DFAW писал(а):Да, но не совсем, хотели просто протянуть между вокзалами на всю длину те 4 пути которые сейчас идут практически до Выдубичей, два сделать сугубо грузовыми/служебными, два - пассажирскими, по новому мосту, что с точки зрения всех нормативных актов и здравого смысла очень и очень правильно!!!
І навіщо тягнути чотири колії, коли існуючі дві недозавантажені? А вантажні поїзди краще було б пустити через Петрівку.
DFAW писал(а):У нас очень трудно работать с бюджетными деньгами, их проще вывести из системы одним большим фиктивным платежом, а потом спокойно с ними работать не заботясь о всех нормах и ограничениях
От саме для того, щоб "працювати" з грошима, і почалит будувати цей міст.
DFAW писал(а):Vyacheslav писал(а):Саме за Кірпи в 2004 році оновлення рухомого складу практично зупинилось, а електрифікація магістральних напрямків зараз вигідна - окупається за пару років.
В 2004 это было обосновано, УЗ вела Дарницкий проект, который кстати тоже б моментально окупился б.
Нужен менеджер который будет заинтересован тем что он будет находится на посту ни один год, пока таких нет, пока нужны локальные показатели.
А також був обгрунтований переїзд Мінтрансу в інший будинок з євроремонтом, купівля нового членовоза і Майбаха. Та й проект дарницького вокзали можна було б зробити скромнішим навіть за те, що є зараз, не кажучи вже про те, що планувалось.
Можна ще згадати "автобан", який, до речі, мали побудувати _до_ виборів.