Страница 416 из 499

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 25 окт 2020, 14:53
DFAW
Строят то на что выдана документация. Подрядчик любит закрывать акты.

Тусил тут с экологами и мне на уровне слухов рассказали что выгодополучатели защиты озера Радунка - бордель с остальной береговой линией и рынок на Перова, так как его скорее всего снесут если запустят мост.

По моему пора начать коридор под метро чистить. Глядишь и протеста больше не будет

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 25 окт 2020, 17:16
Анатолий
Дуже давно треба було починати чистити коридор!

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 25 окт 2020, 18:24
Бодрый
На сьогодні на ділянці між Русанівським озером та залізницею ще "не зачистили", як мінімум, 10 ділянок

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 25 окт 2020, 23:19
KuzyaCat
Авдокушин недавно в своем видео говорил, что, вроде как, домику на берегу озера уже было предписание освободить занимаемое им место.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 25 окт 2020, 23:22
Бодрый
Не на березі. Мова йшла про ділянку, яка розташована між залізницею і вул. Марка Черемшини
ИзображениеИзображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 27 окт 2020, 20:01
Коржик
DFAW писал(а):
25 окт 2020, 14:53
Строят то на что выдана документация. Подрядчик любит закрывать акты.

Тусил тут с экологами и мне на уровне слухов рассказали что выгодополучатели защиты озера Радунка - бордель с остальной береговой линией и рынок на Перова, так как его скорее всего снесут если запустят мост.

По моему пора начать коридор под метро чистить. Глядишь и протеста больше не будет
Потерял нить повествования.
Бордель за метро или против? :roll: :roll: :roll:

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 28 окт 2020, 21:00
Бодрый
Гавань
ИзображениеИзображение
Фото tov_tob
ИзображениеИзображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 окт 2020, 11:25
DFAW
Бодрый писал(а):
25 окт 2020, 23:22
Не на березі. Мова йшла про ділянку, яка розташована між залізницею і вул. Марка Черемшини
ИзображениеИзображение
Она давно выкуплена, она в первом списке на снос русановских садов фигурировала.
Коржик писал(а):
27 окт 2020, 20:01
Потерял нить повествования.
Бордель за метро или против? :roll: :roll: :roll:
Бордель против дороги, метро они надеются пережить :)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 04 ноя 2020, 00:07
Бодрый

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 05 ноя 2020, 11:44
euhome
https://www.facebook.com/genplankyiv/po ... 5995767758
Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену

Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену (далі - ПВЛ) проходитиме від ж/м Троєщина до Окружної дороги. Її протяжність становитиме 31 км та вона матиме 22 станції.

Звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично не можливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам.

Упродовж 5-7 років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з 5 станцій (Райдужна, Труханів Остров, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька).

На етап 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 км лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій (М. Цветаєвої, М. Закревського, С. Лифаря, Т. Драйзера, В. Маяковського, Бульвар Перова, С. Стальського, Братиславська, Затока Десенка, Площа Перемоги, Південний Вокзал, Солом’янська площа). До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21,0 км.

На перспективу (етап 40-50 років) передбачається влаштувати п’ять станцій (Чоколівська, Аеропорт, Кільцева дорога на правому березі та Академіка Курчатова, вул. Кіото на лівому березі), а протяжність ПВЛ на перспективу збільшиться на 10 км.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 11 ноя 2020, 19:11
VOVA_H
Ніхто не вкурсі як там справи з аркою?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 11 ноя 2020, 21:56
Бодрый
tov_tob 100 відсотків знає
Політ над садами :

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 ноя 2020, 15:27
Бодрый
Ще один непоганий відеообліт опор на Русанівських садах. З 3-ї хв.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 ноя 2020, 16:26
MetroPony91
Можливо дещо не по темі, але... В черговий раз розглядаючи варіант трасування лівобережних з'їздів/заїздів та прикинувши крайні обіцянки "відкрити автомобільний рух по мосту до кінця поточного року" звернув увагу на заплановану розв'язку за/перед/над(?) :) станцією Затока Десенка. І якщо вже існує концепція поступово чергами (як найшвидше🤪) відкривати рух по ПВМП, то (на мою думку) доцільніше було б розбудувати саме цю розв'язку... бо вже зовсім не вкладається у голові правоповоротній заїзд по верховій частині через залізничні колії та естакаду трамвайного кільця.🤢 Як мінімум, при такому варіанті одразу будуть задіяні обидва напрямки руху мосту з можливими певними обмеженнями по кількості смуг по верховій і низовій сторонах. На малюнку це дорога від позначки 0 до 6. Поділіться, будь-ласка, Вашими експертно-аматорськими думками. P.S.: "шалений" крюк дороги особисто мене не дуже лякає.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 17 ноя 2020, 19:28
Бодрый
Про яку розв'язку йде мова ?
Перед та за станцією "Затока Десенка" передбачені з'їзди та заїзди з/на ПМП. Вони на перспективу (під забудову Горбачихи)
ИзображениеИзображение