Я в принципе не представляю, как у машин может быть "земля".DFAW писал(а):Это классика, такое и у иномарок бывает, пропадание земли на задних фонарях при включённой "аварийки".
Автобусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Как бы не так!Maksym писал(а):В машие разводка с землей сделана - там же минус питания это как раз земля, читай металлический корпус. Тянут-то только плюсовой провод.
Приезжайте ко мне и покажите 1 провод. Да "-" аккумулятора зацеплен на кузов, да, двигатель шиной соединяется с кузовом (причем как привило в той же точке, что и аккумулятор). Но ко всем потребителям, как правило, идут 2 и более проводов, один из которых "-", т.е. так называемая "масса". Причем "-" провода не цепляются на кузов в ближайшей точке потребления, а сходятся в одну общую точку, только предохранителей в них нет, в отличие от "+" проводов.
Лаз как обычно...
Урядова програма із закупівель транспорту для міст, які приймуть Євро-2012, виявилася цілком провалена. "ЛАЗ", якому були обіцяні масові закупівлі техніки, продав лише 10% запланованих обсягів. В той же час, непогані продажі демонструє "Богдан", який, що правда, не приймає участі у підготовці до Євро-2012. Або відносини Бориса Колесникова та власників "ЛАЗу" братів Чуркіних дещо зіпсувалися, або в держави просто немає грошей - повідомляє "Економічна Правда".
Ще рік тому представники Кабміну була голосно анонсували програму оновлення міського транспорту під Євро-2012. Для міст, задіяних у проведенні чемпіонату, віце-прем'єр Борис Колесников пообіцяв закупити 2 тис нових автобусів і тролейбусів на 3,5 млрд грн. «Муніципалітети чотирьох міст отримають близько 2 тис одиниць абсолютно нового транспорту», ​​- заявив тоді віце-прем'єр. но і тоді ніхто в це не вірив
Весь обсяг замовлення тоді розподілили на «ЛАЗ» (ТОВ «Львівські автобусні заводи»), який контролюється братами Ігорем та Олегом Чуркіними. У 2010 році завод і Кабмін за ​​підтримки віце-прем'єра і міністра інфраструктури Колесникова підписали відповідний меморандум про постачання 1,5 тис автобусів та 500 тролейбусів для чотирьох українських міст, у яких проводитиметься Євро-2012. було зрозуміло, що ЛАЗ не впорається з таким замовленням і потрібно буде залучати інших виробників
Дивина була як мінімум в тому, що відбір "ЛАЗу" стався без процедури відбору та конкурсу. Корпорація "Богдан", контрольована Петром Порошенко, майже відразу оскаржила подібну монополію, подавши скаргу в АМКУ. Проте, блокувати меморандум не вдалося, тому що "Богдан" передбачувано програв всі супутні процеси.
Цікаво, що між двома компаніями існує давня конкуренція на ринку поставок тролейбусів, і боротьба ведеться з перемінним успіхом. До неї намагалися залучитися росіяни, але жодного успіху не мали. Ще до історії з Євро-2012 "ЛАЗ" також через скаргу в АМКУ зірвав постачання "Богданом" 61 тролейбуса для Криму. Очевидно, тоді в Криму не знайшлося свого Колеснікова, який би наполіг на закупівлі в одного учасника. Втім, в липні цього року Крим таки купив у групи Порошенка транспорт на величезні суми.
Що стосується постачання для Євро-2012, то конкуренти «ЛАЗу» турбувалися даремно. Левова частка потенційного масштабного контракту так і залишилася не більше ніж словами. Або ж вони закінчилися резонансними PR-акціями на зразок тієї, коли Колесников за кермом нового автобуса ЛАЗ врізався в автомобіль ДАІ.
Чемпіонат вже наближається, а надходження новобуду в транспортні парки міст, за даними місцевих комунальних транспортних підприємств, виглядає наступним чином: Донецьк поки отримав лише 81 тролейбус і 16 автобусів, Харків - 55 тролейбусів і 16 автобусів, Львів - 16 автобусів, Київ - 9 автобусів. Разом - 136 тролейбусів і 57 автобусів. Разом це 193 нові одиниці, тобто менше 10% від того, що було обіцяно.
