Тарифы, средства контроля и оплата проезда

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Кто еще не приобрел проездной или Проезд в киевской подземке подорожает в ноябре

[ "Газета по-киевски" | 24-10-2008 ]

«Киевский метрополитен»: повышение будет в следующем месяце, но не с 1 ноября

Проезд в столичном метро подорожает в ноябре. Об этом сообщила пресс-секретарь КП "Киевский метрополитен" Надежда Шумак. По ее словам, повышения следует ожидать в следующем месяце, но не с 1 ноября.

При этом она подчеркнула, что цены на проездные в метро остались теми же – 25 гривень на метро и 33 грн. – на метро +1 вид транспорта.

"Сейчас проездные продаются очень интенсивно. В основном берут проездные, а не бесконтактные карточки. Те, кто купил проездной на ноябрь, будет пользоваться им до конца месяца, независимо от того, подорожает проезд или нет. Кстати, пассажиры, пользующиеся бесконтактными карточками, смогут ездить, пока количество записанных поездок не закончится", - сказала пресс-секретарь столичной "подземки".

Шумак подчеркнула, что магнитных проездных на ноябрь заказали 100 тысяч, что на 20 тысяч больше, чем в октябре: "Учитывая то, что в прошлом месяце проездных хватило не всем, мы решили заказать больше".

Напомним, ранее Киевская горгосадминистрация предлагала тариф на единоразовый проезд в метрополитене до 2 грн. А Киевское городское отделение Антимонопольного комитета Украины (АМКУ) рекомендовало КП "Киевский метрополитен" удержаться от "установления необоснованных тарифов на проезд в столичном метрополитене".

По материалам УНИАН
[hr]
Скільки грошей потребує столичне метро?

[ Анна Ященко | "Інформаційне агентство УНІАН" 10-10-2008 ]
Офіційні заяви чиновників і розмови пересічних киян з приводу майбутнього підвищення проїзду в столичному метро і запровадження нових форм розрахунку не вщухають вже протягом місяця. Витрачати замість звичних 50 копійок 2 гривні готовий не кожен мешканець столиці, та й купувати річний проїзний (хай в ньому і закладена вартість проїзду в 50 коп.) далеко не всім по кишені, до того ж у разі втрати чи крадіжки проїзного в тій самій підземці, ніхто вам його не поновить. УНІАН вирішив провести свій розрахунок доходів і видатків столичного метрополітену та віднайти найбільш перспективні джерела потенційних фінансових надходжень

— На сьогодні операційний баланс київського метрополітену становить 800 мільйонів гривень, із яких 235 надходять від сплати за проїзд, 40 — за рахунок здачі площ під рекламу та оренду торгових точок і 300 покриваються з міського бюджету, — розповідає начальник КП “Київський метрополітен” Петро Мірошников. — Отже дефіцит — в районі 230 мільйонів. [ 800–235–40–30=225 — миллионом больше, миллионом меньше, роли не играет :vavan_hi:]

У метрополітені вже підрахували, що наступного року на експлуатацію столичної “підземки” очікується витратити 1,1 мільярда гривень, це не враховуючи будівництва нових ліній і придбання нового рухомого складу. Мірошников підкреслив, якщо тариф залишиться незмінним, то бюджету Києва доведеться витратити приблизно 800 мільйонів.

— Середня вартість однієї поїздки на сьогодні повинна бути 1,68 гривні. Якщо хтось їде за ціною 50 копійок, то хтось повинен їхати по ціні більш високій, ніж 1,68, оскільки нам треба буде покрити ті збитки, які несе продаж проїзних білетів, - зауважив начальник метрополітену.

За великим рахунком керівництву метро все одно, хто покриватиме їхні збитки — пасажири чи столичний бюджет. Але директор аналітично-дослідницького центру “Інститут міста" Олександр Сергієнко зазначає:

— Якщо метрополітен буде компенсувати всі свої збитки з бюджету, він буде працювати як мокре горить. А якщо він буде зацікавлений в пасажирові, він буде краще, інтенсивніше виконувати свою роботу.

— Метрополітен і наземний транспорт в усьому світі, окрім якоїсь держави в Африці, є дотаційний, всюди його дотує держава і місто — це послуга влади своєму населенню, — розповідає УНІАН екс-заступник столичного мера Черновецького, його радник з транспортних питань Іван Салій. — Транспорт, в принципі, не може бути самоокупним. Якщо визначили для самоокупності 2 грн., тоді пасажири повинні платити гривню. Тобто сплачують пополам: 50% населення і 50% місто.

