Страница 461 из 499
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 09 ноя 2021, 21:45
Анатолий
9.11.2021 року:
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 12:44
Бодрый
Анатолий, красно дякуємо за світлини
Відсутня комунікація влади з мешканцями міста. Влада має інформувати про проміжні етапи будівництва з зазначенням дат, окремих ділянок і видів робіт. А не голослівно обіцяти запусти рух до кінця року. ПМП не якась маленька вулиця, де є чітки осяжні строки ремонту. Це б інакше сприймалось і люди розуміли чи рухається те будівництво і чого очікувати в найближчому майбутньому.
У міста досі немає розуміння того, коли розпочнеться будівництво 4-ї лінії метро. Кивають на те, що спочатку потрібно завершити будівництво Подільського мостового переходу.
А чому не можна почати з меншого (ні, не легшого) - з дільниці "Глибочицька" - "Подільська" (дві станції з пересадками та СЗГ).
Виявляється, що в 1996 році було розроблено проект першої пускової ділянки від "Глибочицької" (з пересадкою на "Лук'янівську") до ... станції метро "Татарка" з інтервалом руху потягів в 12 хв. (інформація з ФБ tov_tob)
Життя швидкоплинне, а ми тупцюємо на місці
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 15:21
VOVA_H
Бодрый писал(а): ↑10 ноя 2021, 12:44
А чому не можна почати з меншого (ні, не легшого) - з дільниці "Глибочицька" - "Подільська" (дві станції з пересадками та СЗГ).
Виявляється, що в 1996 році було розроблено проект першої пускової ділянки від "Глибочицької" (з пересадкою на "Лук'янівську") до ... станції метро "Татарка" з інтервалом руху потягів в 12 хв. (інформація з ФБ tov_tob)
Життя швидкоплинне, а ми тупцюємо на місці
В принципі так і потрібно починати будувати, правда є 3 питання:
"коли"
"за що"
і після сумної долі Метробуду "хто"
бо якщо кінцевий маршрут і терміни побудови мостового переходу (район гавані) вилами по воді писані то може вийти меро з нікуди в нікуда
місто одночасно автомобільну частину на Троєщину, метро на Виноградар і дільницю глибокого залягання не витягне фінансово
"хто" питання найпростіше
покищо є технічна можливість добудувати до кінця року автомобільну частину до залізниці. Звичайно 2022 року.
Мавби можливість друкувати гроші, то купивби Анатолію квадрокоптер, а так дуже дякую за інформативні фото з дільниці.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 15:36
Бодрый
В принципі так і потрібно починати будувати, правда є 3 питання:
"коли"
"за що"
і після сумної долі Метробуду "хто"
Відразу після проведення тендерів.
Ви вважаєте, що Київ таке бідне місто ?
За що тоді будують метро на Виноградар, ПМП, здіснюють реконструкцію Кільцевої і будівництво Окружної ? За що планують провести реконструкцію Хрещатику в 2022 році ? Чи там не мільярди гривень ?
Ми живем лише історією будівництва Київметробуду чи на ньому світ клином зійшовся ? Ви ж зараз на "Жигулях" зараз не їздите.
Тендери для того і проводять щоб вибрати найкращу пропозицію, ні ?
Ну і свіжий приклад: "чомусь" на русанвських садах тунелі метро не Київметробуд будує... Вас це не дивує ?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 16:21
Анатолий
Київметроблуд себе дискредитував. Його треба гнати в шию! Але будівництво в Русанівських садах також йде дуже повільно. Фірмам, які там щось будують, треба ставити жорсткі умови - не зробиш в строк визначений обсяг робіт - ШТРАФ! Халтура - ШТРАФ! Потім дати їм копняка та заборонити назавжди щось будувати в Україні!
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 18:48
Klovsky
Мета гарна і за кордоном всі ці заходи реально працюють, але є одне "але".
Усі ці штрафи у нас потім дуже весело будуть роками розглядати суди, адже оскарження в суді штрафів за недотримання договірних обсягів та якості робіт передбачає надання доказів: проведення судових експертиз, а роботи в експертів вистачає й без цього на роки.
