Сырецко-Печерская
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9677
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Я никогда не скрывал, что поддерживаю поворот СПЛ к Левобережной через Дарницкий вокзал и Ленинградскую площадь. Будет "два пассажиропотока" - один от Левобережной с СБЛ к Рембазе, другой с Печерска к Красному хутору.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
В умовах необмеженості ресурсів що більше станцій, то краще, нема проблем, хай роблять станції в найнесподіваніших місцях.
Але ресурси і грошові, і технічні в нас обмежені.
Тепер у порівнянні з важливими напрямками на Виноградар, Троєщину, Солом'янку, чи ЛЛ, саме цей відтинок, ДВ-Рембаза виглядає просто смішним.
Жодна людина непенсіонер, якій треба до центру, не поїде з ДВ НАЗАД у степ і не схоче витрачати годину, якщо можна взяти маршрутку або доїхати до Вокзальної. Для того кутка коло Харківської, де вже є метро, будувати ще три пусті станції це явно забагато.
Але ресурси і грошові, і технічні в нас обмежені.
Тепер у порівнянні з важливими напрямками на Виноградар, Троєщину, Солом'янку, чи ЛЛ, саме цей відтинок, ДВ-Рембаза виглядає просто смішним.
Жодна людина непенсіонер, якій треба до центру, не поїде з ДВ НАЗАД у степ і не схоче витрачати годину, якщо можна взяти маршрутку або доїхати до Вокзальної. Для того кутка коло Харківської, де вже є метро, будувати ще три пусті станції це явно забагато.
А як же білочки? Їм теж до центру потрібно...
А взагалі краще будувати метро на Виноградар, че ж очевидно (для мене найвигідніший розклад, хоча теж треба буде чимось під’їжджати).
Метро на Троєщину збудувати значно дорожче довше важче ніж на Виноградар. І на Виноградарі воно явно більш потрібне ніж білочкам на Рембазі.
А взагалі краще будувати метро на Виноградар, че ж очевидно (для мене найвигідніший розклад, хоча теж треба буде чимось під’їжджати).
Метро на Троєщину збудувати значно дорожче довше важче ніж на Виноградар. І на Виноградарі воно явно більш потрібне ніж білочкам на Рембазі.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9677
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
vadik, всё правильно, именно поэтому нужно сначала строить СПЛ-2 от Левобережной к ДВ, и вести дальше её к КХ. Но, конечно, после Троещины и Виноградаря.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Ну так і я ж про те.
Зараз ДВ-Рембаза 'Не на часі', і це всі розуміють, окрім пана Витковського.
А ДВ можна між іншим і альтернативно долучити до метромережі.
1) Побудувати пряму гілку під Дніпром ДВ-Майдан
2) Здублювати ЛЛ на лінії Бортничи-Вирлиця-ДВ-Чернігівська- Братиславська
І наостанок, коли слухаєш Колеснікова, то складається враження, що ДВ взагалі ніколи не буде транспортним вузлом. Тоді можна чесно подивитися одне одному ввічі і визнати, що метро там геть не треба.
Зараз ДВ-Рембаза 'Не на часі', і це всі розуміють, окрім пана Витковського.
А ДВ можна між іншим і альтернативно долучити до метромережі.
1) Побудувати пряму гілку під Дніпром ДВ-Майдан
2) Здублювати ЛЛ на лінії Бортничи-Вирлиця-ДВ-Чернігівська- Братиславська
І наостанок, коли слухаєш Колеснікова, то складається враження, що ДВ взагалі ніколи не буде транспортним вузлом. Тоді можна чесно подивитися одне одному ввічі і визнати, що метро там геть не треба.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9677
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Ага, "щаз".1) Побудувати пряму гілку під Дніпром ДВ-Майдан
Не преувеличивай, это пустые разговоры, никто сейчас туда не попрёт. Максимум - Теличку или ЛБ откроют, ЯТД.Зараз ДВ-Рембаза 'Не на часі', і це всі розуміють, окрім пана Витковського.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
А ССВ?DFAW писал(а):Зато если 1 пустить от садов до Подольской то много труда не надо, а сколько пиара, а уже потом через год можно Пустить Глыбочетскую, а потом подумать и о Троещине
А то, что первая очередь ПВЛ будет только до Радужной - это ж очевидно.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9677
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
http://pravopys.kiev.ua/pravopys.aspx?SectionID=1751правобережну частину метра
Мне кажется, здесь какая-то скрытая ненависть к Витковскому, а не присутствие здравого смысла. Зачем паниковать о том, чего не будет ближайшие лет 10 точно...Витковський починає і перемагає.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Мне кажется, здесь какая-то скрытая ненависть к Витковскому, а не присутствие здравого смысла. Зачем паниковать о том, чего не будет ближайшие лет 10 точно...[/quote]Витковський починає і перемагає.
На мій погляд ота загогуліна це розтрата, і тому не підтримую чиновника, який цю розтрату просуває. Його можна зрозуміти, будь який чиновник хоче, щоб на його території велося капітальне будівництво. Сподіваймося на те, що через 10 років буде більше грошей і розуму.
dimentiy писал(а):http://pravopys.kiev.ua/pravopys.aspx?SectionID=1751правобережну частину метра
На Україні то приймають харківський правопис, то відміняють, то знову частково приймають. От за ним слово метро відмінюється. Процес асиміляції іншомовних слів невідворотний (порівняйте пальто), чому нам не бути в авангарді хоча б в цьому сенсі?
До того ж можна інтерпретувати таке використання як риторичний засіб або вживання історизму для стилистичного маркування. Ви щось маєте проти використання риторичних засобів або вживання історизму для стилистичного маркування?