Олександр Сергієнко теж зазначає, всі комунальні тарифи є питанням компромісу між реальною спроможністю населення сплачувати і можливістю бюджету покривати ці збитки.

— Нью-Йорк — не бідне місто. Середня зарплата — $5,5 тис. Вартість проїзду в метро — $1,1, причому незалежно від відстані і часу дня. Я склав чисту пропорцію. Для того, щоб киянин без напруги сплачував 2 грн., так як мешканець Нью-Йорка сплачує $1,1, треба щоб киянин отримував середню зарплату в 10 тисяч гривень, — розповідає про свої розрахунки Сергієнко. — А у нас середня зарплата за останніми даними — 3110 гивень, до того ж метро користується не середній киянин за доходом, а менш забезпечений.

Але окрім своєї безпосередньої діяльності, тобто перевезення пасажирів, метрополітен цілком спроможний забезпечувати надходження коштів з додаткових джерел. У столичний підземці практикують такі види діяльності як розміщення реклами, оренда торгових площ, тимчасове розміщення обладнання, прокладання кабелю та технагляд, зовнішнє обслуговування кабелів, послуги зв’язку тощо. Як вже зазначав Мірошників, від цих послуг метро за рік отримує 40 мільйонів гривень.

— Київський метрополітен не займається рекламою, - заявив Мірошников. — Ми не маємо ні ліцензій на рекламу і не намагаємося її мати, оскільки є транспортним підприємством. Ми віддаємо площу під рекламу в рекламні компанії, які платить нам за цю площу незалежно від того, розміщується там реклама чи ні, а вони вже самі роблять на цьому бізнес і працюють на ринку рекламних послуг.

А краще б у метрополітені “займалися” рекламою, адже це справжня “золота жила”. Але її чомусь віддали посередникам, відтак розміщенням реклами в метро займаються так звані “оператори”, які здають рекламні площі в оренду.

На сайті метрополітену розміщена інформація про тарифи на розміщення реклами. Наприклад, щитова конструкція без освітлення і рекламні площі під наклейки (стікери, постери тощо) на дверях вестибюлей, на стінах станцій коштує 21 гривню за 1 м кв.

— Це абсолютно нормальні тарифи, які відповідають дійсності. Сьогодні щит на вулиці в середньому коштує 33 гривні за 1 м кв., але треба врахувати що зовнішня реклама набагато популярніша, ніж реклама в метро, — розповідає керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко. — Найбільш популярна реклама тільки всередині вагонів. Інша справа, що в рекламному ринку з тих 30%, який бізнес має платити місцевому бюджету, десь 50% йдуть по корупційних схемах в кишені чиновників. Припустимо, метрополітен від реклами на рік має 100 мільйонів гривень [а как мы помним, на самом деле имеет только 7,6 млн.грн. — отличное "припустимо"]. З них треба платити в бюджет міста 30 млн. грн., але платять 20 млн. грн., а ще 10 млн. грн. осідають у кишенях чиновників. Якщо підвищимо тарифи, ці кошти знову йтимуть в кишеню чиновників.

Але Мірошников заявив, що “на ринку ця реклама коштує в 10 разів більше” і запропонував КМДА, яка займається встановленням тарифів на рекламу, збільшити їх втричі.

— Це занадто висока ціна, однозначно. Реклама в метро зникне як така, — прогнозує наслідки збільшення тарифів на рекламу Біденко. — Там залишиться тільки декілька наклейок на найбільш цікавих місцях, на яких будуть висіти великі клієнти на кшталт великих банків чи компаній електроніки. Реклами буде вкрай мало. Краще не тарифи піднімати, а боротися з корупцією, і ми тоді знайдемо такі “залежі” грошей, що нам і не снилося. [C чего бы это вдруг? Как будто сейчас цены для рекламодателя низкие? Просто кто-то много кушайт, в смысле зажрались © "Ширли-Мырли"]