В той же час, "Богдан" почувається непогано. «Дуже активно за останній рік поповнювався парк маршруток - приватники закупили не менше 400 одиниць. це були не лише маршрутки заводу "Богдан", який у 2011 році майже не виробляв автобусів малого класу
Що ж до програми під Євро-2012, ми отримали лише 55 тролейбусів та 16 автобусів, ні а цьому все зупинилося", - повідомив представник транспортного департаменту Харківської міськради.
Що змінилося, невідомо. Зауважимо, свого часу Колесников дуже категорично висловлювався саме проти маршрутних таксі, заявляючи, що «ті автобуси, які випускає мій друг Петро Порошенко (відомі малі автобуси "Богдан" переважно жовтого кольору - "ЕП"), через 3-4 роки їздити не будуть». Зараз ж виявляється якраз навпаки - маршрутки продовжують витісняти великорозмірний міський транспорт. Випадкові факти наводять на думку, що відносини Колеснікова з власником "Богдана" досить непогані.
Як виявилося, скріплення гербовими печатками оптимістичного договору недостатньо для того, щоб втілити в життя найбільші мрії ЛАЗу. Справа в тому, що при всьому своєму дружньому ставленні до львів'ян віце-прем'єру так і не вдалося (або він на схотів) налагодити ефективну фінансову схему супроводу угоди.
Спочатку ідея полягала в тому, що міста отримають техніку за договорами лізингу: заплативши перший внесок у розмірі 10%, решту суми муніципалітети внесли б рівними частинами протягом 10 років. Але, мабуть, така схема виявилася занадто дискомфортною для державного Укрексімбанку, який ще давно планувався як банк-партнер цього напрямку. За відсутності зацікавленої лізингової компанії він мав би взяти весь тягар розподіленого фінансування на себе. Тому зупинилися на іншому сценарії.
"Ми отримали дозвіл залучити 275 млн грн в кредит в Ощадбанку під 14,5% річних строком на 3 роки. Половина цієї ставки компенсується за рахунок держбюджету. Але самим проблемним виявилося знайти заставне майно під позику, яке задовольнило б банк. На всі необхідні процедури пішло більше півроку", - розповідає начальник департаменту економічної політики Львівської міськради Ірина Кулинич.
Звичайно, схема лізингу була б зручнішою, адже в якості застави виступили б самі об'єкти лізингу. Звичайно, якщо б міста сплачували за цими договорами. Наприклад, у розпорядженні "ЕП" є інформація про те, що влада Харкова не схотіла цього робити.
До речі, закріплених в утопічному меморандумі між «ЛАЗом» і Кабміном 3,5 млрд грн у бюджеті теж не виявилося: підтримка з держскарбниці обмежилася виділенням коштів для компенсації відсотків за кредитами на суму близько 200 млн грн. Притому, що в цей же рік на інші проекти відомство Колесникова витратило більше 10 млрд грн бюджетних грошей. Може, відносини віце-прем’єра Колеснікова та власників "ЛАЗу" братів Чуркіних дещо зіпсувалися?
"Ще у липні (між Колесниковим та Чуркіними – "ЕП") все було чудово. Може, дійсно немає грошей? Ще я чув, що це Порошенко намагається через АМКУ блокувати рішення місцевої влади про закупівлю. Але чи це правда, не знаю", - дивується такому припущенню джерело "ЕП", наближене до мерії Львова.
Тролейбуси довго не живуть
Є ще одна проблема. Навіть ті мізерні закупівлі, які містам таки вдалося здійснити, супроводжувалися гучними скандалами. У Львові, наприклад, вже після підписання договору з виробником в додаткову угоду до нього загадковим чином з'явилася правка, після якої автобуси з екологічними двигунами Євро-3 перетворилися на вже зняті з виробництва всієї Європою мотори стандарту Євро-2.
"Ми підписували правку, але змінили тільки модель автобуса, пішовши назустріч самому ж виробникові. А тепер виявляється, що буде вже інший двигун", - скаржиться представник департаменту ЖКГ та інфраструктури міськради Львова Володимир Будізан.
Визнати цей факт прикрим непорозумінням на заводі не поспішають, намагаючись все ж продати рідному місту техніку вчорашнього дня.
«Ми чітко дотримуємося укладених домовленостей, і поставляємо техніку згідно з тою специфікацією, яку в нас замовляють», - виправдовуються в прес-службі «ЛАЗу».
Правда, варто визнати і провину мерій. Міста замовляють автобуси і тролейбуси за даною програмою в найдешевшій комплектації. Тому не дивно, що машини поставляються з китайською електронікою, хоч виробник пропонує також варіанти з «начинкою» від західних постачальників - чеської Cegelec або німецької Siemens.
Ряд конфліктів між «ЛАЗом» і споживачами були пов'язані з постійним виходом техніки з ладу. У тому ж Львові місцеві служби транспорту скаржилися, що техніка «ЛАЗу» іноді більше коштує в депо на ремонті, ніж обслуговує пасажирів. Подібні проблеми виникли і в Києві: з неповного десятка відправлених туди автобусів третину виявилася непридатною до експлуатації через низку конструкційних недоробок.
Техніки та ремонтники скаржаться, що запчастини від ЛАЗу не надходять вчасно, а пасажири вже встигли помітити, що в деяких тролейбусах відсутні обіцяні кондиціонери. Єдиним винятком став Донецьк: туди постачається техніка в найдорожчій комплектації, тролейбуси оснащені кондиціонерами в салоні і асинхронними тяговими двигунами, а також опцією автономного руху з опущеними штангами, лише на самих акумуляторах.
Янукович сказав, що дасть грошей
Всупереч невиконаним обіцянкам, влада має намір і далі дотримуватися обраного курсу. Як сказав нещодавно президент Віктор Янукович, держзамовлення на «ЛАЗі» буде навіть збільшене.
Потенціал цього ринку залишається досить великим. Навіть у містах-господарях Євро, які є представниками найбільш населених й економічно активних, стан парків громадського транспорту досить плачевно і ніяк не тягне на рівень європейських міст.
"Найновіший парк тролейбусів зараз у Києві, так як місто регулярно закуповував нову техніку. Основу парку столиці складає техніка у віці менше 10 років", - повідомили "ЕП" в Центрі економічного та політичного аналізу (ЦЕПА).
Але експлуатувати сучасні машини, за словами експерта, в Києві та й інших містах Україні просто не вміють. "Через це абсолютно нові тролейбуси та автобуси приходять в непридатність вже менш ніж через три роки експлуатації й подовгу простоюють "на приколі", - кажуть у ЦЕПА.
Це стосується навіть найдорожчої імпортної техніки вартістю 300 тис євро за одиницю. У підсумку термін служби тролейбусів і автобусів в Україні зрідка становить 10 років, після яких транспорт у нас вже зараховується в «підлягає списанню». Це у багато разів збільшує економічні перспективи заводів-виробників, але абсолютно не відповідає європейській практиці, де завдяки ефективному сервісному обслуговуванню техніка служить по 30-40 років як нова.
Потрібно сказати, що в Україну стара техніка теж їздить по вулицях, але вона зовсім не "як нова". У Львові та Харкові, хоч ці міста в останні роки якось оновлювали рухомий склад, навіть серед нових надходжень переважають архаїчні моделі ще радянських розробок або б/у транспорт, списаний у Європі.
Разом з цим, жадібність мерій призводить до того, що міста України дуже повільно впроваджуються тролейбуси, оснащені асинхронними двигунами і акумуляторами для автономного ходу. Завдяки отриманим ефектів енергозбереження та підвищення маневреності машин така техніка вже давно стала невід'ємною частиною міських пейзажів у країнах заходу. Посилання української влади на те, що до жадібності їх змушують тендерні процедури, є некоректним, тому що для підготовки до Євро-2012 вони не застосовуються
В Україні, за даними ЦЕПА, експлуатується лише близько 120 тролейбусів з асинхронними двигунами. Замовляючи найменш прогресивну техніку, держава фактично продовжує дотувати технологічно відстале виробництво - замість того, щоб створювати ринок збуту для інноваційної індустрії. Чи стане виключенням випадок з закупівлею "ЛАЗів" під Євро-2012?
Взято из: Автоконсалтинга
Урядова програма із закупівель транспорту для міст, які приймуть Євро-2012, виявилася цілком провалена. "ЛАЗ", якому були обіцяні масові закупівлі техніки, продав лише 10% запланованих обсягів. В той же час, непогані продажі демонструє "Богдан", який, що правда, не приймає участі у підготовці до Євро-2012. Або відносини Бориса Колесникова та власників "ЛАЗу" братів Чуркіних дещо зіпсувалися, або в держави просто немає грошей - повідомляє "Економічна Правда".
Ще рік тому представники Кабміну була голосно анонсували програму оновлення міського транспорту під Євро-2012. Для міст, задіяних у проведенні чемпіонату, віце-прем'єр Борис Колесников пообіцяв закупити 2 тис нових автобусів і тролейбусів на 3,5 млрд грн. «Муніципалітети чотирьох міст отримають близько 2 тис одиниць абсолютно нового транспорту», ​​- заявив тоді віце-прем'єр. но і тоді ніхто в це не вірив
Весь обсяг замовлення тоді розподілили на «ЛАЗ» (ТОВ «Львівські автобусні заводи»), який контролюється братами Ігорем та Олегом Чуркіними. У 2010 році завод і Кабмін за ​​підтримки віце-прем'єра і міністра інфраструктури Колесникова підписали відповідний меморандум про постачання 1,5 тис автобусів та 500 тролейбусів для чотирьох українських міст, у яких проводитиметься Євро-2012. було зрозуміло, що ЛАЗ не впорається з таким замовленням і потрібно буде залучати інших виробників
Дивина була як мінімум в тому, що відбір "ЛАЗу" стався без процедури відбору та конкурсу. Корпорація "Богдан", контрольована Петром Порошенко, майже відразу оскаржила подібну монополію, подавши скаргу в АМКУ. Проте, блокувати меморандум не вдалося, тому що "Богдан" передбачувано програв всі супутні процеси.
Цікаво, що між двома компаніями існує давня конкуренція на ринку поставок тролейбусів, і боротьба ведеться з перемінним успіхом. До неї намагалися залучитися росіяни, але жодного успіху не мали. Ще до історії з Євро-2012 "ЛАЗ" також через скаргу в АМКУ зірвав постачання "Богданом" 61 тролейбуса для Криму. Очевидно, тоді в Криму не знайшлося свого Колеснікова, який би наполіг на закупівлі в одного учасника. Втім, в липні цього року Крим таки купив у групи Порошенка транспорт на величезні суми.
Що стосується постачання для Євро-2012, то конкуренти «ЛАЗу» турбувалися даремно. Левова частка потенційного масштабного контракту так і залишилася не більше ніж словами. Або ж вони закінчилися резонансними PR-акціями на зразок тієї, коли Колесников за кермом нового автобуса ЛАЗ врізався в автомобіль ДАІ.
Чемпіонат вже наближається, а надходження новобуду в транспортні парки міст, за даними місцевих комунальних транспортних підприємств, виглядає наступним чином: Донецьк поки отримав лише 81 тролейбус і 16 автобусів, Харків - 55 тролейбусів і 16 автобусів, Львів - 16 автобусів, Київ - 9 автобусів. Разом - 136 тролейбусів і 57 автобусів. Разом це 193 нові одиниці, тобто менше 10% від того, що було обіцяно.
В той же час, "Богдан" почувається непогано. «Дуже активно за останній рік поповнювався парк маршруток - приватники закупили не менше 400 одиниць. це були не лише маршрутки заводу "Богдан", який у 2011 році майже не виробляв автобусів малого класу
Що ж до програми під Євро-2012, ми отримали лише 55 тролейбусів та 16 автобусів, ні а цьому все зупинилося", - повідомив представник транспортного департаменту Харківської міськради.
Що змінилося, невідомо. Зауважимо, свого часу Колесников дуже категорично висловлювався саме проти маршрутних таксі, заявляючи, що «ті автобуси, які випускає мій друг Петро Порошенко (відомі малі автобуси "Богдан" переважно жовтого кольору - "ЕП"), через 3-4 роки їздити не будуть». Зараз ж виявляється якраз навпаки - маршрутки продовжують витісняти великорозмірний міський транспорт. Випадкові факти наводять на думку, що відносини Колеснікова з власником "Богдана" досить непогані.
Як виявилося, скріплення гербовими печатками оптимістичного договору недостатньо для того, щоб втілити в життя найбільші мрії ЛАЗу. Справа в тому, що при всьому своєму дружньому ставленні до львів'ян віце-прем'єру так і не вдалося (або він на схотів) налагодити ефективну фінансову схему супроводу угоди.
Спочатку ідея полягала в тому, що міста отримають техніку за договорами лізингу: заплативши перший внесок у розмірі 10%, решту суми муніципалітети внесли б рівними частинами протягом 10 років. Але, мабуть, така схема виявилася занадто дискомфортною для державного Укрексімбанку, який ще давно планувався як банк-партнер цього напрямку. За відсутності зацікавленої лізингової компанії він мав би взяти весь тягар розподіленого фінансування на себе. Тому зупинилися на іншому сценарії.
