Вторая [большая] кольцевая автодорога
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Заява про екологічні наслідки будівництва мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (стадія проектування - техніко-економічне обґрунтування)
20.11.2008
Заява про екологічні наслідки складена на основі узагальнення матеріалів розділу ОВНС в складі ТЕО, розробленого по завданню Служби автомобільних доріг у Київській області від 23 квітня 2007 р. № 10-8/07, що затверджене Державною службою автомобільних доріг України «Укравтодор».
Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Київській області.
03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А.
Генпроектувальник об’єкту – ТОВ «Союзтранспроект».
02217, м. Київ, вул. Закревського, 22. Поштова адреса: 02140, м. Київ, вул. Руденка, 6 а
Виконавець ОВНС – ДП «Укрдіпродор».
03680, м. Київ, Повітрофлотський проспект, 39/1.
Об'єкт – ділянка Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) навколо м. Києва, а саме – мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів. Вид будівництва – нове будівництво. Стадія проектування – техніко-економічне обґрунтування.
Враховуючи, що столиця України є одним із найбільших транспортних вузлів держави, місто Київ випробовує особливе сильне навантаження з боку транзитного автомобільного транспорту, що пов’язане із розташуванням в місті мостових переходів через р. Дніпро. Існуючи мости вже не справляються з транспортним навантаженням, основні магістралі міста вичерпали свою пропускну здатність, що з ростом, в перспективі, інтенсивності транспортних потоків призведе не тільки до серйозних проблем організації, а й до загострення екологічних проблем міста.
Рішення проблеми стабілізації завантаження міських магістралей можливо за рахунок забезпечення відводу транзитного транспорту від м. Києва та зниження транспортного навантаження в зоні щільної сельбищної забудови. Виведення великої кількості транспорту із Києва буде відігравати не тільки значну роль в організації транспортних потоків міста, але й сприяти значному зменшенню забруднення атмосферного повітря.
Проектування ВКАД навколо м. Києва виконується у відповідності до розпорядження КМ України від 10.10.2007 р. № 872-р «про організацію проектування та будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва». Розпорядженням КМ України від 22.02.2008 р. №326-р «про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва» схвалено погоджений протоколом Київської облдержадміністрації від 17.07.2007 р. генеральний напрямок Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
Будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів, як складової частини будівництва ВКАД навколо м. Києва, дозволить:
поліпшити загальну структуру автотранспортної мережі України, збільшити швидкість, безпеку та комфортність руху автотранспорту;
забезпечити додатковий зв’язок між лівобережною та правобережною частиною України, розвантажить існуючі мостові переходи, що працюють на межі своєї пропускної здатності;
підвищити рівні екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та можливості вибору оптимальної швидкості транспортного руху;
економити паливо-мастильні матеріали та значно зменшити викиди забруднюючих речовин від автотранспорту за рахунок переводу великої частини автотранспорту з режиму руху «місто» в режим руху «траса» і, як наслідок, поліпшити стан атмосферного повітря і м. Києві і в Київській області;
створити нові робочі місця, як на стадії будівництва, так і при подальшій експлуатації дороги за рахунок розвитку її інфраструктури та об’єктів супутнього сервісу.
В адміністративному відношенні ділянка мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам'янка (Н-01) та Гора-Рогозів ВКАД навколо м. Києва розташована в межах Обухівського (правий берег р. Дніпро) та Бориспільського (лівий берег) районів Київської області. Межа районів проходить по руслу р. Дніпро.
Початок траси ділянки ВКАД знаходиться в районі залізничної станції Нові Безрадичі. Далі дорога проходить паралельно ділянці залізниці від ст. Нові Безрадичі – до ст. Трипілля–Дніпровське по лісовому масиву, перетинає автомобільну дорогу Н-01 Київ – Знам’янка і проходить південною окраїною Обухівського заказника місцевого значення. Пройшовши повз його територію, прямує далі теж лісовим масивом. На межі лісового масиву траса перетинає автомобільний проїзд Козин – Українка та виходить на мостовий перехід через р. Дніпро в районі шлюзу захисної правобережної дамби. На цій ділянці траса проходить між м. Українка та с. Плюти і знаходиться на відстані 354 м від міської межі м. Українка та 561 м – від межі с. Плюти. Ріку Дніпро траса перетинає під кутом 85º32' до судового ходу. Довжина мостового переходу становить 4923,1 м. На лівому березі траса проходить через трьохсотметровий незабудований коридор, перетинає захисну дамбу, дренажний канал, заплавну ділянку та р. Павлівка. Далі ділянка дороги пролягає по лісовому масиву між селами Проців та Жовтневе, перетинає ряд місцевих доріг та р. Іква і закінчується в районі с. Воронків на пересіченні із автомобільною дорогою Гора-Рогозів.
Загальна довжина ділянки ВКАД, що проектується, складає 25,713 км. Перспективна (на 20 років) інтенсивність руху прогнозується в 34250 автомобілів на добу.
Автомобільна дорога матиме параметри І категорії, 6 смуг руху, а на мостах через р. Дніпро та р. Павлівка – 8.
На ділянці ВКАД, що проектується, передбачено три розв’язки: у трьох рівнях на перетині з автомобільною дорогою Київ – Знам'янка та дворівневі на перетині з автомобільними дорогами Проців – Жовтневе та Гора – Рогозів.
Прийнятий варіант проходження траси відповідає вимогам ДП «Укрводшлях», щодо перетину мостом суднового ходу під прямим кутом, дозволяє зменшити вилучення земель заказників місцевого значення та значно спрощує розв’язку на перетині з автомобільною дорогою Київ – Знам'янка.
Мета планованої діяльності – створення швидкісної магістралі, яка дозволить вирішити проблеми завантаження міських магістралей і забезпечить відведення транзитного транспорту з м. Київ, та зниження транспортної напруги в зоні щільної сельбищної забудови.
Шлях досягнення мети планованої діяльності – будівництво ВКАД навколо м. Києва з комплексом транспортних розв'язок та мостовими переходами через р. Дніпро.
Перелік найзначніших впливів на стан навколишнього середовища:
Під час будівництва мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів ВКАД навколо м. Києва відбуватиметься наступний вплив на компоненти навколишнього середовища:
зміна оточуючого ландшафту;
підвищення рівня шуму;
забруднення прилеглих територій пилом;
вирубка дерев;
зняття родючого шару ґрунту зняття території будівництва дороги;
вилучення земель у постійне користування під дорожню конструкцію та у тимчасове користування для проведення будівельних робіт;
замулення вод під час влаштування мостових опор.
Негативний вплив на навколишнє середовище під час експлуатації автомобільної дороги буде відбуватися внаслідок:
викидів забруднюючих речовин, які утворюються при спалюванні палива, в атмосферне повітря;
акустичного впливу від руху транспортних засобів;
можливого забруднення прилеглих до об’єкту ґрунтів важкими металами та продуктами зношення покриття дороги та шин автотранспорту.
ПІДСУМКИ КІЛЬКІСНОЇ ТА ЯКІСНОЇ ОЦІНКИ ВПЛИВІВ
Забруднення атмосферного повітря
В зоні впливу об’єкту знаходяться 5 населених пунктів: с. Таценки, м. Українка, с. Проців, с. Жовтневе, с. Воронків.
