Замовлення квитків через мережу Інтернет
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
ну в жмеренке я уже сплю обычно, а гребинку вроде скорые/хундаи сейчас транзитят. как-то не отложилось название в памяти...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Гребінка деякими Хюндаями з Києва цілком нормально використовується для зупинок.
А щодо верхніх полиць, то мені, навпаки, більш подобаються - внизу завжди або валізи ставлять/виймають, або сідають на ноги/голову - не виспатися. Верхні ж полиці 100% лише мої. А якщо ще вікно відкривається і за напрямом руху потяга вітерець віє у спекотні дні - тоді однозначно верхні полиці це відмінна якість, порівняно з нижніми.
І ще. Раніше таке було, зараз може трохи змінилися правила, але...
Не було такого "викупити все купе". Квиток дає право на проїзд одного пасажира. Пасажир має право проїзду за одним квитком. Якщо квитків більше, ніж пасажирів, тоді місця, на які пасажир не з'явився, використовувалися згідно з правилами перевезень, не розсуд начальника поїзда - в т.ч. для розміщення інших пасажирів.
Бо купується не купе, а послуга перевезення. Є три особи - їх перевезуть хоч із десятьма квитками. Але "зайві" місця не належать цим пасажирам.
Хоча цілком розумію як людина, що так незручно пасажирам. Більш того, інколи так грався з букінгом, щоб постійно тримати в корзині (але не купувати) квитки у своєму купе (або поруч сидіння в Хюндаї). Тоді їхав з комфортом сам в купе чи Хюндаї без попутників.
А щодо верхніх полиць, то мені, навпаки, більш подобаються - внизу завжди або валізи ставлять/виймають, або сідають на ноги/голову - не виспатися. Верхні ж полиці 100% лише мої. А якщо ще вікно відкривається і за напрямом руху потяга вітерець віє у спекотні дні - тоді однозначно верхні полиці це відмінна якість, порівняно з нижніми.
І ще. Раніше таке було, зараз може трохи змінилися правила, але...
Не було такого "викупити все купе". Квиток дає право на проїзд одного пасажира. Пасажир має право проїзду за одним квитком. Якщо квитків більше, ніж пасажирів, тоді місця, на які пасажир не з'явився, використовувалися згідно з правилами перевезень, не розсуд начальника поїзда - в т.ч. для розміщення інших пасажирів.
Бо купується не купе, а послуга перевезення. Є три особи - їх перевезуть хоч із десятьма квитками. Але "зайві" місця не належать цим пасажирам.
Хоча цілком розумію як людина, що так незручно пасажирам. Більш того, інколи так грався з букінгом, щоб постійно тримати в корзині (але не купувати) квитки у своєму купе (або поруч сидіння в Хюндаї). Тоді їхав з комфортом сам в купе чи Хюндаї без попутників.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Та ні, зараз якщо декілька квитків на одного пасажира - то це справа пасажира, може йому подобається сидіти на одній полиці, а ноги на іншу ставити.Klovsky писал(а): ↑14 июл 2024, 16:55Не було такого "викупити все купе". Квиток дає право на проїзд одного пасажира. Пасажир має право проїзду за одним квитком. Якщо квитків більше, ніж пасажирів, тоді місця, на які пасажир не з'явився, використовувалися згідно з правилами перевезень, не розсуд начальника поїзда - в т.ч. для розміщення інших пасажирів.
Інакше можна нарватись на "ненадання замовленої та оплаченої послуги", імхо.
Ну і в правилах таке читав десь роки 3 тому.
Ай-ай-ай, як ніхарашо. Сам так іноді роблю ))
Клятий націоналіст
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
варианты всегда есть. когда билет были безимянными - вообще проблем не было.
сейчас - да вот простой пример из соседней ветки - выкупить все купе для перевозки собаки выше 45 см. в холке - все. где собака? приведут позже.
сейчас - да вот простой пример из соседней ветки - выкупить все купе для перевозки собаки выше 45 см. в холке - все. где собака? приведут позже.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
"Укрзалізниця" збільшила кількість поїздів із жіночими купе
https://life.pravda.com.ua/society/ukrz ... ki-302932/
Олена Барсукова — 31 липня, 12:30
Національний перевізник "Укрзалізниця" розширив кількість поїздів із жіночими купе.
