Добавлено: 01 окт 2008, 16:33
Каких проездных?
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Спокійно сьогодні купив на метро. Хоча це було о 6-ій ранкуЖесть, сегодня утром проездныхв кассах на ГД
Ага. Тогда, по логике вещей, за каждый проданный талон им должны платить не менее 50 копеек. Иначе им будет выгоднее купить в киоске по 1,5 и продать в салоне по 2 грн.Дёдя писал(а):Вотдители и кондукторы не будут получать з/п? Она им просто станет не нужна!а в наземном транспорте 1,50. Но если покупать билет непосредственно в транспорте, то его цена будет состовлять 2 гривни.
Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади писал(а):Повiдомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
від 30.09.2008 - розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян”
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян” підготовлений з метою створення умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів у звичайному режимі руху.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються на адресу:
Київської міської державної адміністрації: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик 36;
Головного управління з питань цінової політики: 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6 або cinpolit@kmv.gov.ua;
Представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна,9/11, к. 209 або kiev_gkrp@ukr.net.
Проект розпорядження оприлюднюється на сайті Київської міської влади www.kmv.gov.ua.
Відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зауваження та пропозиції від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта, тобто до 29.10.2008.
Згідно Закону України „Про звернення громадян”, фізичні та юридичні особи, їх об’єднання надають власні зауваження та пропозиції в усній чи письмовій формі, виходячи з вимог чинного законодавства.
Начальник Головного управлінняз питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
В.Яструбинський
[hr]
Змiст проекту регуляторного акта
Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян (від 30.09.2008)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", на виконання рішення Київської міської ради від 30.09.2008 № 376/376 «Про ситуацію в транспортній галузі міста Києва», з урахуванням висновків робочої групи по вивченню ситуації в транспортній галузі та результатів громадських слухань, виходячи із необхідності забезпечення захисту киян при створенні умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів у звичайному режимі руху:
1. Встановити тарифи на перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері (який працює у звичайному режимі руху), що додаються.
2. Взяти до відома, що:
- в довготривалих проїзних квитках збережені тарифи на перевезення пасажирів у розмірі 0,50 грн.;
- при зміні тарифів на проїзд в міському пасажирському транспорті, що працює у звичайному режимі руху, вартість реалізованих проїзних квитків залишається незмінною на час їх дії;
- в проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується;
- дія річних проїзних квитків закінчується 31 грудня 2009 року незалежно від дати придбання;
- проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до чинного законодавства.
3. Визнати такими, що втратили чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації:
- від 07.03.2000 №326 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів та багажу і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті», зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 09.03.2000 за №21/213;
- від 21.03.2000 №390 «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 07.03.2000 №326 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів та багажу і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті», зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 24.03.2000 за № 28/220;
- від 24.04.2000 № 597 «Про встановлення вартості проїзних квитків», зареєстроване в Київському міському управління юстиції 27.04.2000 за № 45/337;
- від 09.06.2000 № 879 «Про встановлення вартості проїзду наземними видами транспорту екскурсійних груп школярів», зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 16.06.2000 за № 64/256;
- від 28.03.2001 № 572 «Про встановлення вартості проїзних квитків для проїзду студентів та учнів у міському транспорті», зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 30.03.2001 за № 241/326.
5. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Голова
Л.Черновецький
[hr]
Аналiз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу щодо проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян”
1. Опис проблеми
Проект розпорядження „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян” підготовлений з метою приведення діючих тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня, які розраховані у відповідності до чинних нормативно-правових документів.
2. Способи регулювання проблеми
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами та доповненнями) тарифи на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, підлягають державному регулюванню.
Проектом розпорядження запроваджується регулювання (встановлення) тарифів на перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі (який працює у звичайному режимі руху).
Проект розпорядження є нормативно-правовим актом.
Враховуючи вищезазначене, державне регулювання здійснюється шляхом встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні з урахуванням соціального захисту киян шляхом надання значних знижок в проїзних квитках.