Перевищень гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин на межі забудови сіл Таценки, Проців, Жовтневе, Воронків не передбачається. На межі житлової забудови м. Українка концентрації діоксиду азоту будуть перевищувати ГДК (санітарних норм ДСП – 201-97) за рахунок перевищення ГДК самим фоном міста, який складає 1,3 ГДК (фонові значення надані з стаціонарного посту спостереження ЦГО в безпосередній близькості від ТЕC, спостереження за межами міста не ведуться). Згідно проведених розрахунків на межі забудови може відбутися незначний приріст фону тільки за рахунок збільшення концентрації діоксину азоту при несприятливих метеоумовах, але, враховуючи наявну лісосмугу між дорогою та забудовою, це маловірогідне.
Після введення в експлуатацію ВКАД відбудеться значна економія палива за рахунок скорочення шляху проїзду та зміни режимів руху, внаслідок чого знизиться валовий викид забруднюючих речовин.
В складі ТЕО передбачені наступні заходи з охорони атмосферного повітря від забруднення:
відновлення родючого шару та зелених насаджень в місцях розміщення будівельних площадок;
проведення періодичного контролю якості атмосферного повітря та додержання нормативів допустимих викидів в районі проходження об’єкту;
влаштування шумозахисних стінок, які також являються бар’єрами для розповсюдження ЗР.
Викиди забруднюючих речовин при проведенні будівельних робіт носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при будівництві включають:
заборону простою техніки з працюючим двигуном;
застосування закритого транспортування та розвантаження будівельних матеріалів, що пиляться;
розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;
забезпечення профілактичного ремонту механізмів;
регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів.
Шумовий вплив
На межі забудови сс. Таценки, Проців, Жовтневе, Воронків та м. Українка еквівалентний рівень звуку не буде перевищувати 49 дБА вдень та 40 дБА вночі, що відповідає санітарним нормам СН 3077-84.
Для захисту дачних забудов на правому березі р. Дніпро від шумового навантаження ТЕО передбачено влаштування шумозахисних екранів заввишки 3 метри та протяжністю 726 м (ліворуч від дороги). На лівому березі р. Дніпро дачні забудови захищаються від шумового навантаження влаштуванням подібних екранів протяжністю 300 м (ліворуч від дороги) та 390 м (праворуч від дороги). Також ТЕО передбачено влаштування шумозахисного екрану протяжністю 984 м (праворуч від дороги) для додаткового захисту мешканців міста Українка.
З метою захисту від шуму при будівництві передбачено:
розміщення компресорної станції в спеціальному звукопоглинаючому наметі;
улаштування амортизаторів для погашення вібрації;
роздільний графік роботи будівельних механізмів;
забезпечення працівників індивідуальними шумозахисними засобами;
заборона проведення будівельних робіт в районах житлової забудови вночі, а також. в вихідні та святкові дні
Вібраційний вплив будівельних робіт на населення, персонал, грунти та конструкції несуттєвий.
Вплив на геологічне середовище
Для запобігання небезпечним геологічним явищам ТЕО передбачені такі заходи:
влаштування насипу з використанням геосинтетичних матеріалів;
закріплення укосів посівом трав з підсипкою родючого ґрунту;
укріплення узбіччя рядовим щебенем;
забезпечення поверхневого стоку на протязі всієї дороги.
Вплив на водне середовище
Об’єкт, що проектується проходить в межах водоохоронних зон ріки Дніпра, ріки Павлівки та ріки Ікви. Водоохоронну зону р. Стугна об’єкт не зачіпає, проходить на відстані 200-350 метрів від урізу води. Водоохоронна зона р. Козинка входить в межі водоохоронної зони р. Дніпро.
ТЕО передбачений організований збір води з поверхні проїзної частини з подальшим її очищенням на локальних очисних спорудах (102 шт. ЛОС – з них 46 будуть розташовані на опорах мостового переходу через р. Дніпро).
Концентрації ЗР в водах Канівського водосховища та р. Ікви після скидання очищених стічних вод не будуть перевищувати гранично допустимих значень за рибогосподарськими критеріями.
Вплив будівництва та експлуатації ділянки ВКАД на гідрохімічний режим рік оцінюється як незначний, так як стічні води, що скидаються з об’єкту будуть очищатися до нормативних значень.
Для запобігання забрудненню поверхневих вод в період експлуатації об’єкту передбачені наступні заходи:
– забезпечення всіх ділянок дороги (земляне полотно, мостових переходів) ефективною системою водовідводу та локальними очисними спорудами;
– для підвищення ефективності очисних споруд передбачений моніторинг за їх роботою та у випадку необхідності передбачається удосконалення окремих вузлів або їх заміна;
– у випадку аварійних розливів нафтопродуктів для їх ліквідації та швидкого розкладання будуть використовуватися сорбенти (вуглеводна суміш високої реакційної спроможності), які будуть зберігатися на складах ДЕУ.
Щоб уникнути концентрації поверхневого стоку, який може призвести до активізації екзогенних процесів ТЕО передбачено:
вертикальне планування прилеглої до дороги території у межах смуги відводу,
влаштування водоперепускних споруд з отвором, що забезпечує безнапірний режим роботи споруди;
Вплив на ґрунти
В процесі експлуатації автомобільної дороги буде відбуватись забруднення прилеглих до дороги ґрунтів важкими металами та продуктами зношення покриття. Річне зношення покриття буде становити 5,45 мм.
Значного забруднення прилеглої території свинцем не передбачається в зв’язку з забороною використання етильованого бензину на території України.
Перевищень ГДК не прогнозується вже на відстані 10 метрів від об’єкту.
В процесі експлуатації об’єкту передбачено:
регулярне механізоване прибирання проїзної частини об’єкту спеціалізованими бригадами служби експлуатації дороги;
періодичне відновлення посадки газонних трав вздовж об’єкту службою експлуатації доріг.
З метою охорони ґрунтів під час проведення будівельних робіт передбачено:
вертикальне планування прилеглої до дороги території у межах смуги відводу та влаштування водоперепускних споруд з отвором, що забезпечує безнапірний режим роботи, і попереджує виникнення таких концентрацій поверхневого стоку, що можуть призвести до активізації екзогенних процесів;
зняття та складування родючого ґрунту з земель тимчасового та постійного відведення на спеціалізовані майданчики для подальшого використання його при укріпленні узбіч та розподільчої смуги, а також при рекультивації порушених земель;
заборона пересування важкої техніки поза межами об’їзних доріг;
складування будівельного сміття передбачено в спеціалізованих місцях з наступним вивозом з території;
будівельні та технологічні майданчики та робочі проїзди викладаються залізобетонними плитами з ухилом поверхні не менш ніж 2 % з метою виключення стоку поверхневих вод в водотоки.
Вплив на рослинний і тваринний світ
На рослинний світ впливає вирубка дерев та розчистка площ від чагарнику та дрібнолісся, що потрапляють в зону проведення робіт по будівництву. В Обухівському районі передбачена вирубка 86983 дерев, в Бориспільському районі – 41364 дерев. Кошторисом передбачені кошти на компенсаційну посадку дерев у розмірі 13782,165 тис. грн.
В наслідок будівництва розв’язки біля с. Таценки з земель природно-заповідного фонду необхідно вилучити 5,86 га землі: 3,9 га – з гідрологічного заказника місцевого значення «Урочище Гощів» та 1,96 га – з ландшафтного заказника місцевого значення «Обухівський».
Вплив будівельних робіт за межами смуги відведення не передбачається.
В районі проходження ділянки, що проектується з метою забезпечення добових і сезонних міграцій диких тварин буде влаштовано три біопереходи. Крім того в ТЕО передбачено влаштування штучних споруд кількістю 23 шт., розмір яких дозволяє використовувати їх в якості біопереходів для земноводних та дрібних тварин.
