Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

М-да, почитал я эту статью... Кажись уже на форуме я ее читал раньше. Но меня добило следующее:
Інша проблема київського метро – це збільшення інтервалів руху поїздів у зв’язку із відкриттям нових станцій. Особливо відчутно це на «Сирецько-Броварській»:shock: лінії.
Интересно, тот кто эту статью набирал, хоть раз пользовался метро? И второе:
Київська влада не збирається сидіти склавши руки.
По-моему она только этим и занимается...
Люблю пневматику!

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Від паровозів до швидкісних експресів


"Хрещатик"





Напередодні свого професійного свята державне тери­торіально-галузеве об'єднання "Південно-Західна за­лізниця" влаштувало для столичних журналістів багатокілометровий прес-тур.


Його учасники побували у Вінниці, де оглянули оновлений залізничний вокзал, новозбудований тунель, що з'єднує північну й південну частини 650-річного міста, відвідали станції Деражня, Хмільник та Хмельницький. А наступного дня екскурсія продовжилася вже в Києві.



Французький верстат обточує локомотивне колесо лише за 20 хвилин



Локомотивне депо Київ-Пасажирський, в якому "прописані" 167 електровозів, займає трохи більше семи гектарів. З одного боку його обступають будівлі Центрального залізничного вок­залу, з другого — Протасів Яр та Батиєва гора. Розширювати ви­робничі площі, причому в цен­тральній частині столиці, вельми проблематично. Отож іншого варіанту, аніж модернізація облад­нання і раціональне використан­ня наявної території, у залізнич­ників немає. Як розповів началь­ник депо Іван Антонюк, завдяки вдумливій технічній політиці "клініка" для електровозів тепер оснащена сучасними механізма­ми. Тут можна відремонтувати всі вузли, окрім ходової частини. Це надзвичайно важливо з огляду на те, що рухомий склад працює ду­же інтенсивно. Щодоби електро­вози депо Київ-Пасажирський "пробігають" майже по 700 кіло­метрів — найбільше в Україні. Донедавна обточування локомо­тивного колеса тривало годину-півтори. Після придбання фран­цузького верстата — двадцять хвилин. До слова, такого облад­нання ще немає ніде на залізни­цях нашої країни. Коштує вер­стат близько мільйона доларів.



Загалом локомотивне депо — це доволі велике підприємство. В ньому понад тисячу працівників, які трудяться в особливому режи­мі. Адже у сталево-магістрально­му господарстві немає вихідних. Через кожних 48 годин, пройшов­ши віяльну ділянку депо, електро­вози стають на технічне обслуго­вування — таке непорушне правило діє багато десятиліть. Ціло­добово працює й кабінет перед-рейсових медичних оглядів маши­ністів та їхніх помічників. Для них, як і для всіх деповців, ство­рено пристойні умови. Адмініс­тративні і цехові приміщення обі­гріває компактна, але потужна мо­дульна котельня. Є харчоблок, хімчистка, пральня, роздягальні, душові кімнати, медичний пункт, бібліотека і навіть зимовий сад, в якому вирощують екзотичні паль­ми, фініки, бамбук, а також роз­кішні троянди.



Рух на новому мосту через Дніпро відкриють в 2007 році



Після огляду депо журналісти знову вирушили в дорогу. Але не поїздом, а мотрисою. Це такий собі автобус на рейках, чимось схожий на надшвидкісні експре­си, які курсують в Японії та ін­ших країнах. Наш лайнер, де є комфортні купейні відділення, два пасажирських салони й зруч­ний конференц-зал, виготовлено в Польщі. Призначений він для ділових поїздок посадовців Мі­ністерства транспорту та Укрза­лізниці. Оснащений двома ди­зельними двигунами. Розвиває швидкість близько 160 кілометрів на годину.



