Страница 467 из 499

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 15:31
Yaroslav
Може навіть місток зробити - перекрити одну колію, залити опори в насипу, поставити на них місток, потім так само іншу колію перекрити, залити опори, поставити місток на них і вже потім вибрати землю з-під низу.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 15:46
VOVA_H
Бодрый писал(а):
19 ноя 2021, 23:26
А ділянку ПМП між Центральною Садовою вулицею і залізницею, і далі за залізницею будувати не потрібно ? Само якось збудується ?
Ну по перше до цього далеко не всі доживуть.
По друге там метро піде під землею і можливо на такій глибині, що для ТПК проблем не буде, технічних, про необхідність погодження з УЗ я не знаю, я вже про це писав раніше.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:02
VOVA_H
Бодрый писал(а):
21 ноя 2021, 14:12
Давно потрібно вводити кримінальну відповідальність за балабольство посадових осіб (штраф та позбавлення права обіймати певні посади три роки)
А доказати як? Так можна і до "думкозлочинів" дійти. Всі знають що не зроблять, але є контракт і підрядник який каже "зробим", що казати посадовцю? Що не скажеш - винуватий, я чинуш терпіти не можу але в даній ситуації я проти такого правового "беспредела", в нас і так донаприймалися законів що за вбивство бродячої собаки, що на дітей кидається можна реально сісти, а за вбивство людини дають умовно.
Ще за цитату з контракту на каторгу загриміти, це вже занадто.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:12
Бодрый
VOVA_H, нагадати скільки років місто будує метро на Троєщину ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:38
VOVA_H
Kozak писал(а):
21 ноя 2021, 15:09
16 суток - это общая длина "окон", они были отдельные для установка новых и демонтаж старой одного пути, через время второго пути. И сюда приплюсовали окна для наладочных и других коротких работ по 1-3 часа.
Ну це вони нікуди не спішили. Зробити насип можна вивантажують грунт з думкарів, за дві години розвантажили вертушку і далі поїзда їздять, а бульдозери рівняють. Прибрати 900 м. колії і одночасно покласти стільки само ну це 12 годин вікна і можна рухатись зі швидкістю 60 км/год, правда на тепловозній тязі.
Тобто при бажанні можна обійтися без перекриття руху навіть на добу. Будуть кількагодинні вікна, пропускна спроможність дільниці впаде, але поїзда будуть їздити. Все залежить від можливості і економічної доцільності обійти цю дільницю: або багато коротких вікон, або два довгих. Доцільність електрифікації тимчасового виносу це окреме питання тривалості виносу і економіки (вартість і час маніпуляцій з локомотивами), технічних варіантів як пройти під колією є багато, потрібні гроші, бажання керівництва УЗ (ось тут може бути проблема: керівники УЗ постійно в кримінальній хроніці, я особисто дуже сумніваюсь що вони щось зроблять не отримавши в свою кишеню), або прямого наказу з верху посприяти будівництву і звичайно щоб на найвищому рівні будівлю не гальмували. Зараз цей прокол не проблема найпершої черги.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:40
VOVA_H
Бодрый писал(а):
21 ноя 2021, 16:12
VOVA_H, нагадати скільки років місто будує метро на Троєщину ?
Якщо неважко, бо я в такі дріб'язки як роки не вдаюсь, я рахую десятиріччями(.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:42
MetroPony91
Бодрый писал(а):
21 ноя 2021, 16:12
VOVA_H, нагадати скільки років місто будує метро на Троєщину ?
Тут ключове: будує місто. Немає підтримки Держави (накшталт Запорізькі мости),.. чи раніший приклад - метро на Теремки. Безпосередньо будівництво ПМП почалося паралельно з мостом Кірпи. Різниця очевидна...

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 16:50
Анатолий
А в тілі залізничного насипу нема ніяких комунікацій?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 18:28
VOVA_H
Анатолий писал(а):
21 ноя 2021, 16:50
А в тілі залізничного насипу нема ніяких комунікацій?
Обов'язково є, і можливо не тільки кабелі і не тільки Укрзалізниці, але складність і вартість їх виносу в порівнянні з іншими роботами незначна.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 ноя 2021, 19:40
Kozak
VOVA_H писал(а):
21 ноя 2021, 16:38
Ну це вони нікуди не спішили. Зробити насип можна вивантажують грунт з думкарів, за дві години розвантажили вертушку і далі поїзда їздять, а бульдозери рівняють. Прибрати 900 м. колії і одночасно покласти стільки само ну це 12 годин вікна і можна рухатись зі швидкістю 60 км/год, правда на тепловозній тязі.
...
Саме так. Укрзалізниця сама вирішувала як саме і коли переносити колії, кількість працівників та техніки. Обмеженням була дата, до якої повинно бути зроблено.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 22 ноя 2021, 04:32
Bomberman
KuzyaCat писал(а):
21 ноя 2021, 04:35
Это магистральная линия, ее просто так не перекроешь. Товарняки чуть ли ни каждые полчаса гоняют в обе стороны.
В році так 2005 влітку вже перекривали місяця на півтора в районі метро Сирець якраз для будівництва проколу. І ніякої вселенської катастрофи не сталося.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 22 ноя 2021, 09:45
TANK
и после этого от дарницы до К-Днепровского рельсы меняли - месяца полтора полуколечко не работало - так что было бы желание.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 22 ноя 2021, 09:54
Анатолий
Ніякого проколу робити не треба. Трамвай привозить пасажирів на Троєщину-2 і далі вони пішки йдуть до станції метро Райдужна.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 22 ноя 2021, 10:10
VOVA_H
TANK писал(а):
22 ноя 2021, 09:45
и после этого от дарницы до К-Днепровского рельсы меняли - месяца полтора полуколечко не работало - так что было бы желание.
З одного боку по ділянці ходять кожні пів години вантажні поїзди, з іншого УЗ для власних потреб може на півтора місяці зупинити рух. Тобто логічно можна припустити що дільниця хоча і завантажена, але при необхідності УЗ може без неї обійтись несучи при цьому певні фінансові збитки. Тобто потрібно домовлятись з УЗ як структурою (компенсація втрат) і з чинушами особисто, або потрібна вказівка з верху на сприяння, з урахуванням того як наші доблестні "правоохоронці" в аквалангах на дні Дніпра палі рахували мені здається що з верху буде інша вказівка.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 22 ноя 2021, 10:41
Бодрый
Анатолий писал(а):
22 ноя 2021, 09:54
Ніякого проколу робити не треба. Трамвай привозить пасажирів на Троєщину-2 і далі вони пішки йдуть до станції метро Райдужна.
Згідний. Є ж туалет в дворі, то навіщо ще й в хаті ...