Для запобігання раптовій появі тварин на проїзній частині ТЕО передбачено влаштування сітки з ранжованим розміром чарунок (нижня частина якої виконана з дрібних чарунок) на всій протяжності ділянки ВКАД (56558 п. м.), що в свою чергу буде попереджати несанкціонований з’їзд автомобілів з дороги в лісові масиви.
В процесі будівництва мостового переходу через р. Дніпро значний вплив буде відбуватися на рибне господарство. Для відшкодування збитків ТЕО передбачена компенсація у розмірі 730700 грн.
Вплив на техногенне середовище
В процесі будівництва будуть перевлаштовані наземні і підземні комунікації.
Проектована діяльність не передбачає негативного впливу на житло-цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди, а також на соціальну організацію території.
Вплив на техногенне середовище, що відбудеться при будівництві, буде тимчасовим і незначним. В цілому, внаслідок, перевлаштування багатьох комунікацій збільшується надійність їх роботи і це є позитивним впливом на техногенне середовище.
Вплив на соціальне середовище
В зоні впливу об’єкту знаходяться 5 населених пунктів та дачні забудови. В захисній смузі об’єкту знаходяться дачні ділянки, які розташовані на правому (ліворуч від дороги) та лівому (з обох сторін дороги) берегах р. Дніпро. В межах резервно-технологічної смуги житлові будинки відсутні.
Забезпечення безпечних умов проживання населення – найважливіша задача. В процесі експлуатації об’єкту для захисту населення передбачено:
влаштування шумозахисних екранів;
влаштування додаткового озеленення;
влаштування очисних споруд;
проведення систематичного моніторингу стану навколишнього середовища.
Негативний вплив на соціальне середовище не передбачається.
Оцінка екологічного ризику проектованої діяльності:
Інтегральний вплив на більшість компонентів природного середовища, з урахуванням спрямованих на збереження довкілля проектних рішень, оцінюється як допустимий.
Вплив на соціальне і техногенне середовище оцінюється як позитивний.
Перелік залишкових впливів
До залишкових впливів необхідне віднести:
зміну ландшафту;
вирубку дерев;
вилучення земель у постійне користування;
- негативні впливи при експлуатації дороги.
Інформування та ставлення громадськості
Громадськість проінформована про заплановане будівництво ВКАД, мету і шляхи його здійснення через засоби масової інформації (телевізійні новини, періодичні видання, інтернет-сайти).
Починаючи з грудня 2007 року питання щодо будівництва ВКАД навколо м. Києва висвітлювались в телевізійному ефірі: «Новини» та передача С. Шустера «Свобода слова» каналу Інтер, «Новини» каналів Київ, УТ-1 та ICTV.
В періодичних виданнях «Сегодня», «Газета по Киевски», «Факти», «Світ регіонів», «Вечірній Київ», РБК-Україна, «15 минут», «Автобазар» надруковані статті стосовно планів будівництва ВКАД, ходу реалізації проекту, а також проблемах будівництва ВКАД.
В мережі інтернет на сайтах www.unian.net.news, www.newsru.ua, www.vechirnij.kiev.ua, mtu.gov.ua (сайт Міністерства транспорту), v-p.net.ua (міський інформаційний портал Українки), auto.net.ua, www.ukrainka.org (офіційний веб-сайт територіальної громади м. Українка), www.drugasmuga.com також розміщена інформація щодо будівництва ВКАД та окремих її об’єктів, зокрема про будівництво ВКАД в Бориспільському та Обухівському районах.
Заява про екологічні наміри розміщена на сайті ДП «Укрдіпродор» і опублікована в громадсько-політичний газеті «Обухівський край» № 53 від 11 липня 2008 р. та в Бориспільській районній газеті «Трудова слава» №№ 97-98 від 12 липня 2008 р.
В цілому, ставлення громадськості до будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва позитивне. Переважна більшість населення районів, де проходить ВКАД та майбутніх користувачів дороги з інших регіонів країни є свідомими прихильниками будівництва ВКАД.
Жителі м. Києва повністю підтримують будівництво ВКАД, щоденно спостерігаючи ті транспортні ситуації, з якими стикається місто, розуміючи, що після вводу в експлуатацію ВКАД значно покращиться якість оточуючого середовища в місті за рахунок переводу великих транспортних потоків за його границі.
Окрему думку про будівництво ВКАД має частина територіальної громади м. Українка, але їхні побоювання мають суб’єктивний характер і повністю спростовуються розрахунками та аналізом проектних рішень, що виконані при розробці матеріалів розділу ОВНС.
ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА:
Замовник бере на себе всі зобов’язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та експлуатації об’єкту, розробленого ТЕО.
20.11.2008
Заява про екологічні наслідки складена на основі узагальнення матеріалів розділу ОВНС в складі ТЕО, розробленого по завданню Служби автомобільних доріг у Київській області від 23 квітня 2007 р. № 10-8/07, що затверджене Державною службою автомобільних доріг України «Укравтодор».
Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Київській області.
03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А.
Генпроектувальник об’єкту – ТОВ «Союзтранспроект».
02217, м. Київ, вул. Закревського, 22. Поштова адреса: 02140, м. Київ, вул. Руденка, 6 а
Виконавець ОВНС – ДП «Укрдіпродор».
03680, м. Київ, Повітрофлотський проспект, 39/1.
Об'єкт – ділянка Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) навколо м. Києва, а саме – мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів. Вид будівництва – нове будівництво. Стадія проектування – техніко-економічне обґрунтування.
Враховуючи, що столиця України є одним із найбільших транспортних вузлів держави, місто Київ випробовує особливе сильне навантаження з боку транзитного автомобільного транспорту, що пов’язане із розташуванням в місті мостових переходів через р. Дніпро. Існуючи мости вже не справляються з транспортним навантаженням, основні магістралі міста вичерпали свою пропускну здатність, що з ростом, в перспективі, інтенсивності транспортних потоків призведе не тільки до серйозних проблем організації, а й до загострення екологічних проблем міста.
Рішення проблеми стабілізації завантаження міських магістралей можливо за рахунок забезпечення відводу транзитного транспорту від м. Києва та зниження транспортного навантаження в зоні щільної сельбищної забудови. Виведення великої кількості транспорту із Києва буде відігравати не тільки значну роль в організації транспортних потоків міста, але й сприяти значному зменшенню забруднення атмосферного повітря.
Проектування ВКАД навколо м. Києва виконується у відповідності до розпорядження КМ України від 10.10.2007 р. № 872-р «про організацію проектування та будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва». Розпорядженням КМ України від 22.02.2008 р. №326-р «про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва» схвалено погоджений протоколом Київської облдержадміністрації від 17.07.2007 р. генеральний напрямок Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
Будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів, як складової частини будівництва ВКАД навколо м. Києва, дозволить:
поліпшити загальну структуру автотранспортної мережі України, збільшити швидкість, безпеку та комфортність руху автотранспорту;
забезпечити додатковий зв’язок між лівобережною та правобережною частиною України, розвантажить існуючі мостові переходи, що працюють на межі своєї пропускної здатності;
підвищити рівні екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та можливості вибору оптимальної швидкості транспортного руху;
економити паливо-мастильні матеріали та значно зменшити викиди забруднюючих речовин від автотранспорту за рахунок переводу великої частини автотранспорту з режиму руху «місто» в режим руху «траса» і, як наслідок, поліпшити стан атмосферного повітря і м. Києві і в Київській області;
створити нові робочі місця, як на стадії будівництва, так і при подальшій експлуатації дороги за рахунок розвитку її інфраструктури та об’єктів супутнього сервісу.
