Страница 405 из 499

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 12:20
Бодрый
Чому всі так ниють на рахунок виїзду на вул. Стальського ?
Після того, як побудують напрямок в бік вул. Оноре де Бальзака, напрямок на вул. Стальського обов'язково має бути реалізовано.
Або одночасно
Бульвар Перова ? Світлофори ? Корки ? А де їх немає ? Чи зараз краща ситуація по просп. Романа Шухевича ?
Більш того, вулицю Стальського можна спокійно розширити за рахунок територій авторинку, парковки та кафе
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение
Фото Sergey Borisovich

ИзображениеИзображение
Фото зі сторінки мера в ФБ

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 14:08
Анатолий
Romkich писал(а):
17 июл 2020, 11:57
Анатолий писал(а):
17 июл 2020, 08:35
Маю надію, що ніяких з'їздів-заїздів на Бальзака та Навої не буде! Нехай будують на Стальського та Микитенка!!
Вы хоть немного понимаете, какой ад вы предлагаете устроить на Перова? Свести все потоки в одно бутылочное горлышко... Там надо громоздить адскую развязку, чтобы как то разрулить это... А в реальности все закончится светофором...
Я очень рад, что у власти хватило ума изменить проект и не делать глупостей...
1) зробити вулицю Стальського тількі з одностороннім рухом від Райдужної до Братиславської.
2) зробити вулицю Микитенка також з одностороннім рухом від Братиславської до Райдужної, а далі міст через калюжу Радунку - заїзд на ПВМП.
3) при з'їзді з ПВМП на Стальського потрібна розв'язка, яка виведе частину трефіку на Райдужну, частину на Стальського.
4) зараз від Райдужної до Братиславської вулиця Стальського має такі дільниці - 4 смуги - 2 смуги - 2 смуги - 4 смуги - 5 смуг (біля Епіцентру) - 4 смуги.
5) Стальського легко розширити по всій довжині, треба тільки знести частину авторинку та частину біля Квадрату і парку Аврора - місце для цього є.
6) при цьому треба додатково зробити ще розв'язки на перетині Стальського з Перова, Курнатовського та Братиславською - місце є.
7) у зворотньому напрямку також треба зробити розв'язки на перетині Микитенка з Братиславською, Курнатовського, Перова та Райдужній - місце є.
8) при розширенні треба переносити не так вже і багато зелених насаджень.
9) біля близьких будинків і шкіл треба зробити шумозахисні екрани.
10) щоб прибрати світлофори на перехрестях і переходи біля шкіл, треба зробити підземні переходи.
11) на Микитенка робиться розширення в бік Епіцентру, парку Аврора, біля Квадрату, вирівнюється дорога від Перова до вулиці Серова знесенням цієї частини авторинку - місце є.
12) зараз на Микитенка: 2 смуги - 2 смуги - 2 смуги - 4 смуги.
13) прибираємо незаконні парковки та розширяємо цю вулицю до 3-х смуг безперешкодно.
14) модернізуємо системи зливової каналізації та освітлення і буде всім щастя!
15) потоки машин з мосту потіхеньку розсмоктуються на вулиці Райдужна, Перова, Курнатовського та Братиславську.
16) у випадку аварії чи затору на будь-якій ділянці є завжди об'їздні щляхи для з'їзду з мосту чи заїзду на нього!

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 14:13
Dvorko
Бодрый писал(а):
17 июл 2020, 12:20
Чому всі так ниють на рахунок виїзду на вул. Стальського ?
Після того, як побудують напрямок в бік вул. Оноре де Бальзака, напрямок на вул. Стальського обов'язково має бути реалізовано.
Або одночасно
Бульвар Перова ? Світлофори ? Корки ? А де їх немає ? Чи зараз краща ситуація по просп. Романа Шухевича ?
Більш того, вулицю Стальського можна спокійно розширити за рахунок територій авторинку, парковки та кафе
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение
Фото Sergey Borisovich