Діставши дозвіл диспетчерської служби, машиніст мотриси плав­но "відчалює" від перона. За лі­чені хвилини дістаємося Протасового Яру, а звідти через Київ-Московський до Видубичів. Від'­їхавши від однойменної платфор­ми, праворуч бачимо металеві конструкції. А за якусь мить пе­ред нами відкрилася панорама будівництва нового мосту через Дніпро. Журналісти, які нещо­давно висвітлювали поїздку столичного мера на Труханів острів (там сьогодні розгорнулися ос­новні роботи на спорудженні Подільсько-Воскресенського мосто­вого переходу), пригадали бліц-інтерв'ю Олександра Омельченка на цьому об'єкті. Тоді Київський міський голова сказав, що він підтримує негласне суперництво будівельників. І якщо в 2008 ро­ці здадуть в експлуатацію Поділь­ський міст, який зводять поряд із Дарницьким, такий фінал зма­гання влаштує всіх, зазначив Олександр Олександрович.



Тим часом наш потяг стишує хід і зупиняється навпроти огля­дового майданчика залізничної переправи через Дніпро. Попе­реду — могутні чашоподібні опо­ри майбутнього мосту на перего­ні Київ-Московський — Дарни­ця. За словами заступника голов­ного інженера Південно-Західної залізниці Михайла Січного, ком­бінований перехід матиме загаль­ну довжину 4,2 кілометра, в рус­лі Дніпра — 1060 метрів. По мос­ту проляжуть дві залізничні колії й шість смуг для автомобільного руху. Вартість проекту — 3,8 міль­ярда гривень. Освоєно мільярд. Пригадується, як урочисто в 2004-му закладали перші цегли­ни в цей міст. Лунали запевнен­ня посадовців Міністерства транспорту про те, що важливий об'єкт здадуть в 2006 році. Про­те нині ніхто в це не вірить. При­наймні фахівці Південно-Західної називають іншу дату завер­шення робіт — 2007 рік. Причо­му стверджують, що виробничий графік порушили численні пере­вірки. Шукали фінансові афери. Виявлені хиби було усунено, хо­ча на певний час роботи і, зви­чайно, фінансування будівництва зупинили. В останні місяці ви­робничий режим мостобудівців відновився. На об'єкті цілодобо­во зайнято близько чотирьох ти­сяч працівників трьох підрядних організацій. Однак, схоже, труд­нощі на трасі прокладення мос­ту неминучі. Вони, на думку Ми­хайла Січного, будуть пов'язані з переселенням виробничих при­міщень в районі Видубичів. Отож подорожчає все будівництво. За попередніми підрахунками — щонайменше на мільярд гривень. Ще один новобуд на маршруті прес-туру — Дарницький вок­зальний комплекс. Він ровесник згаданого вище мосту. Перші цег­лини в їхні підмурівки закладали помпезно, за участю тодішніх керманичів держави. Передбача­ли збудувати євровокзал за рік-два. Потужний старт, коли на об'єкті і вдень, і вночі сновигала техніка, працювали сотні людей, вражав усіх, хто проїжджав повз будову. Але згодом вона обезлюд­ніла. Поповзли чутки, що кошти витрачалися не за призначенням, а на вибори провладного канди­дата в президенти. Нині навіть неозброєним оком видно, що до фінішу дуже далеко.



На головному корпусі змонто­вано половину каркасних конс­трукцій. Столичні метробудівці облаштовують тунельні проходи, потім візьмуться до ескалаторів. Йде будівництво платформ. Усьо­го освоєно 149 мільйонів гри­вень з 2,7 мільярда, якими об­числюється робота на вокзаль­ному комплексі. Цілком імовір­но, що відкриють його не в на­ступному, а наприкінці 2007 ро­ку, вважають фахівці Південно-Західної дороги.



У напрямку Полтави пасажирські поїзди їхатимуть зі швидкістю 200 кілометрів на годину



Зі станції Дарниця мотриса ру­шила північним кільцем через Русанівку, Київ-Дніпровський, Петрівський міст, Сирець, Борщагівку, Караваєві Дачі до перо­ну Центрального залізничного вокзалу. Там ми побачили не тільки модерну будівлю півден­ного терміналу, що з'єднаний з головним корпусом комплексу 173-метровим конкорсом, а ще дещо з того, про що пасажири, напевно, й не здогадуються. Ска­жімо, про те, що на вокзалі вста­новлено 160 відеокамер, які ціло­добово стежать за тим, що тут відбувається.