В адміністративному відношенні ділянка мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам'янка (Н-01) та Гора-Рогозів ВКАД навколо м. Києва розташована в межах Обухівського (правий берег р. Дніпро) та Бориспільського (лівий берег) районів Київської області. Межа районів проходить по руслу р. Дніпро.
Початок траси ділянки ВКАД знаходиться в районі залізничної станції Нові Безрадичі. Далі дорога проходить паралельно ділянці залізниці від ст. Нові Безрадичі – до ст. Трипілля–Дніпровське по лісовому масиву, перетинає автомобільну дорогу Н-01 Київ – Знам’янка і проходить південною окраїною Обухівського заказника місцевого значення. Пройшовши повз його територію, прямує далі теж лісовим масивом. На межі лісового масиву траса перетинає автомобільний проїзд Козин – Українка та виходить на мостовий перехід через р. Дніпро в районі шлюзу захисної правобережної дамби. На цій ділянці траса проходить між м. Українка та с. Плюти і знаходиться на відстані 354 м від міської межі м. Українка та 561 м – від межі с. Плюти. Ріку Дніпро траса перетинає під кутом 85º32' до судового ходу. Довжина мостового переходу становить 4923,1 м. На лівому березі траса проходить через трьохсотметровий незабудований коридор, перетинає захисну дамбу, дренажний канал, заплавну ділянку та р. Павлівка. Далі ділянка дороги пролягає по лісовому масиву між селами Проців та Жовтневе, перетинає ряд місцевих доріг та р. Іква і закінчується в районі с. Воронків на пересіченні із автомобільною дорогою Гора-Рогозів.
Загальна довжина ділянки ВКАД, що проектується, складає 25,713 км. Перспективна (на 20 років) інтенсивність руху прогнозується в 34250 автомобілів на добу.
Автомобільна дорога матиме параметри І категорії, 6 смуг руху, а на мостах через р. Дніпро та р. Павлівка – 8.
На ділянці ВКАД, що проектується, передбачено три розв’язки: у трьох рівнях на перетині з автомобільною дорогою Київ – Знам'янка та дворівневі на перетині з автомобільними дорогами Проців – Жовтневе та Гора – Рогозів.
Прийнятий варіант проходження траси відповідає вимогам ДП «Укрводшлях», щодо перетину мостом суднового ходу під прямим кутом, дозволяє зменшити вилучення земель заказників місцевого значення та значно спрощує розв’язку на перетині з автомобільною дорогою Київ – Знам'янка.
Мета планованої діяльності – створення швидкісної магістралі, яка дозволить вирішити проблеми завантаження міських магістралей і забезпечить відведення транзитного транспорту з м. Київ, та зниження транспортної напруги в зоні щільної сельбищної забудови.
Шлях досягнення мети планованої діяльності – будівництво ВКАД навколо м. Києва з комплексом транспортних розв'язок та мостовими переходами через р. Дніпро.
Перелік найзначніших впливів на стан навколишнього середовища:
Під час будівництва мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ – Знам’янка (Н-01) та Гора – Рогозів ВКАД навколо м. Києва відбуватиметься наступний вплив на компоненти навколишнього середовища:
зміна оточуючого ландшафту;
підвищення рівня шуму;
забруднення прилеглих територій пилом;
вирубка дерев;
зняття родючого шару ґрунту зняття території будівництва дороги;
вилучення земель у постійне користування під дорожню конструкцію та у тимчасове користування для проведення будівельних робіт;
замулення вод під час влаштування мостових опор.
Негативний вплив на навколишнє середовище під час експлуатації автомобільної дороги буде відбуватися внаслідок:
викидів забруднюючих речовин, які утворюються при спалюванні палива, в атмосферне повітря;
акустичного впливу від руху транспортних засобів;
можливого забруднення прилеглих до об’єкту ґрунтів важкими металами та продуктами зношення покриття дороги та шин автотранспорту.
ПІДСУМКИ КІЛЬКІСНОЇ ТА ЯКІСНОЇ ОЦІНКИ ВПЛИВІВ
Забруднення атмосферного повітря
В зоні впливу об’єкту знаходяться 5 населених пунктів: с. Таценки, м. Українка, с. Проців, с. Жовтневе, с. Воронків.
Перевищень гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин на межі забудови сіл Таценки, Проців, Жовтневе, Воронків не передбачається. На межі житлової забудови м. Українка концентрації діоксиду азоту будуть перевищувати ГДК (санітарних норм ДСП – 201-97) за рахунок перевищення ГДК самим фоном міста, який складає 1,3 ГДК (фонові значення надані з стаціонарного посту спостереження ЦГО в безпосередній близькості від ТЕC, спостереження за межами міста не ведуться). Згідно проведених розрахунків на межі забудови може відбутися незначний приріст фону тільки за рахунок збільшення концентрації діоксину азоту при несприятливих метеоумовах, але, враховуючи наявну лісосмугу між дорогою та забудовою, це маловірогідне.
Після введення в експлуатацію ВКАД відбудеться значна економія палива за рахунок скорочення шляху проїзду та зміни режимів руху, внаслідок чого знизиться валовий викид забруднюючих речовин.
В складі ТЕО передбачені наступні заходи з охорони атмосферного повітря від забруднення:
відновлення родючого шару та зелених насаджень в місцях розміщення будівельних площадок;
проведення періодичного контролю якості атмосферного повітря та додержання нормативів допустимих викидів в районі проходження об’єкту;
влаштування шумозахисних стінок, які також являються бар’єрами для розповсюдження ЗР.
Викиди забруднюючих речовин при проведенні будівельних робіт носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при будівництві включають:
заборону простою техніки з працюючим двигуном;
застосування закритого транспортування та розвантаження будівельних матеріалів, що пиляться;
розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;
забезпечення профілактичного ремонту механізмів;
регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів.
Шумовий вплив
На межі забудови сс. Таценки, Проців, Жовтневе, Воронків та м. Українка еквівалентний рівень звуку не буде перевищувати 49 дБА вдень та 40 дБА вночі, що відповідає санітарним нормам СН 3077-84.
Для захисту дачних забудов на правому березі р. Дніпро від шумового навантаження ТЕО передбачено влаштування шумозахисних екранів заввишки 3 метри та протяжністю 726 м (ліворуч від дороги). На лівому березі р. Дніпро дачні забудови захищаються від шумового навантаження влаштуванням подібних екранів протяжністю 300 м (ліворуч від дороги) та 390 м (праворуч від дороги). Також ТЕО передбачено влаштування шумозахисного екрану протяжністю 984 м (праворуч від дороги) для додаткового захисту мешканців міста Українка.
З метою захисту від шуму при будівництві передбачено:
розміщення компресорної станції в спеціальному звукопоглинаючому наметі;
улаштування амортизаторів для погашення вібрації;
роздільний графік роботи будівельних механізмів;
забезпечення працівників індивідуальними шумозахисними засобами;
заборона проведення будівельних робіт в районах житлової забудови вночі, а також. в вихідні та святкові дні
Вібраційний вплив будівельних робіт на населення, персонал, грунти та конструкції несуттєвий.
Вплив на геологічне середовище
Для запобігання небезпечним геологічним явищам ТЕО передбачені такі заходи:
влаштування насипу з використанням геосинтетичних матеріалів;
закріплення укосів посівом трав з підсипкою родючого ґрунту;
укріплення узбіччя рядовим щебенем;
забезпечення поверхневого стоку на протязі всієї дороги.
Вплив на водне середовище
Об’єкт, що проектується проходить в межах водоохоронних зон ріки Дніпра, ріки Павлівки та ріки Ікви. Водоохоронну зону р. Стугна об’єкт не зачіпає, проходить на відстані 200-350 метрів від урізу води. Водоохоронна зона р. Козинка входить в межі водоохоронної зони р. Дніпро.
