Случаи в Метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Там давно смердить. На форумі на цей запах скаржились ще в 2005 році: http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 2306#12306
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11090
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Массовая драка в киевском метро – милиция попала под раздачу
В киевском метро образовалась массовая драка в одном из вагонов. Милиция пыталась разнимать хулиганов, но количество участников превышало их во много раз. Одного из участников сотрудники милиции вырвали из рук нападавших когда те вытягивали его за ноги из дверей. Правоохранителю так же досталось – ему разбили нос. Многие пассажиры сидели на сидениях, просто делая вид, что ничего не происходит.
Подробнее на видео:
http://bespredely.net.ua/news/massovaja ... -01-04-884
В киевском метро образовалась массовая драка в одном из вагонов. Милиция пыталась разнимать хулиганов, но количество участников превышало их во много раз. Одного из участников сотрудники милиции вырвали из рук нападавших когда те вытягивали его за ноги из дверей. Правоохранителю так же досталось – ему разбили нос. Многие пассажиры сидели на сидениях, просто делая вид, что ничего не происходит.
Подробнее на видео:
http://bespredely.net.ua/news/massovaja ... -01-04-884
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 404
- Зарегистрирован: 17 май 2010, 23:08
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Эпилог по открытию дверей на ходу при скорости 40 км/ч.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/20628915
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/20628915
Справа № 1-947/11
П О С Т А Н О В А
іменем України
"14" грудня 2011 р. Дарницький районний суд м. Києва в складі
головуючого - судді Щасної Т.В.
з участю прокурора Колодницької Т.В.
з участю адвоката ОСОБА_1
при секретарі Бризгаловій А.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в судовому засіданні в залі суду в м. Києві кримінальну справу по обвинуваченню:
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Києва, українця , громадянина України, одруженого , освіта вища, працюючого на посаді електромеханіка СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1, раніше не судимого, в скоєнні злочину , передбаченого ст. 272 ч.1 КК України, -
ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_2, уродженця м. Києва, українця, громадянина України, не одруженого , освіта незакінчена вища, працюючого на посаді машиніста СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен», зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_2, раніше не судимого, в скоєнні злочину , передбаченого ст. 272 ч.1 КК України, суд-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_2 працюючи на посаді електромеханіка ТЧВ-2 СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен»порушив правила безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою, за наступних обставин.
Відповідно до наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26 січня 2005 року до робіт з підвищеною небезпекою входять роботи на метрополітені в службі руху, рухомого складу, колії, паливних споруд, сигналізації та зв'язку.
Наказом № 54 ОСОБА_4 призначено на посаду електромеханіка ТЧВ-2 в СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен».
У відповідності до п.1.1. посадової інструкції «Чергового електромеханіка ТЧВ-2», затвердженої 07.03.08 начальником СП «Електродепо Харківське»КП «Київський метрополітен»ОСОБА_5 при виконанні робіт по ремонту рухомого складу, входить технічний огляд, ремонт та ревізія обладнання АРШ, TIP, БЖВП, радіообладнання, п.п. 2.5 черговий електромеханік зобов'язаний контролювати технологічний запас необхідного обладнання та у разі відсутності необхідного обладнання або деталей, рухомий склад на лінію випускатися не повинен та п.п. 1.3. вищевказаної посадової інструкції головним завданням чергового електромеханіка являється своєчасне та якісне усунення несправностей і зауважень, які виникають під час експлуатації рухомого складу на лінії.
Так, 07.04.2011 о 18 год. 14 хв. машиніст електропоїздів ОСОБА_3 заступив на зміну на лінійному пункті ст. «Дружби народів».
Після проходження передрейсового медичного огляду о 18 год. 24 хв. машиніст ОСОБА_3, відповідно до Тимчасової технологічної інструкції №18\26 «Про порядок роботи на рухомому складі з вагонів серій 81-7021, 81-7022 для машиніста електропоїздів Сирецько-Печерської лінії», прийнявши рухомий склад в депо, з'ясувавши у оператора або чергового електродепо наявність готовності після відповідного виду робіт на рухомому складі, ознайомившись з записами в поїзній книзі, перевіривши наявність підписів майстрів про усунення записаних зауважень, прийняв керування рухомим складом 18 маршруту в складі вагонів №№21001-22001-22002-22003-21002 (КВБЗ-1) по І головній колії станції «Дружби народів»КП «Київський метрополітен».
