Страница 53 из 55

Re: ПВЛ

Добавлено: 31 май 2020, 20:43
Bomberman
Klovsky писал(а):
31 май 2020, 18:27
У тріаді "швидко-недорого-ефективно" можна одночасно поєднати лише 2 з 3 елементів.
Ніхто не сперечається, що добре бути багатим і здоровим. Але в наших реаліях метро на Троєщину можна відкрити тільки так, а потім нарощувати і на правому, і на лівому березі. Все інше коротше 5-річного електорального циклу, а отже не цікаво очільникам міста. Критичних перешкод я поки не бачу.

Re: ПВЛ

Добавлено: 31 май 2020, 21:45
Бодрый
Bomberman писал(а):
31 май 2020, 20:43
Критичних перешкод я поки не бачу.
В теорії човник "Подільська" - "Райдужна" з інтервалом руху в 30 хвилин ніби виглядає непогано

Re: ПВЛ

Добавлено: 31 май 2020, 22:48
Susvic
Бодрый писал(а):
31 май 2020, 21:45
В теорії човник "Подільська" - "Райдужна" з інтервалом руху в 30 хвилин ніби виглядає непогано
А какой в нём смысл?

Re: ПВЛ

Добавлено: 31 май 2020, 23:06
Бодрый
Щоб "гречкоотримувачі" захавали тему "Кличко відкрив Метро на Троєщину", яке героїчно після стількох мерів запустив Кличко 💪

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 00:37
Анатолий
Проектировщики ПВЛ просто дебилы! Их ничему не учит открытая часть СБЛ, что туда падают деревья, что износ всего метрооборудования в разы выше. Опять они хотят сделать кусок линии, где непогода будет влиять на всё, где малолетние дегенераты смогут кидать камни в проходящие составы...

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 00:59
Jyraff
Бодрый писал(а):
31 май 2020, 21:45
В теорії човник "Подільська" - "Райдужна" з інтервалом руху в 30 хвилин ніби виглядає непогано
Чому 30? Там оборот хвилин 20 максимум, а колії 2 :), так що раз в 10 хвилин можна і отримати. Вже помітно краще за МЕ. Тільки треба штучно завузити (тимчасово, звісно) перехід Подільська -> Тараса Шевченка, щоб натовп не міг одномоментно на Тараса Шевченка вивалити.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 09:42
Бодрый
Jyraff писал(а):
01 июн 2020, 00:59
Бодрый писал(а):
31 май 2020, 21:45
В теорії човник "Подільська" - "Райдужна" з інтервалом руху в 30 хвилин ніби виглядає непогано
Чому 30?
Саме для
Jyraff писал(а):
01 июн 2020, 00:59
щоб натовп не міг одномоментно на Тараса Шевченка вивалити.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 15:52
Bomberman
Натовп звичайно буде, для цього і будується ПВЛ. Але більшість пасажиропотоку просто перерозподілиться з Почайни.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 20:48
Нічний мрійник
Анатолий писал(а):
01 июн 2020, 00:37
Их ничему не учит открытая часть СБЛ, что туда падают деревья, что износ всего метрооборудования в разы выше. Опять они хотят сделать кусок линии, где непогода будет влиять на всё, где малолетние дегенераты смогут кидать камни в проходящие составы...
Анатолій, закуси і заїж солянкою. Попустить.
ПВЛ на над-/наземних ділянках буде накрита плитою автопроїзду Подільського мосту, по Бальзака її не планують вести ще десь так з 2012 року. Тобто в сучасних планах на неї відкритих погоді ділянок рейок буде тільки трошки в депо, і все.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 22:20
Klovsky
Bomberman писал(а):
01 июн 2020, 15:52
Але більшість пасажиропотоку просто перерозподілиться з Почайни.
Сумнівно. Адже автомобільна частина Подільського мосту забере значну частину транспорту на себе. Північний міст вже буде стояти у значно менших заторах.
У пасажира 2 варіанти:
1) їхати на наземному транспорті до Почайни та залізти в метро;
2) їхати на наземному транспорті до ПВЛ та залізти в метро, а далі пересаджуватися на синю гілку, де вагони везуть народу більше, ніж до Почайни. Ще невідомо, скільки на цій пересадці часу буде втрачено, не кажучи вже про явно менш зручні пози цих "пересадників" у потягах синьої гілки, ніж при посадці на Почайні.
Плюс дуже сумніваюся, що у вагонах метро на ПВЛ буде тепло взимку на мосту, на відміну від наземного транспорту.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 22:33
Sinoptik
Нічний мрійник писал(а):
01 июн 2020, 20:48
Анатолій, закуси і заїж солянкою. Попустить.
Пропоную перестати хамити незнайомим людям, і почати спілкуватись ввічливо. Або шукати собі іншої компанії.
На перший раз просто пропоную.

Re: ПВЛ

Добавлено: 01 июн 2020, 23:27
Bomberman
Klovsky писал(а):
01 июн 2020, 22:20
У пасажира 2 варіанти:
1) їхати на наземному транспорті до Почайни та залізти в метро;
2) їхати на наземному транспорті до ПВЛ та залізти в метро, а далі пересаджуватися на синю гілку,
Власне, тому в сумі кількість пасажирів на ОТЛ не зміниться. Частина тих, хто їздив на Почайну поїдуть на Райдужну, частина буде далі їздити на Почайну. Я до того, що страхи апокаліпсису на ТШ після того, як вона стане пересадковою, здаються мені сильно перебільшеними.

Re: ПВЛ

Добавлено: 02 июн 2020, 00:18
DFAW
Bomberman писал(а):
01 июн 2020, 23:27
Власне, тому в сумі кількість пасажирів на ОТЛ не зміниться. Частина тих, хто їздив на Почайну поїдуть на Райдужну, частина буде далі їздити на Почайну. Я до того, що страхи апокаліпсису на ТШ після того, як вона стане пересадковою, здаються мені сильно перебільшеними.
Будет, но краткосрочным, волнами народ будет рыпаться туда - сюда от нескольких недель до полугода, а потом каждый найдёт свой маршрут. Но сейчас пока всё таки в приоритете решение о пуске сразу минимум с ещё одной пересадкой и что важнее с ССВ.

Re: ПВЛ

Добавлено: 02 июн 2020, 09:35
Vyacheslav
CCВ - це, гадаю, автоматично дві пересадки. І чи може бути варіант зробити гейт на Садах, і зекономити на ССВ?

Re: ПВЛ

Добавлено: 02 июн 2020, 09:46
Бодрый
DFAW писал(а):
02 июн 2020, 00:18
Но сейчас пока всё таки в приоритете решение о пуске сразу минимум с одной пересадкой и что важнее с ССВ.
Ти мав на увазі дві пересадки - "Глибочицька"//Лук'янівська і "Подільська"//Тараса Шевченка ?