3. Необхідність регулювання проблеми
Тарифи на послуги з перевезення пасажирів міськими видами транспорту, що працюють у звичайному режимі руху, встановлені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.03.2000 № 326 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів та багажу і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті» і діють з 19 березня 2000 року в розмірі 50 копійок за 1 поїздку.
За період дії цих тарифів в країні і місті змінились економічні умови, внаслідок чого надання послуг з перевезення пасажирів стало збитковим.
Так, індекс цін виробників промислової продукції в країні за період з 2000 по серпень поточного року становить 373,5%, мінімальна заробітна плата збільшилась в 7,4 рази, середньомісячна заробітна плата - в 7,6 рази, вартість дизельного палива – в 4,8 рази, вартість прокату чорних металів – в 5,0 разів тощо (динаміка зміни окремих економічних показників за 2000 – 2008 роки додається).
Враховуючи, що діючі тарифи не покривають витрат підприємств транспорту, збитки підприємств покриваються за рахунок бюджетних асигнувань. При цьому, фінансування експлуатаційної діяльності комунальних підприємств транспорту збільшено з 96,4 млн. грн. у 2000 році до 609,3 млн. грн. в поточному році, тобто в 6,3 рази, і подальше збільшення навантаження на міський бюджет соціально невиправдано.
Незважаючи на такі значні бюджетні кошти, із року в рік фінансовий стан комунальних підприємств транспорту погіршується: так лише у 2001 році результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" був прибуток в розмірі 0,9 млн. грн., а за результатами роботи у 2007 рік збиток по цьому підприємству становить 92,8 млн. грн.
За фактичними даними роботи комунальних підприємств транспорту у 2007 році, собівартість перевезення 1 пасажира наземними видами транспорту у звичайному режимі руху складала 85,9 коп. при середньому доході на 1 пасажира з урахуванням бюджетного фінансування – 65,7 коп. (при цьому, з урахуванням знижок в проїзних квитках, доход від перевезення 1 платного пасажира складає лише 30,7 коп.) та метрополітеном - відповідно 83,7 коп. та 58,6 коп. (в т.ч. дохід від перевезення 1 платного пасажира – 44,2 коп.).
Планові економічно обґрунтовані витрати КП "Київський метрополітен" на 2008 рік, розраховані з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів, становлять 922,4 млн. грн. Виходячи із планового обсягу перевезень пасажирів в розмірі 673,1 млн. пасажирів, планова собівартість перевезення одного загальнооблікового пасажира КП "Київський метрополітен" у 2008 році становить 136,9 коп.
Планові економічно обґрунтовані витрати КП "Київпастранс" на 2008 рік на перевезення пасажирів транспортом, що працює у звичайному режимі руху, розраховані за нормативним принципом, становлять 900,6 млн. грн. Оскільки підприємство планує в поточному році перевезти 599,6 млн. пасажирів, планові витрати на перевезення одного загальнооблікового пасажира КП "Київпастранс" на 2008 рік становлять 150,2 коп.
4. Очікувані результати
Запровадження проекту регуляторного акта:
- створення умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів;
- зростання заробітної плати їх працівникам,
- покращення якості наданих послуг;
- приведення розмірів тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня;
- зменшення навантаження на міський бюджет;
- покращенням якості обслуговування маршрутів;
- зупинення плинності кадрів;
- модернізація та оновлення рухомого складу;
- спрямування частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту на придбання, модернізацію та оновлення рухомого складу, будівництво метрополітену, тролейбусних ліній тощо;
- забезпечення соціального захисту киян шляхом розширенням гами проїзних квитків та збереження в довготривалих проїзних квитках вартості однієї поїздки у розмірі 50,0 коп.
5. Цілі регулювання
Предметом правого регулювання проекту розпорядження є постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”.
6. Спосіб досягнення цілей
Встановлення тарифів на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні одночасно із соціальним захистом киян шляхом надання значних знижок у проїзних квитках.
