Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ви хочете сказати що неможливо їздити щоб не текло?tov_tob писал(а):И в чем это должно заключаться? Не заливать ГСМ в трамваи? А ездить они как будут?
http://www.mhdcr.biz/tram/praha/tramvaj ... ka(16).JPG
Тут Татри їздять. Невже ця трава так би виглядала, якби її поливали мастилом?
Сумнівно
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
"Там" набагато суворіші вимоги до екологічного впливу транспорту на довкілля. Зробити це неважко, але у "нас" ліньки. Ставляться під місцями витоку мастила (під вісями) фартухи, які підбирають те, що витікає.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
26/10/2007
Пл. Победы — Жилянская — Старовокзальная

На разворотном кольце продолжают мостить плитку
На ответвлении Тм15/18 крепят стрелки
Временная однопутка — без видимых изменений

Автодорога за "Украиной". На углу Старовокзальной около въезда в паркинг "Украины" перенесли рекламный биг-борд — расширят дорогу.
Размечают трассировку линии на повороте со Старовокзальной на Жилянскую

Измерительные приборы - нивелир и теодолит
Пл. Победы — Жилянская — Старовокзальная




На разворотном кольце продолжают мостить плитку


На ответвлении Тм15/18 крепят стрелки

Временная однопутка — без видимых изменений



Автодорога за "Украиной". На углу Старовокзальной около въезда в паркинг "Украины" перенесли рекламный биг-борд — расширят дорогу.

Размечают трассировку линии на повороте со Старовокзальной на Жилянскую


Измерительные приборы - нивелир и теодолит


Столична влада освоїла більше половини із запланованих коштів на реконструкцію швидкісного трамваю
1. Точные сроки открытия движения на Старовокзальной не названы.
2. О том, что вместе со Старовокзальной должны были сделать участок от Победы до Воздухофлотской, вообще не упомянуто.
3. О сроках "до 1 октября" все благополучно забыли...
4. Откуда взялась цифры 24 млн./31 млн/половина финансирования?.. Вспоминаем условия тендера
12 млн.
/b] участок Старовокзальная — Воздухофлотская. Выполнено примерно 50% работ.
32 млн.
/b] контактная сеть от Старовокзальной до Кольцевой дороги с установкой столбов и рекотстркуцией пяговых электроподстанций. Выполнено 5–7% работ.
48 млн.
/b] участок Кольцевая дорога — Воздухофлотская. С разной степенью НЕготовности есть только КД-ГЮ.
Итого в сумме больше 50%?. А, сорри, я не обратил внимание на ключевую слово заголовка — ОСВОЕНО
27-10-2007
За ініціативи Київського міського голови Леоніда Черновецького на початку літа цього року розпочалась маcштабна реконструкція швидкісного трамваю з метою розвитку, удосконалення та оновлення столичного громадського транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
З 2 червня закрито відрізок шляху на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки «Гната Юри», а з 16 червня – відрізок від зупинки «Старовокзальна» до проспекту Перемоги.
За повідомленням першого заступника голови КМДА Дениса Басса, нині із запланованих 43, 816 мільйона гривень на реконструкцію лінії трамваю на 2007 рік освоєно 24 мільйони 655,5 тисяч гривень. Загалом профінансовано у поточному році 31 мільйон 38 тисяч гривень.
Найближчим часом фахівці завершать реконструкцію на ділянці на вул. Старовокзальній та поновлять рух трамваїв №15 і №18. За словами Дениса Яковича, до кінця 2007 року буде виконано роботи на ділянці від Кільцевої дороги до станції Гната Юри.
Нагадаємо, що київська лінія швидкісного трамваю – перша в Україні, експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) жодного разу не мінялись і нині перебувають у вкрай зношеному стані.
Після реконструкції лінія швидкісного трамваю буде подовжена до вул.Старовокзальної, довжина гілки складе 19,25 км. Це дасть можливість пересаджуватись пасажирам з трамваю на станцію метро «Вокзальна» і на потяги приміського сполучення. При цьому швидкість трамвайного сполучення зросте до 28 км на годину, а пропускна спроможність – до 25 тис. пасажирів на годину. Інтервал руху складатиме 1-3 хвилини. «Фактично це буде наземна гілка метрополітену. За рахунок використання передових технологій і реконструкції колій, рівень шуму під час руху трамваїв значно зменшиться», – підкреслив Денис Басс.
[hr]Мысли вслух...За ініціативи Київського міського голови Леоніда Черновецького на початку літа цього року розпочалась маcштабна реконструкція швидкісного трамваю з метою розвитку, удосконалення та оновлення столичного громадського транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
З 2 червня закрито відрізок шляху на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки «Гната Юри», а з 16 червня – відрізок від зупинки «Старовокзальна» до проспекту Перемоги.
За повідомленням першого заступника голови КМДА Дениса Басса, нині із запланованих 43, 816 мільйона гривень на реконструкцію лінії трамваю на 2007 рік освоєно 24 мільйони 655,5 тисяч гривень. Загалом профінансовано у поточному році 31 мільйон 38 тисяч гривень.
Найближчим часом фахівці завершать реконструкцію на ділянці на вул. Старовокзальній та поновлять рух трамваїв №15 і №18. За словами Дениса Яковича, до кінця 2007 року буде виконано роботи на ділянці від Кільцевої дороги до станції Гната Юри.
Нагадаємо, що київська лінія швидкісного трамваю – перша в Україні, експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) жодного разу не мінялись і нині перебувають у вкрай зношеному стані.
Після реконструкції лінія швидкісного трамваю буде подовжена до вул.Старовокзальної, довжина гілки складе 19,25 км. Це дасть можливість пересаджуватись пасажирам з трамваю на станцію метро «Вокзальна» і на потяги приміського сполучення. При цьому швидкість трамвайного сполучення зросте до 28 км на годину, а пропускна спроможність – до 25 тис. пасажирів на годину. Інтервал руху складатиме 1-3 хвилини. «Фактично це буде наземна гілка метрополітену. За рахунок використання передових технологій і реконструкції колій, рівень шуму під час руху трамваїв значно зменшиться», – підкреслив Денис Басс.
1. Точные сроки открытия движения на Старовокзальной не названы.
2. О том, что вместе со Старовокзальной должны были сделать участок от Победы до Воздухофлотской, вообще не упомянуто.
3. О сроках "до 1 октября" все благополучно забыли...
4. Откуда взялась цифры 24 млн./31 млн/половина финансирования?.. Вспоминаем условия тендера
12 млн.

