Политехнический институт
Модераторы: dimentiy, Администраторы
плакалЪ
http://kiev.pravda.com.ua/columns/50ee75b167dde/
Архивная копия
Це навіть не марення сивої кобили. Це щось інше, щось далеке й неосяжне, щось у дусі Черновецького
Анастасія Федченко
Новину про те, що закривають станцію метро "Політехнічний інститут",
Оголошення в самому метрополітені повернуло до дійсності – її таки закривають.
Попов надумав ремонтувати станцію, хоча тільки за своє піврічне проживання в столиці я вже пам’ятаю один ремонт (у липні чи серпні).
Все ніби добре. У нас пакращується життя по всіх параметрах. То чому ж не пакращити й метро? Але ж не в такий спосіб!
КМДА дозволила зачиняти станцію на вхід, бо КПІ перенесе заняття для студентів і щось там ще. Таке пояснення – навіть не марення сивої кобили. Це щось інше, щось далеке й неосяжне, щось у дусі Черновецького.
До чого тут КПІ??? Станція на вихід все одно буде відкрита. За логікою речей, зранку студенти виходять з метро і йдуть на пари. Заходять вони в метро вже після пар, тобто, ніяк не о 7.50. Бубніти щось про пари, КПІ і закриття метро – все одно, що пояснювати таке рішення рухом небесних тіл, скажімо, наближенням астероїда.
Можна ще відповісти щось на зразок: "Щоб було". Це аргумент, який принесе перемогу в будь-якій суперечці. Хоча КМДА, судячи з усього, ним і скористалась, тільки надала цій відповіді дещо іншої форми.
Ще один момент, який трохи особисто мене бентежить – це те, що ремонт триватиме 4,5 місяці – не багато і не мало. Тобто, люди мають весь цей час зранку влаштовувати для себе розвагу: "Як хочеш, але на роботу доберись".
Я у середу, наприклад, ішла до станції "Шулявської", щоб доїхати до "Хрещатика". 24 хвилини по морозу й снігу (засікала, вийшовши з під’їзду. До "Політеху" – 5 хвилин) – і я на "Шулявці". А ще можна спробувати йти до "Вокзальної". А потім спробувати добиратись ще чимось.
Зате в суботу і неділю в метро заходити можна, бо, бач, ремонтуватимуть його тільки в будні. Шкода, що не знайома ні з ким з КМДА. Можна було б запропонувати зачиняти станцію метро на вихід години від 17.00 до 19.30, щоб ремонт був ефективнішим, і щоб життя киян стало ще кращим.
І коли з таким явним пакращенням я читаю новини про те, що Попов вважає, що проїзд у метро має коштувати 3 гривні, то хочеться спитати: чому так скромно? Чому відразу не 4 або 5 гривень? І що я отримаю, витрачаючи наполовину більше за жетон?
Може, вагони, в яких будуть місця принаймні для нормального стояння (не кажучи вже про сидіння), а не ранкова та вечірня забавка: проїхати в метро і вижити? Може, ще й ескалатори всі працюватимуть в години-пік? А то працює зазвичай один вгору та один униз, і люди стоять у натовпі по кілька хвилин. А може, навіть нові вагони куплять?
http://kiev.pravda.com.ua/columns/50ee75b167dde/
Архивная копия
Це навіть не марення сивої кобили. Це щось інше, щось далеке й неосяжне, щось у дусі Черновецького
Анастасія Федченко
Новину про те, що закривають станцію метро "Політехнічний інститут",
я спочатку не сприйняла, бо зачиняти її за 10 хвилин до 8 і відчиняти тільки через 2,5 години – абсурдно: година-пік, люди їдуть на роботу і таке інше.Станцію "Політехнічний інститут" закриють на вхід на 5 місяців
08.01.2013 10:00
"Київський метрополітен" з 9 січня до 24 травня проводитиме капітальний ремонт ескалаторів на станції "Політехнічний інститут", у зв’язку з чим станція буде закрита на вхід у робочі дні.
Про це йдеться у відповідному розпорядженні КМДА, повідомляє прес-служба мерії.
Зокрема, підприємству дозволено закривати зазначену станцію на вхід у робочі дні з 7.50 до 10.30 для забезпечення перевезень пасажирів на поверхню двома ескалаторами.
"Про це пасажирів буде завчасно поінформовано на станціях столичної підземки", йдеться в повідомленні.
Головному управлінню транспорту та зв’язку КМДА доручено у разі необхідності внести зміни в роботу міського наземного транспорту загального користування з 9 січня до 24 травня поточного року.
http://kiev.pravda.com.ua/news/50ebd22de1726/
Оголошення в самому метрополітені повернуло до дійсності – її таки закривають.
Попов надумав ремонтувати станцію, хоча тільки за своє піврічне проживання в столиці я вже пам’ятаю один ремонт (у липні чи серпні).
Все ніби добре. У нас пакращується життя по всіх параметрах. То чому ж не пакращити й метро? Але ж не в такий спосіб!
КМДА дозволила зачиняти станцію на вхід, бо КПІ перенесе заняття для студентів і щось там ще. Таке пояснення – навіть не марення сивої кобили. Це щось інше, щось далеке й неосяжне, щось у дусі Черновецького.