З 1 серпня додаткові потяги поповнять перелік з 8 поїздів, що вже зараз курсують із жіночими купе, повідомили у соцмережах "УЗ".
Залізничники нагадують, що придбання квитків у жіночі купе доступне виключно в застосунку "Укрзалізниці", де такі місця мають відповідну позначку.
Посадка до жіночих купе доступна жінкам та дітям, яким не виповнилося 6 років.⠀
Де будуть жіночі купе?
Жіночі купе зʼявляться на чотирьох рейсах далекого сполучення:
Середньостатистичний відсоток повернення проїзних документів на всі напрямки складає 10%, тож при активуванні автовикупу шанси все ж знайти потрібний квиток значно підвищуються.
https://life.pravda.com.ua/society/ukrz ... ki-302932/
Олена Барсукова — 31 липня, 12:30
Національний перевізник "Укрзалізниця" розширив кількість поїздів із жіночими купе.
З 1 серпня додаткові потяги поповнять перелік з 8 поїздів, що вже зараз курсують із жіночими купе, повідомили у соцмережах "УЗ".
Залізничники нагадують, що придбання квитків у жіночі купе доступне виключно в застосунку "Укрзалізниці", де такі місця мають відповідну позначку.
Посадка до жіночих купе доступна жінкам та дітям, яким не виповнилося 6 років.⠀
Де будуть жіночі купе?
Жіночі купе зʼявляться на чотирьох рейсах далекого сполучення:
- № 1/2 Харків – Івано-Франківськ;
- № 5/6 Запоріжжя – Ясіня;
- № 43/44 Черкаси – Івано-Франківськ;
- № 95/96 Київ – Рахів.
- №15/16 Харків – Ясіня;
- №17/18 Харків – Ужгород;
- №26/236 Одеса – Ясіня;
- №3/4 Запоріжжя – Ужгород;
- №41/42 Дніпро – Трускавець;
- №29/30 Київ – Ужгород;
- №81/82 Київ – Ужгород;
- №75/76 Київ – Кривий Ріг.
Середньостатистичний відсоток повернення проїзних документів на всі напрямки складає 10%, тож при активуванні автовикупу шанси все ж знайти потрібний квиток значно підвищуються.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Змінилося, і досить таки давноKlovsky писал(а): ↑14 июл 2024, 16:55І ще. Раніше таке було, зараз може трохи змінилися правила, але...
Не було такого "викупити все купе". Квиток дає право на проїзд одного пасажира. Пасажир має право проїзду за одним квитком. Якщо квитків більше, ніж пасажирів, тоді місця, на які пасажир не з'явився, використовувалися згідно з правилами перевезень, не розсуд начальника поїзда - в т.ч. для розміщення інших пасажирів.
Бо купується не купе, а послуга перевезення. Є три особи - їх перевезуть хоч із десятьма квитками. Але "зайві" місця не належать цим пасажирам.
Так що, TANK про собаку не треба нічого видумувати, все згідно правил.2.26. Кожний пасажир має право займати, як правило, одне місце згідно із придбаним проїзним документом. На бажання пасажира і за наявності вільних місць йому може надаватись можливість викупити окреме купе в купейному вагоні для проїзду одного, двох чи трьох пасажирів, для одного пасажира - двомісне купе у вагоні "СВ", або для одного-двох пасажирів - тримісне купе в м'якому вагоні.
{Абзац другий пункту 2.26 розділу 2 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку № 1333 від 03.11.2008}
За умови прямування одного пасажира в окремому купе проїзд оформляється одним проїзним документом. За умови прямування двох чи трьох пасажирів в окремому купе проїзд на всі місця купе оформляється на окремих бланках із зазначенням прізвища та імені у проїзному документі, що оформляється на додаткове(і) місце(я) одного з пасажирів, який буде прямувати в цьому самому купе.
{Пункт 2.26 розділу 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 808 від 17.10.2013}
2.27. Проїзд у сімейному купе оформляється на одному бланку проїзного документа, на якому ставиться відмітка "сімейне купе". При цьому проїзд у "сімейному купе" дозволяється для кількості осіб - не більше 3 дорослих та дітей до 6 років, які прямують з ними.
