Страница 50 из 212

Добавлено: 11 янв 2008, 18:04
AMY
Трамвайні колії на Глибочицькій, Дмитрівській та Алма-Атинській реконструюють

[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 11-01-2008 ]
Після реконструкції колії будуть на одному рівні з дорогою, що покращить умови пересування автомобільного транспорту

Міська влада приведе в належний технічний стан трамвайні колії, що на вулицях Глибочицькій, Дмитрівській та Алма-Атинській. Відповідні розпорядження про реконструкцію названих ліній підписав Київський міський голова Леонід Черновецький, інформує прес-служба КМДА.

За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, застосування під час робіт сучасних технологій дозволить зменшити рівень шуму та вібрації від руху трамваїв. Крім того, після реконструкції колії будуть на одному рівні з дорогою, що покращить умови пересування автомобільного транспорту.

Замовником розробки проектно-кошторисної документації визначено комунальне підприємство «Київпастранс», яке має визначити генеральну підрядну та проектну організації, отримати всю необхідну дозвільну документацію на виконання будівельних робіт.

Головне управління транспорту подасть інвестиційні пропозиції щодо робіт з розробки проектно-кошторисної документації до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Києва на 2008 рік та будівельних робіт до проекту Програми на 2009 та наступні роки.
[hr]
Официоз

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

09.01.2008 № 16

м. Київ

Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій

Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та з метою приведення в належний технічний стан трамвайних колій по вулиці Глибочицькій, зменшення рівня шуму та вібрації від руху трамваїв:

1. Здійснити із застосуванням сучасних технологій реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій на одному рівні з дорогою.

2. Замовником розробки проектно-кошторисної документації та здійснення реконструкції трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій визначити комунальне підприємство "Київпастранс" (далі – КП "Київпастранс").

3. КП "Київпастранс":

3.1. Згідно з Законом України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» визначити генеральну підрядну та проектну організації.
3.2. Замовити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій.
3.3. До початку робіт одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.4 Роботи виконувати згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 № 125.

4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2008 рік та будівельних робіт-до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 рік та наступні роки.

5. На період виконання робіт розробити та погодити з управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації дорожнього руху та пішоходів. ,

6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л.Черновецький

[hr]

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

09.01.2008 № 17

м. Київ

Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській

Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та з метою приведення в належний технічний стан трамвайних колій по вулиці Дмитрівській, зменшення рівня шуму та вібрації від руху трамваїв:

1. Здійснити із застосуванням сучасних технологій реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській на одному рівні з дорогою.

2. Замовником розробки проектно-кошторисної документації та здійснення реконструкції трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській (далі – трамвайна лінія) визначити комунальне підприємство "Київпастранс" (далі – КП "Київпастранс").

3. КП "Київпастранс":

3.1. Згідно з Законом України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» визначити генеральну підрядну та проектну організації. І
3.2. Замовити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на реконструкцію трамвайної лінії. |
3.3. До початку робіт одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.4 Роботи виконувати згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м.Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 № 125.

4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію трамвайної лінії до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2008 рік та будівельних робіт до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку і м. Києва на 2009 рік та наступні роки.

5. На період виконання робіт розробити та погодити з управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації дорожнього руху та пішоходів.

6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л.Черновецький

[hr]

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

09.01.2008 № 18

м. Київ

Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській

Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та з метою приведення в належний технічний стан трамвайних колій по вулиці Алма-Атинській, зменшення рівня шуму та вібрації від руху трамваїв:

1. Здійснити із застосуванням сучасних технологій реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській на одному рівні з дорогою.

2. Замовником розробки проектно-кошторисної документації та здійснення реконструкції трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській визначити комунальне підприємство "Київпастранс" (далі – КП "Київпастранс").

3. КП "Київпастранс":

3.1. Згідно з Законом України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» визначити генеральну підрядну та проектну організації.
3.2. Замовити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській.
3.3. До початку робіт одержати в управлінні держархбудконтролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер на виконання будівельних робіт.
3.4 Роботи виконувати згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 № 125.

4. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2008 рік та будівельних робіт до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 рік та наступні роки.

5. На період виконання робіт розробити та погодити з управлінням ДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації дорожнього руху та пішоходів.

