Мер пообіцяв уже восени відкрити на Червоному Хуторі станцію підземки
Уже восени мешканці віддаленого мікрорайону Червоний Хутір добиратимуться до центру міста не за півтори години, а значно швидше. Майже за півроку тут відкриють нову станцію метро “Червоний Хутір”.
(и поїдуть через ліс комфортабельні тролейбуси © Любопытно, там и дорогу заасфальтаруют через лес?)Із перебігом її будівництва учора ознайомився мер Києва Леонід Черновецький. Він також відвідав будівельний майданчик електродепо “Харківського”, котре запустять у експлуатацію на День незалежності. Мер наголосив: після цих об’єктів почнеться робота з прокладання гілки метро на Троєщину.
На місці, де споруджують електродепо “Харківське” та станцію метро “Червоний Хутір”, три роки тому стояли занедбані військові склади та чагарники. Хоча роботи розпочали давно, найбільший їх обсяг виконали, починаючи з минулого року.
(кто бы сомневался... При ООО вообще все только умирало и умирало. Но вот пришла команда реформаторов, или как ее там...)Можна сказати, заплановані для введення в експлуатацію 2007 року об’єкти є здобутком нинішньої міської влади. Тож учора Леонід Черновецький, походжаючи по майбутньому електродепо, почувався, як мовиться, у своїй колії. Робітників, котрі активно орудували лопатами, приїзд мера не надовго збив з робочого ритму — Леонід Черновецький лише поцікавився у них: “Встигнете до Дня незалежності?”
(любопытно, почему не ко Дню взятия Бастилии или Хеллоуину. Тоже хорошие праздники...) На що двадцятеро метробудівців схвально закивали.
(ну дык ёлы-палы!)
Разом із заступником голови Київміськдержадміністрації Денисом Бассом, начальником КП “Київський метрополітен” Володимиром Федоренком та президентом корпорації “Укрметротунельбуд” Володимиром Петренком
(сменил место работы
?)мер оглянув нещодавно закуплені у Санкт-Петербурзі вагони електропоїздів, у яких передбачені фільтрація повітря, додаткова вентиляція та шумовий бар’єр, а також економія електроенергії на суму до 50 тис. грн на рік.
(...у яких передбачена ... економія — какой высокий штиль...)Потім біля дощок зі схемами та кресленнями Володимир Федоренко відзвітував про перебіг будівництва депо та станції метро.
Задоволений побаченим і почутим, мер пообіцяв журналістам, що зробить усе, аби пришвидшити будівництво гілки на Троєщину й Теремки. Щодо конкретних термінів, то міський голова впевнений: це станеться точно за його “мерства”, можливо, у 2009 році. За розрахунками фахівців, на
закладання Троєщинської лінії потрібно 3,5 млрд. грн., які Київ планує залучити на інвестиційній основі.
(если такие деньжища нужны только на закладку линии, то сколько ж понадобится на ее строительство)
Щодо депо “Харківського”, то воно мало б з’явитися в Києві ще 10 років тому, адже всі електропоїзди Сирецько-Печерської лінії, відколи її збудували, доводилося ремонтувати мало не на ходу
(как страшно жить!!!. Вот только зачем тогда поезда гонять в депо "Оболонь"?)або в напівтемних тунелях. Введення в дію нового депо дасть змогу продовжити будівництво лінії від Дарницького залізничного вокзалу і Ленінградської площі. Перерізати жовто-блакитну стрічку мер пообіцяв у найближчий День незалежності і висловив сподівання, що у найближчому майбутньому відкриватиме все більше стратегічно важливих для Києва транспортних об’єктів. (
(пошел по пути ООО, показуха поперла...)
Поява ж станції метро зробить віддалений район значно привабливішим для інвесторів, тож на місці військових складів за кілька років, можливо, з’являться житлові будинки.
— Київ розширюється, отож потрібно наперед думати про збільшення станцій метро, навколо яких виростуть райони, та розвиток транспорту загалом,— наголосив Леонід Черновецький.
Також мер нагадав, що за темпами соціально-економічного розвитку торік Київ посів перше місце, тоді як у попередні роки займав друге та третє.