Чи то в мене оптичний обман, але мені показалось що бурова що працює на 3.08+ хвилині бурить "не там", тобто поперек майбутнього тунеля. Тобто якщо мені "неповилазило" і я не помиляюсь то в тому місці має бути розподіл між ділянками які споруджуються звичайним способом і "хитрим" нижче рівня грунтових вод.
Для того щоб почати монтувати балки їх спочатку потрібно укрупнити (інакше навіщо такий великий кран) і дозабетоновати опорні поверхні під балки на опорах.
Якщо я не помиляюсь в тому що я бачив на 3.08+ хвилині, а я там бачив буріння поперек майбутнього котлована і якщо я правильно сприйняв озвучену кимось тут інформацію про технологію будівництва, то в тому місц тоі має бути стіна в грунті яка буде відділяти ту частину тунелю яка будується без водопониження від тієї яка буде будуватись з водопониження. Там мало чого видно, оператор не старався показати положення працюючої бурової відносно змонтованих блокці ЦСО і стін в грунті, але бурова (як мені здалося) працювала між лівою та правою стінами що мають обмежувати один тунель.
Ну він і розташований значно вище рівня нгунту і зврху має бути ще "дах" з дорожнього покриття, тому мене ще зразу цікавило навіщо ця різнокольорова пластмасса коли можна було використати щось з класичних технологій. Є інформація чому так по ророекту?
Проект на этом объекте давно делается под разных "уважаемых людей", а не под то, что должно быть.
Такая гидроизоляция непригодна для тоннелей метро, поскольку очень не любит вибрации. Да и паять ее на заломах - отдельное удовольствие. На некоторых видео с облетами этого участка видно, что часть швов уже разошлась.
Если они успокоятся и оставят этот пластик только на монолите - это будет еще полбеды. Он хоть выше уровня грунтовых вод находится (хотя ничего хорошего от дождевой воды там тоже не будет). Если они продолжат совать его на ЦСО, то можно смело говорить о том, что гидроизоляции там просто нет. ЦСО так или иначе разъедутся при воздействии динамических нагрузок и пластик полопается.
Дивився відео, згадав задачку з відомого мультика: за скільки часу "півтора землекопа" збудують міст.
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 24 дек 2021, 18:47
Бодрый
Кличко: Подільсько-Воскресенський міст - це моя персональна відповідальність, я займаюсь ним особисто і беру на себе відповідальність відкрити його до кінця 2022 року (переїзд з правого на лівий берег)
Див. з 9:40
чисто технически - выезд с правого берега на левый уже существует. так что ни разу не соврет.
Чисто технічно за рік можна таки добудувати той обрізаний зїзд що давно обіцяють: там не настільки вже багато роботи якщо нормально працювати, а не так як зараз в режимі "півтора землекопа".
Тому хотілосяб вірити, але щось слабко віриться, хоча на даний момент ще можливо.
чисто технически - выезд с правого берега на левый уже существует. так что ни разу не соврет.
За 2022 рік точно подужають )
Зараз більше цікавить, як там справи з будинковолодіннями по вул. Марка Черемшини. Ті що північніше сауни-борделю
Обліт садів. (без звуку. Трив. 16 хв.)