7. Механізм і заходи розв’язання проблеми
Відповідно до Законів України від 29.06.2004 № 1914-ІV „Про міський електричний транспорт” та від 05.04.2001 № 2344-ІІІ „Про автомобільний транспорт” у разі встановлення рівнів тарифу, який не покриває витрат, пов’язаних з перевезення пасажирів, витрати перевізника компенсуються уповноваженим органом, яким затверджується тарифи, за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Проект розпорядження „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян” передбачає приведення діючих тарифів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті до економічно обґрунтованого рівня із забезпеченням соціального захисту киян.
8. Результат досягнення цілей
Приведення діючих тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті до економічно обґрунтованого рівня, яке забезпечить:
- створення умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів;
- зростання заробітної плати їх працівникам,
- покращення якості наданих послуг.
- приведення розмірів тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня;
- зменшення навантаження на міський бюджет;
- покращенням якості обслуговування маршрутів;
- зупинення плинності кадрів;
- модернізація та оновлення рухомого складу;
- спрямування частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту на придбання, модернізацію та оновлення рухомого складу, будівництво метрополітену, тролейбусних ліній тощо;
- забезпечення соціального захисту киян шляхом розширення гами проїзних квитків та збереження в довготривалих проїзних квитках вартості однієї поїздки у розмірі 50,0 коп.
9. Економічний і соціальний ефект
Результатом реалізації запропонованого регуляторного акта є запровадження економічно обґрунтованих тарифів та вартості проїзних квитків на перевезення пасажирів міським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, із забезпеченням соціального захисту киян та спрямуванням частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту, на придбання, модернізацію та оновлення рухомого складу, будівництво метрополітену, тролейбусних ліній тощо, створення умов для покращення якості надання транспортних послуг.
Начальник Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
В.Яструбинський
[hr]
Вiдстеження результативностi регуляторного акта
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта –
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян”
Заходи з відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) „Про заходи щодо покращення транспортного обслуговування киян” (далі по тексту – Розпорядження) проведено Головним управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), так як відповідно до п. 13 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами та доповненнями) Київській міській державній адміністрації надано право регулювання (встановлення) тарифів на перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі (які працюють у звичайному режимі руху).
1. Мета прийняття регуляторного акта
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” (із змінами та доповненнями) тарифи на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, підлягають державному регулюванню.
Проектом розпорядження запроваджується регулювання (встановлення) тарифів на перевезення пасажирів і вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі (який працює у звичайному режимі руху).
Проект розпорядження є нормативно-правовим актом.
Враховуючи вищезазначене, державне регулювання здійснюється шляхом встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, на економічно обґрунтованому рівні.
Тарифи на перевезення пасажирів розраховані відповідно до Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), затвердженого наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 25.07.2007 № 96, та Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену), затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 05.03.2007 № 191.
Прийняття проекту розпорядження спрямоване на:
- приведення розмірів тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня;
- створення умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів,
- зменшення навантаження на міський бюджет;
- покращенням якості обслуговування маршрутів;
- зупинення плинності кадрів;
- модернізацію та оновлення рухомого складу;
- спрямування частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту на придбання, модернізацію та оновлення рухомого складу, будівництво метрополітену, тролейбусних ліній тощо;
- забезпечення соціального захисту киян шляхом збереження в довготривалих проїзних квитках вартості однієї поїздки у розмірі 50,0 коп. розширенням їх гами (місячні, квартальні, річні).
2. Строк виконання заходів з обстеження: серпень - вересень 2008 року.
3. Тип відстеження: базове.
4. Методи одержання результативності відстеження.
Шляхом обстеження комунальних підприємств транспорту, які надають послуги з перевезення пасажирів транспортом, який працює у звичайному режимі руху, та опитування мешканців міста Києва.
Тарифи на послуги з перевезення пасажирів міськими видами транспорту, що працюють у звичайному режимі руху, встановлені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 07.03.2000 № 326 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів та багажу і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті» і діють з 19 березня 2000 року в розмірі 50 копійок за 1 поїздку.
