Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 5
- Зарегистрирован: 03 апр 2011, 20:15
Немного помогу:Старый машинист писал(а):Спасибо за совет, действительно, получилось. Фотки в альбоме.
1) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7957
2) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7956
3) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7955
4) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7954
5) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7953
6) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7952
7) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7951
8) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7950
9) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7949
10) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7948
11) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7947
12) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7946
13) http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=7945
Это всё фотки старого машиниста!!!!!!!
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Рішення Київської міської ради від 28 грудня 2010 року № 530/5342
«Про надання земельної ділянки комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві на території Русанівських садів (відрізок від садового товариства ”Мічурінець” до садового товариства ”Рубін”) у Дніпровському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 28 грудня 2010 року № 529/5341
«Про надання земельної ділянки комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві на території Русанівських садів (відрізок від садового товариства ”Сад-будівник” до залізниці Дарниця-Петрівка) у Дніпровському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 року № 50/5437
«Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 27.05.2010 N 964/4402 ”Про передачу громадянам, земельні ділянки яких підлягають перенесенню з траси будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві, у приватну власність земельних ділянок для дачного будівництва на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва”»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 року № 49/5436
«Про надання земельних ділянок комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва заїзду на Подільський мостовий перехід з вул. Набережно-Хрещатицької в районі вул. Верхній Вал — Нижній Вал у Подільському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
«Про надання земельної ділянки комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві на території Русанівських садів (відрізок від садового товариства ”Мічурінець” до садового товариства ”Рубін”) у Дніпровському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 28 грудня 2010 року № 529/5341
«Про надання земельної ділянки комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві на території Русанівських садів (відрізок від садового товариства ”Сад-будівник” до залізниці Дарниця-Петрівка) у Дніпровському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 року № 50/5437
«Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 27.05.2010 N 964/4402 ”Про передачу громадянам, земельні ділянки яких підлягають перенесенню з траси будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві, у приватну власність земельних ділянок для дачного будівництва на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва”»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument
Рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 року № 49/5436
«Про надання земельних ділянок комунальному підприємству ”Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” для будівництва заїзду на Подільський мостовий перехід з вул. Набережно-Хрещатицької в районі вул. Верхній Вал — Нижній Вал у Подільському районі м. Києва»
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocument


Не смотря на собития в японии, о строительстве метро незабывают.....
http://www.ugmk.info/news/u-popova-uzhe ... ewinu.html
Строительство ветки киевского метрополитена на Троещину в лучшем случае начнется в 2012 г. Об этом сообщил заместитель главы горадминистрации Михаил Кучук.
По его словам, «сейчас все «зависло» на стадии разработки документации. Это очень дорогой проект, и сегодня у нас нет таких денег».
«Если к этому вопросу подключится государство и выделит определенные средства, то в следующем году мы все же начнем работы по прокладке линии метро на Троещину. Пытаемся сделать какой-то инвестиционный проект, кредиты оформить. Но в одиночку мы его не потянем. Поэтому сказать точно, что и когда будет, я пока не могу», - сообщил Кучук.
Напомним, осенью 2010 г. стало известно, что Япония готова предоставить кредит Киеву на строительство линии метро «Троещина - Осокорки» в объеме 3 млрд. долларов.
«Работает украино-японская группа с участием представителей правительства Японии по предоставлению кредита 3 млрд. долларов на организацию строительства 4 ветки метро», - говорил тогда заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Руслан Крамаренко. По его словам, японская сторона готова предоставить кредит сроком на 30 лет с годовой ставкой 1,5%.
http://www.ugmk.info/news/u-popova-uzhe ... ewinu.html
Строительство ветки киевского метрополитена на Троещину в лучшем случае начнется в 2012 г. Об этом сообщил заместитель главы горадминистрации Михаил Кучук.
По его словам, «сейчас все «зависло» на стадии разработки документации. Это очень дорогой проект, и сегодня у нас нет таких денег».
«Если к этому вопросу подключится государство и выделит определенные средства, то в следующем году мы все же начнем работы по прокладке линии метро на Троещину. Пытаемся сделать какой-то инвестиционный проект, кредиты оформить. Но в одиночку мы его не потянем. Поэтому сказать точно, что и когда будет, я пока не могу», - сообщил Кучук.