ИзображениеИзображение
Фото зі сторінки мера в ФБ
Я за виведення автомобільної частини на вулиці Микитенка і Стальського, так як було у попередньому проекті. Тим паче в перспективі можна буде побудувати на перетині Перова-Стальського-Микитенка повноцінну транспортну розв'язку, навіть з можливістю знесення прилеглої забудови /за все треба платити/. Пробки? Так, будуть. Але, на мою думку така схема все ж перерозподілить потоки і набагато зменишть навантаження на Північний міст, а з появою метро - і поготів)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 14:55
GSE
Бодрый писал(а):
17 июл 2020, 12:20
Після того, як побудують напрямок в бік вул. Оноре де Бальзака
Как только рак на горе свистнет))))))
Там целый ворох нерешенных проблем и я не вижу очереди из желающих решать эти проблемы - зато клерки разных мастей массово стараются отвертеться.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 14:59
GSE
Dvorko писал(а):
17 июл 2020, 14:13
Я за виведення автомобільної частини на вулиці Микитенка і Стальського, так як було у попередньому проекті. Тим паче в перспективі можна буде побудувати на перетині Перова-Стальського-Микитенка повноцінну транспортну розв'язку, навіть з можливістю знесення прилеглої забудови /за все треба платити/. Пробки? Так, будуть. Але, на мою думку така схема все ж перерозподілить потоки і набагато зменишть навантаження на Північний міст, а з появою метро - і поготів)
Выводить будут только на Стальского. Предпроектное видение развязки там давно есть, но будем реалистами - будет поставлен светофор - дешево и сердито. В том лучшем случае если когда-то дотянут через озеро, канешн.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 июл 2020, 16:24
Rider
Признание, что старые ванты не годятся для эксплуатации:


Подрядчик отбрехивается про якобы необходимость снятия измерений нагрузок, - сделали хорошую мину при плохой игре и т.п.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 июл 2020, 09:32
Бодрый
Дві арки
ИзображениеИзображение
Фото jekaloc

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 июл 2020, 21:14
Бодрый
ИзображениеИзображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 июл 2020, 22:24
DFAW
Romkich писал(а):
17 июл 2020, 11:57
Анатолий писал(а):
17 июл 2020, 08:35
Маю надію, що ніяких з'їздів-заїздів на Бальзака та Навої не буде! Нехай будують на Стальського та Микитенка!!
Вы хоть немного понимаете, какой ад вы предлагаете устроить на Перова? Свести все потоки в одно бутылочное горлышко... Там надо громоздить адскую развязку, чтобы как то разрулить это... А в реальности все закончится светофором...
Я очень рад, что у власти хватило ума изменить проект и не делать глупостей...
Есть моделирование, оно спокойно работает без всяких развязок, но только в случаи именно выведении на две улицы. Всё остальное не едет, если конечно модель не ломать через колено , как любят некоторые "эксперты"

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 июл 2020, 22:37
Бодрый
Прибули нові ванти
ИзображениеИзображение
Фото Олег Тоцький

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 июл 2020, 12:52
Dvorko
GSE писал(а):
17 июл 2020, 14:59
Dvorko писал(а):
17 июл 2020, 14:13
Я за виведення автомобільної частини на вулиці Микитенка і Стальського, так як було у попередньому проекті. Тим паче в перспективі можна буде побудувати на перетині Перова-Стальського-Микитенка повноцінну транспортну розв'язку, навіть з можливістю знесення прилеглої забудови /за все треба платити/. Пробки? Так, будуть. Але, на мою думку така схема все ж перерозподілить потоки і набагато зменишть навантаження на Північний міст, а з появою метро - і поготів)
Выводить будут только на Стальского. Предпроектное видение развязки там давно есть, но будем реалистами - будет поставлен светофор - дешево и сердито. В том лучшем случае если когда-то дотянут через озеро, канешн.
Та дотягнуть якось, але світлофор, і ТІЛЬКИ на Стальського - це звичайно "по-нашому"...

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 июл 2020, 12:55
Dvorko
Бодрый писал(а):
19 июл 2020, 09:32
Дві арки
ИзображениеИзображение
Фото jekaloc
Буде класний ракурс - арка в арці) З дрона

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 июл 2020, 13:04
Бодрый
Хлопці, ну треба ж "якісь" роботи по ПМП залишити й наступним поколінням ✋

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 июл 2020, 13:05
Romkich
Та дотягнуть якось, але світлофор, і ТІЛЬКИ на Стальського - це звичайно "по-нашому"...
Через озеро тянуть не будут, следите да новостями... КМДА уже неоднократно заявляла об этом....

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 июл 2020, 14:42
Rider
КГГА у нас много чего заявляет... Даже Остап Бендер с его Нью-Васюками был более близок к реальности.