Крім того, фірмі інколи дешевше збанкрутувати, а потім власники створять нову, що "дивом" почне вигравати тендери.
Я не кажу, що нічого не треба робити, але варто подумати над більш ефективними засобами реагування.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 19:14
Бодрый
Klovsky, чому немає жодних проблем з будівництвом запорізьких мостів і претензій до турецької компанії Onur ?
В Запоріжжі клімат інакший ?
Нагадаю, що і на цей об'єкт прагнула зайти фірма "Рога і копита" Еко-Буд-Трейд...
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 19:34
VOVA_H
Бодрый писал(а): ↑10 ноя 2021, 15:36
Ви вважаєте, що Київ таке бідне місто ?
Ні, але тоді доведеться відбирати гроші від когось, це недуже добре. А просто надрукувати гроші Київ не може.
Мені звичайно жалко Київметробуд, але на ньому світ не зійшовся клином, звичайно хтось виграє новий тендер і почне будувати, якщо дозволять, приклад - турки у Дніпрі і отримання дозволу на вибухові роботи, добре що за них держава попіклувалась, їхня держава. Віддаючи іноземцям контракт Україна втрачає частину грошей які мали повернутися податками. Але ми своє угробили так що скоріше за все без варіантів.
Те що будується на Русанівських Садах і станції метро глибокого залягання із стиковкою з діючими лініями трішки різні речі тому і колись тут у Київметробуду були конкуренти.
А зараз Київметробуду фактично вже нема, так що і згадувати його немає сенсу.
Зараз про якесь будівництво станцій глибокого залягання говорити зарано, бо невирішене питання основного переходу через гавань і входу метро під землю. А там стільки всього цікавого буде, і "громадськість" і "екологи", і тітушки, і ошукані інвестори, і ЛГДБТ, і суди, суди, суди.
Тому як на мене потрібно вже починати з питанням гавані і до усувати те що будується. Хочаби до "абсолютнонепрохідної" залізниці.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 19:50
VOVA_H
Бодрый писал(а): ↑10 ноя 2021, 19:14
В Запоріжжі клімат інакший ?
Так, там 4.20чний клімат інший, тут промовчу, а якщо Вам дійсно цікаво, то дайте знати, я Вам "лічку" відпишу.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 20:12
Бодрый
Зараз про якесь будівництво станцій глибокого залягання говорити зарано, бо невирішене питання основного переходу через гавань і входу метро під землю.
А навіщо цій ділянці мостовий перехід ?


Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 21:00
VOVA_H
Бодрый писал(а): ↑10 ноя 2021, 20:12
А навіщо цій ділянці мостовий перехід ?
Цій не потрібен, збудуємо, чудово! А далі? Вона і є ціллю "метро на Троещину", вона самодостатня?
А далі наскільки я зрозумів є певні проблеми з землею.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 21:43
Бодрый
А далі ?
А далі Вокзальна-2:


Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 ноя 2021, 23:21
Kozak
+1, заодно разгрузятся сегодняшние пересадки и Вокзальная. Про это уже писали.
Но вместо этого участка решили "быстро" продлить метро на Виноградарь.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 11 ноя 2021, 06:59
VOVA_H
Kozak писал(а): ↑10 ноя 2021, 23:21
Но вместо этого участка решили "быстро" продлить метро на Виноградарь.
Я ще тоді коли все починалось питав чи доцільно будувати дві ділянки одночасно, чи вистачить ресурсів, чи не буде це розпилення сил та засобів, мені пояснили що не буде.
Вийшло як завше: замість двох скоріше за все небуде жодної.
Тепер до завершення дільниці на Виноградар нічого починати не варто, бо вийде так що замість двох місць буде на*рано в трьох.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 11 ноя 2021, 08:09
Бодрый
VOVA_H, в чому провина міста ?
В тому, що ви поїхали на море, а майстри весь тиждень бухали і нічого не робили ?