— Друга молодість нашого вок­залу,— каже його начальник Ва­силь Павлов,— бере початок з 2001 року. Тоді за рекордно ко­роткий термін оновили весь ком­плекс, а Південний вокзал звели з нуля.



Тут найсучасніше інженерне обладнання. Лише система кондиціонування повітря коштує 30 мільйонів гривень. Серед техніч­них новинок, впроваджених на вокзалі Київ-Пасажирський,— ліфти для людей з особливими потребами, змонтовані в західному підземному переході. Звідси на інвалідному візку можна під­нятися до платформ вокзалу.



Перший заступник начальника Південно-Західної залізниці Гри­горій Крицький розповів про будні 68-тисячного колективу, як мовиться, без ретуші. До речі, чверть століття тому в ньому пра­цювало майже вдвічі більше лю­дей, ніж тепер. Не все гаразд з ру­хомим складом пасажирського парку. Він постійно скорочуєть­ся. Приміром, за останніх десять років на 260 вагонів. А втім, ви­хід зі становища вже знайшли. Випуск пасажирських вагонів опанувала вітчизняна промисло­вість. Уже в 2006-му Південно-Західна залізниця значно оновить свій парк. Планується придбати 150 вагонів — закупівель у такій кількості не було принаймні вже 15 років, зауважив Григорій Крицький. Все частіше новенькі вагони з'являються і на примісь­ких маршрутах. Щоправда, поки що це не позначається на грошо­вій виручці за проїзд в електрич­ках. Тисячі безбілетників і піль­говиків, які користуються при­міськими потягами, можуть пус­тити "під укіс" велике господар­ство Південно-Західної дороги. За підрахунками її фахівців, цьо­го року збитки на приміських пе­ревезеннях очікуються в сумі 144 мільйони гривень.



На запитання, чи підніматимуть тарифи, Григорій Крицький відповів диплома­тично:



— Тут не все залежить від за­лізниці. Різко зросли ціни на енергоносії, ремонтні роботи, то­му я не можу сказати, що ми не порушуватимемо питання про та­рифи.



Та перший заступник началь­ника Південно-Західної і не роз­раховує на те, що підвищення та­рифів дасть змогу "одним махом" розв'язати всі фінансові пробле­ми. Адже досі залізниця недоотримує з бюджету мільйони гри­вень компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. Окрім того, законодавство не пе­редбачає гнучкого підходу у ви­значенні пільг. На проїзд в елек­тричках вони однакові для всіх пенсіонерів, хоча в одного пен­сія 300 гривень, а в іншого вде­сятеро більша.



Григорій Крицький розповів також про завтрашній день Пів­денно-Західної дороги. Зокрема, про відкриття руху пасажирських поїздів на напрямку Київ—Пол­тава. Там потяги розганятимуть­ся до 200 кілометрів на годину. Прискореними стануть поїзди і зі столиці до Львова. У планах залізничників реконструкція за­лізничних вокзалів та привок­зальних площ у Козятині, Білій Церкві, Жмеринці, Фастові, бу­дівництво транспортної розв'яз­ки у Вишневому, обхідної колії Підгірці—Васильків, мосту через річку Десну на 32-кілометровій ділянці Воронізька—Новгород-Сіверський. На станції Борщагівка спорудять моторовагонне де­по для ремонту електропоїздів, на Київ-Пасажирському — ваго­номийний комплекс, впровадять автоматизовані системи керуван­ня пасажирськими та вантажни­ми перевезеннями...



Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ




"Хрещатик"
http://www.kiyany.com.ua/news/2005/11/2/5758.htm

Аватара пользователя
alexshegera
Путеец
Путеец
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение alexshegera »

Свежая новость на korrespondent.net:

Источник: Приостановлено строительство метро от "Лыбидской" в сторону Теремков
Корреспондент.net

02 Ноября 2005, 19:54

Компания "Киевметрострой" приостановила строительство метрополитена от станции "Лыбидская" до "Васильковской" на Куреневско-Красноармейской линии в сторону жилого массива Теремки из-за поломки тоннелепроходческого комплекса германской фирмы Wirth, передают Українські новини.

