Добавлено: 15 окт 2013, 13:25
Читаем первоисточник:
А то, что туда и Ипподром попал - абсолютно нормально, т.к. по проектной документации это один пусковой участок.
Основная суть заложена в названии документа: т.е. уточнение источников и объемов финансирования.КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 9 жовтня 2013 р. № 728
Київ
Про схвалення проекту соціально-економічного розвитку
“Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії
метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі
у Голосіївському районі” та затвердження Умов надання
у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання
зобов’язань департаменту транспортної інфраструктури
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за запозиченням, що залучається
для його реалізації
Відповідно до статті 6 Закону України “Про Державний бюджет України на 2013 рік” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Схвалити проект соціально-економічного розвитку “Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі у Голосіївському районі” (далі — проект розвитку) з такими основними техніко-економічними показниками:
будівельна довжина у двоколійному обчисленні, кілометрів
— 2,92
в тому числі:
власне лінія
— 2,62
тупик (відкритий спосіб)
— 0,3
експлуатаційна довжина
— 2,42
кількість станцій
— 2
пропускна спроможність дільниці, пар поїздів
— 40
провізна спроможність дільниці, тис. пасажирів на годину
— 34
кількість робочих місць на дільниці
— 226
середня відстань між станціями, кілометрів
— 1,21
тривалість будівництва, місяців
— 23
загальна кошторисна вартість, тис. гривень (станом на 1 вересня 2013 р. профінансовано у сумі 1 057 947,54 тис. гривень)
— 1 817 617,572
у тому числі за рахунок коштів:
державного бюджету
— 816 267,624
місцевого бюджету
— 501 330,684
кредитів, зокрема залучених під державні гарантії
— 500 000
інших джерел
— 19,264
2. Затвердити Умови надання у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за запозиченням, що залучається для реалізації проекту соціально-економічного розвитку “Спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції “Виставковий центр” до Одеської площі у Голосіївському районі”, що додаються.
3. Установити, що:
департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для реалізації проекту розвитку здійснює залучення під державні гарантії коштів шляхом оформлення кредиту в сумі, що не перевищує 500 000 тис. гривень (далі — запозичення);
запозичення може бути здійснено за умови, якщо ефективна відсоткова ставка не перевищує 10 відсотків річних;
строк користування за запозиченням не повинен перевищувати 60 місяців;
видатки для реалізації проекту розвитку за рахунок запозичення здійснюються департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за кодом тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, визначеним рішенням Київської міської ради;
витрати з повернення та обслуговування запозичення, що підлягають оплаті відповідно до графіка платежів за кредитним договором, здійснюються за рахунок власних коштів комунального підприємства “Київський метрополітен” Київської міської державної адміністрації, які будуть враховані в тарифі на перевезення пасажирів;
виконавцем проекту розвитку є комунальне підприємство “Київський метрополітен”.
4. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи щодо надання державної гарантії за запозиченням.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
А то, что туда и Ипподром попал - абсолютно нормально, т.к. по проектной документации это один пусковой участок.