Страница 48 из 55

Добавлено: 13 окт 2016, 22:22
Dimon
Да, но трамвай уже почти готов. И зачем Киеву такой трамвай, у которого доля низкого пола всего лишь 70%, что является шагом назад, и который стоит 13млн. грн. ЧТо ж они туда впихнуть собрались, если 100% низкопольный Электрон с выпадающими запчастями, стоит 26 млн грн? Думаю, это будут по 3 ступеньки внутри и дубовая подвеска, а-ля КТМ-631. И 26-метровые трамваи тесны для скоростного. Этот К1М6 больше подходит для того же Днепропетровска, нежели для СТ в Киеве

Добавлено: 13 окт 2016, 22:57
TANK
так за год рендеры же нарисовали))

Добавлено: 15 окт 2016, 14:30
DFAW
Dimon, по тому что он ездит, в отличи от Электрона. А Электро если разобраться не стоит и 10 лямов, просто Садовому очень бабло надо на партию.

Трамвай , уже готов раз сделали заявление и скорее всего будет на параде трамваев.

Для скоростного разумно покупать К1М8, по тому что низкая секция находиться в одном привычном месте как и у кобр. А ещё стоило бы все одиночки склеить в кобры

Добавлено: 17 окт 2016, 20:32
Rider
Что-то трамвайчики стали слетать слишком часто
10 октября - Новоконстантиновская
11 октября - З.Гайдай
17 октября - Кирилловская

Добавлено: 13 ноя 2016, 00:34
Dimon
З 15 листопада 2016 року у зв’язку з проведенням капітального ремонту переїздів через трамвайні колії на вул. Автозаводській закривається рух трамваїв маршрутів №№ 12, 17, 19

Для забезпечення належних пасажирський перевезень на період ремонтних робіт організовується рух автобусів маршруту № 12Т "вул. Семена Скляренка - Пуща-Водиця, 14 лінія".

Також збільшується кількість рухомого складу на автобусному маршруті № 30 та трамвайному маршруті № 11.

Пасажири автобусів маршруту № 12Т мають право користуватися місячними проїзними квитками придбаними для проїзду у трамваї.

КПТ

Добавлено: 13 ноя 2016, 05:55
wtcanon
Трамвайные пути по Автозаводской пересекаются с автомобильными в 6-ти местах на Полярной, Автозаводском пер, Приорской, Луговой, около Автозаводской 17 и Добрынинской. Интересно они все 6 будут делать или только 2 самых загруженых под жд станцией Вышгородская и Ярослава Ивашкевича.

Добавлено: 16 ноя 2016, 22:25
Бодрый
Львів повертатиме кредит за трамвай на Сихів вісім років

Завтра, 17-го листопада, відбудеться офіційне відкриття трамвайної лінії на Сихів.

За словами в.о. заступника директора з фінансових питань ЛКП «Львівавтодор» Вікторії Фалюти, загальна вартість проекту становить 25,8 млн євро.

«Із них 12 млн євро – кредит від ЄБРР (Європейський банк реконструкції і розвитку, – ред.), 4,9 млн євро – грант від того ж таки ЄБРР. Місцевий внесок – 8,9 млн євро», – зазначила вона.

Умови кредиту: 6% річних, а також європейська міжбанківська ставка пропозиції (EURIBOR на 6 місяців)». Останній платіж за кредитом запланований на 2024 рік. Планова сума відсотків, які має повернути ЛКП «Львівавтодор», становить 2,9 млн євро.

Нагадаємо, перші спроби з’єднати великий спальний район із центром міста були ще у 2008-му році. Тоді почали прокладати колію на вулиці Стуса. Повномасштабне будівництво маршруту відновили влітку 2014-го року.
http://www.ukr.net/#news/details/lvov/50482762/

Добавлено: 17 ноя 2016, 14:06
Бодрый
ТОП-10 найцікавіших фактів про проект “Трамвай на Сихів” :

1. Трамвайному маршруту на Сихів присвоїли № 8. Спершу трамваї за маршрутом №8 курсуватимуть від площі Соборної до кінотеатру Довженка, а уже з наступного року до вулиці Вернадського.

2. Інтервал руху маршруту № 8 «пл. Соборна – к-тр. ім. О. Довженка» складатиме 5-6 хв. Але можливо, трамваї курсуватимуть і кожні 4 хвилини.

3. Трамваї на Сихові курсуватимуть цілодобово. Зараз тривають переговори з приводу того, щоб трамваї за маршрутом №8 курсували цілодобово. Зокрема, цю ідею активно обговорюють спеціалісти міської ради, втім скоріш за все, якщо трамвай курсуватиме цілодобово, то вартість квитка вночі буде більшою, оскільки у цей час набагато менший пасажиропотік. Наразі трамваї курсуватимуть із шостої ранку і до опівночі.

