochu Corporation.
«У нас був підписаний меморандум, японці були готові вкладати. Але всі ми знаємо, що відбулося в Японії, і, з огляду на ці нові обставини, поки незрозуміло, чи будуть вони брати участь. Альтернативне фінансування може бути залучено через випусків євробондів, але це питання державних гарантій», — заявив Кухаренко.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Нынешняя документация не учитывает японский опыт (АЭС не предлагать), а это - одно из ключевых условий выдачи кредита.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9340
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Анатолий, во-первых, Японии итак плохо, во-вторых, вкладывание денег создаст для них рабочие места и промышленное производство. Я бы не был так однозначен. Хотя, конечно, катастрофа внесёт коррективы.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция