Частная стройка - це, для прикладу, Unit Home, який саме під час пандемії будували семимильними кроками. І не було проблем звести тимчасове житло для робітників на Хохлових, 8. І наймати, ротацію робити, цих робітників, саме під час локдауну. І так сумно дивитись було на це, коли на садах їздив один екскаватор, і одна машинка... А тут - мурашник робітників.
Тому - все залежить від грошей і політичної волі.
Ну от для прикладу в самій гострій формі того дауну я собі ремонт робив, і в мене була елементарна проблема покупки частини будматеріалів, не критична, але забрала час(мій), гроші і відсунула терміни. Потім даунів попустило. Але це я, мої гроші мій час і все в межах одного міста.
А ось тепер це все тільки за державні кошти. Будь якій крок і "в особливо великих розмірах" і всі ті хто кормиться з охорони правопорядку потирають руки і крутять дірочки в погонах. Тому що державні кошти. А в державних коштах ні логіки ні розуму ні законів економіки немає. Це з урахуванням того що я пишу про казкову ситуацію коли немає корупції.
При державних коштах немає грошей і немає політичної волі, в ситуації з дауном є тільки "все, приплили", ну можна звичайно проявити ініціативу зробити щось для суспільного блага і сісти надовго. Але так пробували робити дуже давно, зараз всі порозумнішали.
І схоже цим усим займалися одні й ті ж люди, і раділи, що можна всі ресурси перекинути на своє приватне будівництво, а державне списати на локдаун.
Для того щоб в той час щось будувати було потрібно нести додаткові витрати, питання не в їх доцільности і їх величині відносно кошторису. Питання в тому що вони не по проекту. Це мені можна пояснити (і Вам і більшості населення) що для того щоб продовжити будівництво і не понести громадних збитків потім потрібно понести додаткові витрати на тето і тето.
Це можна пояснити приватному забудовнику, і якщо він розумів і мав гроші він викручувався і будував.
Це можна пояснити і тому хто будує за державні кошти, але він будувати не буде в будь якому разі, якщо не дурак то і не почне, якщо дурак, то розпочне і сяде.
Так з державними коштами скрізь, і в "темному "світлому" минулому" і в "цивілізованому" світі. Тому держава і є неефективним власником. Державі для того щоб щось змінити потрібно купа часу і доброї волі чиновників які тримаються за свої місця, сидять на окладах і нічого робити не хочуть, а тут ризик. Тому в таких ситуаціях все державне зупиняється, довго коригується, потім розконсервовується, будується по новому кошторису з величезними збільшеннями часу і вартості. А приватний бізнес несе порівняно невеликі збитки і втрачає менше часу. Так в принципі скрізь. Тільки в нас набагато гірше.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 29 окт 2021, 13:31
dimentiy
Закінчуйте офтопік!
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 29 окт 2021, 13:40
VOVA_H
Згідно з повідомленням, АМКУ оштрафував компанії "Форма" та "Еко-Буд-Трейд" на 182,6 млн грн за порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Порушники також позбавлені права участі в публічних закупівлях на три роки.
Зазначається, компанія "Еко-Буд-Трейд" стала переможцем у двох тендерах на добудову Подільського мосту в Києві внаслідок змови. З компанією було укладено договори на загальну суму 6,1 млрд грн з ПДВ і компанія наразі будує мостовий перехід.
Ну в прошлые разы свалили же срывы успешно на локдаун и обыватели поверили
Хотя на частных стройках работа кипела, да и организовать подвоз проблемы не составляет))
Давайте не будемо перекручувати факти і не перекладати з хворої голови на здорову.
Минулого разу мудре керівництво країни просто вимкнуло країну,
Начни с себя - следовать своему же совету
Кто на брифинге трусил квадратной мордой и бился в истерике требуя от Кабмина ввести в Киеве ограничения пожестче? Таки Виталий ибн Владимир
Так що нетреба заявляти "в прошлые разы свалили же срывы успешно на локдаун"
Да что ты говоришь? Официально озвученная причина того что в 2020 году мост не построили - карантинные ограничения. Ровно эту же причину в какой-то момент начали использовать и для метро на Веник, хотя кто следит за той стройкой - прекрасно знали что карантин там вообще не причем - как и с Подольским мостом.
Но виноват же кто угодно, только не Виталька, да? Вечно ему все мешают - то дачники, то грунты, то локдауны
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 29 окт 2021, 14:52
dimentiy
Если после этого моего поста будут хоть какие-то попытки искать виноватого, сыщики пойдут в бан сразу же.