ТЕО передбачений організований збір води з поверхні проїзної частини з подальшим її очищенням на локальних очисних спорудах (102 шт. ЛОС – з них 46 будуть розташовані на опорах мостового переходу через р. Дніпро).
Концентрації ЗР в водах Канівського водосховища та р. Ікви після скидання очищених стічних вод не будуть перевищувати гранично допустимих значень за рибогосподарськими критеріями.
Вплив будівництва та експлуатації ділянки ВКАД на гідрохімічний режим рік оцінюється як незначний, так як стічні води, що скидаються з об’єкту будуть очищатися до нормативних значень.
Для запобігання забрудненню поверхневих вод в період експлуатації об’єкту передбачені наступні заходи:
– забезпечення всіх ділянок дороги (земляне полотно, мостових переходів) ефективною системою водовідводу та локальними очисними спорудами;
– для підвищення ефективності очисних споруд передбачений моніторинг за їх роботою та у випадку необхідності передбачається удосконалення окремих вузлів або їх заміна;
– у випадку аварійних розливів нафтопродуктів для їх ліквідації та швидкого розкладання будуть використовуватися сорбенти (вуглеводна суміш високої реакційної спроможності), які будуть зберігатися на складах ДЕУ.
Щоб уникнути концентрації поверхневого стоку, який може призвести до активізації екзогенних процесів ТЕО передбачено:
вертикальне планування прилеглої до дороги території у межах смуги відводу,
влаштування водоперепускних споруд з отвором, що забезпечує безнапірний режим роботи споруди;
Вплив на ґрунти
В процесі експлуатації автомобільної дороги буде відбуватись забруднення прилеглих до дороги ґрунтів важкими металами та продуктами зношення покриття. Річне зношення покриття буде становити 5,45 мм.
Значного забруднення прилеглої території свинцем не передбачається в зв’язку з забороною використання етильованого бензину на території України.
Перевищень ГДК не прогнозується вже на відстані 10 метрів від об’єкту.
В процесі експлуатації об’єкту передбачено:
регулярне механізоване прибирання проїзної частини об’єкту спеціалізованими бригадами служби експлуатації дороги;
періодичне відновлення посадки газонних трав вздовж об’єкту службою експлуатації доріг.
З метою охорони ґрунтів під час проведення будівельних робіт передбачено:
вертикальне планування прилеглої до дороги території у межах смуги відводу та влаштування водоперепускних споруд з отвором, що забезпечує безнапірний режим роботи, і попереджує виникнення таких концентрацій поверхневого стоку, що можуть призвести до активізації екзогенних процесів;
зняття та складування родючого ґрунту з земель тимчасового та постійного відведення на спеціалізовані майданчики для подальшого використання його при укріпленні узбіч та розподільчої смуги, а також при рекультивації порушених земель;
заборона пересування важкої техніки поза межами об’їзних доріг;
складування будівельного сміття передбачено в спеціалізованих місцях з наступним вивозом з території;
будівельні та технологічні майданчики та робочі проїзди викладаються залізобетонними плитами з ухилом поверхні не менш ніж 2 % з метою виключення стоку поверхневих вод в водотоки.
Вплив на рослинний і тваринний світ
На рослинний світ впливає вирубка дерев та розчистка площ від чагарнику та дрібнолісся, що потрапляють в зону проведення робіт по будівництву. В Обухівському районі передбачена вирубка 86983 дерев, в Бориспільському районі – 41364 дерев. Кошторисом передбачені кошти на компенсаційну посадку дерев у розмірі 13782,165 тис. грн.
В наслідок будівництва розв’язки біля с. Таценки з земель природно-заповідного фонду необхідно вилучити 5,86 га землі: 3,9 га – з гідрологічного заказника місцевого значення «Урочище Гощів» та 1,96 га – з ландшафтного заказника місцевого значення «Обухівський».
Вплив будівельних робіт за межами смуги відведення не передбачається.
В районі проходження ділянки, що проектується з метою забезпечення добових і сезонних міграцій диких тварин буде влаштовано три біопереходи. Крім того в ТЕО передбачено влаштування штучних споруд кількістю 23 шт., розмір яких дозволяє використовувати їх в якості біопереходів для земноводних та дрібних тварин.
Для запобігання раптовій появі тварин на проїзній частині ТЕО передбачено влаштування сітки з ранжованим розміром чарунок (нижня частина якої виконана з дрібних чарунок) на всій протяжності ділянки ВКАД (56558 п. м.), що в свою чергу буде попереджати несанкціонований з’їзд автомобілів з дороги в лісові масиви.
В процесі будівництва мостового переходу через р. Дніпро значний вплив буде відбуватися на рибне господарство. Для відшкодування збитків ТЕО передбачена компенсація у розмірі 730700 грн.
Вплив на техногенне середовище
В процесі будівництва будуть перевлаштовані наземні і підземні комунікації.
Проектована діяльність не передбачає негативного впливу на житло-цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди, а також на соціальну організацію території.
Вплив на техногенне середовище, що відбудеться при будівництві, буде тимчасовим і незначним. В цілому, внаслідок, перевлаштування багатьох комунікацій збільшується надійність їх роботи і це є позитивним впливом на техногенне середовище.
Вплив на соціальне середовище
В зоні впливу об’єкту знаходяться 5 населених пунктів та дачні забудови. В захисній смузі об’єкту знаходяться дачні ділянки, які розташовані на правому (ліворуч від дороги) та лівому (з обох сторін дороги) берегах р. Дніпро. В межах резервно-технологічної смуги житлові будинки відсутні.
Забезпечення безпечних умов проживання населення – найважливіша задача. В процесі експлуатації об’єкту для захисту населення передбачено:
влаштування шумозахисних екранів;
влаштування додаткового озеленення;
влаштування очисних споруд;
проведення систематичного моніторингу стану навколишнього середовища.
Негативний вплив на соціальне середовище не передбачається.
Оцінка екологічного ризику проектованої діяльності:
Інтегральний вплив на більшість компонентів природного середовища, з урахуванням спрямованих на збереження довкілля проектних рішень, оцінюється як допустимий.
Вплив на соціальне і техногенне середовище оцінюється як позитивний.
Перелік залишкових впливів
До залишкових впливів необхідне віднести:
зміну ландшафту;
вирубку дерев;
вилучення земель у постійне користування;
- негативні впливи при експлуатації дороги.
Інформування та ставлення громадськості
Громадськість проінформована про заплановане будівництво ВКАД, мету і шляхи його здійснення через засоби масової інформації (телевізійні новини, періодичні видання, інтернет-сайти).
Починаючи з грудня 2007 року питання щодо будівництва ВКАД навколо м. Києва висвітлювались в телевізійному ефірі: «Новини» та передача С. Шустера «Свобода слова» каналу Інтер, «Новини» каналів Київ, УТ-1 та ICTV.
В періодичних виданнях «Сегодня», «Газета по Киевски», «Факти», «Світ регіонів», «Вечірній Київ», РБК-Україна, «15 минут», «Автобазар» надруковані статті стосовно планів будівництва ВКАД, ходу реалізації проекту, а також проблемах будівництва ВКАД.
В мережі інтернет на сайтах www.unian.net.news, www.newsru.ua, www.vechirnij.kiev.ua, mtu.gov.ua (сайт Міністерства транспорту), v-p.net.ua (міський інформаційний портал Українки), auto.net.ua, www.ukrainka.org (офіційний веб-сайт територіальної громади м. Українка), www.drugasmuga.com також розміщена інформація щодо будівництва ВКАД та окремих її об’єктів, зокрема про будівництво ВКАД в Бориспільському та Обухівському районах.