6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л.Черновецький

Добавлено: 11 янв 2008, 21:01
Дёдя
Трамвайні колії на ... Дмитрівській ...реконструюють
Ну не дятлы а? 3 месяца (или скоко там) реконструировали старовокзальную, а теперь людям опять без трама мучаться :-(

Добавлено: 11 янв 2008, 21:31
DFAW
Дёдя - а с дорогами у нас как, вспомни как строили развязку на Дорогожичах, потом переход на Шулявке, потом Севастопольскую площадь, потом Кардачи - год за годом проехать было нельзя.

Добавлено: 12 янв 2008, 13:02
Анатолий
Если трамвайные рельсы будут после реконструкции на одном уровне с полотном автодороги, то удобный проезд по указанным улицам будет только во сне.

Добавлено: 12 янв 2008, 14:43
tov_tob
Анатолий писал(а):Если трамвайные рельсы будут после реконструкции на одном уровне с полотном автодороги, то удобный проезд по указанным улицам будет только во сне.
А на каком уровне они должны быть для нормального проезда?

Добавлено: 12 янв 2008, 17:09
Анатолий
Проезжую часть указанных улиц надо расширять, трамвайные рельсы проложить посередине, но плиты между рельсами не ложить. В противном случае все машины будут ездить по трамвайным путям - к чему тогда вообще реконструкция, если скорость трамваев из-за забитых машинами путей не возрастёт?

Добавлено: 12 янв 2008, 17:41
tov_tob
Мне казалось, что несколькими постами выше все было ясно написано:
За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, застосування під час робіт сучасних технологій дозволить зменшити рівень шуму та вібрації від руху трамваїв. Крім того, після реконструкції колії будуть на одному рівні з дорогою, що покращить умови пересування автомобільного транспорту.
К тому же я спрашивал об одном, а ты мне написал совсем обратное.

Добавлено: 12 янв 2008, 18:00
Анатолий
Так мы переживаем за трамвай или за автотранспорт? Лично я - за трамвай! За автотранспорт я буду переживать в другой ветке нашего форума.

Добавлено: 12 янв 2008, 21:50
Дёдя
Проезжую часть указанных улиц надо расширять,
Вообще проежую часть ВСЕХ улиц нужно расширить. ;-)
Дома в этом месте будем сносить, или трам будет по кухням местных жителей ехать?

Добавлено: 06 фев 2008, 23:02
FerrariF1racing

Добавлено: 07 фев 2008, 10:41
Саня
А в чому причина?У когось відмовили гальма?

Добавлено: 07 фев 2008, 13:10
kukudu
Да отказ тормозов.
По трк киев был репортаж про этот случай.

Добавлено: 14 фев 2008, 22:55
AMY
Засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради при Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, 14 лютого 2007 року

15. Техніко-економічне обґрунтування будівництва трамвайної лінії по просп. Відрадний до вул. Семиренка, Святошинський район м. Києва

Замовник: КП "Київпастранс" Справа № 070-а-08
Проектна організація: АТ "Київпроект", Інститут "Київдормістпроект"
ГАП: Халілов Рашид Ісайович
Доповідач: Халілов Рашид Ісайович
Рецензент: Тваровський Віктор Миколайович

УХВАЛИЛИ: Схвалити та рекомендувати до подальшого розроблення.

Картинок нет :-(

Добавлено: 15 фев 2008, 14:27
dimentiy
Сегодня с ветерком прокатился на трамвае №8 (сцеп 5803-5608) в районе полудня. Ехал во втором вагоне. При старте и при торможении трамвай дергался постоянно. Видимо была какая-то проблема с двигателем и/или тормозами. На на подъезде к остановке Драгоманова с Позняков сработал аварийный тормоз и оказалось, что второй вагон врезался в первый.
Изображение
Сцепка первого вагона переломилась
Изображение
Вид со стороны
Изображение

Трамваи 8 маршрута оборачивались под универсамом Позняки.

Добавлено: 05 мар 2008, 12:53
AMY
На Подоле трамвай сошел с путей

[ "Газета по-киевски — Новости по-народному | 03-03-2008 ]
Стал свидетелем, как на Межигорской сошедший с рельс трамвай. К сожалению, момент схода не видел. Видел уже только сошедший трамвай и вагоновожатых этого и следующего трамваев, обсуждающих произошедшее
Изображение Изображение

klinok, Киев