

Модераторы: dimentiy, Администраторы
Яку попередню модифікацію?Shak писал(а):интересно сколько он реально проторчит у нас на испытаниях... ведь прошлую модификацию уже года четыре испытывают помоему???было бы хорошо если он действительно за 3 месяца все пройдет и мы наконец то увидим крюковское чудо на рельсах КМ
Першочергові зауваження до конструкції вагонів моделі 81-7021 і 81-7022, виробництва КВБЗ.
1. У якості захисту електричних кіл використовуються автомати ВЛ 47-29, ВЛ 47-29М з тепловим захистом, замість спеціалізованих автоматів ВА 21-29 з електромагнітною відсічкою.
2. Акумулятори КРБ70Р розміщенні на безступеневому піддоні в одному рівні, що не дозволяє контролювати візуально рівень електроліту.
3. Запобіжники акумуляторної батареї встановлені на протилежній стороні вагону від ящика акумуляторної батареї, що не дозволить оперативно діяти машиністу у випадку загоряння АКБ.
4. Через короткі кондуїти проводи підключення тягових двигунів не
зафіксовані, що може привести до механічних пошкоджень, в тому числі і від
електродинамічних сил.
5. Перехідні містки між вагонами не забезпечують вільне переміщення інвалідів в колясці, а високі пороги можуть призвести до травмуванню пасажирів (при евакуації) та локомотивних бригад і ремонтного персоналу під час проходу між вагонами.
6. При відкритому положенні дверей є вільний доступ до деталей приводу та електричної схеми.
7. Розміщення органів управління гальмами на проміжних вагонах ускладнює виконання маневрів оскільки немає можливості одночасне слідкувати за вільністю колії та сигналами і керувати гальмами.
8. Не забезпечена можливість безпечного підйому з рівня колії в кабіну машиніста (та навпаки) по причині наявності тільки одного поручня та розташування східців під кутом.
9. Кліци колекторного з'єднання силових проводів від струмоприймачів, необхідно виконати як на серійних вагонах, оскільки запропонована конструкція не забезпечує кріплення проводу та не дозволяє використовувати існуюче обладнання АВФ для підйому візка. Також для забезпечення можливості застосування обладнання АВФ необхідно підсилити краї люків.
10. Технологічні люки в підлозі не мають технологічних отворів для їх відкривання. Багаторічний досвіт експлуатації показав, що вони необхідні.
11. Ящики з'єднання наконечників тягових двигунів необхідно замінити на ящики які використовуються на серійних вагонах, оскільки запропонована конструкція ящика не забезпечує фіксацію проводів та герметичність коробки.
12. Аварійна драбина має вузькі сходинки, що може бути причиною травмування пасажирів при евакуації.
13. Конструкція підкабінної частини вагону не дозволяє використовувати обладнання АВФ у випадку усунення наслідків сходу першого візка.
14. Положення важілів управління кінцевими кранами пневматичних магістралей та стояночного гальма не має єдиної системи. Необхідн забезпечити їх положення аналогічно вагонам серії 8І-7І7.5М, 8І-714.5М.
15. Високовольтні запобіжники в кабіні машиніста розміщені горизонтально, замість вертикального, що змінює умови розриву електричні дуги при перегоранні плавкої вставки.
16. Необхідно змістити місце розташування блоку ДІП-І, оскільки має місце дотик до радіанта.
17. Можливе нагрівання короба з силовими проводами від пуск-гальмівних опорів (ящики КФ).
18. Погіршенні умови вентиляції пуско-гальмівних опорів.
19. Вимикач батареї на проміжних вагонах необхідно виконати як і вагонах, що експлуатуються (вмикання батареї трьохгранним ключем оскільки наявна конструкція не дозволяє локомотивній бригаді виконувати оперативне включення (виключення) акумуляторної батареї.
20. В порушення пункту 6.4.2.1 ТЗ, відсутнє додаткове сидіння для помічника машиніста.
21. Підключення радіоінформатора не дозволяє виконувати його оперативну заміну.
22. Встановлений радіоінформатор робить недоступними місця кріплення та демонтаж стативу АРШ.
23. Невиправдано короткий джгут роз'єму проводів Ш-1. що не надає можливості його технічного обслуговування та утруднює підключені стативу АРШ.
24. Конструкція кріплення блоків переговорного пристрою не забезпечує його оперативну заміну.
25. Значно ускладнена можливість технічного обслуговування фар заміна їх ламп.
26. Конструкція лобової частини кабіни машиніста не забезпечує машиністу видимість станційних дзеркал. Також погіршений в порівнянні експлуагуємими вагонами огляд колії безпосередньо перед головнії вагоном.
27. В порушення пункту 6.4.2.1 ТЗ в кабіні відсутні електронагрівальні прилади. Існуючий кондиціонер не може забезпечити обігрів кабії машиніста при температурі навколишнього середовища нижче -10°С.
28. Пульт машиніста не відповідає вимогам пункіу 6.4.2.2 ТЗ. Органи управління встановлені без врахування частоти використання їх в роботі. Контролер встановлений в незручному положенні для управління рухомим складом. Відсутня друга кнопка пильності, яка передбачена електричною схемою вагона.
29. Конструкція пульта машиніста не забезпечує доступ і обслуговування ряду апаратів, що знаходяться всередині корпуса пульта (контролер машиніста, панель з реле, тощо).
30. Відсутній один СОТ ВПК-2 передбачений електросхемо головного вагону.
31. Положення педалі безпеки не відповідає умовам безпеки, так як може залишатись в натиснутому стані при втраті машиністом свіломості
32. Необхідно педалі "Тифону" та "Безпеки" виконати як на вагонах, що експлуатуються в КП "Київський метрополітен".
33. В окремих конструкціях (привід дверей, відсік автоматів, РЦ, ВУОС) використовуються замки під трьохгранннй ключ з розміром, що відрізняється від застосовуваних на діючих вагонах, що обмежує доступ до апаратури.
34. Довжина головних вагонів по автозчепам перевищує значення вказане в ТЗ.
35. Додатково необхідна експериментальна перевірка повноти та якості видимості для машиніста зони висадки - посадки пасажирів у вагони всього поїзду та можливість огляду рухомого складу під час руху в тунелі.
http://railroadforum.kiev.ua/10678#10678designer29 писал(а):В 21.20 этот дивный пепелац будет на майдане! Сегодня! Желающие подтягивайтесь.
http://railroadforum.kiev.ua/10671#10671[/quote]quote="ZOTROP"]Сегодня видел сей дивный пепелац на подьездных путях ТЧ-1.