За період дії цих тарифів в країні і місті змінились економічні умови, внаслідок чого надання послуг з перевезення пасажирів стало збитковим.
Так, індекс цін виробників промислової продукції в країні за період з 2000 по серпень поточного року становить 373,5%, мінімальна заробітна плата збільшилась в 7,4 рази, середньомісячна заробітна плата - в 7,6 рази, вартість дизельного палива – в 4,8 рази, вартість прокату чорних металів – в 5,0 разів тощо (динаміка зміни окремих економічних показників за 2000 – 2008 роки додається).
Враховуючи, що діючі тарифи не покривають витрат підприємств транспорту, збитки підприємств покриваються за рахунок бюджетних асигнувань. При цьому, фінансування експлуатаційної діяльності комунальних підприємств транспорту збільшено з 96,4 млн. грн. у 2000 році до 609,3 млн. грн. в поточному році, тобто в 6,3 рази, і подальше збільшення навантаження на міський бюджет соціально невиправдано.
Незважаючи на такі значні бюджетні кошти, із року в рік фінансовий стан комунальних підприємств транспорту погіршується: так лише у 2001 році результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" був прибуток в розмірі 0,9 млн. грн., а за результатами роботи у 2007 рік збиток по цьому підприємству становить 92,8 млн. грн.
За фактичними даними роботи комунальних підприємств транспорту у 2007 році, собівартість перевезення 1 пасажира наземними видами транспорту у звичайному режимі руху складала 85,9 коп. при середньому доході на 1 пасажира з урахуванням бюджетного фінансування – 65,7 коп. (при цьому, з урахуванням знижок в проїзних квитках, доход від перевезення 1 платного пасажира складає лише 30,7 коп.) та метрополітеном - відповідно 83,7 коп. та 58,6 коп. (в т.ч. дохід від перевезення 1 платного пасажира – 44,2 коп.).
Планові економічно обґрунтовані витрати КП "Київський метрополітен" на 2008 рік, розраховані з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів, становлять 922,4 млн. грн. Виходячи із планового обсягу перевезень пасажирів в розмірі 673,1 млн. пасажирів, планова собівартість перевезення одного загальнооблікового пасажира КП "Київський метрополітен" у 2008 році становить 136,9 коп.
Планові економічно обґрунтовані витрати КП "Київпастранс" на 2008 рік на перевезення пасажирів транспортом, що працює у звичайному режимі руху, розраховані за нормативним принципом, становлять 900,6 млн. грн. Оскільки підприємство планує в поточному році перевезти 599,6 млн. пасажирів, планові витрати на перевезення одного загальнооблікового пасажира КП "Київпастранс" на 2008 рік становлять 150,2 коп.
24.09.2008 року Київською міської радою (Київською міською державною адміністрацією) були проведені громадські слухання щодо питання покращення роботи міського пасажирського транспорту. За результатами проведених слухань більшість учасників громадських слухань підтримали пропозицію щодо необхідності приведення тарифів на перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня у разі забезпечення соціального захисту населення в частині збереження встановленим законодавством пільг для категорій населення, що користуються безоплатним проїздом, пільг на проїзд студентам вищих навчальних закладів освіти, учням загальноосвітніх шкіл м. Києва, та введення річних проїзних квитків, в яких збережено вартість однієї їздки у розмірі 50,0 коп.
5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних.
З метою одержання кількісних та якісних показників результативності регуляторного акта Головним управлінням з питань цінової політики була проаналізована інформація, яка надійшла від комунальних підприємств „Київський метрополітен” та „Київпастранс”, які надають послуги з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом, який працює у звичайному режимі руху.
Питання стосовно підвищення тарифів на перевезення пасажирів міським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, виносилось на обговорення територіальної громади міста Києва 24.09.2008 року. За результатами проведених слухань більшість киян погоджується з підвищення тарифів до економічно обґрунтованого рівня при умові збереження соціального захисту населення, а саме в частині збереження діючих пільг, гами проїзних квитків та введенням в обіг довгострокових проїзних (на квартал, рік) із збереженням вартості в них однієї поїздки у розмірі 0,50 грн.