Щодо "жіночих" купе, так вже потихеньку самі жінки починають скаржитись. Бо коли хропе чоловік, то його розбудили, вибачився, і інцидент вичерпано. А ось коли хропе жінка в тому самому "жіночому" купе, і її розбудити то, як правило, ображається що розбудили.

Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Укрзалізниця поширює верифікацію через Дія.Підпис на низку міжнародних рейсів, де знову зросла активність перекупників
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/635225/
31.07.2024
Укрзалізниця масштабує успішний досвід із доступом до міжнародних квитків тільки для верифікованих користувачів: з 1 серпня 2024 року продаж квитків на рейси №19/20 Київ – Хелм – Київ, №23/24 Київ – Хелм – Київ, №51/52 Київ – Перемишль – Київ, №89/90 Київ – Перемишль – Київ, №73/74 Харків – Перемишль – Харків здійснюватиметься виключно з верифікацією через Дія.Підпис у застосунку та на новому сайті Укрзалізниці з продажу квитків. Aналогічна верифікація вже застосовується до ажіотажних рейсів з/до Варшави та Відня.
Рішення є тимчасовим заходом на піковий період перевезень, щоб побороти аномальну активність перекупників, адже наразі спеціалісти Укрзалізниці блокують до 50 спроб масової купівлі квитків на добу. Втім, без верифікації через Дія.Підпис квитковим спекулянтам достатньо змінити номер телефону та продовжити свою справу. Це, у свою чергу, сповільнює роботу системи та не дає можливості добросовісним пасажирам гарантовано спланувати свою подорож.
При цьому, щоб задовольнити попит іноземних користувачів, які не мають можливості встановити Дію, залізниця лишає поточну систему доступу до міжнародних квитків для щонайменше одного рейсу в кожному напрямку: Одеса – Перемишль, Харків – Хелм, Дніпро – Хелм, Київ – Перемишль, Чоп – Відень, Мукачево – Кошице, Львів – Варшава, Київ – Кишинеу та ін.
Нагадуємо про глибину продажу міжнародних квитків Укрзалізниці:
польський напрямок (Перемишль, Дорогуськ, Хелм, Варшава) – 20 діб до дати відправлення, старт продажів о 09:00;
словацький та австрійський напрямки – 20 діб, старт о 08:00;
молдовський напрямок – 30 діб, старт о 08:00.
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/635225/
31.07.2024
Укрзалізниця масштабує успішний досвід із доступом до міжнародних квитків тільки для верифікованих користувачів: з 1 серпня 2024 року продаж квитків на рейси №19/20 Київ – Хелм – Київ, №23/24 Київ – Хелм – Київ, №51/52 Київ – Перемишль – Київ, №89/90 Київ – Перемишль – Київ, №73/74 Харків – Перемишль – Харків здійснюватиметься виключно з верифікацією через Дія.Підпис у застосунку та на новому сайті Укрзалізниці з продажу квитків. Aналогічна верифікація вже застосовується до ажіотажних рейсів з/до Варшави та Відня.
Рішення є тимчасовим заходом на піковий період перевезень, щоб побороти аномальну активність перекупників, адже наразі спеціалісти Укрзалізниці блокують до 50 спроб масової купівлі квитків на добу. Втім, без верифікації через Дія.Підпис квитковим спекулянтам достатньо змінити номер телефону та продовжити свою справу. Це, у свою чергу, сповільнює роботу системи та не дає можливості добросовісним пасажирам гарантовано спланувати свою подорож.
При цьому, щоб задовольнити попит іноземних користувачів, які не мають можливості встановити Дію, залізниця лишає поточну систему доступу до міжнародних квитків для щонайменше одного рейсу в кожному напрямку: Одеса – Перемишль, Харків – Хелм, Дніпро – Хелм, Київ – Перемишль, Чоп – Відень, Мукачево – Кошице, Львів – Варшава, Київ – Кишинеу та ін.