4. Зупинки. Всього на трамвайній лінії з площі Соборної до вул. Вернадського має понад 20 зупинок. Трамваї №8 зупинятимуться на пл. Соборній, вул. Зеленій, площі І.Франка, біля Польського консульства, на вул. Свінціцького, біля стадіону "Україна", на вул. Угорській, біля "Шувару", біля поліклініки та біля кінотеатру Довженка. Після нового року трамвай буде зупинятись також на вулиці Коломийській, Драгана та його кінцева зупинка буде на вул. Вернадського. До речі, усі зупинки від стадіону "Україна" є адаптовані для людей із особливими потребами.

5. Уже наступного року на зупинках з'являться електронні табло, які інформуватимуть пасажирів про час прибуття трамвая.

6. Завдяки новій трамвайній колії з Сихова до центру можна буде комфортно дістатися за 25-30 хв.

7. З 17 листопада на лінію виїжджає 10 трамвайних вагонів. Після того, як трамвайну колію буде продовжено до вул. Вернадського на маршруті курсуватиме 13 трамваїв. Курсуватимуть, як трамваї "Електрон", так і "Татра".

8. Тендер на виконання робіт з прокладання трамвайної колії на Сихів виграла компанія «ONUR» (Туреччина). Технічний нагляд за ремонтними роботами здійснює французька компанія «Еджіс Інтернешнл».

9. Трамвайну колію на Сихів розпочали будувати ще у липні 2014 року і, згідно з планами, будівництво мало б тривати 8 місяців.

10. Трамвайний маршрут на Сихів можуть продовжити до Залізничного вокзалу. Це питання розглядатимуть після того, коли на вулиці Київській і прилеглих вулицях закінчать ремонті роботи. Адже якщо трамвай курсуватиме до Залізничного вокалу то через вулицю Вітовського.
http://www.032.ua/news/1444950

Добавлено: 17 ноя 2016, 17:35
Бодрый
Ну и сразу немного поллюций :

«У рамках цього проекту ми повністю оновили дорожнє полотно. І ще також до кінця року будуть тривати роботи по вул. Стуса. Ми хотіли, власне, першим запустити трамвай, щоб мешканці Львова відчули комфорт користування новим якісним транспортом, власне, електротранспортом. Такі проекти плануються на 20-30 років наперед.
Наступний етап – від Санта-Барбари йти по вул. Вернадського (через автовокзал) до шляхопроводу на Княгині Ольги" , – зазначив Андрій Садовий.
http://zaxid.net/news/showNews.do?sihiv ... Id=1409896

Добавлено: 20 ноя 2016, 15:50
AMY

Добавлено: 22 ноя 2016, 22:21
Alexeyka
"Зустрічайте новенький трамвай Pesа, який курсуватиме на маршруті швидкісного трамваю від Борщагівки до Старовокзальної.
В наших планах замінити всі трамваї на цій гілці на сучасні з низькою підлогою, що зробить її надзвичайно комфортною, завдяки підтримці Віталя Кличка засад Нової транспортної політики, орієнтованої на розвиток електротранспорту.
Також, в планах в наступному році добудувати всі станції та реконструювати гілку до "Кисневого заводу" (Симиренка). Великий масив Борщагівки отримає сучасне та комфортне сполучення з центром.
P.S. До кінця року очікуємо ще 9 сучасних трамваїв з низькою підлогою!" - Илья Сагайдак
Изображение

Добавлено: 22 ноя 2016, 22:25
Alexeyka
Ремонт переезда на Автозаводской продолжается:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Отсюда

Добавлено: 24 ноя 2016, 17:46
Alexeyka
Начали замену на переезде на ул. Луговой и ул. Автозаводская
Изображение

Добавлено: 25 ноя 2016, 11:38
Alexeyka
Изображение

Изображение

Добавлено: 25 ноя 2016, 14:35
euhome
На трам-трейн з Троєщини до Караваєвих дач треба 180 мільйонів євро

http://kiev.pravda.com.ua/news/58359fc87aa8b/

23.11.2016 16:12

Київська адміністрація оцінює впровадження проекту трамвая-електрички (Tram-Train) у 180 мільйонів євро.

Про це під час інвестиційного форуму заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель, повідомляють "Українські новини".

"Передбачається, що проект створення "Трам-Трейн" буде дійсно ефективним – згідно із розрахунками, пасажиропотік повинен становити 264,5 тисячі пасажирів на добу, а сам трам-трейн зможе розвивати швидкість до 120 км/ч. Реалізувати проект планується за 3-4 роки, а його вартість становитиме близько 180 мільйонів євро", - сказав він.

Tram-Train є двосистемним трамваєм-електричкою, що може використовувати інфраструктуру залізниці нарівні зі звичайними потягами.

Наразі створена концепція маршруту від вулиці Милославська до масиву Караваєві Дачі.

Передбачається, що трам-трейн рухатиметься наявною трамвайною лінією, а також маршрутом міської електрички.

Також на форумі був представлений проект впровадження легких рейкових систем громадського транспорту.

Як відомо, Київська адміністрація має намір запустити трамвай-електричку від житлових масивів Троєщина – Березняки до станції "Караваєві Дачі" до 2021 року.