Напомним, осенью 2010 г. стало известно, что Япония готова предоставить кредит Киеву на строительство линии метро «Троещина - Осокорки» в объеме 3 млрд. долларов.
«Работает украино-японская группа с участием представителей правительства Японии по предоставлению кредита 3 млрд. долларов на организацию строительства 4 ветки метро», - говорил тогда заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Руслан Крамаренко. По его словам, японская сторона готова предоставить кредит сроком на 30 лет с годовой ставкой 1,5%.
Последний раз редактировалось Valery36 07 апр 2011, 16:31, всего редактировалось 1 раз.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Каждый год планируют на следующий год... Не надоело ли?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
А теперь давайте внимательно проанализируем написанное.
1) Цитата - "...Напомним, осенью 2010 г. стало известно, что Япония готова предоставить кредит Киеву на строительство линии метро «Троещина - Осокорки» в объеме 3 млрд. долларов."
2) То есть линия полностью на левом берегу и планируется наземно-эстакадной.
3) Вопрос знатокам: "Судя по сумме в три миллиарда американских гривен линию построят из золота или платины?"
4) Плюс информация к размышлению - в Японии 11 марта произошло самое сильное землетрясение за весь период наблюдений.
5) Вы всё ещё верите в японский кредит? Тогда с ул. Фрунзе 103-А за вами уже выехали...
1) Цитата - "...Напомним, осенью 2010 г. стало известно, что Япония готова предоставить кредит Киеву на строительство линии метро «Троещина - Осокорки» в объеме 3 млрд. долларов."
2) То есть линия полностью на левом берегу и планируется наземно-эстакадной.
3) Вопрос знатокам: "Судя по сумме в три миллиарда американских гривен линию построят из золота или платины?"
4) Плюс информация к размышлению - в Японии 11 марта произошло самое сильное землетрясение за весь период наблюдений.
5) Вы всё ещё верите в японский кредит? Тогда с ул. Фрунзе 103-А за вами уже выехали...
Від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна збудують нову дорогу
Сайт КГГА
Мета – забезпечення введення в експлуатацію другої черги Подільського мостового переходу через Дніпро
За інформацією КК «Київавтодор», до 2012 року від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна збудують нову дорогу.
Для забезпечення введення в експлуатацію другої черги Подільського мостового переходу через Дніпро (від вул. Верхній Вал до проспекту Ватутіна) до 2012 року місто планує збудувати дорогу від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до мостового переходу. Крім того, передбачене будівництво заїзду з вул. Верхній Вал через Гавань на Подільський мостовий перехід.
Нагадуємо, що наразі триває реконструкція транспортної розв’язки біля станції метро «Дніпро». До проведення у Києві у 2012 році фінальної частини чемпіонату з футболу планується виконати частину реконструкції: збудувати естакаду лівоповоротного з’їзду з мосту «Метро» у бік мосту імені Патона, що значно поліпшить рух транспорту на цій розв’язці. Реконструкція покращить сполучення між правим та лівим берегами міста. Після будівництва транспортної розв’язки пропускна спроможність Набережного шосе збільшиться з 6 тис. авто/годину до 8 тис. авто/годину.
Також, продовжується будівництво транспортної розв’язки на примиканні просп. Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі. Введення в дію у листопаді 2011 року прогонової будови естакади (92м) забезпечить повноцінний транзитний рух Столичним шосе в обох напрямках з виключенням зі схеми руху світлофорного об’єкту на примиканні з проспектом Науки.
На даний час виконано влаштування тимчасових об’їзних доріг в обох напрямках з нанесенням розмітки та засобів регулювання дорожнього руху. Розпочато роботи з перекладання інженерних мереж та влаштування буронабивних паль опор естакади.
Введення в дію зазначеної розв’язки значно збільшить пропускну спроможність транспортного вузла.
Комунальна корпорація «Київавтодор» звертається до водіїв з проханням з розумінням поставитись до тимчасових незручностей, пов’язаних з виконанням будівельно-ремонтних робіт.
Сайт КГГА
Мета – забезпечення введення в експлуатацію другої черги Подільського мостового переходу через Дніпро
За інформацією КК «Київавтодор», до 2012 року від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна збудують нову дорогу.
Для забезпечення введення в експлуатацію другої черги Подільського мостового переходу через Дніпро (від вул. Верхній Вал до проспекту Ватутіна) до 2012 року місто планує збудувати дорогу від Подільського мостового переходу до проспекту Ватутіна з будівництвом транспортної розв’язки на примиканні в урочищі Горбачиха до мостового переходу. Крім того, передбачене будівництво заїзду з вул. Верхній Вал через Гавань на Подільський мостовий перехід.
Нагадуємо, що наразі триває реконструкція транспортної розв’язки біля станції метро «Дніпро». До проведення у Києві у 2012 році фінальної частини чемпіонату з футболу планується виконати частину реконструкції: збудувати естакаду лівоповоротного з’їзду з мосту «Метро» у бік мосту імені Патона, що значно поліпшить рух транспорту на цій розв’язці. Реконструкція покращить сполучення між правим та лівим берегами міста. Після будівництва транспортної розв’язки пропускна спроможність Набережного шосе збільшиться з 6 тис. авто/годину до 8 тис. авто/годину.
Також, продовжується будівництво транспортної розв’язки на примиканні просп. Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі. Введення в дію у листопаді 2011 року прогонової будови естакади (92м) забезпечить повноцінний транзитний рух Столичним шосе в обох напрямках з виключенням зі схеми руху світлофорного об’єкту на примиканні з проспектом Науки.
На даний час виконано влаштування тимчасових об’їзних доріг в обох напрямках з нанесенням розмітки та засобів регулювання дорожнього руху. Розпочато роботи з перекладання інженерних мереж та влаштування буронабивних паль опор естакади.
Введення в дію зазначеної розв’язки значно збільшить пропускну спроможність транспортного вузла.
Комунальна корпорація «Київавтодор» звертається до водіїв з проханням з розумінням поставитись до тимчасових незручностей, пов’язаних з виконанням будівельно-ремонтних робіт.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Оголошення про заплановану закупівлю
З.І. Ужос: развернуть/завернутьНомер бюлетеня: 43/2 (489/2) від 11.04.2011
Номер оголошення у бюлетені: 036595
Замовник торгів
Назва: КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Адреса: вул.Командарма Каменєва, 6, м.Київ, 01014
Реєстраційний рахунок замовника: 35241021001756, 35238023001756
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
ПІБ: Васильцов Микола Федорович
Посада: заступник директора з проектування та підготовки будівництва, заступник голови комітету з конкурсних торгів
Телефони:
Телефони/Факси: (044) 284-77-41
Email: o-kpdb@ukr.net
Процедура закупівлі: Відкриті торги
ЄДРПОУ розпорядника: 00013480
Повне найменування розпорядника: Міністерство фінансів України
Джерело фінансування: кошти державного бюджету України
Адреса веб-порталу Уповноваженого органу: www.tender.me.gov.ua
Адреса веб-сайту, на якому було розміщено інформацію: www.tender.finaudit.kiev.ua
Інформація про предмет закупівлі
Галузь: Будівництво, будівельні матеріали та спецтехніка
ТРП: Робота
Код предмету закупівлі:
Предмет: будівництво Подільського мостового переходу через р.Дніпро у м.Києві. Винесення споруд та інженерних мереж із зони будівництва (знесення будинків, споруд, зелених насаджень по садових ділянках Русанівських і Воскресенських садів, що підлягають знесенню у зв’язку з будівництвом Подільського мостового переходу на 121 садовій ділянці)
Кількість:
Місце поставки: Дніпровський р-н м.Києва
Термін поставки: травень – жовтень 2011р
Отримання тендерної документації
Місце: за адресою замовника, договірний відділ
Спосіб: особисто або поштою
Забезпечення пропозиції гарантія, застава або депозит; 36000 (тридцять шість тисяч) грн.
Строк надання:
Умови надання: 120 календарних днів; не повертається відповідно до ч.3 ст.24 Закону
Подання пропозицій
Місце: за адресою замовника, договірний відділ
Спосіб: особисто або поштою
Кінцевий строк (дата, час): 12.05.2011 10:00
Розкриття пропозицій
Місце: за адресою замовника, договірний відділ
Дата та час розкриття: 12.05.2011 11:00
Додаткова інформація: кваліфікаційні критерії - відповідно до ст.16 Закону. Більш детально - у конкурсній документації
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04