TANK, не повіриш! І під 1435 і під 750 і навіть під суміщену колію свої шпали є. А ось з перевідними брусами для стрілочних переводів там ситуація дещо гірша. Розробки 100% були, але наскільки вони пішли у виробництво зараз не скажу. Це треба у профільних спеців питати. Якщо буде можливість - уточню. Доречі, якраз Коростенський ЗЗБШ, який регулярно був "зіркою" на фестивалі дерунів першим в Україні освоїв і 750 і 1435
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 31 авг 2024, 00:23
TANK
Неее, СЭВ-СЭВом, а шпалы - отдельно.
Да и не было в союзе отдельных шпал на евро - там сплетения везде шли, чистое евро - на дереве. в Чопе так до сих пор. А на фото выше - чистое евро и на ЖБ.
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 31 авг 2024, 00:49
ЛиС
А хто каже про союз? Я тобі про конкретний завод уже в Україні. У мене покійний тесть якраз колійник та ще до купи співавтор деяких книжок по колійному господарству УЗ, і останні роки перед пенсією працював в НДКТІ, тому про Коростенський завод знаю, можна сказати, з "перших рук". Якщо ти хочеш вважати інакше - твоя справа, переконувати не буду.
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 31 авг 2024, 12:27
TANK
Подожди, так у нас эти еврошпалы просто серийно выпускают? может мы их еще в европу экспортируем? тогда это реально меняет многое. просто боязнь всего нашего железнодорожного любых упоминаний о западе, сертификациях и т.д. - от меня эту мысль отгоняли..
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 12 окт 2024, 17:26
Бодрый
Будівництво євроколії з Чернівців до Сучави розпочнеться в наступному році
Загалом, євроколія має обʼєднати Краків, Львів, Чернівці, Сучаву та Унгени
У 2025 році планують розпочати будівництво євроколії з Чернівців до Сучави. Загалом євроколія має обʼєднати міста Румунії, України, Молдови та Польщі. Наразі заявка, яку подала Укрзалізниця з урядом, перемогла й отримає гроші на передпроєктні та проєктні роботи.
Про це повідомила перша заступниця начальника ОВА Альона Атаманюк, передає Суспільне.
Завдяки заявці Укрзалізниці з міністерством на проєкт СEF через Чернівецьку область розбудують євроколію до Сучави. На перший етап проєкту половину грошей на розбудову виділять з бюджету, інша половина – грантова.
"Звичайно, на це потрібен певний період часу, але ключове, що це зафіксовано вже всюди, починається документальна робота, відповідно поетапно ми дійдемо до того, що дійсно європейська колія буде проходити через Чернівецьку область", – каже Атаманюк.
За проєктом євроколія має обʼєднати такі міста як Краків, Львів, Чернівці, Сучаву та Унгени.
"Відповідно, це дасть можливості для Молдови та України експорту своєї продукції за кордон в більшому масштабі. Адже на сьогодні європейська колія в Україні тільки в чотирьох областях.У нас фактично одна з таких областей. Далі треба говорити про розбудову євроколії від Вадул Сірету в напрямку до Чернівців, а опісля — до Львова", – розповіла Атаманюк.
За словами Атаманюк, ймовірно проєкт поділять на частини.
"Бо побудувати залізницю від Чернівців до Львова потребуватиме навіть не одного року. А зробити складову частину від Вадула до Чернівців можна набагато швидше", — каже посадовиця.
Наразі невідомо, на яких ділянках області буде проходити колія. Це вирішують проєктувальники.
"Можливо, в якихось ділянках треба робити обхід. У самих Чернівцях насправді буде некоректно, якщо європейська колія буде проходити через центр міста", – розповідає Атаманюк.
Укрзалізниця у 2023-2024 роках розпочала реалізацію стратегічної програми розбудови в Україні колії євростандарту.
Наразі вже триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом. У рамках цього проєкту Укрзалізниця перекладає широку колію, вирівнюючи її на перегоні Струмківка – Чоп, де в подальшому також паралельно буде укладена євроколія.
Вже перекладено 3,5 км колій з 8,3 км необхідних. Ці роботи планується завершити вже цього року. Крім того, відремонтовано міст і триває оновлення відповідних комунікацій.
«Впродовж останнього року ми підготували всю базу для реалізації низки євроінтеграційних інфраструктурних проєктів. Зокрема, знайшли фінансування, розробили проєктно-кошторисну документацію, а деякі проєкти вже почали реалізовувати. Наймасштабнішим наразі є будівництво євроколії між Ужгородом та Чопом. Його Укрзалізниця має завершити в заплановані строки. Пасажири та перевізники вантажів наступного року вже відчують на собі його ефект. Адже це нові зручні пасажирські маршрути та ще більші логістичні можливості для вантажоперевезень», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Джерело ТК УЗ
Євроколія на території України
Добавлено: 07 ноя 2024, 09:46
Бодрый
Перехід на євроколію вб’є "Укрзалізницю", - логіст
Експерт логістичного ринку вважає, що АТ УЗ буде складно витримати конкуренцію з європейськими залізничними перевізниками, якщо вони прийдуть в Україну.
Якщо в Україні буде розширюватися мережа залізниць з європейським стандартом колії 1435 мм, зростатиме мережа сухих портів і доступ до українського ринку отримають західні залізничні перевізники, то це може поставити питання про виживання "Укрзалізниці" в умовах жорсткої конкуренції. Разом з тим може суттєво зрости ринок вантажних перевезень.
Як передає кореспондент ЦТС, про це заявив директор компанії "Логістична майстерня" Віктор Барановський під час Ukrainian logistic forum 2024 "Переформатування, відновлення, розвиток і стійкість", що проходить сьогодні в Києві.
Логіст вважає, що це станеться неминуче, навіть незважаючи на певний дефіцит українських вагонів, здатних рухатися євроколією. "Європа зайде до нас зі своїми вагонами, якщо ми дамо їм вантажі", - вважає Барановський.
"Які шанси вижити в "Укрзалізниці" за нормальної конкуренції, коли зникнуть ці 85 мм різниці в колії? Приблизно такі самі як у "Укрпошти" проти "Нової пошти", - порівняв експерт. Він наголосив, що бар’єр для європейських перевізників до тепер створювали "саме 85 мм різниці на колії".
"Але цей бар’єр почне розмиватися із розширенням мережі європейської колії, і завдяки нашими компаніями, які активно роблять перевантаження в місцях, де колії стають дотичними… Сподіваюся, що "Укрзалізниця" по-трохи мігруватиме на те місце, яке їй уготоване історією", - резюмував експерт.
Нагадаємо, що раніше сумніви щодо конкурентоздатності УЗ висловлювали експерти ринку залізничних перевезень під час обговорення питання підвищення вантажних тарифів. "Схема роботи у компанії дуже проста: коли у них закінчується гроші, вони йдуть до споживача та просто збирають свій врожай і закривають проблеми, які у них є. А що буде, коли вони будуть конкурувати з перевізниками із Євросоюзу, якщо це все об'єднається? Як "Укрзалізниця" готується до відкритої конкуренції?", - зазначав віце-президент Союзу хіміків України Ігор Гольченко. https://cfts.org.ua/news/2024/11/06/per ... gist_81026
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 07 ноя 2024, 21:54
TANK
ну да, ну да.... страх конкуренции убьет УЗ больше, чем сама конкуренция. точнее - раньше.
Жить стало скучно. в этом мире нет ничего нового, все уже было. Один в один точно такое было с энергоатомом - "вестингхаус нам не подходит". А теперь - внезапно 100% подошел, а вот все те, кто был против - мигом свалили в рашку еще в 15 году следом за "витей-астанавитесь". "совпадение? не думаю..."
во все этом меня не волнует, кто будет платить за физическую замену рельс, как будет осуществляться движение во время замены (как-то после войны и не заметили), более того, даже не интересует, будут ли вообще у УЗ спрашивать на это разрешения.
интересует только 1 вопрос - наши грузовые вагоны в нашем габарите на евротележках бегать смогут? и порожняком (тут опаснее) и груженые? пасажирские могут, это знаю.
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 08 ноя 2024, 00:09
dimentiy
Если верить опыту США, где габарит на "евроколее" ещё экзотичнее, то не вижу препятствий.
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 08 ноя 2024, 00:52
TANK
ну раз так - чего тогда боится УЗ, которая "окна", ой, "нитки" САМА будет выделять европейцам?
я вижу только одно - что бронепоезд/бжрк/паровоз ына и/или виннипуха из москвы без замены телег в харькове - до ужгорода не пройдет. вот чего еще можно бояться?
я вижу только одно - что бронепоезд/бжрк/паровоз ына и/или виннипуха из москвы без замены телег в харькове - до ужгорода не пройдет. вот чего еще можно бояться?
І як ти собі це уявляєш? До речі, приклад ДСВ абсолютно не показовий. Він підійде хіба що для під'їзних колій підприємств, і то лише там, де на дереві колія залишилась - розшили, здвинули, зашили. Всюди, де бетон - зняття старої РШР і вкладання нової. Про магістральні колії навіть мови немає. Починаючи з тих же колійних машин. Де вони візьмуться в такій кількості, щоб не лише потихеньку переробляти колію, а потім ще і експлуатувати на належному рівні? Чи знову повернемося до ручного утримання?
Rail Baltica вже скільки років будується? І це всього лиш 1 гілка, і то в Латвії вже цілий шкандаль з цього приводу, бо вони захотіли відгалуження до Риги зробити, а це проектом не було передбачено.
Ці всі розмови про "дайош 1435 на всій УЗ" більше нагадують "нинєшнєє поколеніє будєт жить при коммунізмє"
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 08 ноя 2024, 18:13
TANK
Ну так я же выше написал - "во все этом меня не волнует, кто будет платить за физическую замену рельс, как будет осуществляться движение во время замены (как-то после войны и не заметили), более того, даже не интересует, будут ли вообще у УЗ спрашивать на это разрешения."
т.е. это сферический конь в вакууме. но УЗ уже боится.
т.е. это сферический конь в вакууме. но УЗ уже боится.
Ну так це ж не УЗ боїться, а якийсь там
Експерт логістичного ринку вважає
. Ну мабуть йому дійсно є чого боятися - зайде якась умовна РКР-cargo, чи DB-cargo, і всі його логістичні схеми накриються мідним тазом. Ось і намагається сформувати суспільну думку, що УЗ це не треба Причому про технічний аспект - що, де, як і коли жоден з цих всіх експертів не згадує. Лише про конкуренцію.
Але дійсно, зараз це просто сферичний кінь у вакуумі.
Re: Євроколія на території України
Добавлено: 07 дек 2024, 22:11
berest
Євроколія на території України
Добавлено: 07 дек 2024, 22:41
Бодрый
Сподіваюсь, що в наступні два роки з цього питання просунуться і щодо Львову