В Киеве до 2012 года будет построена новая дорога от Подольского мостового перехода до Троещины
10.11.2010 г.
В Киеве до 2012 года будет построена новая дорога от Подольского мостового перехода до Троещины. Распоряжение о строительстве дороги от Подольского мостового перехода до проспекта Ватутина подписал Киевский городской голова Леонид Черновецкий, сообщает пресс-служба столичной горадминистрации.
Дорога будет построена с целью введения в эксплуатацию второй очереди Подольского мостового перехода. Также планируется построить на левом берегу транспортную развязку в урочище Горбачиха на примыкании к мостовому переходу, и на правом берегу - заезд с ул. Верхний Вал на Подоле через Гавань на мостовой переход.
Согласно распоряжению, заказчиком строительства дороги определено коммунальное предприятие "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений в Киеве", которое должно разработать и утвердить проект строительства и определить на конкурсной основе генеральные проектную и строительную организации.
Не знаю, автодорожні виїзди так і просяться "розійтись" на Микитенка - Стальського)
Прочитав, що брехун кличко обіцяє що вже в 2020 році буде виїзд на Навої! З нетерпінням чекаю на спротив власників гаражів і приватного сектору, який мав жити спокійно. Але, дякуючи деяким істеричкам, тепер буде знос десь приблизно 5 приватних будинків. Суд зможе так швидко розглянути цю справу?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 23 июл 2020, 22:13
Бодрый
Анатолий, та всі давно вже розуміють, що цього року будуть намагатися побудувати ПМП лише до Центрально Садової вулиці
Наступного року, можливо, будуть робити спробу з'єднати ПМП з вул. Оноре де Бальзака. А якщо не будуть слухати воскресенських дівчат, то через озеро Радунка. Але то вже буде після виборів і можна буде не поспішати
Напрям в бік просп. Алішера Навої - то, скоріш за все, далека перспектива
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 23 июл 2020, 22:26
Анатолий
Що потрібно зробити щоб до 31 грудня 2020 року побудувати з'їзд з Подольського мосту на проспект Алішера Навої?
1) аналізуємо вільне місце. Навіть в Русанівських садах потрібно до залізниці знести декілька будинків. Одразу за залізницею знаходяться гаражі. Оскільки вони розташовані в санітарній зоні, проблем з їх демонтажем не повинно бути. Гаражів дуже багато, тому діяти кличко повинен дуже швидко. Куди їх перенести - це вже реальна проблема! Але найбільшу проблему створюють приватні житлові будинки, де постійно мешкають люди. Процес їх відселення треба розпочати негайно! Враховуючи потрібне місце для будівництва трьохсмугової естакади на високих опорах, треба переносити кілька сотен гаражів.
2) аналізуємо особливості будівництва. Висота опор потребує дуже міцної конструкції. Потрібні також сучасні системи освітлення, дощової каналізації та захисту від шуму.
3) аналізуємо потік машин. При навантаженні 60 тисяч машин за добу, потрібно робити скрізь 3 смуги. Весь трефік вийде на перетин вулиці Райдужної та проспекту Навої.
4) аналізуємо існуючий стан речей. В сторону Навої йде 2 смуги, в сторону Райдужної - також 2 смуги. Там треба робити розв'язку - щоб без зупинок частина потоку йшла на Навої, частина - на Райдужну. На Навої треба прибирати світлофори та зробити хоча б один підземний перехід - місце дозволяє. Далі - перетин з бульваром Перова. Я би там також зробив розв'язку, бо далі трефік буде ділитися на 3 напрямки - праворуч на проспект Визволителів, прямо на Навої, ліворуч на бульвар Перова. На вулиці Райдужній біля будинку №69 треба прибирати наземний перехід і будувати підземний! Місце для цього є. Біля 265-ої школи також треба прибирати світлофор і робити розв'язку.
Якщо кличко хоче, щоб одночасно з Навої був заїзд, то треба зробити наступне.
1) розширити Навої від перетину з Перова до Райдужної.
2) розширити Райдужну від Кибальчича до Навої.
3) в місцях перетину Райдужної з вулицями Микитенка та Стальського треба знову робити розв'язки, інакше трефік стане намертво!
4) 3 смуги на заїзд можуть привести до необхідності додаткового знесення приватних будинків.
А тепер питання - встигне це все зробити кличко до 31 грудня 2020 року?