Страница 55 из 126
Добавлено: 31 июл 2014, 20:21
Inquisitor
Sinoptik писал(а):
43 м-т
7:18 - выход из депо;
7:24 - "Дарница", выход с ССВ;
7:28 - "Лесная", 1-й путь;
7:31 - "Лесная", 2-й путь;
8:07 - "АКМ", 2-й путь;
8:10 - "АКМ", 1-й путь;
8:46 - "Лесная", 1-й путь;
8:49 - "Лесная", 2-й путь;
9:25 - "АКМ", 2-й путь;
9:28 - "АКМ", 1-й путь;
10:01 - "Дарница", 1-й путь, съём в депо.
График ещё актуален? Хочу завтра покататься
Добавлено: 31 июл 2014, 20:38
tov_tob
Сегодня ходил по тому же маршруту.
Добавлено: 31 июл 2014, 23:42
HAnS
Сьогодні близько 12:20 на перегоні Лівобережна-Гідропарк стояв якийсь із модернізатів.
Добавлено: 02 авг 2014, 14:55
Inquisitor
Покатался вчера, впечатления положительные!) По поводу раскачиваний кто-то писал - так они почти не заметны. Очень порадовали отполированные тёмно-жёлтые лавки в вагончиках - любители занять полтора места своей задницей (была какая-то тётка там) при разгоне/торможении аккуратно компактно съезжают к соседям, освобождая место для других =)
Добавлено: 03 авг 2014, 16:49
Sinoptik
11 состав.
5416-3504-3576-3288-5412 - пришел 1.08.14.
[hr]
тяговый двигатель, карданная муфта Ежика -
тыць;
тяговый двигатель, тормозной диск и карданная муфта Е-КМ -
тыць;
подсоединение ТД Ежика -
тыць;
подсоединение ТД Е-КМ -
тыць;
поверхность катания КП Ежика (пробег мне неизвестен) -
тыць;
поверхность катания КП Е-КМ (пробег 10700 км) -
тыць;
тормозной диск и тормозные колодки Е-КМ (пробег 10700 км) -
тыць.
Толщина новых колодок 35 мм. Минимальная толщина колодок - 15 мм. За пробег в 10700 км, с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² износ незаметен.
Добавлено: 04 авг 2014, 09:29
tov_tob
Сегодня наконец прокатился.
Впечатления в основном положительные.
Из однозначного негатива - отсутствие поручней у накопительных площадок.
Добавлено: 04 авг 2014, 10:50
mindok
Sinoptik писал(а):За пробег в 10700 км, с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² износ незаметен.
Ну, НЯП, це пробіг з мішками, а при такому катанні вагон же не зупинявся на кожній станції із загальмовуванням дисками..
Добавлено: 04 авг 2014, 12:37
sashman
С чего вы так решили?
Добавлено: 04 авг 2014, 14:37
mindok
sashman писал(а):С чего вы так решили?
Як "так"?:) Тому відповім на 2 можливі варіанти, що малося на увазі:
1. >> НЯП, це пробіг з мішками
Я так вирішив, тому що >> За пробег в 10700 км,
с загрузкой эквивалентной 10 чел/м² <<
Якщо таке написав Sinoptik, значить напевне це правда. А мені здається досягнути такої точності в 10 л/м² можливо лише штучно, використовуючи мішки.
2. >> вагон же не зупинявся на кожній станції із загальмовуванням дисками
Можливо я не був в потрібний час в потрібному місці, але я ніколи не бачив, щоби обкатка зупинялася на всіх станціях. Тільки для обороту / сходу на стрілці.
Добавлено: 04 авг 2014, 21:16
Sinoptik
Естетственно, с мешками.
Обкаточный состав на станциях никогда не останавливается. Зачем? Чтобы тратить время та отгон упершихся лбами в двери туканов?
Ну и, как бы, это была и не обкатка, а опытная эксплуатация, поэтому имитировалась работа на линии. Движение с остановками и т.п.
Добавлено: 08 авг 2014, 09:36
tov_tob
Час назад на Киев-Днепровский прибыл 12-й модернизированный состав.
Добавлено: 08 авг 2014, 20:29
Klovsky
Из бумажного ответа на один из запросов (почти ничего нового):
Заступник начальника А.М. Погрібний писал(а):З 16.07.2012, згідно з договором, укладеним між Головним управлінням транспорту та зв’язку (на сьогодні – Департамент транспортної інфраструктури) виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації далі - КМДА) та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (далі - КВБЗ) розпочато роботи з комплексної модернізації 95 вагонів з впровадженням асинхронного тягового приводу. Вартість робіт за цим договором складає 984 955,4 тис. грн. На даний час метрополітен вже отримав та ввів в експлуатацію 10 вагонів. В цих вагонах змінено не тільки тяговий привід, а й інші вузли та деталі. Це сучасні економічні вагони, в яких застосовано системи електродинамічного, рекуперативного та пневматичного гальмування. Випробування модернізованих вагонів, які проходили на лінях КП «Київський метрополітен» з січня по червень 2014 року, проводив Український науково-дослідний інститут вагонобудування, який має відповідний сертифікат на право їх виконання. В ході випробувань підтверджено, що всі системи вагонів після модернізації відповідають вимогам забезпечення безпеки руху поїздів і комфортного перевезення пасажирів.
[hr]
Довідка.
Заступник начальника КП "Київський метрополітен" ПОГРІБНИЙ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, 1971 р.н.
Освіта:
Сімферопольське вище військово-політичне будівельне училище (1993 р.), спеціальність командна військово-будівельних частин, кваліфікація: соціальний педагог-психолог.
Трудова діяльність у Київському метрополітені: заступник начальника метрополітену з 18.06.2014.
http://www.metro.kiev.ua/node/137
Добавлено: 09 авг 2014, 11:06
Sinoptik
tov_tob писал(а):Час назад на Киев-Днепровский прибыл 12-й модернизированный состав.
В 14:35 был на территории депо.
5124-3666-3573-3687-5286
Добавлено: 11 авг 2014, 09:52
tov_tob
Сегодня по 30-му маршруту (8:37, Левобережная, 2-й путь) катался 10-й состав (5294-3572-3667-3577-5368).
Был ли 43-й маршрут, не знаю.
Добавлено: 11 авг 2014, 09:55
mindok