График ещё актуален? Хочу завтра покататьсяSinoptik писал(а): 43 м-т
7:18 - выход из депо;
7:24 - "Дарница", выход с ССВ;
7:28 - "Лесная", 1-й путь;
7:31 - "Лесная", 2-й путь;
8:07 - "АКМ", 2-й путь;
8:10 - "АКМ", 1-й путь;
8:46 - "Лесная", 1-й путь;
8:49 - "Лесная", 2-й путь;
9:25 - "АКМ", 2-й путь;
9:28 - "АКМ", 1-й путь;
10:01 - "Дарница", 1-й путь, съём в депо.
Модернизациия вагонов типа E*
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация:
- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация:
Покатался вчера, впечатления положительные!) По поводу раскачиваний кто-то писал - так они почти не заметны. Очень порадовали отполированные тёмно-жёлтые лавки в вагончиках - любители занять полтора места своей задницей (была какая-то тётка там) при разгоне/торможении аккуратно компактно съезжают к соседям, освобождая место для других =)
11 состав.
5416-3504-3576-3288-5412 - пришел 1.08.14.
[hr]
тяговый двигатель, карданная муфта Ежика - тыць;
тяговый двигатель, тормозной диск и карданная муфта Е-КМ - тыць;
подсоединение ТД Ежика - тыць;
подсоединение ТД Е-КМ - тыць;
поверхность катания КП Ежика (пробег мне неизвестен) - тыць;
поверхность катания КП Е-КМ (пробег 10700 км) - тыць;
тормозной диск и тормозные колодки Е-КМ (пробег 10700 км) - тыць.
Толщина новых колодок 35 мм. Минимальная толщина колодок - 15 мм. За пробег в 10700 км, с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² износ незаметен.
5416-3504-3576-3288-5412 - пришел 1.08.14.
[hr]
тяговый двигатель, карданная муфта Ежика - тыць;
тяговый двигатель, тормозной диск и карданная муфта Е-КМ - тыць;
подсоединение ТД Ежика - тыць;
подсоединение ТД Е-КМ - тыць;
поверхность катания КП Ежика (пробег мне неизвестен) - тыць;
поверхность катания КП Е-КМ (пробег 10700 км) - тыць;
тормозной диск и тормозные колодки Е-КМ (пробег 10700 км) - тыць.
Толщина новых колодок 35 мм. Минимальная толщина колодок - 15 мм. За пробег в 10700 км, с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² износ незаметен.

Sinoptik
Як "так"?:) Тому відповім на 2 можливі варіанти, що малося на увазі:sashman писал(а):С чего вы так решили?
1. >> НЯП, це пробіг з мішками
Я так вирішив, тому що >> За пробег в 10700 км, с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² <<
Якщо таке написав Sinoptik, значить напевне це правда. А мені здається досягнути такої точності в 10 л/м² можливо лише штучно, використовуючи мішки.
2. >> вагон же не зупинявся на кожній станції із загальмовуванням дисками
Можливо я не був в потрібний час в потрібному місці, але я ніколи не бачив, щоби обкатка зупинялася на всіх станціях. Тільки для обороту / сходу на стрілці.
Естетственно, с мешками.
Обкаточный состав на станциях никогда не останавливается. Зачем? Чтобы тратить время та отгон упершихся лбами в двери туканов?
Ну и, как бы, это была и не обкатка, а опытная эксплуатация, поэтому имитировалась работа на линии. Движение с остановками и т.п.
Обкаточный состав на станциях никогда не останавливается. Зачем? Чтобы тратить время та отгон упершихся лбами в двери туканов?
Ну и, как бы, это была и не обкатка, а опытная эксплуатация, поэтому имитировалась работа на линии. Движение с остановками и т.п.

Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Из бумажного ответа на один из запросов (почти ничего нового):
Заступник начальника А.М. Погрібний писал(а):З 16.07.2012, згідно з договором, укладеним між Головним управлінням транспорту та зв’язку (на сьогодні – Департамент транспортної інфраструктури) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації далі - КМДА) та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (далі - КВБЗ) розпочато роботи з комплексної модернізації 95 вагонів з впровадженням асинхронного тягового приводу. Вартість робіт за цим договором складає 984 955,4 тис. грн. На даний час метрополітен вже отримав та ввів в експлуатацію 10 вагонів. В цих вагонах змінено не тільки тяговий привід, а й інші вузли та деталі. Це сучасні економічні вагони, в яких застосовано системи електродинамічного, рекуперативного та пневматичного гальмування. Випробування модернізованих вагонів, які проходили на лінях КП «Київський метрополітен» з січня по червень 2014 року, проводив Український науково-дослідний інститут вагонобудування, який має відповідний сертифікат на право їх виконання. В ході випробувань підтверджено, що всі системи вагонів після модернізації відповідають вимогам забезпечення безпеки руху поїздів і комфортного перевезення пасажирів.
[hr]
Довідка.
Заступник начальника КП "Київський метрополітен" ПОГРІБНИЙ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, 1971 р.н.
Освіта:
Сімферопольське вище військово-політичне будівельне училище (1993 р.), спеціальність командна військово-будівельних частин, кваліфікація: соціальний педагог-психолог.
Трудова діяльність у Київському метрополітені: заступник начальника метрополітену з 18.06.2014. http://www.metro.kiev.ua/node/137
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт