Страница 477 из 497

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 28 янв 2022, 12:13
VOVA_H
Анатолий писал(а):
27 янв 2022, 21:17
Чому палі поперек тунелю роблять? Що це за маячня?
Я на це також звертав увагу тут раніше.
Моя точка зору з того часу не мінялась: це має бути розподіл ділянок які будуть споруджуватись з водовідводом від звичайних і мабуть поділ ділянок з водовідводом на частини для спрощення робіт.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 28 янв 2022, 13:59
Анатолий
А подробиць про водовідведення немає?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 янв 2022, 09:29
VOVA_H
Якщо подивитись на свіже відео:

На 2-05 і далі можна побачити що йде підготовка до укрупнення балок, з конструкції стапеля виходить що з 3 буде одна.
На 16-30 і далі можна подивитись на якість гідроізоляції де варять пластмасу, а під накладкою біліє щось схоже на сніг, і звідки він взявся зимою на відкритому майданчику...

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 фев 2022, 19:31
VOVA_H
Добре що квадрокоптер не розкіш:

якщо я не помиляюсь то укрупнюють металоконструкції "штанів" верхового зїзду і конструкція буде явно монстроподібною.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 фев 2022, 15:35
Dvorko
Після вчорашніх траблів у групі викладаю скорочену версію.
Будівництво постійних конструкцій метрополітену в частині Подільського мостового переходу.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 фев 2022, 19:20
Yaroslav
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 фев 2022, 19:26
Dvorko
Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 фев 2022, 06:03
VOVA_H
Dvorko писал(а):
19 фев 2022, 19:26
Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?
Це захист гідроізоляції від механічних пошкоджень.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 фев 2022, 10:53
Yaroslav
VOVA_H писал(а):
20 фев 2022, 06:03
Dvorko писал(а):
19 фев 2022, 19:26
Yaroslav писал(а):
19 фев 2022, 19:20
Цікаво, що тунелі зверху бетонують, причому схоже без арматури.
Для чого? Вони ж розтріскаються з часом.
Так, сам задаюсь цим питанням. Можливо то гідроізоляція? :-?
Це захист гідроізоляції від механічних пошкоджень.
Яким чином?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 фев 2022, 12:58
VOVA_H
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 10:53
Яким чином?
Придивився покраще на відео і зрозумів що "ніяким" - там немає гідроізоляції, судячи з форми це підбетонка під майбутню гідроізоляцію.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 фев 2022, 21:19
Yaroslav
VOVA_H писал(а):
20 фев 2022, 12:58
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 10:53
Яким чином?
Придивився покраще на відео і зрозумів що "ніяким" - там немає гідроізоляції, судячи з форми це підбетонка під майбутню гідроізоляцію.
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 фев 2022, 06:17
VOVA_H
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 21:19
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 фев 2022, 13:56
Yaroslav
VOVA_H писал(а):
21 фев 2022, 06:17
Yaroslav писал(а):
20 фев 2022, 21:19
Так, дуже схоже, але ж, думається, ця "підбетонка" буде тріскатися на стиках, бо без арматури. Нащо тоді її робили?
Тунель зібраний з блоків ЦСО і в більшості стиків намертво стягнутий армуючими тросами, але є деформаційні стики без тросів.
На підбетонці також льють не моноліт, а плити певної довжини поділені дерев'яними вставками в кілька сентиментів, природньо що мабуть вони співпадають з тими що в ЦСО.
Крім того підбетонка вирівнює поверхню і створює схили від центру до боків.
Так що з урахування "підземності" розташування тріщин бути не повинно, а деформаційні стики будуть заповнені матеріалами які будуть "грати".
Тоді норм)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 фев 2022, 18:09
tov_tob
VOVA_H писал(а):
21 фев 2022, 06:17
намертво стягнутий армуючими тросами
Прямо таки "намертво"?
Отчего же тогда даже в монолитных тоннелях трещины - отнюдь не редкое явление?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 21 фев 2022, 19:25
VOVA_H
tov_tob писал(а):
21 фев 2022, 18:09
Прямо таки "намертво"?
Отчего же тогда даже в монолитных тоннелях трещины - отнюдь не редкое явление?
Ну конструктори вважають що ті ділянки рухатись не будуть.
Але звичайно не все так відбувається як надається.
Тріщини в монолітних тонелях від перевищення розрахункових навантажень або від недотримання технології.
Просів грунт - пішли тріщини.