Заява про екологічні наміри розміщена на сайті ДП «Укрдіпродор» і опублікована в громадсько-політичний газеті «Обухівський край» № 53 від 11 липня 2008 р. та в Бориспільській районній газеті «Трудова слава» №№ 97-98 від 12 липня 2008 р.
В цілому, ставлення громадськості до будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва позитивне. Переважна більшість населення районів, де проходить ВКАД та майбутніх користувачів дороги з інших регіонів країни є свідомими прихильниками будівництва ВКАД.
Жителі м. Києва повністю підтримують будівництво ВКАД, щоденно спостерігаючи ті транспортні ситуації, з якими стикається місто, розуміючи, що після вводу в експлуатацію ВКАД значно покращиться якість оточуючого середовища в місті за рахунок переводу великих транспортних потоків за його границі.
Окрему думку про будівництво ВКАД має частина територіальної громади м. Українка, але їхні побоювання мають суб’єктивний характер і повністю спростовуються розрахунками та аналізом проектних рішень, що виконані при розробці матеріалів розділу ОВНС.
ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА:
Замовник бере на себе всі зобов’язання щодо здійснення проектних рішень у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки на всіх етапах будівництва та експлуатації об’єкту, розробленого ТЕО.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Строительство кольца вокруг Киева не будут согласовывать с городом Украинка
Глава «Укравтодора» Вадим Гуржос отмечает, что строительство Большой кольцевой дороги вокруг Киева не нужно согласовывать с городом Украинка.
Об этом сообщили в пресс-службе Министерства транспорта и связи Украины со ссылкой на его слова.
«Нам не нужно согласовывать какие-либо вопросы с Украинской городской администрацией, поскольку автодорога проходит за административными границами города», - заявил глава «Укравтодора».
По его словам, при разработке проекта строительства Большой кольцевой автодороги вокруг Киева учтены все санитарные нормы.
«Из трех вариантов строительства Большой кольцевой дороги вокруг Киева выбран самый оптимальный. Согласно требованиям, дорога 1-й категории должна пролегать на расстоянии, минимум, 100 м от населенного пункта, а ближайший участок Большой кольцевой дороги вокруг Киева вблизи города Украинка проходит в 450 м от населенного пункта и в 650 м от ближайшего дома (Украинки – ред.)», - подчеркнул Гуржос.
По его словам, проект предусматривает снижение негативного влияния на окружающую среду. В частности, установят шумозащитные экраны, очистительные сооружения, будет проводиться регулярный мониторинг окружающей среды и др.
Напомним, что депутаты городского совета Украинки выступают против строительства Киевской окружной дороги по территории города, передает «Сегодня».
По словам секретаря горсовета Украинки Натальи Касьянович, проект кольцевой дороги необходимо пересмотреть, так как он не учитывает генеральный план застройки Украинки, что делает невозможным дальнейшее развитие города. Кроме того, строительство кольцевой дороги нанесет серьезный вред экологии Украинки. «Территория, на которой планируется прохождение дороги, в стратегии города и генеральном плане определена как масштабный проект «Украинка-2», которым предусматривается строительство многоэтажного жилого района, парковой зоны и территории для развития туристической инфраструктуры», - добавила секретарь горсовета.
Глава «Укравтодора» Вадим Гуржос отмечает, что строительство Большой кольцевой дороги вокруг Киева не нужно согласовывать с городом Украинка.
Об этом сообщили в пресс-службе Министерства транспорта и связи Украины со ссылкой на его слова.
«Нам не нужно согласовывать какие-либо вопросы с Украинской городской администрацией, поскольку автодорога проходит за административными границами города», - заявил глава «Укравтодора».
По его словам, при разработке проекта строительства Большой кольцевой автодороги вокруг Киева учтены все санитарные нормы.
«Из трех вариантов строительства Большой кольцевой дороги вокруг Киева выбран самый оптимальный. Согласно требованиям, дорога 1-й категории должна пролегать на расстоянии, минимум, 100 м от населенного пункта, а ближайший участок Большой кольцевой дороги вокруг Киева вблизи города Украинка проходит в 450 м от населенного пункта и в 650 м от ближайшего дома (Украинки – ред.)», - подчеркнул Гуржос.
По его словам, проект предусматривает снижение негативного влияния на окружающую среду. В частности, установят шумозащитные экраны, очистительные сооружения, будет проводиться регулярный мониторинг окружающей среды и др.
Напомним, что депутаты городского совета Украинки выступают против строительства Киевской окружной дороги по территории города, передает «Сегодня».
По словам секретаря горсовета Украинки Натальи Касьянович, проект кольцевой дороги необходимо пересмотреть, так как он не учитывает генеральный план застройки Украинки, что делает невозможным дальнейшее развитие города. Кроме того, строительство кольцевой дороги нанесет серьезный вред экологии Украинки. «Территория, на которой планируется прохождение дороги, в стратегии города и генеральном плане определена как масштабный проект «Украинка-2», которым предусматривается строительство многоэтажного жилого района, парковой зоны и территории для развития туристической инфраструктуры», - добавила секретарь горсовета.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9674
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Вот за что не люблю нашу страну, так это за неумение договориться. Ребята могут и пересмотреть свой генплан в "другую сторону". Плюс к этому дорога вне Украинки (кстати, как звучит то, Украинский горсовет
), ну не нахоботят бабла местные депутаты, ужас то просто какой...

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Вот Вам очередная перспектива, китайцев будем кормить.
"Укравтодор" подпишет соглашение с China Road Bridge Corporation о строительстве автодороги на участке Борисполь-Бровары.
РБК-Украина, 01.12.2008, Киев 11:01
"Укравтодор" планирует подписать соглашение с China Road Bridge Corporation о строительстве автодороги на участке Борисполь-Бровары. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.
По его словам, принципиальная договоренность с руководством китайской корпорации по данному вопросу достигнута.
"Сейчас мы ожидаем китайскую делегацию с рабочим визитом в Киев, чтобы подписать с ней необходимые документы", - сказал В.Гуржос.
Он уточнил, что строительство автодороги на участке Бровары-Борисполь является частью проекта по строительству кольцевой автодороги вокруг Киева и предусматривает строительство моста, 25,7 км автодорог, двух мостовых переходов и 6 путепроводов.
Общая стоимость реализации данного проекта составит 25 млрд грн в ценах 2008 г., сообщил В.Гуржос.
"Укравтодор" подпишет соглашение с China Road Bridge Corporation о строительстве автодороги на участке Борисполь-Бровары.
РБК-Украина, 01.12.2008, Киев 11:01
"Укравтодор" планирует подписать соглашение с China Road Bridge Corporation о строительстве автодороги на участке Борисполь-Бровары. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.
По его словам, принципиальная договоренность с руководством китайской корпорации по данному вопросу достигнута.
"Сейчас мы ожидаем китайскую делегацию с рабочим визитом в Киев, чтобы подписать с ней необходимые документы", - сказал В.Гуржос.
Он уточнил, что строительство автодороги на участке Бровары-Борисполь является частью проекта по строительству кольцевой автодороги вокруг Киева и предусматривает строительство моста, 25,7 км автодорог, двух мостовых переходов и 6 путепроводов.
Общая стоимость реализации данного проекта составит 25 млрд грн в ценах 2008 г., сообщил В.Гуржос.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Китайский проект. Поднебесная готова профинансировать строительство Большой Окружной, но на своих условиях
Киев
Ключевые слова: транспорт строительство
№49(395) от 08 декабря 2008
Схема строительства Большой Окружной и объездной трассы вокруг Борисполя
Первую очередь Большой Окружной дороги вокруг Киева, вероятно, будет строить китайская компания. Более того, как заявили представители «Укравтодора», желание участвовать в сооружении трассы высказали около десятка специализированных мировых корпораций, готовых создать для этих целей консорциум. Параллельно с этим процессом власти Борисполя намерены реализовать проект по строительству еще одной объездной дороги вокруг города, которая позволит разгрузить центр от транзитного транспорта.
Государственная служба автомобильных дорог («Укравтодор») планирует в следующем году начать подготовительные работы по строительству первой очереди Большой Окружной дороги: от Новообуховской трассы до магистрали Киев–Харьков (с мостом через Днепр) и далее — мимо Борисполя до Броваров. Как рассказал «ДС» председатель «Укравтодора» Вадим Гуржос, в первой фазе также есть приоритетный участок — 25 км от Новообуховской трассы (правый берег) до дороги Гора–Рогозов (Бориспольский р-н, левый берег). По его прогнозам, работы на данном отрезке могут начаться в 2010 г. и продлятся около двух-трех лет. В этот же период, если удастся, дорожники будут сооружать и остальные сегменты первой очереди. «Большинство земельных участков, по которым пройдет магистраль, уже выкуплены. Так что этот вопрос не станет преградой для строительства», — уверяет г-н Гуржос.
По расчетам «Укравтодора», работы на участке Новообуховская — Гора–Рогозов обойдутся в 20 млрд грн., а постройка всей первой очереди трассы — в 30 млрд грн. Поскольку государственный бюджет такую сумму вряд ли потянет, к сооружению дороги будут привлекать иностранных инвесторов. По словам г-на Гуржоса, служба автомобильных дорог и правительство проводят переговоры с китайским China Development Bank о финансировании первой фазы строительства Окружной. Причем в случае успешного завершения этих переговоров банк с большой долей вероятности будет настаивать на привлечении к работам китайской компании China Road&Bridge Corporation. Такого же мнения придерживается и начальник отдела тендеров корпорации «Золотые ворота» (специализируется в т. ч. на строительстве дорог) Юрий Настенко. По его мнению, в случае договоренностей с China Development Bank украинские компании о подрядах могут даже не мечтать. «Предполагаю, что китайцы так просто деньги не дадут. Обязательно поставят условие привлечь своих строителей. Поэтому открытый тендер по выбору подрядчика, который в обязательном порядке предусмотрен законодательством, будет носить формальный характер», — говорит он.
Не лучшие перспективы у отечественных строителей и в случае финансирования прокладки Окружной Европейским банком реконструкции и развития, который также заявлял о желании участвовать в проекте. Как показывает опыт предыдущих тендеров, ЕБРР выставляет жесткое условие квалификации: годовой оборот компании-подрядчика должен быть не меньше суммы заключаемого контракта. Среди украинских компаний никто не может похвастаться такими показателями. Но г-н Настенко уверен, что без наших строителей все же не обойдется. «Если не в качестве подрядчиков, то хотя бы на субподряде они точно будут там работать. Иностранцы сами не справятся», — прогнозирует он.
Также Юрий Настенко предполагает, что китайская компания захочет сооружать дорогу на условиях концессии, чтобы в дальнейшем получать часть прибыли от взимания платы за проезд. По словам г-на Гуржоса, о таком виде сотрудничества речь пока не идет. К тому же China Road&Bridge Corporation — далеко не единственная иностранная компания, которая может быть задействована при строительстве Окружной. Желание прокладывать трассу уже изъявили около десятка мировых корпораций, среди которых турецкая Dogish Dogush, французская Buik, итальянская Leonardo и австрийская Strabag AG (контролирует российский бизнесмен Олег Дерипаска). Глава «Укравтодора» не исключает, что некоторые из них создадут консорциум, но кто именно туда войдет и на каких условиях, говорить пока рано. «Все должно проясниться в следующем году. Мы ведем переговоры со всеми», — отметил он.
Пока чиновники договариваются с инвесторами, строительство части Большой Окружной дороги фактически началось еще осенью. (Вообще все запутали, так какой участок хотят отдать китайцам?)Существующую трассу Бровары–Борисполь, которая попадает под генеральное направление Окружной, расширяют с двух до четырех полос, (Так вроде же хотели 6 полос на БКА строить?!) обновляя при этом покрытие. Броварское ДСУ-50 (подрядчик строительства) разбило участок на две части — 19–23 и 23–26 км от Киева — и планирует закончить работы к 2010 г. Тем временем руководство Борисполя обдумывает сооружение еще одной объездной дороги вокруг города, чтобы разгрузить его центр, по которому проезжают все автомобили в направлении Харькова. Ее предполагают проложить от автомагистрали Киев–Борисполь в районе села Счастливое до населенного пункта Глубокое с дальнейшим выходом на Большую Окружную и далее — на Киев–Харьков. Как рассказал «ДС» и. о. начальника отдела архитектуры и градостроительства Бориспольской райгосадминистрации Сергей Зубинецкий, протяженность этой дороги составит 21,5 км, а ее сооружение будет полностью профинансировано из бюджета Киевской области. Но сумма затрат и сроки начала и окончания работ пока не определены. «Сейчас проект на стадии технико-экономического обоснования. Вполне вероятно, что работы начнутся параллельно со строительством Большой Окружной, но может быть, и позже», — подытожил г-н Зубинецкий.
[ Антон Задорожный ]
Киев
Ключевые слова: транспорт строительство
№49(395) от 08 декабря 2008
Схема строительства Большой Окружной и объездной трассы вокруг Борисполя
Первую очередь Большой Окружной дороги вокруг Киева, вероятно, будет строить китайская компания. Более того, как заявили представители «Укравтодора», желание участвовать в сооружении трассы высказали около десятка специализированных мировых корпораций, готовых создать для этих целей консорциум. Параллельно с этим процессом власти Борисполя намерены реализовать проект по строительству еще одной объездной дороги вокруг города, которая позволит разгрузить центр от транзитного транспорта.
Государственная служба автомобильных дорог («Укравтодор») планирует в следующем году начать подготовительные работы по строительству первой очереди Большой Окружной дороги: от Новообуховской трассы до магистрали Киев–Харьков (с мостом через Днепр) и далее — мимо Борисполя до Броваров. Как рассказал «ДС» председатель «Укравтодора» Вадим Гуржос, в первой фазе также есть приоритетный участок — 25 км от Новообуховской трассы (правый берег) до дороги Гора–Рогозов (Бориспольский р-н, левый берег). По его прогнозам, работы на данном отрезке могут начаться в 2010 г. и продлятся около двух-трех лет. В этот же период, если удастся, дорожники будут сооружать и остальные сегменты первой очереди. «Большинство земельных участков, по которым пройдет магистраль, уже выкуплены. Так что этот вопрос не станет преградой для строительства», — уверяет г-н Гуржос.
По расчетам «Укравтодора», работы на участке Новообуховская — Гора–Рогозов обойдутся в 20 млрд грн., а постройка всей первой очереди трассы — в 30 млрд грн. Поскольку государственный бюджет такую сумму вряд ли потянет, к сооружению дороги будут привлекать иностранных инвесторов. По словам г-на Гуржоса, служба автомобильных дорог и правительство проводят переговоры с китайским China Development Bank о финансировании первой фазы строительства Окружной. Причем в случае успешного завершения этих переговоров банк с большой долей вероятности будет настаивать на привлечении к работам китайской компании China Road&Bridge Corporation. Такого же мнения придерживается и начальник отдела тендеров корпорации «Золотые ворота» (специализируется в т. ч. на строительстве дорог) Юрий Настенко. По его мнению, в случае договоренностей с China Development Bank украинские компании о подрядах могут даже не мечтать. «Предполагаю, что китайцы так просто деньги не дадут. Обязательно поставят условие привлечь своих строителей. Поэтому открытый тендер по выбору подрядчика, который в обязательном порядке предусмотрен законодательством, будет носить формальный характер», — говорит он.