До чого тут КПІ??? Станція на вихід все одно буде відкрита. За логікою речей, зранку студенти виходять з метро і йдуть на пари. Заходять вони в метро вже після пар, тобто, ніяк не о 7.50. Бубніти щось про пари, КПІ і закриття метро – все одно, що пояснювати таке рішення рухом небесних тіл, скажімо, наближенням астероїда.
Можна ще відповісти щось на зразок: "Щоб було". Це аргумент, який принесе перемогу в будь-якій суперечці. Хоча КМДА, судячи з усього, ним і скористалась, тільки надала цій відповіді дещо іншої форми.
Ще один момент, який трохи особисто мене бентежить – це те, що ремонт триватиме 4,5 місяці – не багато і не мало. Тобто, люди мають весь цей час зранку влаштовувати для себе розвагу: "Як хочеш, але на роботу доберись".
Я у середу, наприклад, ішла до станції "Шулявської", щоб доїхати до "Хрещатика". 24 хвилини по морозу й снігу (засікала, вийшовши з під’їзду. До "Політеху" – 5 хвилин) – і я на "Шулявці". А ще можна спробувати йти до "Вокзальної". А потім спробувати добиратись ще чимось.
Зате в суботу і неділю в метро заходити можна, бо, бач, ремонтуватимуть його тільки в будні. Шкода, що не знайома ні з ким з КМДА. Можна було б запропонувати зачиняти станцію метро на вихід години від 17.00 до 19.30, щоб ремонт був ефективнішим, і щоб життя киян стало ще кращим.
І коли з таким явним пакращенням я читаю новини про те, що Попов вважає, що проїзд у метро має коштувати 3 гривні, то хочеться спитати: чому так скромно? Чому відразу не 4 або 5 гривень? І що я отримаю, витрачаючи наполовину більше за жетон?
Може, вагони, в яких будуть місця принаймні для нормального стояння (не кажучи вже про сидіння), а не ранкова та вечірня забавка: проїхати в метро і вижити? Може, ще й ескалатори всі працюватимуть в години-пік? А то працює зазвичай один вгору та один униз, і люди стоять у натовпі по кілька хвилин. А може, навіть нові вагони куплять?
Последний раз редактировалось AMY 13 янв 2013, 14:10, всего редактировалось 1 раз.


- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 679#207679San-ch писал(а):Кто-нибудь может объяснить, какой смысл закрывать на вход? Ради каких гипотетических целей это было придумано?
Здесь могла быть моя подпись...
Когда я учился в Кпи в 90-ые, то точно также поступали при прошлом капремонте эскалаторов. И никто не возмущался. Два эскалатора на выход и третий на ремонте. Тогда Интернет был развлекательным. Да и в людях не было столько эгоцентризма. Теперь же чуть что не так, заставили лишние 10 минут протрусить сальцом - пишут в блог и устраивают бурление г..н. Согласен также с тем, что закрывать станцию на вход и пускать один эскалатор вверх - свинство. Тогда зачем её закрывать. В дни занятий без закрытия не обойтись никак. В 90-ые в Киеве жило гораздо меньше людей и Политех тогда уже еле справлялся с потоком по утрам. Уже тогда станцию бывало закрывали для выхода пассажиров из поездов и поезда ехали без остановки. Что сейчас - не знаю.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9670
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Там даже для особо ленивых и трусить ничем не надо — вышел на Вокзальной и сел в трамвай.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Зачем выходить на Вокзальной, если Политех на выход работает? Речь о закрытом с утра входе на станцию.dimentiy писал(а):Там даже для особо ленивых и трусить ничем не надо — вышел на Вокзальной и сел в трамвай.
Есть неудобства для живущих на Ванды, в Политехническом переулке, короче у всех живущих недалеко от метро Политехнический Институт и я думаю, что большинство всё-таки с пониманием относятся к ремонту и этим самым неудобствам. Хотяч утром заходить не Вокзальной - не айс. тоже. Но все же лучше, чем ничего. Истерика в блоге на УП - случай редкого эгоцентризма и скорее всего объясним редким использованием метрополитена. Дамочка видать в Киеве живет не так давно и прошлого ремонта ей не довелось видеть, к тому же пользуется станцией редко, иначе не писала бы чепуху. Там и два работающих с утра на подъем эскалатора ещё в 90-ые струдом справлялись с потоком.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
Нет, именно эгоцентризма. Это болезнь современности. Вот мне надо вниз и хоть в лепешку расшибись (причем буквально в данном случае), но включите эскалатор вниз, а там пусть студиозы хоть с платформы под поезд падают от давки.AMY писал(а):Скорее тупизма.Истерика в блоге на УП - случай редкого эгоцентризма
Мне нужно и я вылетаю на реверс на мосту Патона в последнюю в жизни лобовую атаку (или Московском мосту, как кому нравится) и забираю с собой на тот свет ещё пару-тройку человек..Мне надо и я с правого ряда поворачиваю налево и с левого - направо. Мне надо и я фейерверк устариваю в будний день в два часа ночи. Мне же весело, у меня с женой юбилей свадьбы, а вы спите! Весь район спит, когда мы с женой третью годовщину свадьбу, ик..справляем..Мне надо и точка! Солнце крутится вокруг меня одного
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/