Об этом сообщил информированный источник в коммунальном предприятии "Киевский метрополитен", которое является заказчиком строительства метро.

"Строительство задерживается на неопределенный срок", - сказал источник. По его данным, комплекс полностью остановился в сентябре, и сейчас работы по строительству метро не ведутся.

Комплекс за все время работы успел пройти 19,2 метра тоннеля при норме 8 метров/день.

Источник не исключил, что на ремонт комплекса понадобится около 6-7 месяцев, а стоимость ремонта превысит несколько миллионов гривен.

Он отметил, что туннелепроходческий комплекс ТВ-628H/EPB фирмы Wirth был в эксплуатации до покупки "Киевметростроем", и мог быть неисправен уже на момент покупки. Стоимость комплекса при покупке "Киевметростроем" составила 3,585 млн. евро.

7 июля "Киевметрострой" запустил механизированный проходческий комплекс на стыке улиц Гринченко и Изюмской в Голосеевском районе, начав строительство участка метрополитена от "Лыбидской" в сторону Теремков.

Планировалось, что тоннелепроходческий комплекс будет работать на участке метрополитена длиной 4 км с 3 станциями: "Демеевская", "Голосеевская" и "Васильковская".

Глубина строящегося участка метро должна составить 20-30 м, а толщина грунта над тоннелем - от 6 до 14 м.

Первый пусковой участок с 3 станциями планировалось ввести в эксплуатацию в 2007 году.

Стоимость строительства оценивается 650 млн. гривен.

Диаметр проходческого комплекса 6,28 м, он способен проходить 100-150 м/месяц, доведя в дальнейшем скорость проходки 200-250 м/месяц.

По данным "Киевметростроя", стоимость строительства 1 км трассы 2-путного метрополитена со станциями (неглубокого залегания) составляет 120-140 млн. гривен.

После завершения строительства метро "Бориспольская" в августе Киевская городская государственная заявила о намерении сконцентрировать ресурсы на строительстве продолжения линии метро от "Лыбидской" в направлении Теремков.

Киевский метрополитен, который был открыт в 1960 году, состоит из 3 линий протяженностью 56,5 км, на которых расположены 44 станции.

Пассажирооборот метрополитена - около 1,7 млн. человек в сутки.
Alexx

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

Ого... да, метро на Теремках надолго откладывается :(

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Мне это чем-то Донецк напомнило. :?
Только тут деньги быстрее найдут
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

ИМХО, Сандерс припоздал.
По состоянию на прошлое воскресенье выемка грунта явно шла. С чем была связанно жуткое количество бочек с ГЖ - мне до конца не ясно, но их количество явно и резко уменьшилось.

Есть одно предположение от моего отца, смена ГЖ с лета на зиму. В воскресенье все повторно осмотрим и опросим строителей, хотя в прошлое таковых замечено не было.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Сила писательской мысли:
І якщо в 2008 ро­ці здадуть в експлуатацію Поділь­ський міст, який зводять :!:поряд :!:із Дарницьким, такий фінал зма­гання влаштує всіх, зазначив Олександр Олександрович.
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
kukudu
Машинист
Машинист
Сообщения: 421
Зарегистрирован: 01 сен 2005, 11:15
Откуда: Киев ммм.Позняки.ua - ммм.Харьковская.ua

Сообщение kukudu »

6 ноября в киевском метрополитене планировали запустить в продажу новую систему оплаты с помощью бесконтактных карточек, но из-за отсутствия средств, презентацию новинки перенесли на вторую половину ноября, пишет «Газета по-киевски». Метрополи­теновцы считают, что старая система оплаты магнитными проездными, разработанная еще в начале 1990 года, себя окончательно исчерпала.
Основная выгода для пассажиров в том, что старый проездной по истечении месяца становится ненужным, а новые карточки можно будет дозаписывать в кассах или на специальных автоматах, которые вскоре установят на всех станциях. К тому же купленная, но не использованная карточка не будет иметь ограниченного срока действия. При входе и выходе пассажир будет подносить карточку к считывающему ридер-устройству, располо­женному на турникете, и таким образом оплачивать проезд. Сейчас ридер-устройствами оснащены турникеты на 36 станциях. Продавать карты будут в кассах, а при покупке пассажир сам выберет нужный ему тарифный план.
Как сообщает «Газета по-киевски», до марта 2006-го специалисты планируют сравнять количество продаж бесконтактных карт и старых проездных.
(http://www.pk.kiev.ua/)

