Страница 6 из 18
Добавлено: 25 июл 2012, 14:39
Анатолий
PS: верить можно только Борману ©. Анатолий сменил ник? Was Анатолий nik in der Skeip? Ich will sprechen sie.
Не Борману, а Мюлеру. Кстати, я в скайпе не присутствую.
А вообще, вопрос реальной постройки станций метро до 2020 года очень зависит от финансирования, которое может внезапно закончиться...
Добавлено: 25 июл 2012, 17:43
Yaroslav
1) Іподром, Теремки (2012)
2) ПВЛ (перша черга)
3) ПВЛ (продовжити до Вокзальної, +другий вихід з існуючої станції )
4) Продовжити ПВЛ далі на Троєщину
5) Відкрити Львівську браму
6) продовжити СПЛ до станції "Лісництво"
7) продовжити СПЛ до станції "Мостицька"
8) продовжити СБЛ до станції "Новобіличі"
Добавлено: 25 июл 2012, 17:48
AMY
Блииин, и сюда поллюции уже начали выплёскиваться. И не надоело вам на белке гадать?
Ищите отличия
Метрополітен. Схема розвитку метрополітену передбачає продовження трьох існуючих ліній і будівництво однієї нової (загальна довжина ліній – 103,0 км, кількість станцій 81, пересадочних вузлів між лініями метрополітену – 6).
Святошино-Броварська лінія продовжується вздовж просп. Палладіна до ст. «Новобіличі», яка розміститься біля однойменних зупинного пункту залізниці і автостанції. Крім того, вводяться в експлуатацію: другі входи-виходи на станціях «Вокзальна», «Університет» і «Дарниця»; другий пересадочний вузол між станціями «Золоті ворота» та «Театральна», три понижуючих підстанції (дві на діючих станціях і одна на території електродепо «Дарниця») для посилення системи енергопостачання, дороги, для обкатки після ремонту вагонів (поїздів) метрополітену, на перегоні між станціями «Дарниця» та «Чернігівська».
Куренівсько-Червоноармійська лінія буде розвиватися в південному напрямку, до мікрорайонів житлового масиву Теремки з розгалуженням у районі Одеської площі. На період до 2025 року передбачається продовження лінії метрополітену від ст. «Васильківська» до ст. «Одеська» з будівництвом оборотного електродепо «Теремки». Крім того, передбачається будівництво відгалуження лінії зі станціями
«Автовокзал» і «Крейсера Аврора», другого входу-виходу на ст. «Республіканський стадіон» («Олімпійська»), майстерень з ремонту ескалаторів (на електродепо «Оболонь»).
Сирецько-Печерська лінія продовжується на північний захід у бік житлового масиву Виноградар та на схід до зупинки залізниці «Лісництво». При продовженні лінії від станції «Сирець» до станції «Синьоозерна» передбачено будівництво електродепо «Виноградар». Крім того передбачається завершення будівництва станційних комплексів «Львівська брама», «Теличка», введення в експлуатацію другого входу-виходу на станції «Дружба народів».
Подільсько-Воскресенська лінія проляже з південно-західної частини міста від зупинки залізниці «Окружна дорога» в районі Жулянського шляхопроводу, далі через центральну частину міста і по Подільському мостовому переходу до житлових районів північно-східної її частині – Воскресенська – Кибальчича та Вигурівщина–Троєщина. Лінія на лівому березі проляже по вул. Сулеймана Стальського
до вул. Братиславської з відгалуженням на бул. Перова – просп. В.Маяковського з поворотом на вул. М.Цвєтаєвої та продовженням до території багатофункціонального використання з будівництвом оборотного електродепо. Основне електродепо «Воскресенське» цієї лінії на лівому березі намічено за станцією «Братиславська» вздовж вул. Крайня.
На період до 2025 року намічено будівництво Подільсько-Воскресенської лінії від ст. «Київ-Пасажирський» до ст. «Братиславська» зі станціями «Площа Перемоги», «Глибочицька», «Подільська», «Суднобудівельна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Городня», «Бульвар Перова».
У відповідності з основними напрямками розвитку Київського метрополітену до 2025 року планується значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 40,0 км ліній, 32 станції, 5 додаткових входів-виходів з існуючих станцій і 3 електродепо.
http://kga.gov.ua/files/doc/genplan/osn ... _09_11.pdf
Метрополітен. Схема розвитку метрополітену передбачає продовження трьох існуючих ліній і будівництво однієї нової (загальна довжина ліній – 103,0 км, кількість станцій 81, пересадочних вузлів між лініями метрополітену – 6).
Святошино-Броварська лінія продовжується вздовж просп. Палладіна до ст. «Новобіличі», яка розміститься біля однойменних зупинного пункту залізниці і автостанції. Крім того, вводяться в експлуатацію: другі входи-виходи на станціях «Вокзальна», «Університет» і «Дарниця»; другий пересадочний вузол між станціями «Золоті ворота» та «Театральна», три понижуючих підстанції (дві на діючих станціях і одна на території електродепо «Дарниця») для посилення системи енергопостачання, дороги, для обкатки після ремонту вагонів (поїздів) метрополітену, на перегоні між станціями «Дарниця» та «Чернігівська».
