Та навіть якщо палі стоять десь на шляху трасування - їх можна видалити. В чому проблема?
Якщо я не помиляюсь в своїх припущеннях, то палі туди забили тому що там слабкий грунт. Якщо так, то з їх видалення можуть бути серйозні проблеми. Не юридичного погодження з УЗ, а технічного. Також можуть бути проблеми з проходженням ділянки під метро за допомогою ТПК.
Якщо палі в грунті - то як вони заважатимуть проколу?
Якщо палі в грунті - то як вони заважатимуть проколу?
Вони можуть бути і вище рівня конструкцій проколу, щоб про щось конкретно говорити потрібно бачити проект залізничної колії в тому місці. В будь якому випадку це додаткові труднощі з розробкою проекту, узгодженням з УЗ, купа часу та мороки. І далеко не факт що УЗ не зможе просто непогодити роботи зіславшись на технічні причини.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 17 ноя 2021, 21:37
Анатолий
Таке враження що ніхто не дивився мої світлини 2012 року з будівництва розвороту трамваю та зупиночної платформи Троєщина-2.
Таке враження що ніхто не дивився мої світлини 2012 року з будівництва розвороту трамваю та зупиночної платформи Троєщина-2.
Я не дивився, де їх можна побачити?
В гілці про продовження трамваю з Троєщини в 2012 році. Будівництво було з весни до осені того року.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 18 ноя 2021, 09:26
dimentiy
Слухайте, «неможливо» — це коли трасування трамваю проходило б через аномалію зони Пікніка на узбіччі. Решта проблем — це технічні питання, кожне може бути вирішено певною ціною.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 18 ноя 2021, 10:19
TANK
требование об укреплении грунтов от УЗ - стандартная процедура НЯЗ.
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
А чи варто зараз це робити взагалі.
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
А чи варто зараз це робити взагалі.
Технически несложно, пример переноса, из Запорожья:
В Києві в зв'язку зі слабкими грунтами буде складніше і довше.
Ви про це розкажіть людям, які будували київські мости, червону гілку метро, "сталінське метро", будинки на Хрещатику чи той самий насип залізниці на русанівських садах. Можливо, вам і поспівчувають
Так вже "всё! Кина не будет! Электричество кончилось…"
- схоже на те, що на ПМП до весни, окрім ділянки в 200 метрів будівництва тунелів метро, "зимові канікули".
Наприклад, відео за четвер, 9-а ранку (трив. 12 хв.) :
В Києві в звязку зі слабкими грунтами буде складніше і довше, ну і для цього звичайно потрібно щоб залізниця сприяля цьому, а не ставила палки в колеса як це буває деколи.
Из неудобств для Жд - прекращение движения для переноса рельс (вначале), и снижение скорости при проезде участка. Как верно написали, было бы желание работать.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 19 ноя 2021, 12:53
TANK
писал выше - а что (ну кроме освоения) мешает просто раскопать кусок насыпи, кинуть фундаментное основание, сверху "квадратные круги", гидроизоляция, засыпать назад и вернуть рельсошпальную решетку? Ладно, за ночь не успеют - за сутки - вполне. Заодно одновременно то же самое сразу сделать и для метро. И не нужно ничего переносить и растягивать на года.