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

Источник не исключил, что на ремонт комплекса понадобится около 6-7 месяцев, а стоимость ремонта превысит несколько миллионов гривен.
Пусть немцы и ремонтируют, он же на гарантии, или нет?

Nizhin22
Механик
Механик
Сообщения: 245
Зарегистрирован: 24 мар 2005, 12:08
Откуда: Novaya Darnitsa

Сообщение Nizhin22 »

7 июля "Киевметрострой" запустил механизированный проходческий комплекс на стыке улиц Гринченко и Изюмской в Голосеевском районе, начав строительство участка метрополитена от "Лыбидской" в сторону Теремков.
"Строительство задерживается на неопределенный срок", - сказал источник. По его данным, комплекс полностью остановился в сентябре, и сейчас работы по строительству метро не ведутся.
Комплекс за все время работы успел пройти 19,2 метра тоннеля при норме 8 метров/день.
С начала июля по сентябрь, щит реально работал 2,4 дня. :shock:

Юрій
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2438
Зарегистрирован: 03 апр 2005, 15:23
Откуда: КИЇВ

Сообщение Юрій »

С начала июля по сентябрь, щит реально работал 2,4 дня.
Зато всем говорили про ударную стройку! Если за столько месяцев работы небыло, то чего ж тогда ничего не ремонтировали, явно ж было что-то не так!

Аватара пользователя
Chrome
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 633
Зарегистрирован: 28 июн 2005, 00:11
Откуда: Київ-Москва
Контактная информация:

Сообщение Chrome »

6 ноября в киевском метрополитене планировали запустить в продажу новую систему оплаты с помощью бесконтактных карточек, но из-за отсутствия средств, презентацию новинки перенесли на вторую половину ноября, пишет «Газета по-киевски». Метрополи­теновцы считают, что старая система оплаты магнитными проездными, разработанная еще в начале 1990 года, себя окончательно исчерпала.
Приятный факт, ибо бесконтактники - единственно нормальный способ оплаты проезда. Но сколько будет стоить сама карта? И анлимит, скажем, на месяц?
Детская любовь к ЗРЭПСу
___
И прошу вас, думайте, прежде чем говорить "европейский стандарт" и "европейские ценности". (C)

Аватара пользователя
kukudu
Машинист
Машинист
Сообщения: 421
Зарегистрирован: 01 сен 2005, 11:15
Откуда: Киев ммм.Позняки.ua - ммм.Харьковская.ua

Сообщение kukudu »

когда-то говорили что залоговая стоимость карточки будет 18 грн., но это было давно. А свежих цен я не знаю. Но попытаюсь сегодня узнать

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Где-то писали, что карта (устройство) - 12 грн единоразово.
"Тарифный план" записывается на нее в кассах.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

6 ноября в киевском метрополитене планировали запустить в продажу новую систему оплаты с помощью бесконтактных карточек, но из-за отсутствия средств, презентацию новинки перенесли на вторую половину ноября, пишет «Газета по-киевски».
Вот эта статья полностью
Самое любопытное:
Переход с одной линии на другую собираются сделать платным
Месячные и недельные карточки будут работать только по одной ветке метрополитена, при переходе, к примеру, с "Золотых ворот" на "Театральную" считывающее устройство снимет с карточки снимет с карточки дополнительную плату. В будущем для пассажиров обещают разработать систему скидок. К примеру, при покупке карты на 50 поездок стоимость проезда уменьшится на 15%, на 100 поездок - на 35%.
При этом введут срок действия карты. А неиспользованные поездки будут "сгорать"- мой прогноз
:rtfm: :censored:

Ответить