Нагадуємо про глибину продажу міжнародних квитків Укрзалізниці:
польський напрямок (Перемишль, Дорогуськ, Хелм, Варшава) – 20 діб до дати відправлення, старт продажів о 09:00;
словацький та австрійський напрямки – 20 діб, старт о 08:00;
молдовський напрямок – 30 діб, старт о 08:00.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
"Укрзалізниця" оборобила рекордну кількість заявок на бронювання місць для військових
https://www.epravda.com.ua/news/2024/08/13/717970/
13 серпня 2024, 20:30 - Володимир Тунік-Фриз
12 серпня 830 людей подали заявку на бронювання квитків для військовослужбовців, тоді як "Укрзалізниця" виділила 1053 місць.
Про це повідомляє пресслужба АТ "Укрзалізниця".
В "Укрзалізниці" зазначили, що 12 серпня 2024 року став рекордним днем за кількістю бронювання місць для військовослужбовців у поїздах з моменту запуску сервісу у грудні 2023 року.
Кількість виділених місць для військовослужбовців 12 серпня (1053) еквівалентна двом повноцінним поїздам.
Спеціальний резерв квитків для військових доступний для бронювання на сайті, він діє на певний перелік поїздів, що їздять з/до прифронтових міст.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/08/13/717970/
13 серпня 2024, 20:30 - Володимир Тунік-Фриз
12 серпня 830 людей подали заявку на бронювання квитків для військовослужбовців, тоді як "Укрзалізниця" виділила 1053 місць.
Про це повідомляє пресслужба АТ "Укрзалізниця".
В "Укрзалізниці" зазначили, що 12 серпня 2024 року став рекордним днем за кількістю бронювання місць для військовослужбовців у поїздах з моменту запуску сервісу у грудні 2023 року.
Кількість виділених місць для військовослужбовців 12 серпня (1053) еквівалентна двом повноцінним поїздам.
Спеціальний резерв квитків для військових доступний для бронювання на сайті, він діє на певний перелік поїздів, що їздять з/до прифронтових міст.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Укрзалізниця у парнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/636835/
30.08.2024
Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Усі інклюзивні елементи застосунку було запроваджено та протестовано у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).
Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнені текстовими мітками, що описують їхні функції.
«Програма безбар'єрності Укрзалізниці – це однин з ключових елементів стратегії та філософії компанії. Вокзали, поїзди та всі наші сервіси мають бути максимально доступним для всіх пасажирів. Ми системно йдемо до цього і сьогодні випустили оновлення, яке дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги. Дякую нашій IT-команді, пасажирникам та партнерам за розвиток застосунку», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Серед іншого в застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
«Безбар’єрність лежить в основі діяльності Mastercard, адже ми прагнемо до світу рівних можливостей для всіх, де люди з інвалідністю мають безбар’єрний доступ до продуктів та сервісів, у тому числі й фінансових. Ми раді спільно з Укрзалізницею представити оновлений мобільний застосунок, що дозволить розширити можливості його користування людям із порушеннями зору. Це ще один наш спільний крок до розбудови безбар’єрного суспільства в Україні», – додала Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Крім базової інформації, також впроваджено озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо. Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета. Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.
Доопрацювання мобільного застосунку були розроблені відповідно до рекомендацій, зокрема, Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) щодо доступності та легкого сприйняття вебконтенту користувачами з порушеннями зору.
Оновлюйте свій застосунок, зручно купуйте квитки на поїзди та пишіть нам про ваші враження від оновлення через розділ зворотного звʼязку в застосунку.
Нагадаємо, Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів у серпні 2022 року. За два роки роботи в застосунку зареєструвалося понад 2 млн 845 тис. пасажирів та було продано понад 16,6 млн квитків.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/636835/
30.08.2024
Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Усі інклюзивні елементи застосунку було запроваджено та протестовано у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).
Відтепер з усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнені текстовими мітками, що описують їхні функції.
«Програма безбар'єрності Укрзалізниці – це однин з ключових елементів стратегії та філософії компанії. Вокзали, поїзди та всі наші сервіси мають бути максимально доступним для всіх пасажирів. Ми системно йдемо до цього і сьогодні випустили оновлення, яке дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки на поїзд, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги. Дякую нашій IT-команді, пасажирникам та партнерам за розвиток застосунку», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Серед іншого в застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
«Безбар’єрність лежить в основі діяльності Mastercard, адже ми прагнемо до світу рівних можливостей для всіх, де люди з інвалідністю мають безбар’єрний доступ до продуктів та сервісів, у тому числі й фінансових. Ми раді спільно з Укрзалізницею представити оновлений мобільний застосунок, що дозволить розширити можливості його користування людям із порушеннями зору. Це ще один наш спільний крок до розбудови безбар’єрного суспільства в Україні», – додала Інга Андреєва, генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові.