Але це тільки розцінки метрополітену для своїх операторів, які в свою чергу встановлюють тарифи в декілька разів вищі. У рекламному бізнесі метрополітену на сьогодні задіяно декілька операторів. Одні відповідають за розміщення постерів (наклейок) у вагоні (“АРТ”, “Альянс-медіа” і “Атлантіс-Люкс”), інші опікуються моніторами (компанія “Транс-Медіа”). Оператор “Метро-лайт”, наприклад, розміщує рекламу на лайт-боксах. Виявляється, що метро від цієї реклами не отримує ні копійки. Як розповіли УНІАН в управлінні непрофільних доходів метрополітену, рекламні оператори лише сплачують за електроенергію, спожиту світильниками на ескалаторі. В той же час “Метро-лайт” пропонує орендувати один лайтбокс на місяць за ціною від $270 до $420 в залежності від популярності станції. Всього в метрополітені нараховується 1109 світильників на ескалаторах. Якщо порахувати по мінімуму, що 1 світильник приносить $300, то це вже $332,7 тис. Виходить приблизно 20 млн. грн. — тобто це сума, яку щороку втрачає київський метрополітен лише на лайтбоксах. А є ще монітори в вагонах і на станціях, світлова і несвітлова реклама, реклама на проїзних квитках, на монетницях, на поручнях у вагонах, прапорці на станціях або наліпки в переходах станцій тощо.

Одна з пропонованих рекламних послуг метрополітену — брендування станцій. Напевно кожний киянин, який користується підземкою, не міг не помітити станцію, яскраво обклеєну постерами з рекламою кави, дезодоранту чи банківських послуг. Можливо, не дуже естетично виглядає, проте дохід приносить солідний. В управлінні непрофільних доходів Київського метрополітену розповіли, що брендування станції коливається в межах 50-132 тисяч гривень на місяць. Рекламне агентство “Морфо Дідіус” вже напряму пропонує різноманітним компаніям і підприємствам прорекламувати себе і свою продукцію на всю станцію. В агентстві повідомили, що безпосередній прокат реклами коштує $40 тисяч на місяць, а далі вже ціна залежить від монтажу і обсягу реклами. Наприклад, “повна загрузка” “Палацу спорту” коштуватиме $100 тисяч перший місяць, а вже другий місяць і наступні лише $40 тисяч. Станції менші, приміром, Льва Толстого, дешевші – $40 – 55 тияч. Отже метро отримує свої 70 чи 100 тисяч гривень, а левова частка грошей дістається рекламній агенції.

А от Іван Салій таку статтю доходів як реклама вважає несуттєвою.

— Шилом море не нагрієш, — жартує він. — Скільки не підвищували б ціни на рекламу, доля реклами в утримуванні метрополітену буде не більше 1-1,5%. Це не ті суми, які треба обговорювати всім містом. Для того, щоб метрополітен працював, йому треба півмільярда, а збільшенням тарифів на рекламу ви не прогодуєте метрополітен ніколи.

Своїми підрахунками тарифів на розміщення реклами з УНІАН поділився і Олександр Сергієнко:

— Я поділив 12 мільйонів (цифра, яку в метрополітені декларують як доходи від реклами — авт.) на 20 тисяч кв. м (площа, яку метрополітен виділяє під рекламу — авт. ) на 365 днів і отримав таку цифру — 1 грн. 64 коп. коштує квадратний метр реклами на день в метрополітені. З іншого боку, рекламна агенція пропонує за мінімальними розцінками за наклейку постерів 305 на 305 мм — 51,5 гривень на день. Виходить, що кожного дня з одного квадратного метра метрополітен недоотримує, фігурально кажучи, 50 гривень. Помножити на 20 тис. м — це рівно мільйон. Отже, метро кожного дня втрачає мільйон гривень на рекламі.

Олександр Іванович погоджується, що його варіант перебільшений, і слід врахувати, що частку доходів доведеться віддати безпосередньо операторам і державі в якості податку. Але він впевнений, що збитки метрополітену насправді можна було б покрити рекламою.

P.S.
Поки столичні чиновники не можуть вирішити питання збільшення тарифів на проїзд у “підземці”, Петро Мірошников вже розробив і презентував “Програму розвитку Київського метрополітену на 2008-2011 рр.”, яка включає будівництво нових ліній та реконструкцію діючих об’єктів (14,8 млрд. грн.), придбання та оновлення рухомого складу (5 млрд. грн.), технічне переоснащення — 1 млрд. грн. В цілому виходить більше 21 млрд. грн. Якщо врахувати, що з легкої руки Тимошенко на підготовку до Євро-2012 у проект держбюджету 2009 уряд заклав 13,5 млрд. грн., з урахуванням створення транспортної інфраструктури, реконструкції доріг навколо міст, які прийматимуть Євро-2012 і ремонт аеропортів, то питання виділення понад 20 млрд. грн. для одного, хай і стратегічно важливого підприємства, наразі залишається риторичним
:rtfm: :censored:

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Кстати, пассажиры, пользующиеся бесконтактными карточками, смогут ездить, пока количество записанных поездок не закончится", - сказала пресс-секретарь столичной "подземки".
Может вложить тысяч 5 грн в БКК, позаписывать на каждую 50 поездок, потом выюзал поездки и сдал ее и забрал назад 7 грн :)

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Интересные они там, закупают мазы, а пиарятся лазами :)

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

— Я поділив 12 мільйонів (цифра, яку в метрополітені декларують як доходи від реклами — авт.) на 20 тисяч кв. м (площа, яку метрополітен виділяє під рекламу — авт. ) на 365 днів і отримав таку цифру — 1 грн. 64 коп. коштує квадратний метр реклами на день в метрополітені. З іншого боку, рекламна агенція пропонує за мінімальними розцінками за наклейку постерів 305 на 305 мм — 51,5 гривень на день. Виходить, що кожного дня з одного квадратного метра метрополітен недоотримує, фігурально кажучи, 50 гривень.
Мож я чегото не понимаю в математике, но 305*305 - это всего 0,09 м.кв. Т.о. 1 кв. метр рекламы в день стоит 560грн, а если умножить на 20000= $2м/день.
ЗЫ: Никто не заработался?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Klovsky писал(а):Пусть поднимут цены за рекламу в 4 раза и тогда не только выйдут на самоокупаемость, но и платят каждому пассажиру за её просмотр 50 к. морального ущерба
Отличная идея!
Тут я продолжил рассуждения на тему моего предыдущего поста, и посчитал, что при таких расценках рекламисты имеют 2*365*5=3,6 млрд/год.
Бюджет метро по заявлениям ПМ на следущий год - 1,2млрд. Если пассам доплачивать по 2 грн - это еще 1,2 млрд. Итого: 2,4.
Короче еще и себе(РА) немного останется на "чай без сахара" (1,2)
ЗЫ: Интересно почему бюджет Киева всего 25 млрд. :?: :shock:
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Wonder
Машинист
Машинист
Сообщения: 447
Зарегистрирован: 22 июл 2007, 14:55

Сообщение Wonder »

Думаю, что в рассчетах есть неточности. Во-первых, чем больше площадь, тем дешевле стоимость кв.м. Иными словами, умножать 20000 на 560 грн. - некорректно. Во-вторых, никогда и ни при каких обстоятелсьтвах, рекламная площадь не может быть продана на 100% в течение одного года. Следовательно, реальные доходы должны быть меньше. Навскидку, думаю, что реальные доходы рекламщиков составляют 50-70% от суммы, озвученной Дёдей.Кроме этого, с них необходимо заплатить налоги. Хотя и в таком случае, КМ можно было перевести сделать прибыльным при нынешней цене.

Аватара пользователя
Yakimus
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 305
Зарегистрирован: 05 янв 2006, 18:41

Сообщение Yakimus »

*ушел пополнять БКК*
Интересно, именно по этому максимально можно закинуть на карточку 50 грн?

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

максимально можно закинуть на карточку 50 грн?
можно купить 10 [20, 50, 100] карточек... :super:
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

AMY писал(а):можно купить 10 [20, 50, 100] карточек...
А разве не об этом писал Santehnik?

Еще по поводу пополнения БСК на 30 дней. Видел такое вот объявление.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

З завтрашнього дня київське метро подорожчає до 2 грн
proUA / 31.10.2008 13:36

Київська міська державна адміністрація заявляє про підвищення тарифів на проїзд в наземному суспільному транспорті та в метро в 3-4 рази до 1,5-2 гривень за поїздку з 1 листопада.

Про це журналістів повідомив перший заступник голови Київміськадміністрації Денис Басс, передають «Українські новини».

«Із завтрашнього дня (з 1 листопада) ми піднімаємо ціни на проїзд, зокрема на метрополітен», - сказав Басс.

Проте він не уточнив, чи підписано вже відповідне розпорядження Київміськадміністрації.

За його словами, це розпорядження має бути на виконання рішення Київської міської ради, яким та доручила адміністрації підвищити тарифи на проїзд.

Зокрема, вартість разової поїздки в метро підвищиться в 4 рази, або на 1,5 гривні до 2 гривень/ поїздка, вартість проїзду в автобусах, трамваях і тролейбусах - також в 4 рази, або на 1,5 гривні до 2 гривень/поїздка при купівлі квитка безпосередньо в салоні рухомого складу і в 3 рази, або на 1 гривню до 1,5 гривень/ поїздка при купівлі квитка за межами салону рухомого складу.

Як повідомлялося, Київська міська рада рекомендувала Київській міській державній адміністрації встановити граничну вартість проїзних квитків для проїзду в метро і наземному суспільному транспорті 60-799 гривень залежно від їх терміну дії.

