Взагалі то план був здати об'єкт до Нового Року.
От я і пишу - чому не було асфальтування за нормальної погоди??
План партії - косяки народу.
Я не будучи інсайдером і знаходячись за сотні км. від об'єкту розумів що цього року нічого не буде, то чому інші не мали це розуміти.
Я зараз ну зовсім трішки сумніваюсь в наступному році, покищо зовсім трішки.
Розуміти і публічно висловлюватись це різні речі.
Як мені здається мер все прекрасно розуміє, і по термінах і чому так виходить, але покищо йому вигідніше вести себе так як він веде.
Розуміти і публічно висловлюватись це різні речі.
Як мені здається мер все прекрасно розуміє, і по термінах і чому так виходить, але покищо йому вигідніше вести себе так як він веде.
Отож бо й воно - замість результатів ми маємо "поведінку, яка вигідна самому меру"
Отож бо й воно - замість результатів ми маємо "поведінку, яка вигідна самому меру"
Ну тут є багато обставин, багато чого не залежить від мера, наприклад правоохоронці які в водолазному спорядженні лазять по дні Дніпра і шукають залишки паль будівельних опор мосту, рішення АМК і багато чого цікавого з 4.20, ситуація нагадує "прогноз негативний, лікування симптоматичне", а лікарі втирають "йдете на поправку".
Взагалі якщо глянути на темпи будівництва єдиної живої ділянки, то можна зробити дуже невтішні прогнози на майбутне. Ще раз наголошую що дуже сильно хочу помилятися, але будують як мокре горить.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 01 дек 2021, 09:48
Бодрый
Подільсько-Воскресенський міст у Києві планують добудувати до кінця 2024 року.
Сумнозвісний міст на Троєщину добудують лише через три роки.
Подільсько-Воскресенський міст, незважаючи на численні обіцянки, в 2021 році запущений не буде. Переправу, яка коштує майже 20 млрд грн, планують повністю добудувати лише в кінці 2024 року. Наступного року в даний інфраструктурний проєкт вкладуть майже 390 млн грн з міського та 548,8 млн грн з державного бюджету.
Тільки за останній рік міст на Троєщину подорожчав на 8,7 млрд грн. В проєкті бюджету зазначається, що через рік готовність мосту до запуску повинна скласти лише 54%. Зазначимо, що якщо вірити графіку, то будівництво Подільсько-Воскресенського мосту триватиме 21 рік (з 2003 по 2024). https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/podilsko- ... 1301396534
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 01 дек 2021, 18:01
Vadim
Не достроят и до конца 2024.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 01 дек 2021, 22:39
Dvorko
Подільський мостовий перехід
Плани: відкриття автопроїзду з Подолу на Троєщину, лінк, лінк Дата реалізації: кін. 2021 р. Заявник планів: Кличко В.В., міський голова Києва, голова КМДА Дата заявлення планів: 10.06.2021, інспекція мера на будмайданчику Статус (на обіцяну дату):Виконується, орієнтовна готовність - 82% * Причини зриву строків: "схематози" підрядників, відсутність затвердженого проекту Наступна обіцяна/названа дата: весна 2022, лише з'їзди на Русанівських садах, лінк
* - тут будівельна готовність мосту оцінюється у 82%, хоча мені особисто не зрозуміло, що вкладено у цю цифру.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 02 дек 2021, 04:14
KuzyaCat
До 2024 наверное имеется ввиду весь мост, в том числе все подходы с правого берега и выходы на левом.
До 2024 наверное имеется ввиду весь мост, в том числе все подходы с правого берега и выходы на левом.
Ну наскільки я зрозумів то так, тобто вся автомобільна частина з усіма підходами з обох берегів. Чисто технічно це можливо, практично ймовірність висадки людини на Марсі в кінці 2024р. трішки більша ніж повна побудова автомобільної частини мостового переходу.
Якщо дивитись на нинішні темпи будівництва, то це рух по інерції.
Ймовірність хоч якось проїхати з правого на лівий берег на автомобілі до кінця 2022р. ще існує, але вона невелика і при нинішніх темпах робіт з часом вона падає.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 02 дек 2021, 10:06
Dvorko
Якщо відкриють просто ради того, "щоби відкрити" (це я про з'їзди на Русанівські сади), то в кращому випадку це ситуацію не врятує, потік все-рівно не розподілиться через мережу житлових вуличок. Тут навіть без моделювання ясно. Програма мінімум - з'їзди на Бальзака, все решта - для замилювання очей
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 02 дек 2021, 11:05
TANK
Dvorko, на сады нет смысла - там кроме левобережки деваться некуда. А левобережка и так стоит. Но для галочки могут, да.
* - тут будівельна готовність мосту оцінюється у 82%, хоча мені особисто не зрозуміло, що вкладено у цю цифру.
Про те коли і чи взагалі будуть будувати ділянку ПМП між Рибальським островом і Набережно-Луговою вулицею ми сором'язливо промовчимо.
А журналістам про задати питання, напевно, релігія не дозволяє
Dvorko, на сады нет смысла - там кроме левобережки деваться некуда. А левобережка и так стоит. Но для галочки могут, да.
В принципі, деякий відсоток потоку з Подолу в разі запуску з'їзду на Бальзака буде перехоплено ПМП, частина на Північний міст, але все-рівно згідно "закону збереження" більша частина троєщинського трафіку впирається у розв'язку Бальзака - Шухевича. Все це у VISUM промоделити би, за умови адекватних вихідних даних, ПОЕТАПНО - ввід лівобережних з'їздів на Бальзака, з'їзди на Алішера Навої, запуск 1 черги ПВЛ... Тоді була б картина, а так...
Про те коли і чи взагалі будуть будувати ділянку ПМП між Рибальським островом і Набережно-Луговою вулицею ми сором'язливо промовчимо.
А журналістам про задати питання, напевно, релігія не дозволяє
А що там з тим ЖК Новий Поділ, з ним будуть проблеми, чи ні?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 05 дек 2021, 13:56
Бодрый
Чи всі ведмеді Русанівських садів лягли спати ?
Огляд за 04.12.2021 (трив. 7 хв.)
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 05 дек 2021, 15:07
Rider
На сады могут завернуть не только для галочки, но и для сказочек для инвесторов "удобный выезд в центр в 5 минутах". Там же еще несколько ЖК хотят воткнуть, помимо чуть более отдаленной, но уже не настолько фантастической перспективы застройки массива. И временный съезд запросто послужит триггером для активизации строительных планов.