"Ми отримали дозвіл залучити 275 млн грн в кредит в Ощадбанку під 14,5% річних строком на 3 роки. Половина цієї ставки компенсується за рахунок держбюджету. Але самим проблемним виявилося знайти заставне майно під позику, яке задовольнило б банк. На всі необхідні процедури пішло більше півроку", - розповідає начальник департаменту економічної політики Львівської міськради Ірина Кулинич.
Звичайно, схема лізингу була б зручнішою, адже в якості застави виступили б самі об'єкти лізингу. Звичайно, якщо б міста сплачували за цими договорами. Наприклад, у розпорядженні "ЕП" є інформація про те, що влада Харкова не схотіла цього робити.
До речі, закріплених в утопічному меморандумі між «ЛАЗом» і Кабміном 3,5 млрд грн у бюджеті теж не виявилося: підтримка з держскарбниці обмежилася виділенням коштів для компенсації відсотків за кредитами на суму близько 200 млн грн. Притому, що в цей же рік на інші проекти відомство Колесникова витратило більше 10 млрд грн бюджетних грошей. Може, відносини віце-прем’єра Колеснікова та власників "ЛАЗу" братів Чуркіних дещо зіпсувалися?
"Ще у липні (між Колесниковим та Чуркіними – "ЕП") все було чудово. Може, дійсно немає грошей? Ще я чув, що це Порошенко намагається через АМКУ блокувати рішення місцевої влади про закупівлю. Але чи це правда, не знаю", - дивується такому припущенню джерело "ЕП", наближене до мерії Львова.
Тролейбуси довго не живуть
Є ще одна проблема. Навіть ті мізерні закупівлі, які містам таки вдалося здійснити, супроводжувалися гучними скандалами. У Львові, наприклад, вже після підписання договору з виробником в додаткову угоду до нього загадковим чином з'явилася правка, після якої автобуси з екологічними двигунами Євро-3 перетворилися на вже зняті з виробництва всієї Європою мотори стандарту Євро-2.
"Ми підписували правку, але змінили тільки модель автобуса, пішовши назустріч самому ж виробникові. А тепер виявляється, що буде вже інший двигун", - скаржиться представник департаменту ЖКГ та інфраструктури міськради Львова Володимир Будізан.
Визнати цей факт прикрим непорозумінням на заводі не поспішають, намагаючись все ж продати рідному місту техніку вчорашнього дня.
«Ми чітко дотримуємося укладених домовленостей, і поставляємо техніку згідно з тою специфікацією, яку в нас замовляють», - виправдовуються в прес-службі «ЛАЗу».
Правда, варто визнати і провину мерій. Міста замовляють автобуси і тролейбуси за даною програмою в найдешевшій комплектації. Тому не дивно, що машини поставляються з китайською електронікою, хоч виробник пропонує також варіанти з «начинкою» від західних постачальників - чеської Cegelec або німецької Siemens.
Ряд конфліктів між «ЛАЗом» і споживачами були пов'язані з постійним виходом техніки з ладу. У тому ж Львові місцеві служби транспорту скаржилися, що техніка «ЛАЗу» іноді більше коштує в депо на ремонті, ніж обслуговує пасажирів. Подібні проблеми виникли і в Києві: з неповного десятка відправлених туди автобусів третину виявилася непридатною до експлуатації через низку конструкційних недоробок.
Техніки та ремонтники скаржаться, що запчастини від ЛАЗу не надходять вчасно, а пасажири вже встигли помітити, що в деяких тролейбусах відсутні обіцяні кондиціонери. Єдиним винятком став Донецьк: туди постачається техніка в найдорожчій комплектації, тролейбуси оснащені кондиціонерами в салоні і асинхронними тяговими двигунами, а також опцією автономного руху з опущеними штангами, лише на самих акумуляторах.
Янукович сказав, що дасть грошей
Всупереч невиконаним обіцянкам, влада має намір і далі дотримуватися обраного курсу. Як сказав нещодавно президент Віктор Янукович, держзамовлення на «ЛАЗі» буде навіть збільшене.
Потенціал цього ринку залишається досить великим. Навіть у містах-господарях Євро, які є представниками найбільш населених й економічно активних, стан парків громадського транспорту досить плачевно і ніяк не тягне на рівень європейських міст.
"Найновіший парк тролейбусів зараз у Києві, так як місто регулярно закуповував нову техніку. Основу парку столиці складає техніка у віці менше 10 років", - повідомили "ЕП" в Центрі економічного та політичного аналізу (ЦЕПА).
Але експлуатувати сучасні машини, за словами експерта, в Києві та й інших містах Україні просто не вміють. "Через це абсолютно нові тролейбуси та автобуси приходять в непридатність вже менш ніж через три роки експлуатації й подовгу простоюють "на приколі", - кажуть у ЦЕПА.
Це стосується навіть найдорожчої імпортної техніки вартістю 300 тис євро за одиницю. У підсумку термін служби тролейбусів і автобусів в Україні зрідка становить 10 років, після яких транспорт у нас вже зараховується в «підлягає списанню». Це у багато разів збільшує економічні перспективи заводів-виробників, але абсолютно не відповідає європейській практиці, де завдяки ефективному сервісному обслуговуванню техніка служить по 30-40 років як нова.
Потрібно сказати, що в Україну стара техніка теж їздить по вулицях, але вона зовсім не "як нова". У Львові та Харкові, хоч ці міста в останні роки якось оновлювали рухомий склад, навіть серед нових надходжень переважають архаїчні моделі ще радянських розробок або б/у транспорт, списаний у Європі.
Разом з цим, жадібність мерій призводить до того, що міста України дуже повільно впроваджуються тролейбуси, оснащені асинхронними двигунами і акумуляторами для автономного ходу. Завдяки отриманим ефектів енергозбереження та підвищення маневреності машин така техніка вже давно стала невід'ємною частиною міських пейзажів у країнах заходу. Посилання української влади на те, що до жадібності їх змушують тендерні процедури, є некоректним, тому що для підготовки до Євро-2012 вони не застосовуються
В Україні, за даними ЦЕПА, експлуатується лише близько 120 тролейбусів з асинхронними двигунами. Замовляючи найменш прогресивну техніку, держава фактично продовжує дотувати технологічно відстале виробництво - замість того, щоб створювати ринок збуту для інноваційної індустрії. Чи стане виключенням випадок з закупівлею "ЛАЗів" під Євро-2012?
Взято из: Автоконсалтинга
Совмин Крыма одобрил создание республиканского предприятия «Крымавтобус»
В Крыму будет создано республиканское предприятие «Крымавтобус». Соответствующее постановление было принято на заседании Совета министров АРК.
Указанное предприятие планируется создать на базе республиканского предприятия «Крымтроллейбус». Органом управления Крымского республиканского предприятия «Крымавтобус» определено Министерство регионального развития и жилищно-коммунального хозяйства АРК. В соответствии с решением Верховной Рады Крыма, в текущем году будет приобретено 25 автобусов на сумму 17 млн. грн., которые войдут в уставной фонд предприятия.
По мнению чиновников, создание такого предприятия позволит создать в автономии конкурентную среду на рынке пассажирских перевозок, повысить их безопасность и оптимизировать транспортное движение.
Напомним, 21 сентября депутаты Верховного Совета АРК дали согласие Совету министров автономии на создание Крымского республиканского предприятия «Крымавтобус».
В Крыму будет создано республиканское предприятие «Крымавтобус». Соответствующее постановление было принято на заседании Совета министров АРК.
Указанное предприятие планируется создать на базе республиканского предприятия «Крымтроллейбус». Органом управления Крымского республиканского предприятия «Крымавтобус» определено Министерство регионального развития и жилищно-коммунального хозяйства АРК. В соответствии с решением Верховной Рады Крыма, в текущем году будет приобретено 25 автобусов на сумму 17 млн. грн., которые войдут в уставной фонд предприятия.
По мнению чиновников, создание такого предприятия позволит создать в автономии конкурентную среду на рынке пассажирских перевозок, повысить их безопасность и оптимизировать транспортное движение.
Напомним, 21 сентября депутаты Верховного Совета АРК дали согласие Совету министров автономии на создание Крымского республиканского предприятия «Крымавтобус».
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Сегодня АП2 должен был выпустить на А62 и А55 три новый МАЗ-203.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Ну не факт, в Совке за автобусами хорошо следили, то что отдельные личности тырили отопители с икарусов (пример) это не в счет.
Это уже в 90х насиловали, сами у себя даже фары выкручивали, а потом без них ездили.
Это уже в 90х насиловали, сами у себя даже фары выкручивали, а потом без них ездили.
Последний раз редактировалось Dream_On 01 дек 2011, 20:36, всего редактировалось 1 раз.