О 18 год. 43 хв. машиніст ОСОБА_3 при керуванні рухомим складом 18 маршруту з кабіни вагона № 21001, після відправлення зі станції «Харківська»по І колії, при в'їзді до станції «Вирлиця», згідно «Технологічної інструкції...№18\496»п.п. 16.4.2 зобов'язаний був натиснути кнопку «Об'ява станцій»(панель 9), але з особистої неуважності натиснув кнопку «Відкриття правих дверей»(оскільки вони знаходяться поряд), у зв'язку з чим при в'їзді другою вагону (три наступні знаходились в тунелі метрополітену) на станцію «Вирлиця»двері було відчинено на швидкості близько 40 км\год, що могло призвести до загибелі людей. Відповідно до конструктивних вимог рухомого складу, блокування відкриття дверей на швидкості понад 3,5 км\год повинно здійснюватись ПБД, що знаходиться в системі АРШ.
Згідно даних потягової книги (21002-22003-22002-22001-21001) 01.04.11 о 20 год.00 хв. машиністом ОСОБА_6 до потягової книги було внесено зауваження на роботу системи АРШ.
Схема управління притульно-розсувними дверима вагонів виробництва ВАТ «КВБЗ»на відміну від інших вагонів, що експлуатуються КП «Київський метрополітен», включає в себе пристрої блокування відкриття дверей (ПБД) під час руху, яка не повинна допускати відкриття дверей під час руху при швидкості більше 3,5 км\год. Вказана система знаходиться на модернізованих блоках АРШ (2М).
Відповідно до посадових обов'язків, заміну та ревізію системи АРШ виконує черговий електромеханік ТЧВ-2 Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен».
Так, 01.04.11 черговий електромеханік ТЧВ-2 ОСОБА_4, виявивши запис з зауваженням машиніста ОСОБА_6 на роботу системи АРШ в потяговій книзі в порушення п.п, п.п.1.1., 13, 2.5 «Посадової інструкції чергового електромеханіка ТЧВ-2», згідно якої зобов'язаний при виконанні робіт по ремонту рухомого складу робити технічний огляд, ремонт та ревізія обладнання АРШ, TIP, БЖВП, радіообладнання, контролювати технологічний запас необхідного обладнання та у разі відсутності необхідного обладнання або деталей, рухомий склад на лінію не випускати та своєчасно та якісно усувати несправності і зауваження, які виникають під час експлуатації рухомого складу на лінії та в порушення Інструкції по експлуатації вагонів метрополітену моделі 81-7021 і 81-7022 (7021.000.000 РЄ), будучи обізнаним, що на вказану модель вагонів необхідно ставити модернізовані блоки АРШ з системою ПБД (АРШ 2М), встановив на вагон №21001 18 маршруту наявний на той час в депо єдиний блок АРШ не модернізований. В результаті чого, о 18 год. 43 хв. машиніст ОСОБА_3 при керуванні рухомим складом 18 маршруту з кабіни вагона №21001, після відправлення зі станції «Харківська»по І колії, при під'їзді до станції «Вирлиця»при повному в'їзді другого вагону (три наступні знаходились в тунелі метрополітену) на І головну станційну колію станції «Вирлиця»натиснув кнопку «Відкриття дверей»та двері з правої сторони рухомого складу 18 маршруту було відчинено, що створило загрозу загибелі людей.
ОСОБА_3 працюючи на посаді машиніста в СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен»порушив правила безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою, за наступних обставин.
Відповідно до наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26 січня 2005 року до робіт з підвищеною небезпекою входять роботи на метрополітені в службі руху, рухомого складу, колії, топливних споруд, сигналізації та зв'язку.
14.04.2003 наказом № 15-Т ОСОБА_3 призначено на посаду машиніста в СП «Електродепо «Харківське»КП «Київський метрополітен».
Відповідно до п.п. 1.16 «Посадової інструкції машиніста і помічника машиніста електропоїздів Київського метрополітену»затвердженої начальником метрополітену ОСОБА_7 від 21.07.2001, машиніст повинен до управління рухомим складом відноситись як до відповідального виробничого процесу, тримати себе в постійній готовності до можливих несподіванок, завжди бути готовим до прийняття екстрених заходів із забезпечення безпеки руху та відповідно до п.п. 1.4 «Правил технічної експлуатації метрополітенів»ЦМетро\4232, затверджених Міністром шляхів сполучення СРСР ОСОБА_8 від 14.09.1984, зобов'язаний забезпечувати повну безпеку пасажирів.
Так, 07.04.2011 о 18 год. 14 хв. машиніст електропоїздів ОСОБА_3 заступив на зміну на лінійному пункті ст. «Дружби народів».
Після проходження передрейсового медичного огляду о 18 год. 24 хв. машиніст ОСОБА_3 прийняв керування рухомим складом 18 маршруту в складі вагонів №№21001-22001-22002-22003-21002 (КВБЗ-1) по І головній колії станції «Дружби народів»КП «Київський метрополітен».