За результатами проведеного аналізу прийнято рішення щодо встановлення економічно обґрунтованих тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху.
Пропозиції підприємств транспорту надійшли у письмовій формі.
6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Запровадження проекту регуляторного акта економічно обґрунтованих тарифів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті передбачає:
- створення умов для сталої роботи підприємств транспорту, що надають послуги з перевезення пасажирів;
- зростання заробітної плати їх працівникам,
- покращення якості наданих послуг.
- приведення розмірів тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня;
- зменшення навантаження на міський бюджет;
- покращенням якості обслуговування маршрутів;
- зупинення плинності кадрів;
- модернізація та оновлення рухомого складу;
- спрямування частини вивільнених бюджетних коштів, які виділялись на покриття експлуатаційних витрат підприємствам транспорту на придбання, модернізацію та оновлення рухомого складу, будівництво метрополітену, тролейбусних ліній тощо;
- забезпечення соціального захисту киян шляхом збереження в довготривалих проїзних квитках вартості однієї поїздки у розмірі 50,0 коп. розширенням їх гами (місячні, квартальні, річні).
7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей.
Результатом реалізації запропонованого регуляторного акта є запровадження економічно обґрунтованих тарифів та вартості проїзних квитків на перевезення пасажирів міським транспортом, який працює у звичайному режимі руху.
Основні зовнішні фактори на дію запропонованого регуляторного акта:
- розмір конкуренції. Документ направлений на приведення тарифів на послуги з перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня, що значно покращать фінансовий результат діяльності комунальних підприємств „Київпастранс” та „Київський метрополітен”, які є монополістами на ринку цих послуг.
- соціальна напруга в суспільстві. Незадоволення населення якістю надання послуг, інтервальністю руху міського пасажирського транспортом, який працює у звичайному режимі.
- ступень ризику для суспільства. Враховуючи викладене, а також проаналізувавши надані пропозиції щодо рівнів тарифів та вартості проїзних квитків, які будуть введені, Київська міська державна адміністрація зазначає, що підвищення тарифів та вартості проїзних квитків на перевезення пасажирів міським транспортом, який працює у звичайному режимі руху, до економічно обґрунтованого рівня є необхідним. Може визвати соціальну напругу серед незахищених верст населення. Для зняття соціальної напруги передбачено збереження пільг для пільгових категорій населення, гами проїзних квитків для студентів, учнів, місячних проїзних квитків та введення довготривалих річних проїзних квитків, де буде залишено вартість однієї поїздки у розмірі 50,0 коп.
8. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років із дня набрання чинності цим актом.
Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів із повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.
Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради – Київську міську державну адміністрацію та представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві.
Начальник Головного управління з питань цінової політики виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
В.Яструбинський
[hr]
Зв`язанi документи
Тарифи на перевезення пасажирів і багажу
Вартість проїзних квитків на проїзд у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері
Вартість проїзних квитків на квартал та рік на проїзд у міському пасажирському транспорті
Вартість однієї поїздки на проїзд у метрополітені при придбанні безконтактних проїзних квитків
Додаток до Аналізу регуляторного впливу
[ Сохранено на форуме ]
Данный недостаток имеет место на магнитных проездных. Покупайте БКК, если жаль дарить пару месяцев метрополитену. Протупил я...Еще одним недостатком является то, что годовой проездной будет действовать с 1 января по 1 января следующего года. Таким образом, если человек купит билет в июле, то все равно он у него закончится в январе, а остальные месяцы останутся неиспользованными. «Пока что это недостатки системы, но мы будем в дальнейшем работать над этим проблемами», — заявил Зель.
Klovsky писал(а):Покупайте БКК, если жаль дарить пару месяцев метрополитену
Вартість проїзних квитків на квартал та рік на проїзд у міському пасажирському транспорті писал(а):3. Дія річних проїзних квитків закінчується 31 грудня 2009 року незалежно від дати придбання
Надо закупить пару сотен последних, это неплохая инвестиция при любой инфляции...