Страница 463 из 499
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 08:20
Анатолий
KuzyaCat писал(а): ↑12 ноя 2021, 02:12
Ну вот, что и требовалось доказать.
Я не вірю в новий строк відкриття авторівня.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 08:39
Бодрый
За його словами, один зі з’їздів з Подільського мосту буде готовий лише навесні наступного року. Такі дані озвучили меру Києва на нараді підрядники з будівництва споруди. Перший з’їзд з Подільського мосту мають відкрити на Русанівських садах.
Ну чому ж ? Якщо мова йде про з'їзд на Русанівські сади, то можуть і встигнути
Що стосується з’їзду на Алішера Навої, це буде після літа. Ви можете уявити — обіцяли одне, а реально ситуація зовсім інша. Кінець літа — початок осені [відкриття автомобільного сполучення на Подільському мосту]", — розповів Кличко.
А в цьому випадку знову доведеться "звільняти якогось зама"
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 10:32
Анатолий
З'їзд в Русанівських садах можливо зробити тільки на Центральну садову вулицю. Ось як вона виглядає:
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 12:34
mann
Бодрый писал(а): ↑11 ноя 2021, 13:31
VOVA_H писал(а): ↑11 ноя 2021, 12:51
...тобто геть нескоро.
Простіше оголосити тендер на частину глибокого залягання.
Я на це й натякаю.
Сама по собі станція метро "Райдужна" на садах погоди ні для метрополітену, ні для міста не зробить.
До неї потрібно буде продовжувати трамвайні колії (прокол під залізницею), автобусні маршрути (прокол під залізницею?) та споруджувати нові залізничні платформи міскої електрички "Троєщина-3".
А все це теж значні кошти та час.
Ну і при всьому цьому все одно потрібно буде будувати частину ділянку глибокого залягання від Подільської до Глибочицької.

Не нужно сейчас ничего никуда продлевать. С остановки Троещина-2 трамвая до будущего входа в метро около 500 м. Для сравнения, на
Петровке Почайной с остановки рогатого 30, 31 до метро идти 450 м, в том числе через вонючий подземный переход. Да, неудобно, но лучше так, чем ещё год-два ждать пока это всё продлят прямо к выходу с "Радужной".
А вот на правом берегу копать в сторону Лукьяновки начинать нужно уже сейчас.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 19:05
Бодрый
В нашому випадку потрібно буде підніматись на доволі високий насип залізниціі та спускатись з нього
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 12 ноя 2021, 19:13
Анатолий
Бодрый писал(а): ↑11 ноя 2021, 13:31
VOVA_H писал(а): ↑11 ноя 2021, 12:51
...тобто геть нескоро.
Простіше оголосити тендер на частину глибокого залягання.
Я на це й натякаю.
Сама по собі станція метро "Райдужна" на садах погоди ні для метрополітену, ні для міста не зробить.
До неї потрібно буде продовжувати трамвайні колії (прокол під залізницею), автобусні маршрути (прокол під залізницею?) та споруджувати нові залізничні платформи міскої електрички "Троєщина-3".
А все це теж значні кошти та час.
Ну і при всьому цьому все одно потрібно буде будувати частину ділянку глибокого залягання від Подільської до Глибочицької.

Так подовження трамвайної лінії проколом під залізницею не можна зробити. Там на шляху будуть нові (2012 року) залізобетонні палі.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 13 ноя 2021, 12:08
mann
Бодрый писал(а): ↑12 ноя 2021, 19:05
В нашому випадку потрібно буде підніматись на доволі високий насип залізниціі та спускатись з нього
На ту же Старовокзальную сделали эскалатор с крытым переходом ещё в советское время, тут можно построить аналогично. Ещё и траволаторов добавить, если позволяет местность.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 13 ноя 2021, 23:19
Бодрый
Неа. Бетонні сходи наше все.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 05:41
Анатолий
Правильно. Сходи лікують.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 09:12
dimentiy
Хотів прокоментувати, але якось не знайшовся зі словами.
Лише бажаю ніколи не мати проблем зі здоров'ям ніг, коли навантаження на коліна лише шкодять.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 11:26
KuzyaCat
Прокол под ж/д - больная тема. Ради того, чтоб его не делать, в свое время решили сам ПВМП эстакадой над ж/д пустить, что, как видим, не решило проблему - эстакады этой по прежнему нет даже в зачатках.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 19:56
Yaroslav
KuzyaCat писал(а): ↑14 ноя 2021, 11:26
Прокол под ж/д - больная тема. Ради того, чтоб его не делать, в свое время решили сам ПВМП эстакадой над ж/д пустить, что, как видим, не решило проблему - эстакады этой по прежнему нет даже в зачатках.
Трамваю значно менший по ширині прокол потрібен.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 21:12
VOVA_H
Yaroslav писал(а): ↑14 ноя 2021, 19:56
Трамваю значно менший по ширині прокол потрібен.
Там як на мене питання не в геометрії проколу, а в самому факті і процедурах узгодження і будівництва, а геометрія це дрібниці.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 14 ноя 2021, 22:58
Анатолий
Там неможливо зробити трамвай проколом під залізницею.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 15 ноя 2021, 10:18
VOVA_H
Анатолий писал(а): ↑14 ноя 2021, 22:58
Там неможливо зробити трамвай проколом під залізницею.
Ну тоді і тема трамвайного переходу закрита по всіх параметрах.
Що стосується метро, то до залізничного насипу тонелі метро будуть на такому рівні, шо ніяких технічних проблем з проходом ТПК бути не повинно. Юридичні тонкощі погоджень з УЗ мені невідомі.