Страница 433 из 501

Добавлено: 07 июл 2011, 21:32
DimmYD
Відбувся монтаж першої секції арки мосту через Дніпро в складі Подільського мостового переходу

Унікальність зазначеного мосту полягає в арочному прогоні довжиною 340 метрів (найдовший в Європі серед суміщених аркових мостів) без руслових опор, при цьому роботи з монтажу металоконструкцій таких габаритів та ваги на висоту до 70 метрів за допомогою плавучих систем виконуються на території України вперше

За повідомленням комунальної корпорації «Київавтодор», 2 липня 2011 року було виконано монтаж 1-ої секції арки мосту через Дніпро в складі будівництва Подільського мостового переходу. Монтаж 2-ої секції заплановано на 18 липня цього року.

Як зазначають у корпорації, унікальність зазначеного мосту полягає в арочному прогоні довжиною 340 метрів (найдовший в Європі серед суміщених аркових мостів) без руслових опор, при цьому роботи з монтажу металоконструкцій таких габаритів та ваги на висоту до 70 метрів за допомогою плавучих систем виконуються на території України вперше.

Так, загальна вага металоконструкцій арки сягає 6 648,8 тисяч тон, у тому числі:

* блоки арки – 5 148,8 тон;
* в’язі – 1500 тон.

Здійснення монтажу металоконструкцій арки, вага яких в облаштованому шпренгелем та стропувальними пристроями стані складає близько 650 тон, виконується окремими секціями за допомогою плавучого крану вантажопідйомністю 680 тон.

Процес монтажу передбачає укрупнення шести секцій металоконструкцій арки на збиральному стапелі (кожна секція складається з 6 блоків, довжина 2х78,0м та 4х76,6м).

Секції арки, що підлягають монтажу з верхової (за течією) сторони мосту перевозяться за допомогою плавучої опори на перевантажувальний пірс. Це здійснюється тому, що підмостові габарити та габарити плавучого крану не дозволяють його проходженню в робочому положенні від викаточного пірсу та до місця монтажу верхової гілки металоконструкцій арки мосту.

Після перевезення за допомогою плавучої опори секцій арки на перевантажувальний пірс верхова та низова секції арки облаштовуються шпренгельною системою та стропувальними пристроями.

Здійснивши вищезазначені операції плавучий кран вантажопідйомністю 680 тон здійснює тренувальні позиціонування та вантажопідйомні операції на холостому ходу 5 разів на кожну секцію. Після цього кран приймає на себе секцію арки та переходить до відповідного місця монтажу, здійснює позиціонування та монтаж металоконструкцій на тимчасові опори, висота яких складає близько 70 метрів над рівнем води.

Завершення металоконструкцій арки виконується шляхом їх замикання замковими блоками довжиною 6,5метрів (4 шт.) з наступним монтажем в’язів.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Добавлено: 07 июл 2011, 22:18
Анатолий
Тю, у нас на форуме гораздо круче фотки...

Добавлено: 07 июл 2011, 22:27
FerrariF1racing
Мне вот интересно, сколько еще времени будут достраивать временные опоры со стороны Труханова...

Добавлено: 07 июл 2011, 22:39
Klovsky
Кстати, к моменту установки 1-го сегмента остальные по цвету явно отличались, т.е. выглядели не свежеокрашенными.

Добавлено: 07 июл 2011, 23:00
ualex
Потому что давно там лежат... Перед установкой покрасят.

Добавлено: 08 июл 2011, 09:20
Анатолий
FerrariF1racing писал(а):Мне вот интересно, сколько еще времени будут достраивать временные опоры со стороны Труханова...
Ещё пару месяцев (как минимум).
Вот здесь http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=8585 видно, что наверху нет направляющих для установки 2-го сегмента арки со стороны Рыбальского полуострова...

Добавлено: 08 июл 2011, 10:36
FerrariF1racing
Опора хотя бы на проектной высоте...

Добавлено: 08 июл 2011, 10:39
Анатолий
FerrariF1racing писал(а):Опора хотя бы на проектной высоте...
Эта - да.
Но временные опоры со стороны Труханова острова даже не достигли проектной высоты - то есть их ещё строить и строить...

Добавлено: 08 июл 2011, 10:46
incognito
Анатолий писал(а):Но временные опоры со стороны Труханова острова даже не достигли проектной высоты - то есть их ещё строить и строить...
Если посмотреть внимательно - часть труб уже с наконечниками, т.е. проектной высоты достигли. Так что там не так уж много осталось.

Добавлено: 08 июл 2011, 10:49
Анатолий
incognito писал(а):
Анатолий писал(а):Но временные опоры со стороны Труханова острова даже не достигли проектной высоты - то есть их ещё строить и строить...
Если посмотреть внимательно - часть труб уже с наконечниками, т.е. проектной высоты достигли. Так что там не так уж много осталось.
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=8579 - здесь на максимальном увеличении видно сколько осталось...

Добавлено: 08 июл 2011, 11:02
tov_tob
Да не так то уж и много осталось.
После того, как закончили с опорами ближе к правому берегу, левобережные начали строить намного быстрее.

Добавлено: 08 июл 2011, 11:40
FerrariF1racing
Будем надеяться что это не заставит ждать установки сегментов со стороны Труханова.

Добавлено: 08 июл 2011, 12:05
Анатолий
FerrariF1racing писал(а):Будем надеяться что это не заставит ждать установки сегментов со стороны Труханова.
Как только достроят временные опоры со стороны Труханова острова, так сразу могут там и сегменты устанавливать...

Добавлено: 08 июл 2011, 12:59
s-a-s-h-a
а когд начнется монтаж металла на рыбальском, и в гаване?

Добавлено: 08 июл 2011, 13:05
incognito
Анатолий писал(а):http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=8579 - здесь на максимальном увеличении видно сколько осталось...
Там как раз ничего не видно.
Вот здесь:
http://pics.livejournal.com/tov_tob/pic/004ya93c
Видно, что на северной опоре осталось пару метров (3 трубы уже на проектной высоте), на южной - чуть больше.