Комітет оштрафував на 182,5 млн грн компанії, що змовилися на торгах з будівництва Подільського мостового переходу
28 жовтня 2021 р. Антимонопольний комітет України оштрафував ТОВ «ФОРМА» і ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД» за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Мова йде про закупівлі, замовником яких було комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»:
- «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві. Від дамби Русанівських садів до бульвару Перова - генпідрядні роботи» (оголошення про результат оприлюднене в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» від 18.04.2017 № 61 (18.04.2017) № 000328);
- «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві - генпідрядні роботи» (оголошення про результат закупівлі оприлюднене в інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» від 18.04.2017 № 61 (18.04.2017) № 000330).
Комітет встановив, що внаслідок змови переможцем стало ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД». З ним було укладено відповідні договори на загальну суму 6,103 млрд грн з ПДВ і компанія наразі будує мостовий перехід.
За змову під час участі у торгах Комітет оштрафував ТОВ «ФОРМА» і ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД» на загальну суму 182 596 969 грн.
Окрім штрафу, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», зазначені компанії позбавлені права участі в публічних закупівлях на 3 роки.
Кто сомневается, что суд рано или поздно отменит это решение? )) Не сомневаюсь.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 01 ноя 2021, 20:15
Бодрый
А як там справи з асфальтуванням Подільського мостового переходу на ділянці від Рибальського острову до Русанівського озера ?
Чи відповідно до технологіі чекають на дощі і сніг ?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 02 ноя 2021, 00:11
Jyraff
Судячи зі свіжого відео Сергія Мухлиніна, проводять дробоструминну обробку верхового проїзду (див. з 5-ї хвилини). Гідроізоляції ніби ще не видно...
Судячи зі свіжого відео Сергія Мухлиніна, проводять дробоструминну обробку верхового проїзду (див. з 5-ї хвилини). Гідроізоляції ніби ще не видно...
Ну якщо підійти з точки зору технології, то чи варто взагалі зараз проводити ці роботи при таких температурах-вологосях з урахуванням ступені неготовності лівого берега. З фінансової точки зору звичайно варто, бо гроші або пропадуть, або їх зїсть інфляція.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 02 ноя 2021, 08:45
Бодрый
Пару скрінів з відео для тих кому ліньки переглядати відео
Пару скрінів з відео для тих кому ліньки переглядати відео
Дякую!
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 05 ноя 2021, 11:33
Бодрый
Кличко сьогодні звільнив О.Густєлєва.
Офіційно через затягування робіт із завершення будівництва ПМП та "нерайдужну картину" (був на садах з незапланованою перевіркою)
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 05 ноя 2021, 12:08
Rider
Замах на розкрадання 3 млрд грн під час будівництва Подільського мосту - прокуратура провела обшуки у тіньовому офісі підрядних компаній
Подільською окружною прокуратурою міста Києва спільно з ДКІБ СБ України проведено обшук у приміщенні тіньового офісу групи компаній, причетних до замаху на розкрадання понад 3 млрд грн під час будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 191 КК України).
Слідством встановлено, що між КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Укрбуд» укладено договір щодо виконання проектних та вишукувальних робіт по об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро у місті Києві» (Коригування).
У подальшому ТОВ «ІБК «Укрбуд» на умовах субпідряду залучило до виконання робіт ТОВ «Міжнародний проектний інститут», яким фактично і здійснювались роботи з розробки проектної документації по об’єкту.
Однак, переслідуючи мету привласнення понад 3 млрд гривень бюджетних коштів, з метою підписання відповідних актів, погодження яких є неможливим без затвердженої експертним звітом проектної документації, невстановленими особами підроблено від імені ТОВ «Міжнародний проектний інститут» проектну документацію по об’єкту будівництва та подано для проходження експертизи до ДП «Укрдержбудекспертиза».
У зв’язку із цим в приміщенні тіньового офісу компаній, які підконтрольні бенефіціару компанії-генерального підрядника будівництва, проведено обшук та вилучено документи, які відображають протиправну діяльність, 37 печаток товариств з ознаками фіктивності, залучених до обготівкування коштів, носії інформації та інші докази, які мають значення для кримінального провадження.
Крім того, з метою запобігання та попередження безпідставного заволодіння коштами місцевого бюджету в розмірі понад 3 млрд грн в приміщенні ДП «Укрдержбудекспертиза» напередодні також проведено обшук та вилучено підроблену проектну документацію.
На цей час у кримінальному провадженні проводяться експертизи. Слідство триває.
Кличко сьогодні звільнив О.Густєлєва.
Офіційно через затягування робіт із завершення будівництва ПМП та "нерайдужну картину" (був на садах з незапланованою перевіркою)
Столичні прокурори спільно з підрозділами Служби безпеки України обшукали тіньовий офіс підрядника з будівництва Подільського мосту в Києві через спробу розкрадання 3 млрд грн.