Куренівсько-Червоноармійська лінія буде розвиватися в південному напрямку, до мікрорайонів житлового масиву Теремки з розгалуженням у районі Одеської площі. На період до 2025 року передбачається продовження лінії метрополітену від ст. «Васильківська» до ст. «Одеська» з будівництвом оборотного електродепо «Теремки». Крім того, передбачається будівництво відгалуження лінії зі станціями «Автовокзал» і «Крейсера Аврора», другого входу-виходу на ст. «Республіканський стадіон» («Олімпійська»), майстерень з ремонту ескалаторів (на електродепо «Оболонь»).
Сирецько-Печерська лінія продовжується на північний захід у бік житлового масиву Виноградар та на схід до зупинки залізниці «Лісництво». При продовженні лінії від станції «Сирець» до станції «Синьоозерна» передбачено будівництво електродепо «Виноградар». Крім того передбачається завершення будівництва станційних комплексів «Львівська брама», «Теличка», введення в експлуатацію другого входу-виходу на станції «Дружба народів».
Подільсько-Воскресенська лінія проляже з південно-західної частини міста від зупинки залізниці «Окружна дорога» в районі Жулянського шляхопроводу, далі
через центральну частину міста і по Подільському мостовому переходу до житлових районів північно-східної її частині – Воскресенська – Кибальчича та Вигурівщина – Троєщина. Лінія на лівому березі проляже по вул. Сулеймана Стальського
до вул. Братиславської з відгалуженням на бул. Перова – просп. В.Маяковського з поворотом на вул. М.Цвєтаєвої та продовженням до території багатофункціонального використання з будівництвом оборотного електродепо. Основне електродепо «Воскресенське» цієї лінії на лівому березі намічено за станцією «Братиславська» вздовж вул. Крайня.
На період до 2025 року намічено будівництво Подільсько-Воскресенської лінії від ст. «Київ-Пасажирський» до ст. «Братиславська» зі станціями «Площа Перемоги», «Глибочицька», «Подільська», «Суднобудівельна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Городня», «Бульвар Перова».
У відповідності з основними напрямками розвитку Київського метрополітену до 2025 року планується значно збільшити темпи будівництва ліній і станцій метрополітену та ввести в експлуатацію близько 40,0 км ліній, 32 станції, 5 додаткових входів-виходів з існуючих станцій і 3 електродепо.
http://kievgenplan.grad.gov.ua/ru/tekst ... an/72.html
Обратите внимание, несмотря на разные картинки, текст идентичен. При этом в нём нет ни слова о метро на Троещину

Добавлено: 25 июл 2012, 22:34
Бодрый
1. Участок от станции "Сырец" до ст. м. "Синеозёрная" с оборотными тупиками ~~ 4,7 км. - 4-5 лет.
2. Участок от станции "Красный хутор" до ст. м. "Дарницкий вокзал" с оборотными тупиками ~~ 5,5 км. - 5-6 лет.
3. Участок от станции "Радужная" до ст. м. "Улица Милославская" с оборотными тупиками ~~ 8 км. - 8 лет.
Добавлено: 27 июл 2012, 13:17
Yaroslav
Бодрый писал(а):
2. Участок от станции "Красный хутор" до ст. м. "Дарницкий вокзал" с оборотными тупиками ~~ 5,5 км. - 5-6 лет.
так відмінили ж цей апендикс, чи ні ще ?
Добавлено: 27 июл 2012, 13:40
Бодрый
Yaroslav писал(а):так відмінили ж цей апендикс, чи ні ще ?
"Аппендикс" - это будущий участок на м-н "Теремки 2".
А участок от Красного хутора до Дарницкого ж/д вокзала придатком (аппендиксом) называть неверно. Можна ещё согласиться с "загогулиной".
Никто и не говорит, что он будет строиться, хотя на сайте киевского метрополитена он до сих пор и обозначен.
Web Page Name
Добавлено: 27 июл 2012, 13:44
Анатолий
Даже при нормальном финансировании реально могут построить до 2020 года (то есть до 31 декабря 2019 года включительно) только то, под что уже есть заделы.
1) достроят Ипподром и Теремки на ККЛ.
2) построят ПВЛ от Глубочицкой до Радужной.
3) сделают ССВ между СПЛ и ПВЛ.
И всё. Кстати, меня терзают смутные сомнения, что на Подоле будут использовать те же щиты, что роют сейчас от Ипподрома к Теремкам...
Добавлено: 27 июл 2012, 14:18
Misha
ЛБ забыл.
Добавлено: 27 июл 2012, 14:22
Yaroslav
Анатолий писал(а):
И всё. Кстати, меня терзают смутные сомнения, что на Подоле будут использовать те же щиты, что роют сейчас от Ипподрома к Теремкам...
що з ними станеться ?
Добавлено: 27 июл 2012, 14:36
Анатолий
що з ними станеться ?
Они поедут на русановские сады...
Добавлено: 27 июл 2012, 15:34
Yaroslav
на Подол закуплять старі нові ?
Добавлено: 27 июл 2012, 15:42
AMY
ага, два раза
Добавлено: 27 июл 2012, 15:54
Бодрый
Анатолий писал(а):Даже при нормальном финансировании реально могут построить до 2020 года (то есть до 31 декабря 2019 года включительно) только то, под что уже есть заделы.
Заделов станций "Глубочицкая", "Подольская" и "Радужная" не существует.
Добавлено: 27 июл 2012, 16:01
Yaroslav
AMY писал(а):ага, два раза
невже лагідними руцями копатимуть

Добавлено: 27 июл 2012, 16:04
Анатолий
Заделов станций "Глубочицкая", "Подольская" и "Радужная" не существует.
Это так. Но существует ПВМП и его будут активно достраивать...