Крім базової інформації, також впроваджено озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо. Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета. Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.
Доопрацювання мобільного застосунку були розроблені відповідно до рекомендацій, зокрема, Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) щодо доступності та легкого сприйняття вебконтенту користувачами з порушеннями зору.
Оновлюйте свій застосунок, зручно купуйте квитки на поїзди та пишіть нам про ваші враження від оновлення через розділ зворотного звʼязку в застосунку.
Нагадаємо, Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів у серпні 2022 року. За два роки роботи в застосунку зареєструвалося понад 2 млн 845 тис. пасажирів та було продано понад 16,6 млн квитків.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Колапс з квитками "Укрзалізниці": як влаштована система їх продажу
ЕП зібрала найпоширеніші запитання та проблеми, пов'язані з придбанням квитків на поїзди, і попросила "Укрзалізницю" відповісти на них.
ЕП зібрала найпоширеніші запитання та проблеми, пов'язані з придбанням квитків на поїзди, і попросила "Укрзалізницю" відповісти на них.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Доречі, TANK, а ти точно намагався взяти квитки з Відня в перші пару хвилин після відкриття продажу? Чи автентефікацію в дії не пройшов?
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
не я, а жена там в 4 руки пыталась до дииии, в 2 руки - после введения дииии. результат и до, и после дииии был одинаковым.
То же отсюда - билетов нет, но через турфирму с двойным ценником - "вам на какое число и какое место желаете? нижнее, среднее, верхнее?" это отлаженый десятилетиями бизнес, кто ж будет курочку рябу с золотыми яйцами на бульен резать.
ПС - кстати, вспомнил - году вроде в 2010 УЗ всем желающим турфирмам предлагала подключение "экспресса" или как там АСКПП - вот они и до сих пор на нем сидят. и там ни дииия ни пр. танцы с бубнами не нужны - кинул бронь на группу - и продавай потихоньку.
То же отсюда - билетов нет, но через турфирму с двойным ценником - "вам на какое число и какое место желаете? нижнее, среднее, верхнее?" это отлаженый десятилетиями бизнес, кто ж будет курочку рябу с золотыми яйцами на бульен резать.
ПС - кстати, вспомнил - году вроде в 2010 УЗ всем желающим турфирмам предлагала подключение "экспресса" или как там АСКПП - вот они и до сих пор на нем сидят. и там ни дииия ни пр. танцы с бубнами не нужны - кинул бронь на группу - и продавай потихоньку.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
Не нужно обобщать. Билеты есть. Да, их мало и быстро разгребают, но они есть. Сам брал буквально пару недель назад и сидел мониторил 3-4 дня подряд с 8 утра, Киев - Вена всегда были в наличии, но в итоге решил ехать через Перемышль. 2 подруги на днях тоже взяли прямой Киев - Вена через УЗ'шную аппку. Так что, спробуй ще.
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
может сезонный спад пасспотока? школа началась, все кто хотел - приехали/уехали и сидят по домам. моя моталась как раз в сезон - новый год и август.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Замовлення квитків через мережу Інтернет
9 августа сидел в очереди под ЦНАП-ом с 7-ми утра, нефиг было делать, решил тоже помониторить на заполняемость и наличие тех самых билетов, и бинго - ровно в 8 утра пара десятков свободных билетов на Киев - Вену была доступна. Тогда меня мало интересовало то направление, скринов тоже не делал. Далее аналогично чекнул в 9 утра и с направлением на Перемышль: первые 2 вагона, как правило, раскупали за пару мин. Это единственное что меня тогда интересовало.
Так что, я хз, что там за сезон или не сезон, но кому надо, те берут. Хоть и с такими хоботами)), но что поделаешь.
Так что, я хз, что там за сезон или не сезон, но кому надо, те берут. Хоть и с такими хоботами)), но что поделаешь.