Аватара пользователя
DimmYD
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 799
Зарегистрирован: 11 июл 2008, 09:18

Сообщение DimmYD »

С завтрашнего дня проезд в киевском метро подорожает в четыре раза
Корреспондент.net Украина


Завтра в Киеве подорожает проезд в общественном транспорте
Киевская городская государственная администрация заявляет о повышении тарифов на проезд в наземном общественном транспорта и в метро в 3-4 раза до 1,5-2 гривен за поездку с 1 ноября.

Об этом журналистам сообщил первый заместитель председателя Киевгорадминистрации Денис Басс.

"С завтрашнего дня (с 1 ноября) мы поднимаем цены на проезд, в том числе на метрополитен", -сказал Басс.

Однако он не уточнил, подписано ли уже соответствующее распоряжение Киевгорадминистрации.

По его словам, это распоряжение должно быть на выполнение решения Киевского городского совета, которым тот поручил администрации повысить тарифы на проезд.

В частности, стоимость разовой поездки в метро повысится в 4 раза, или на 1,5 гривны до 2 гривен/поездка, стоимость проезда в автобусах, трамваях и троллейбусах - также в 4 раза, или на 1,5 гривны до 2 гривен/поездка при покупке билета непосредственно в салоне подвижного состава и в 3 раза, или на 1 гривну до 1,5 гривен/поездка при покупке билета за пределами салона подвижного состава.

Как сообщалось, 30 сентября на заседании сессии Киевсовета было принято решение о поднятии стоимости транспортных услуг в городе Киев.

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Вспоминаю времена когда МТ стоили 0.60-0.75-1 грн
Сейчас похоже картина повторится
Никто не будет ждать троллейбус за 1.5 когда есть мт за 2-2.50 которая приедет быстрее и остановит у нужного столба.
Будь я владельцем автопарка - не повысил бы цены и сохранил бы интервалы.

innoxx
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 18 апр 2006, 19:39

Сообщение innoxx »

Уважаемые форумчане, подскажите пожалуйста. Годовые произные уже существуют? Будут ли они при этом именными, или такие же одинаковые карточки, как и месячные?

Sasha_OKM
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1019
Зарегистрирован: 31 авг 2007, 13:26
Откуда: Позняки-10

Сообщение Sasha_OKM »

Пассажиров киевского транспорта ждут колоссальные новшества
31.10.08 // 15:03

http://glavred.info/archive/2008/10/31/150346-3.html

Годовой проездной в общественном транспорте будет введен с 1 декабря. Об этом журналистам в кулуарах КГГА сообщил гендиректор КП «Киевпасстанс» Николай Ламбуцкий, передает корреспондент «Главреда» .

Ламбуцкий уточнил, что проездные карточки на метро, которые пассажиры купили заранее, будут действительны в ноябре. Также, по словам чиновника, если человек купил множество билетов для проезда в наземном общественном транспорте стоимостью 50 копеек, в течение одного месяца их можно будет поменять на новые талоны, но согласно номиналу.

Ламбуцкий также рассказал, что новые талоны для проезда в наземном транспорте стоимостью 1,5-2 грн на данный момент уже печатаются и на днях должны появиться. Пока нет считывающих электронных компостеров, пассажиры будут пользоваться ими как обычно. Но через месяц уже будет пилотный проект, и будет проведен тендер на первую партию (1300 штук) электронных комплектов, включая в себя компостеры с валидатором и считывающим устройством. С середины 2009 года планируется, что водитель уже не будет принимать участия в реализации талонов.

«Возле водителя будет стойка, где пассажир сможет дать купюру и принтер отпечатает билет… А водитель будет только следить за тем, какой номинал туда брошен», - объяснил Ламбуцкий.

Начальник ГУ по вопросам ценовой политики КГГА Василий Яструбинский также уточнил, что распоряжение о введении новых тарифов на проезд в подземном и наземном общественном транспорте уже подписано. Каким числом, он правда не уточнил, но предполагает, что оно будет опубликовано завтра в газете «Крещатик». А это означает, что в этот день оно вступит в действие.

E-186
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 87
Зарегистрирован: 18 сен 2008, 00:35

Сообщение E-186 »

Похоже будет (цензура) :evil: . За езду в этих корчах и 30 копеек за проезд много. В салонах грязно, темно, холодно, оборудование пищит, свистит и рычит. Притом зарплату бюджетникам не повышают. Пора валить с этой (цензура) страны.

Ответить