32 млн.

48 млн.

Итого в сумме больше 50%?. А, сорри, я не обратил внимание на ключевую слово заголовка — ОСВОЕНО



27/10/2007
Кольцевая дорога — Гната Юры

На кольце продолжают ковыряться с рельсами

Хоппер недолго простоял чистым - его снова испаскудили

Пока рельсов нет, здесь ездят другие поезда

"Опалубка" для столбиков ограджения установлена примерно до Ромена Роллана.

Над конструкциями подземного перехода на РР уложили трубы для электрокабелей.
На участке РР-ГЮ уже две недели никаких "телодвижений".

На Гната Юры одного "ЖЕНЮ" замазали...
Кольцевая дорога — Гната Юры


На кольце продолжают ковыряться с рельсами


Хоппер недолго простоял чистым - его снова испаскудили

Пока рельсов нет, здесь ездят другие поезда

"Опалубка" для столбиков ограджения установлена примерно до Ромена Роллана.


Над конструкциями подземного перехода на РР уложили трубы для электрокабелей.
На участке РР-ГЮ уже две недели никаких "телодвижений".

На Гната Юры одного "ЖЕНЮ" замазали...


- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Сейчас однозначно на КПИ.
550 м на КПИ против 850 м (через стройплощадку) на Вокзальной
550 м на КПИ против 850 м (через стройплощадку) на Вокзальной
Последний раз редактировалось AMY 27 окт 2007, 23:19, всего редактировалось 1 раз.


- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
2 AMY. Над крышей остановки http://www.picatom.com/a/DSC_6590-1.html (над киоском) есть примечательная надпись (если еще не закрасили). Ее видно с путепровода. Было б чем, давно бы зафотил
Сто грамм - не "стоп-кран"!