О 18 год. 41 хв. ОСОБА_3, при керуванні рухомим складом 18 маршруту з кабіни вагона № 21001, після відправлення зі станції «Харківська»по І колії та відключення ТЕД, згідно «Технологічної інструкції №18/496»п.п. 16.2.2, переключив на пульті №1 (керування дверима метро) вимикач переключення дверей в положення «Права сторона»та закрив «флажком» кнопку «Відкриття дверей лівої сторони»на тому ж пульті і відкрив «флажок», «Відкриття дверей правої сторони»на панелі №9 пульта машиніста.
О 18 год. 43 хв. машиніст ОСОБА_3 при керуванні рухомим складом 18 маршруту з кабіни вагона №21001, після відправлення зі станції «Харківська»по І колії, при під'їзді до станції «Вирлиця», в порушення п.п. 16.4.2 «Технологічної інструкції №18\496», згідно якої зобов'язаний був натиснути кнопку «Об'ява станцій»(панель 9), в порушення п.п. 1.16 «Посадової інструкції машиніста електропоїздів Київського метрополітену»та п.п. 1.4 «Правил технічної експлуатації метрополітенів»ЦМетро\4232, відповідно до яких повинен до управління рухомим складом відноситись, як до відповідального виробничого процесу, тримати себе в постійній готовності та зобов'язаний забезпечувати повну безпеку пасажирів, з особистої неуважності натиснув кнопку «Відкриття правих дверей». В результаті чого, при повному в'їзді другого вагону (три наступні знаходились в тунелі метрополітену) на І головну станційну колію станції «Вирлиця»двері з правої сторони рухомого складу і 8 маршруту було відчинено на швидкості близько 40 км\год, що створило загрозу загибелі людей.
Органом досудового слідства дії ОСОБА_2 та ОСОБА_3 кваліфіковані , як порушення правил безпеки на виробництві під час виконання робіт з підвищеною небезпекою особою, яка забов'язана їх дотримувати, що створило загрозу загибелі людей, вчинили злочини , передбаченний ч. 1 ст. 272 КК України.
В судовому засіданні ОСОБА_2 та ОСОБА_3 заявили клопотання про закриття кримінальної справи за ст. 1 п.»В»та п. «Є»Закону України “ Про Амністію в 2011 році ” , оскільки у підсудного ОСОБА_3 на утриманні знаходиться малолітня донька ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та у підсудного ОСОБА_2 на утриманні знаходиться матір - ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_3.
Заслухавши думку прокурора, який не заперечував проти задоволення клопотання адвоката , який просив задовольнити клопотання , дослідивши матеріали справи, вважає, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з того , що ОСОБА_2 та ОСОБА_3 вперше вчинили злочин з невеликої тяжкості, позитивно характеризується, у підсудного ОСОБА_3 на утриманні знаходиться малолітня донька ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , , та у підсудного ОСОБА_2 на утриманні знаходиться матір - ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3.
Відповідно до ст.1п.»В», «Є»Закону України «Про Амністію в 2011році »звільняються від покарання у виді позбавлення волі на певний строк та від інших покарань, не повязаних з позбавленням волі, засуджені за умисні злочини, які не є тяжкими або особливо тяжкими відповідно до ст. 12 КК України та за злочини, вчинені з необережності, особи, які не позбавлені батьківських прав, які на день набрання чинності цим Закону мають дітей , яким не виповнилось 18 років , або дітей- інвалідів незалежно від їх віку, а також , особи, які на день набрання чинності цим Законом мають одного чи обох батьків , які досягли 70-річного віку , або визнані інвалідами першої групи , за умови , що в цих батьків немає інших працездатних дітей.
На підставі наведеного , керуючись ст.1 п. »В», «Є» Закону України “Про амністію у 2011році ” ,-суд
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання ОСОБА_2 та ОСОБА_3 задовольнити.
Звільнити від кримінальної відповідальності ОСОБА_2 за ст. 272 ч.1 КК України, на підставі ст.1 п.”В” Закону України “Про амністію в 2011році “ .
Звільнити від кримінальної відповідальності ОСОБА_3 за ст. 272 ч.1 КК України, на підставі ст.1 п.”Є” Закону України “Про амністію в 2011році “ .
Запобіжний захід відносно ОСОБА_2 та ОСОБА_3 підписку про невиїзд скасувати.
Провадження по справі відносно ОСОБА_2 та ОСОБА_3 за ст. 272 ч.1 КК України закрити.
На постанову може бути подана апеляція прокурором протягом 7 діб до Апеляційного суду м. Києва.
Суддя:
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Около 18:00 не работал эскалатор № 3 перехода ЗВ - Театральная. Никаких объявлений не было. Использовался в качестве неподвижной лестницы для спуска с Т на ЗВ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт