Дарницкий мост
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
В Торонто городские власти стимулируют такое поведение жителей города. На конечных станциях метро есть большие стоянки, а месячный проездной на метро дает право на бесплатный паркинг.SEmix писал(а):Уже несколькие мои знакомые так и делают. И машинка стоИт на Петровке до вечера
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Новини УЗ
Будівельний плацдарм - у надійних руках
Вітчизняна школа мостобудування переживає часи відродження. Керівництво дирекції з будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро у Києві має наміри воскресити на берегах Славутича чудові виробничі традиції українських зодчих, яких економічна скрута 90-х років минулого століття змусила шукати кращої долі за кордонами батьківщини. Тут є робота і для висококваліфікованих спеціалістів, і для творчої молоді.
Паралельно з цим вирішується найгостріша транспортна проблема і країни, і столиці щодо з'єднання берегів Дніпра за допомогою шостого мосту.
На минулому тижні ми завітали до штабу цього великого будівництва. Ознайомилися з обсягом будівельних операцій на майданчиках навколо 15 фундаментів для необхідних тут опор (на лівому "фланзі" потрібно звести 17 опорних конструкцій). Мимоволі вразив фронт робіт, який розгорнувся поруч із залізничною платформою Лівобережна. Одночасно з геодезичною зйомкою місцевості під буріння свердловин проводяться відповідні землевпорядні роботи з розширення будівельних площ. Від пересувних бетононасосних станцій розчин неперервно надходить до "шахт" майбутніх фундаментів завглибшки 27 м. Задіяно понад п'ятдесят одиниць спеціальної техніки.
Виконання означених операцій тут щоденно здійснює понад 220 робітників та інженерів. Провідна роль у цьому дійстві належить фахівцям з ВАТ "Планета-Міст". Вони готують арматурні конструкції для подальшого їх монтажу у "тіло" мосту. За техніко-економічними розрахунками на будівництві незабаром працюватиме майже 1,5 тисячі механізаторів, бетонників, електрозварників тощо. Відповідно збільшиться і кількість потужних машин.
За словами начальника дирекції мостобуду Володимира Панафідіна, на порядку денному - підготовка до масштабних операцій з наведення військовими залізничниками наплавного залізничного мосту, який тимчасово перекриє праве русло Славутича. Ця споруда знадобиться фахівцям для зведення п'яти опор залізнично-автомобільного мосту безпосередньо у русловій частині Дніпра. Задовго до прибуття з Придніпровської залізниці необхідного устаткування для тимчасової переправи земснаряд з фірм "Собі" та "Трансгідромеханік" намиває острівець у руслі Славутича. Техніка для буріння свердловин, бетонування, монтажу залізобетонних та монолітних конструкцій, міксери для транспортування бетонного розчину снуватимуть тут за усталеним маршрутом між берегом і островом.
Незабаром рукотворне плесо прийме у своє лоно тисячі кубічних метрів бетону. Руслові опори - найміцніші споруди, які підставлять "плече" майбутньому залізнично-автомобільному переходу, витримуючи, окрім експлуатаційного навантаження, дужі хвилі, підступний льодохід... Отже через тиждень-два тут також закипить напружена і відповідальна робота.
Будівельний плацдарм на берегах Дніпра, розгорнутий у переддень цьогорічного Дня незалежності України, - у надійних і вправних руках зодчих з Чернігівської, Сумської, Вінницької, Київської областей, з Буковини, Прикарпаття. Їм належить здивувати світ силою інженерної думки і забезпечити надійність та довговічність конструкцій мосту завдовжки 1 км 200 м для майбутніх поколінь.
Газета "Магістраль", № 85, 12 листопада 2004 р
Будівельний плацдарм - у надійних руках
Вітчизняна школа мостобудування переживає часи відродження. Керівництво дирекції з будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро у Києві має наміри воскресити на берегах Славутича чудові виробничі традиції українських зодчих, яких економічна скрута 90-х років минулого століття змусила шукати кращої долі за кордонами батьківщини. Тут є робота і для висококваліфікованих спеціалістів, і для творчої молоді.
Паралельно з цим вирішується найгостріша транспортна проблема і країни, і столиці щодо з'єднання берегів Дніпра за допомогою шостого мосту.
На минулому тижні ми завітали до штабу цього великого будівництва. Ознайомилися з обсягом будівельних операцій на майданчиках навколо 15 фундаментів для необхідних тут опор (на лівому "фланзі" потрібно звести 17 опорних конструкцій). Мимоволі вразив фронт робіт, який розгорнувся поруч із залізничною платформою Лівобережна. Одночасно з геодезичною зйомкою місцевості під буріння свердловин проводяться відповідні землевпорядні роботи з розширення будівельних площ. Від пересувних бетононасосних станцій розчин неперервно надходить до "шахт" майбутніх фундаментів завглибшки 27 м. Задіяно понад п'ятдесят одиниць спеціальної техніки.
Виконання означених операцій тут щоденно здійснює понад 220 робітників та інженерів. Провідна роль у цьому дійстві належить фахівцям з ВАТ "Планета-Міст". Вони готують арматурні конструкції для подальшого їх монтажу у "тіло" мосту. За техніко-економічними розрахунками на будівництві незабаром працюватиме майже 1,5 тисячі механізаторів, бетонників, електрозварників тощо. Відповідно збільшиться і кількість потужних машин.
За словами начальника дирекції мостобуду Володимира Панафідіна, на порядку денному - підготовка до масштабних операцій з наведення військовими залізничниками наплавного залізничного мосту, який тимчасово перекриє праве русло Славутича. Ця споруда знадобиться фахівцям для зведення п'яти опор залізнично-автомобільного мосту безпосередньо у русловій частині Дніпра. Задовго до прибуття з Придніпровської залізниці необхідного устаткування для тимчасової переправи земснаряд з фірм "Собі" та "Трансгідромеханік" намиває острівець у руслі Славутича. Техніка для буріння свердловин, бетонування, монтажу залізобетонних та монолітних конструкцій, міксери для транспортування бетонного розчину снуватимуть тут за усталеним маршрутом між берегом і островом.
Незабаром рукотворне плесо прийме у своє лоно тисячі кубічних метрів бетону. Руслові опори - найміцніші споруди, які підставлять "плече" майбутньому залізнично-автомобільному переходу, витримуючи, окрім експлуатаційного навантаження, дужі хвилі, підступний льодохід... Отже через тиждень-два тут також закипить напружена і відповідальна робота.
Будівельний плацдарм на берегах Дніпра, розгорнутий у переддень цьогорічного Дня незалежності України, - у надійних і вправних руках зодчих з Чернігівської, Сумської, Вінницької, Київської областей, з Буковини, Прикарпаття. Їм належить здивувати світ силою інженерної думки і забезпечити надійність та довговічність конструкцій мосту завдовжки 1 км 200 м для майбутніх поколінь.
Газета "Магістраль", № 85, 12 листопада 2004 р
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Уже готовий перший рівень нової п’ятиповерхової будівлі Дарницького вокзалу
Сьогодні його показували журналістам. Там розташуються зали очікування, офіси, ресторани та готель. Коштуватиме новий вокзал на Лівобережжі 6 мільйонів гривень. Разом із його зведенням реконструюють і Привокзальний майдан, де заберуть пішохідний міст, а натомість спорудять тунель. З’явиться також чергова трамвайна лінія, яка з’єднає Осокорки з Троєщиною. До кінця наступного року Дарницький вокзал має бути готовий.
http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?12.11.2004
Сьогодні його показували журналістам. Там розташуються зали очікування, офіси, ресторани та готель. Коштуватиме новий вокзал на Лівобережжі 6 мільйонів гривень. Разом із його зведенням реконструюють і Привокзальний майдан, де заберуть пішохідний міст, а натомість спорудять тунель. З’явиться також чергова трамвайна лінія, яка з’єднає Осокорки з Троєщиною. До кінця наступного року Дарницький вокзал має бути готовий.
http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?12.11.2004
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- alext
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 19
- Зарегистрирован: 20 июл 2004, 15:15
- Откуда: Украина, Киев
- Контактная информация:
Был я там в субботу . Работа кипитBomberman писал(а):Уже готовий перший рівень нової п’ятиповерхової будівлі Дарницького вокзалу
Сьогодні його показували журналістам. Там розташуються зали очікування, офіси, ресторани та готель. Коштуватиме новий вокзал на Лівобережжі 6 мільйонів гривень. Разом із його зведенням реконструюють і Привокзальний майдан, де заберуть пішохідний міст, а натомість спорудять тунель. З’явиться також чергова трамвайна лінія, яка з’єднає Осокорки з Троєщиною. До кінця наступного року Дарницький вокзал має бути готовий.
http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?12.11.2004
Siemens - rulez
Газета "Магістраль", № 95, 17 грудня 2004 р
Широким фронтом
Грудень. Протягом години погодні умови на будівництві автомобільно-залізничного мосту через Дніпро змінювалися кілька разів: спочатку посилився вітер, далі задощило, а потому до небесної вологи додався і сніг. Та це майже не вплинуло на робочий настрій задіяних на спорудженні мосту спеціалістів. Тут велися далі розвантаження обладнання та будівельних матеріалів, буріння свердловин. Робітники підставляли під пориви вітру спини - і ніхто з будівельного майданчика не йшов.
Начальник експертно-технічного відділу управління будівництва і відновлення Адміністрації державної спеціальної служби транспорту Олександр Михайлик керував діями воїнів-залізничників. Солдати, одягнуті за правилами безпеки у рятувальні жилети, перевіряли стан кріплення понтонів. У робочому порядку вирішувалися проблеми, пов'язані з організацією безпечного руху технологічного автотранспорту, налагодженням освітлення у нічний час.
Будівництво мосту через Дніпро, за словами тимчасово виконуючого обов'язки заступника голови Адміністрації державної спеціальної служби транспорту-начальника управління будівництва та відновлення Миколи Фесенка, вимагало розгортання робіт широким фронтом. Задля цього належало створити належні умови для роботи на суші (використовуючи піщані коси у руслі ріки). Дирекція з будівництва мосту врахувала досвід військових залізничників під час спорудження важливих транспортних об'єктів. Тому не випадковим було звернення до Адміністрації державної спеціальної служби транспорту з пропозицією надати допомогу у наведенні залізничного наплавного мосту з інвентарних конструкцій парку НЗМ-56.
Сам парк призначений для наведення залізничних наплавних мостів і влаштування поромних переправ через широкі та глибокі водні перешкоди. Він забезпечує пропускання поїзда масою 3,5 тис. т з локомотивом масою до 140 т зі швидкістю 10-15 км/год, а також автомобільну й гусеничну техніку масою до 50 т зі швидкістю руху по мосту до 30 км/год.
Умови, за яких може бути використаний парк:
- швидкість течії річки - до 2 м/с;
- коливання рівня води - до 2 м;
- швидкість вітру до 18 м/с (міст розводиться).
Характеристика одного комплекту парку:
довжина - 532 м;
маса - 2 тис. 300 т;
перевозиться 181 залізничний піввагон, або 400 автомобілів.
Активні роботи спеціалісти Адміністрації державної спеціальної служби транспорту розпочали восьмого листопада. Менш ніж за два тижні командою у складі 60 чол. були завершені роботи з наведення мосту. Задля успішного виконання відповідального завдання був залучений особовий склад Чернігівського учбового полку, центральної бази (Київ), понтонно-мостового полку (Новомосковськ). На станції Привільне було дібрано та відвантажено необхідне обладнання та конструкції - 110 піввагонів. Без зволікань діяли залізничники, котрі в стислі терміни доставили вантажі в Річковий порт (Київ). Далі військових чекала відповідальна операція з монтажу, укомплектування, апробування на воді (акваторія річкового порту) мосту. Згодом його доставили по Дніпру до місця встановлення. На той час мостовики товариства "БМК Планета-Міст" відсипали підходи до мосту та спорудили його берегові частини.
Заключним етапом стало введення в лінію мосту річкових і перехідних поромів та їх належне закріплення. І ось по мосту пішла техніка. А використовується тут сучасна. Можна назвати багатофункціональні виробничі пристрої для буріння, занурення труб, забивання паль...
П'ять спеціалістів обслуговує міст, довжина якого - 232 м, а маса конструкції - 716 т. Вони підтягують болти, замінюють автодорожній настил... Виконуються й власне будівельні операції. Приємним для особового складу став той факт, що замовник робіт відзначив спеціалістів грошовими винагородами - зокрема полковника М.Млинарчука, підполковника М.Назарчука, майора Д.Безручка, майора Є.Черниша, старшого солдата служби за контрактом С.Кукту, рядового служби за контрактом С.Падандича.
Участь у спорудженні автомобільно-залізничного мосту через Дніпро дозволила вирішити й іншу не менш важливу проблему. Так, враховуючи обмеження грошових видатків на проведення практичних дій такого виду на полігонах, керівництво військ постійно намагається використовувати можливість залучення особового складу на необхідних реальних об'єктах, будівництвах. Це сприяє збереженню спеціальних навичок, підвищенню майстерності, злагодженості в роботі підрозділів при виконанні завдань за штатним призначенням. Завдяки цьому підвищується і польовий досвід. Так минулого року нашим Конотопським підрозділом був наведений понтонний міст із інвентарного майна інженерних військ через Сейм у Батурині довжиною 100 м. Слід відзначити, що після 40 років безперервної експлуатації він був майже непридатним для використання.
Голова Адміністрації державної спеціальної служби Микола Мальков сказав, що участь у будівництві автомобільно-залізничного мосту через Дніпро стане ще одним рядком у літописі добрих справ воїнів-залізничників. Відтепер - у складі Міністерства транспорту та зв'язку. Важлива деталь: незважаючи на політичні події листопаду поточного року, транспортно-дорожній комплекс України функціонував цілком стабільно. Інакше й не могло бути, адже у транспортній галузі накопичений серйозний потенціал. На цьому наголосив і наш міністр Георгій Кірпа у зверненні до транспортників держави.
Широким фронтом
Грудень. Протягом години погодні умови на будівництві автомобільно-залізничного мосту через Дніпро змінювалися кілька разів: спочатку посилився вітер, далі задощило, а потому до небесної вологи додався і сніг. Та це майже не вплинуло на робочий настрій задіяних на спорудженні мосту спеціалістів. Тут велися далі розвантаження обладнання та будівельних матеріалів, буріння свердловин. Робітники підставляли під пориви вітру спини - і ніхто з будівельного майданчика не йшов.
Начальник експертно-технічного відділу управління будівництва і відновлення Адміністрації державної спеціальної служби транспорту Олександр Михайлик керував діями воїнів-залізничників. Солдати, одягнуті за правилами безпеки у рятувальні жилети, перевіряли стан кріплення понтонів. У робочому порядку вирішувалися проблеми, пов'язані з організацією безпечного руху технологічного автотранспорту, налагодженням освітлення у нічний час.
Будівництво мосту через Дніпро, за словами тимчасово виконуючого обов'язки заступника голови Адміністрації державної спеціальної служби транспорту-начальника управління будівництва та відновлення Миколи Фесенка, вимагало розгортання робіт широким фронтом. Задля цього належало створити належні умови для роботи на суші (використовуючи піщані коси у руслі ріки). Дирекція з будівництва мосту врахувала досвід військових залізничників під час спорудження важливих транспортних об'єктів. Тому не випадковим було звернення до Адміністрації державної спеціальної служби транспорту з пропозицією надати допомогу у наведенні залізничного наплавного мосту з інвентарних конструкцій парку НЗМ-56.
Сам парк призначений для наведення залізничних наплавних мостів і влаштування поромних переправ через широкі та глибокі водні перешкоди. Він забезпечує пропускання поїзда масою 3,5 тис. т з локомотивом масою до 140 т зі швидкістю 10-15 км/год, а також автомобільну й гусеничну техніку масою до 50 т зі швидкістю руху по мосту до 30 км/год.
Умови, за яких може бути використаний парк:
- швидкість течії річки - до 2 м/с;
- коливання рівня води - до 2 м;
- швидкість вітру до 18 м/с (міст розводиться).
Характеристика одного комплекту парку:
довжина - 532 м;
маса - 2 тис. 300 т;
перевозиться 181 залізничний піввагон, або 400 автомобілів.
Активні роботи спеціалісти Адміністрації державної спеціальної служби транспорту розпочали восьмого листопада. Менш ніж за два тижні командою у складі 60 чол. були завершені роботи з наведення мосту. Задля успішного виконання відповідального завдання був залучений особовий склад Чернігівського учбового полку, центральної бази (Київ), понтонно-мостового полку (Новомосковськ). На станції Привільне було дібрано та відвантажено необхідне обладнання та конструкції - 110 піввагонів. Без зволікань діяли залізничники, котрі в стислі терміни доставили вантажі в Річковий порт (Київ). Далі військових чекала відповідальна операція з монтажу, укомплектування, апробування на воді (акваторія річкового порту) мосту. Згодом його доставили по Дніпру до місця встановлення. На той час мостовики товариства "БМК Планета-Міст" відсипали підходи до мосту та спорудили його берегові частини.
Заключним етапом стало введення в лінію мосту річкових і перехідних поромів та їх належне закріплення. І ось по мосту пішла техніка. А використовується тут сучасна. Можна назвати багатофункціональні виробничі пристрої для буріння, занурення труб, забивання паль...
П'ять спеціалістів обслуговує міст, довжина якого - 232 м, а маса конструкції - 716 т. Вони підтягують болти, замінюють автодорожній настил... Виконуються й власне будівельні операції. Приємним для особового складу став той факт, що замовник робіт відзначив спеціалістів грошовими винагородами - зокрема полковника М.Млинарчука, підполковника М.Назарчука, майора Д.Безручка, майора Є.Черниша, старшого солдата служби за контрактом С.Кукту, рядового служби за контрактом С.Падандича.
Участь у спорудженні автомобільно-залізничного мосту через Дніпро дозволила вирішити й іншу не менш важливу проблему. Так, враховуючи обмеження грошових видатків на проведення практичних дій такого виду на полігонах, керівництво військ постійно намагається використовувати можливість залучення особового складу на необхідних реальних об'єктах, будівництвах. Це сприяє збереженню спеціальних навичок, підвищенню майстерності, злагодженості в роботі підрозділів при виконанні завдань за штатним призначенням. Завдяки цьому підвищується і польовий досвід. Так минулого року нашим Конотопським підрозділом був наведений понтонний міст із інвентарного майна інженерних військ через Сейм у Батурині довжиною 100 м. Слід відзначити, що після 40 років безперервної експлуатації він був майже непридатним для використання.
Голова Адміністрації державної спеціальної служби Микола Мальков сказав, що участь у будівництві автомобільно-залізничного мосту через Дніпро стане ще одним рядком у літописі добрих справ воїнів-залізничників. Відтепер - у складі Міністерства транспорту та зв'язку. Важлива деталь: незважаючи на політичні події листопаду поточного року, транспортно-дорожній комплекс України функціонував цілком стабільно. Інакше й не могло бути, адже у транспортній галузі накопичений серйозний потенціал. На цьому наголосив і наш міністр Георгій Кірпа у зверненні до транспортників держави.
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Ну понятно, два солдата из стройбата заменяют экскаватор. Служил у меня лет 10 назад товарищ один в ж/д войсках в днепропетровске. Так они там метро строили вместо службы. Говорит "вся самая грязная работа - наша". За это время я смотрю нифига не изменилось. Эх, когда уже в нашей стране армию перестанут считать бесплатной рабочей силой.euhome писал(а):Олександр Михайлик керував діями воїнів-залізничників. Солдати, одягнуті за правилами безпеки у рятувальні жилети, перевіряли стан кріплення понтонів.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- MetroMan
- алкотурист
- Сообщения: 570
- Зарегистрирован: 19 сен 2004, 01:39
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Сегодня строительство моста видел своими глазами 8): Где-то на середине Днепра на намытом островке работает стройтехника. Понтонного моста не видел — наверное он подведён с противоположного берега (правого), да и темно было
Удивило то, что новый мост строится очень близко к старому (Какие нормы по этому поводу )
Удивило то, что новый мост строится очень близко к старому (Какие нормы по этому поводу )
А десантник-штурмовик заменяет грузовик. Если армия наводит понтонный мост - это хорошо. И навыки приобретают и деньги государственные с тольком используются. А вот если военные части используют на трудоемких неквалифицированных работах - это советский маразм.Bomberman писал(а):Ну понятно, два солдата из стройбата заменяют экскаватор.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz