Страница 443 из 499

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2021, 15:04
Бодрый
Я по тій схемі не можу зрозуміти, як вони бачили рух пішоходів на естакаду. Сходами ?
Я велосипедисти ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2021, 15:28
Dvorko
Бодрый писал(а):
01 июл 2021, 15:04
Я по тій схемі не можу зрозуміти, як вони бачили рух пішоходів на естакаду. Сходами ?
Я велосипедисти ?
А ота от схема - то взагалі офіційний документ? Щось там "багів" я нарахувався.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2021, 15:37
dimentiy
MosDen, высказывай. Здесь — не выйдет. Твои конституционные права никто не нарушает. Однако у этого форума есть свои Правила. И да, я и дальше буду бороться за то, чтобы политического популизма здесь не было. До встречи в октябре.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 05:45
Bomberman
Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 07:41
Yaroslav
Bomberman писал(а):
02 июл 2021, 05:45
Схоже, що почали переробляти брак
https://www.facebook.com/groups/CityRev ... 052637564/
А люк там на фото - в рівень з асфальтом? (бо пониження бордюрів до асфальту не дістає, що натякає на ще один шар)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 10:06
Dvorko
Yaroslav писал(а):
02 июл 2021, 07:41

А люк там на фото - в рівень з асфальтом? (бо пониження бордюрів до асфальту не дістає, що натякає на ще один шар)
У мене теж таке питання. Люк - візуально на одному рівні, а от бордюр виступає над проїзною частиною. В принципі, на віражах пониження борту на пішохідному переході на низовій частині можна 3 см виконувати (з умов водовідведення, щоб вода не затікала на майданчик очікування пішоходів), на верхній - вийти в регламентований ДБН нуль. Але там явно більше 3 см. Подивимось, хай перероблять халтуру, потім оцінимо)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 15:11
Bomberman
Як на мене, там ще буде один шар асфальту.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 15:52
VOVA_H
Анатолий писал(а):
01 июл 2021, 12:45
Я - з нормальних українців! А те, що будують під назвою Подільський мостовий перехід, явно не для нормальних людей. Ти уявляєш собі які будуть корки після відкриття руху авторівнем ПМП? Там намертво все стане на Верхньому Валу, Набережно-Хрещатицькій і прилеглих вулицях!
Уявляю. Тому будуть що відкриють (якщо колись збудують) в дуже обрізаному відносно проекту рівні. Якщо ( може хтось доживе) добудують основну частину все має відносно нормалізуватися.
А на тему нормальності, то я також: по одній лінії з кріпаків, по іншій з козаків. Але на фоні всіх проблем будівництва і майбутніх проблем експлуатації куцого мостового недоперехода ( самим широким місцем якого буде міст) проблема феншуйності скруглння бордюрів якось виглядає не зовсім здоровою.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 16:52
Rider
Bomberman писал(а):
01 июл 2021, 14:03
Rider писал(а):
23 июн 2021, 19:02
Изображение
До речі, Rider - якщо придивитись до проекту, який ви раніше виклали, то побудувано саме по ньому - на малюнку теж неоднакові криві і звуження на примиканні. Може так і було задумано?
А если присмотреться внимательно, то т.н. "неодинаковые кривые" - это закрывающие белые поля надписей на схеме в данном масштабе.
Для избежания подобного я при печати проектов обычно использовал окантовку, а не прямоугольную заливку.

Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте, который, тем более, не будет открыт или использоваться не то что завтра, но и через много-много месяцев. Поэтому та спешка является совершенно необоснованной, к тому же еще и привела к переделкам. Что там по асфальту можно только догадываться, если его укладывали частично в дождь.
Вот что действительно не является здоровым, так это закрывать глаза на такое, апеллируя к наличию более существенных проблем, и безосновательно ожидать от таких горе-строителей чего-то качественного в бОльших масштабах.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 19:51
Yaroslav
Мене хвилює - там же не робили плиту примикання, як біля естакади на Шулявці. Асфальт, зважаючи на незрозумілий аврал, явно там просяде. Та й основа там - лише один пісок?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 19:58
VOVA_H
Rider писал(а):
02 июл 2021, 16:52
Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте...
Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти, а може тому що я злопамятний і памятаю скільки прослужила гарна і гарно покладена тротуарна плитка.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2021, 20:07
VOVA_H
Yaroslav писал(а):
02 июл 2021, 19:51
Мене хвилює - там же не робили плиту примикання, як біля естакади на Шулявці. Асфальт, зважаючи на незрозумілий аврал, явно там просяде. Та й основа там - лише один пісок?
За "один пісок" не скажу - не спостерігав за процесом, можливо потім і щебінь був, а ось по трамбуванню піску біля опори є певні питання. В принципі ця халтура (якщо вона присутня) не є критичною і досить легко виправляється на відміну від беетону несучих конструкцій. Віки вічні радянські та пострадянскі будівельники халтурили на всіляких обвязках основних споруд.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 03 июл 2021, 10:29
Rider
VOVA_H писал(а):
02 июл 2021, 19:58
Rider писал(а):
02 июл 2021, 16:52
Еще раз по бордюрам.
То что сделали - самая обычная халтура, наглядно показывающая что не в состоянии сделать без брака и претензий даже простейшие вещи на объекте...
Мне більше цікавить наприклад якість бетону з якого ці бордюри виготовлені, правильність утрамбовування піску біля першої опори мосту, якість і дотримання технології при укладанні асфальту, ось феншуйність кривих цікавить мало. Може тому що я технар і для мене функціональність важливіша за гарні понти
Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складывается :smoke:
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 08 июл 2021, 07:44
Бодрый
Поділ. 07.07.21 р.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Фото Сергій Клочко

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 08 июл 2021, 08:36
VOVA_H
Rider писал(а):
03 июл 2021, 10:29
Странно, технарь, а просчитать чуть дальше не складывается :smoke:
Из-за руля эти "понты" моментально превращаются в функциональность, хотя, при осуществленной реализации, правильнее сказать, что они превратятся в проблемы. И повторю: если даже в таких мелочах устраивается халтура, она обязательно будет и в большее существенных моментах.
Відступлення від правильних радіусів кривих там сантиметри, можна звичайно їздити на відстані кількох сантиметрів від бордюра, і чирконути по "гулі", але сліпі за кермом не сидять, та і в повороті швидкість мала.
А ось на тему "халтури" я якраз і писав: якість нижнього (я таки думаю що то нижній) шару асфальту так собі, є питання по утрамбовці піску біля першої опори, і мабуть ще багато чого можна знайти побувавши на місці, наприклад якість бетону бордюр та плитки, якість і технологію укладання асфальту (нижній шар кажуть клали в дощ, та і якість його так собі), тому я і пишу що нефеншуйний радіус просто дрібязок у порівнянні з іншими можливими проблемами.
Надіюсь до основних несучих конструкцій мосту це не стосується.
А просадки, радіус разом з бордюрами можна буде легко поравити при слідуючому ремонті, при плануємому навантаженні і якості робіт підїзд вграють досить швидко. Такі наші реалії, нажаль.