Не лучшие перспективы у отечественных строителей и в случае финансирования прокладки Окружной Европейским банком реконструкции и развития, который также заявлял о желании участвовать в проекте. Как показывает опыт предыдущих тендеров, ЕБРР выставляет жесткое условие квалификации: годовой оборот компании-подрядчика должен быть не меньше суммы заключаемого контракта. Среди украинских компаний никто не может похвастаться такими показателями. Но г-н Настенко уверен, что без наших строителей все же не обойдется. «Если не в качестве подрядчиков, то хотя бы на субподряде они точно будут там работать. Иностранцы сами не справятся», — прогнозирует он.
Также Юрий Настенко предполагает, что китайская компания захочет сооружать дорогу на условиях концессии, чтобы в дальнейшем получать часть прибыли от взимания платы за проезд. По словам г-на Гуржоса, о таком виде сотрудничества речь пока не идет. К тому же China Road&Bridge Corporation — далеко не единственная иностранная компания, которая может быть задействована при строительстве Окружной. Желание прокладывать трассу уже изъявили около десятка мировых корпораций, среди которых турецкая Dogish Dogush, французская Buik, итальянская Leonardo и австрийская Strabag AG (контролирует российский бизнесмен Олег Дерипаска). Глава «Укравтодора» не исключает, что некоторые из них создадут консорциум, но кто именно туда войдет и на каких условиях, говорить пока рано. «Все должно проясниться в следующем году. Мы ведем переговоры со всеми», — отметил он.
Пока чиновники договариваются с инвесторами, строительство части Большой Окружной дороги фактически началось еще осенью. (Вообще все запутали, так какой участок хотят отдать китайцам?)Существующую трассу Бровары–Борисполь, которая попадает под генеральное направление Окружной, расширяют с двух до четырех полос, (Так вроде же хотели 6 полос на БКА строить?!) обновляя при этом покрытие. Броварское ДСУ-50 (подрядчик строительства) разбило участок на две части — 19–23 и 23–26 км от Киева — и планирует закончить работы к 2010 г. Тем временем руководство Борисполя обдумывает сооружение еще одной объездной дороги вокруг города, чтобы разгрузить его центр, по которому проезжают все автомобили в направлении Харькова. Ее предполагают проложить от автомагистрали Киев–Борисполь в районе села Счастливое до населенного пункта Глубокое с дальнейшим выходом на Большую Окружную и далее — на Киев–Харьков. Как рассказал «ДС» и. о. начальника отдела архитектуры и градостроительства Бориспольской райгосадминистрации Сергей Зубинецкий, протяженность этой дороги составит 21,5 км, а ее сооружение будет полностью профинансировано из бюджета Киевской области. Но сумма затрат и сроки начала и окончания работ пока не определены. «Сейчас проект на стадии технико-экономического обоснования. Вполне вероятно, что работы начнутся параллельно со строительством Большой Окружной, но может быть, и позже», — подытожил г-н Зубинецкий.
[ Антон Задорожный ]
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Окружную отложили на 8 лет
Из-за кризиса окружную дорогу вокруг Киева построят не раньше чем через 6—8 лет. По словам гендиректора «Укравтодора» Вадима Гуржоса, это оптимистичный прогноз в условиях кризиса. Он надеется, что иностранные компании не откажут в инвестициях, а вот самостоятельно Украина не справится.
Пока начали строить только участок между Броварами и Борисполем. Сейчас ищут компании, которые согласятся дать деньги. Вадим Гуржос рассказал, что первую очередь строительства (дорогу от Броваров через Борисполь в Обухов) закончат через 5 лет, а вторую стадию (от Обуховской дороги, через трассы Киев—Одесса, Киев—Житомир до Киев—Ковель) — не раньше 2015—2017 гг.
P.S. Первый пошол. Аналогичную заметку по Троещине ждать?
Из-за кризиса окружную дорогу вокруг Киева построят не раньше чем через 6—8 лет. По словам гендиректора «Укравтодора» Вадима Гуржоса, это оптимистичный прогноз в условиях кризиса. Он надеется, что иностранные компании не откажут в инвестициях, а вот самостоятельно Украина не справится.
Пока начали строить только участок между Броварами и Борисполем. Сейчас ищут компании, которые согласятся дать деньги. Вадим Гуржос рассказал, что первую очередь строительства (дорогу от Броваров через Борисполь в Обухов) закончат через 5 лет, а вторую стадию (от Обуховской дороги, через трассы Киев—Одесса, Киев—Житомир до Киев—Ковель) — не раньше 2015—2017 гг.
P.S. Первый пошол. Аналогичную заметку по Троещине ждать?
- __SIRIUS__
- Путеец
- Сообщения: 160
- Зарегистрирован: 31 янв 2009, 17:06
- Откуда: Позняки
Помнится при покойном Кирпе, не такая уж богатая страна и автобан Одесса-Киев построила и Бориспольскую трассу расширила и осветила. Запустила Столичные экспрессы, начала строить ж/д-авто мост в Киеве, начала строить Дарницкий ж/д вокзал. Разработали проект нового атобана Харьков-Симферополь, а теперь всё, кризис оказывается. Похоже кризис в Киеве начался с 2006 г. а в стране я снваря 2005 г. Печально.
Помнятся ролики мэрии 2006 года - 25 новых станций к ЕВРО-2012. И что мы творили в "кризисные" 2006, 2007, первой половине 2008 годов....кризис
Помнятся ролики мэрии 2006 года - 25 новых станций к ЕВРО-2012. И что мы творили в "кризисные" 2006, 2007, первой половине 2008 годов....кризис
С, уважением, Роман!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кризис во всём мире, а Киев-Одессу, мост Кирпы строили на кредитные деньги. Как только найдутся дешёвые кредиты, всё будет.
Столичный экспресс и всё другое, связанное с Укразализныцей, ввели, не в последнюю очередь, благодаря заработкам на перевозке кокса и металла. Когда не было кризиса, выгодные цены на металл загружали ж/д, денюжки могли использовать на пассажирские проекты.
Столичный экспресс и всё другое, связанное с Укразализныцей, ввели, не в последнюю очередь, благодаря заработкам на перевозке кокса и металла. Когда не было кризиса, выгодные цены на металл загружали ж/д, денюжки могли использовать на пассажирские проекты.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- __SIRIUS__
- Путеец
- Сообщения: 160
- Зарегистрирован: 31 янв 2009, 17:06
- Откуда: Позняки
Меня как и другого жителя этой страны не волнует как, за что и почему. Главное процесс который остановился за 3 года до всемирного кризиса.Klovsky писал(а):Кризис во всём мире, а Киев-Одессу, мост Кирпы строили на кредитные деньги. Как только найдутся дешёвые кредиты, всё будет.
Столичный экспресс и всё другое, связанное с Укразализныцей, ввели, не в последнюю очередь, благодаря заработкам на перевозке кокса и металла. Когда не было кризиса, выгодные цены на металл загружали ж/д, денюжки могли использовать на пассажирские проекты.
До ЕВРО-2012 осталось 3 года. Только приличный автобан проектируется больше года. Я просто с ужасом думаю куда, зачем и для чего поедет интурист в нашу страну.
С, уважением, Роман!