[ Віталій Курінний | «Хрещатик» 20-05-2010 ]
До кінця нинішнього року компанія «Київметробуд» планує завершити зведення трьох станцій столичної підземки — «Деміївську», «Голосіївську», «Васильківську». Їх мали здати в експлуатацію ще торік, однак через брак коштів об’єкти довелося заморозити, а робітників відпустити у вимушені відпустки. Нинішнього року з державного бюджету передбачено 815 млн грн на спорудження найважливіших об’єктів інфраструктури міста, зокрема на столичну підземку. Перші кошти в розмірі 50 млн грн метробудівці вже отримали, тож активізували роботи. У планах компанії на наступний рік — продовження метрополітену в напрямку житлового масиву Теремки.
Після вимушеної перерви, пов’язаної із серйозним недофінансуванням, столична компанія «Київметробуд» поновлює роботи. Йдеться про спорудження ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії в напрямку житлового масиву Теремки. Про це вчора «Хрещатику» повідомив голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко. За його словами, наразі закінчився період застою в будівництві, тож нарощують темпи і обсяги робіт. «Нещодавно ми отримали з держбюджету довгоочікувані перші кошти в розмірі 50 мільйонів гривень,— повідомив він.— Гроші ці вкрай потрібні для добудови станцій «Деміївської», «Васильківської», «Голосіївської». Володимир Петренко додав, що у разі стабільного і вчасного фінансування до кінця нинішнього року зазначені об’єкти здадуть в експлуатацію. Для цього разом з КП «Київський метрополітен» було складено графік виконання запланованих робіт.
За словами пана Петренка, у зв’язку з поновленням будівництва керівництво компанії відкличе своїх працівників з відпусток, щоб організувати роботу в три зміни, тобто практично в цілодобовому режимі. Уже до кінця травня на пускових дільницях працюватиме понад 2 тисячі 100 робітників. «Під час вимушеного простою на своїх місцях лишалася частина спеціалістів, які дбали про утримання трьох станцій у безпечному стані, — повідомив Володимир Петренко. — Вони робили все можливе, аби не допустити деформації тунелів, у разі потреби вживали заходів безпеки. Щоправда, для цього метробудівці змушені були брати кредити в розмірі 60 мільйонів гривень». Він додав, що наразі ще залишаються проблеми з 15 субпідрядними організаціями, які заблокували рахунки компанії.
Володимир Петренко заявив, що в разі реалізації запланованого на 2010-й, у наступному році будівельники продовжать спорудження підземки в напрямку житлового масиву Теремки. Зокрема нові станції мають з’явитися в районі Національного виставкового центру, Одеської площі, Кільцевої дороги. «До того ж, у цьому районі передбачено побудувати підземний паркінг на 5 тисяч авто, — зазначив голова правління ВАТ «Київметробуд». — Тож власники зможуть залишати машини на стоянці, а самі пересядуть у метрополітен. Завдяки цьому вдасться значно скоротити час у дорозі та суттєво розвантажити столичні магістралі».
Нагадаємо, що Кабінет Міністрів має намір виділити Києву 815 млн грн у 2010 році на завершення будівництва об’єктів соціальної інфраструктури, до переліку яких включено і добудову трьох станцій метрополітену. Будівництво підземки в напрямку Теремків розпочалося у липні 2005 року, але через брак коштів, складну економічну ситуацію торік його було призупинено.
«Киевметрострой» возобновил строительство метро на Теремки в Киеве
[ «Интерфакс Украина» | 20-05-2010 10:24 ]
По его словам, если средства на достройку участка метро будут поступать из государственного и городского бюджетов согласно составленному графику, открытие трех новых станций произойдет к 1 января 2011 года.
«Есть график финансирования. Если этот график будет выдерживаться, то к 1 января будущего года, то есть к Новому году, три станции будут введены», – сказал он.
В целом для окончания работ по указанному участку необходимо 800 млн грн.
Относительно строительства еще трех станций по направлению к Теремкам («Выставочный центр», «Ипподром» и «Одесская площадь» – ИФ), то, по словам В. Кейбиса, проект по этому участку еще не готов.
Он также уточнил, что проектные работы по следующим трем станциям Куреневско-Красноармейской линии, скорее всего, будет выполнять институт «Укрметротоннель». Генподрядчик будет определяться посредством тендера.
Как сообщалось, открытие станций метрополитена «Демиевская», «Голосеевская» и «Васильковская» ранее было запланировано к концу 2008 года, потом было перенесено на март 2009 года, позже – на май ко дню Киева, и ко дню Независимости на август 2009 года. Станции не открыты до сих пор.
ОАО «Киевметрострой» основано в 1949 году. Основной деятельностью компании является строительство метро.
А ещё стройку посетил непотопляемый г-н Пустовойтенко
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1392

Я так понимаю, что офсайтостроители «принципиально забили» на IE
