Страница 47 из 66
Добавлено: 28 окт 2009, 21:05
Santehnik
Нет ну понятно что от пробок метро застраховано и если человеку нужно гарантировано доехать то метро тут лучше, а скакать я не против, только не тогда когда народу тьма вокруг

Добавлено: 28 окт 2009, 21:12
Sinoptik
Ну, а если понятно, то смысл
сообщения теряется вообще.
ЯТД.
Добавлено: 31 дек 2009, 15:33
Klovsky
20 років тому відбувся пуск першої черги третьої, Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену
Чт, 31/12/2009 - 08:40, оф. сайт КП КМ
31 грудня 1989 року була відкрита третя лінія Київського метрополітену — Сирецько-Печерська. Цього дня свої двері гостинно відчинили три станції - „Кловська”, „Палац спорту” та „Золоті ворота”.
Нині довжина лінії у двоколійному обчисленні складає 23,8 км, у розгорнутому – 52,4 км. Кількість станцій – 16, 8 з них – станції глибокого закладання (всі розташовані у правобережному Києві ), 8 – мілкого (всі на лівому березі Києва). Щодоби лінія перевозить понад 457 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін на лінії між станціями "Золоті ворота" та "Палац Спорту" — складає 788 м, найдовший – між станціями "Видубичі" та "Славутич" — 3 км 046м.
„Кловська” — станція глибокого закладання, стандартна, з вузькими пілонами, облицьованими лекальним білим мармуром. Склепіння з листового фарбованого алюмінію. Інтер’єр перонного залу підкреслює планувальну особливість станції – акцент зроблено у напрямку похилого вестибюля. Великий проліт у 14 метрів і радіальне розміщення стін. Станція вирішена у спокійних світлих тонах, лаконічно, за відсутності зайвих декоративних елементів. Все це разом надає інтер’єру станції піднесеності та неповторності.
„Кловська” розташована неподалік
Центральної міської лікарні №14 Олександрівської клінічної лікарні м. Києва на перехресті вулиць
Кловська Мечникова та Леоніда Первомайського, з одним вхідним вестибюлем.
Проектували станцію архітектори А. Крушинський, Л. Качалова, О. Черевко,
М. Соляник.
„Палац спорту” — станція глибокого закладання, нового колонного типу, хоча колона тут – скоріше тонкий пілон. Незвична конструкція сприяла створенню незвичного вирішення склепіння у центральному залі – вона не радіальна. а більш трапецевидна із заоваленими кутами. З цієї станції почалося широке використання алюмінію. Колони оригінальної форми облицьовані зеленим (на той час дуже незвичним) кубинським мармуром та алюмінієвим профілем. Світлові лінії з стандартних світильників практичні і органічно вписуються у загальний інтер’єр станції.
Тематично-архітектурна будова перону відображає свою особливість, трохи збільшена висота залу дозволила авторам створити її динамічність. Оздоблювальні матеріали – мармур, граніт, кольоровий метал надають станції індивідуальності.
Станція є пересадним вузлом з Куренівсько-Червоноармійською лінією метрополітену і розташована поблизу Палацу спорту та адміністративно-ділових закладів міста.
Проектували станцію архітектори М. Альошкін та А. Крушинський.
„Золоті ворота” — станція глибокого закладання, колонна. Станція вийшла вдалою завдяки використанню лекального мармуру у великій кількості, облицюванню склепіння сотнями метрів художньої мозаїки та використанню бронзових люстр високої художньої цінності.
Розташована станція поруч з відомим пам’ятником „Золоті ворота”. Архітектурно-художнє оформлення станції вирішено, виходячи з історичної значимості. Характерною ознакою культових споруд того часу були арка та склепіння. Ці традиційні методи було покладено в основу ідейно-художнього рішення будови станції. Високомистецька мозаїка, люстри та бра сприймаються як завершений твір, створений спілкою талановитих архітекторів та художників.
Проектували та оформлювали станцію архітектори В. Жежерін, Б. Жежерін, Ф. Заремба, А. Крушинський, М. Жариков; архітектори-художники С. Адаменко, М. Ралко; художники Г. Корень, В. Вітько.
Добавлено: 31 дек 2009, 16:33
Dimon
А тем временем метросостав №№ваг: 2739-2740 прошел свой первый средний ремонт и превратился из белополосого в обычный "жовто-блакитний".

Радует, что рекламы в вагонах нет!
Добавлено: 31 дек 2009, 19:56
Alexx
Это тот что со снежинками был?
Добавлено: 31 дек 2009, 20:09
Dimon
Не помню. Кажется со снежинками 2741-2742
Добавлено: 01 янв 2010, 15:20
incognito
Klovsky писал(а):найдовший – між станціями "Видубичі" та "Славутич" — 3 км 046м.
а вот интересно - там станция еще одна не планировалась на этом участке?
Добавлено: 01 янв 2010, 15:24
XAN
incognito писал(а):Klovsky писал(а):найдовший – між станціями "Видубичі" та "Славутич" — 3 км 046м.
а вот интересно - там станция еще одна не планировалась на этом участке?
Дык там же есть платформа на случай ЧП - Телычка, с возможностью ее переделки в полноценную станцию с боковыми платформами.
Добавлено: 01 янв 2010, 17:47
Dimon
Это и есть полноценная станция с боковыми платформами. "Теличка". Просто она законсервирована.
Добавлено: 01 янв 2010, 18:16
tov_tob
На полноценных станциях есть вестибюли, нормальные входы/выходы и многое другое.
Пока это не более чем платформа на случай эвакуации.
Добавлено: 01 янв 2010, 19:18
Dimon
На картах Теличку наносят как станцию. На Загоровской тоже платформы, но её на картах как станцию не наносят...
Раз
Два
На полноценных станциях есть вестибюли, нормальные входы/выходы и многое другое.
Тогда Львовская Брама - тоже пожарная платформа?

Добавлено: 01 янв 2010, 19:39
Klovsky
Чем дешевле и проще превратить платформу в станцию и чем больше интерес застройщика к окружающей территории, тем чаще такие платформы будут наносить на карты как станции.
Львовская Брама в данный момент, как и Теличка, только платформа на случай эвакуации. Просто платформа платформе рознь в плане превращения в станцию.
Добавлено: 01 янв 2010, 19:51
tov_tob
Для меня карты из неофициальных источников не показательны.
Dimon писал(а):Тогда Львовская Брама - тоже пожарная платформа?
Функционально да. Хотя наличие дежурной по станции и ряда служебных помещений делает ее более близкой к понятию "полноценной станции".
Добавлено: 01 янв 2010, 20:06
AMY
На «Загоровской» тоже платформы, но её на картах как станцию не наносят
На «Герцена/Загоровской» платформы находятся в зачаточном состоянии. Не говоря уже о полностью отсутствующем центральном зале. И еще около нее нет светофоров. Вероятно отсюда и разница в отображении объектов
на схемах. Кста, «Теличку» иногда даже
действующей рисуют 
Эти три станции роднит одно — наличие СТП, станционного В/К и отсутствие пассажирских выходов на платформу.
Добавлено: 04 янв 2010, 11:16
Юрик
Кто может подсказать:
На карте Wikimapia показаны контуры расположения станций под землёй, а также вестибюлей и наклонных тоннелей - соответствует ли показанное действотельности?!