Дарницкий вокзал и новая станция
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Укрзалізниця розбудовує інфраструктуру для прийому нової техніки
Для дислокації, сервісного обслуговування та ремонту нового рухомого складу Укрзалізниця готує два нових депо – у Києві та Харкові. Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак та начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин вже оглянули місце будівництва нового депо для пасажирських поїздів, що здійснюватимуть прискорений рух в Україні. Передбачено, що депо буде побудоване в районі Київського залізничного вузла станції Дарниця у м. Києві.
Південно-Західна залізниця розпочала розробку проектно-кошторисної документації на будівництво даного об’єкту спільно з проектно-вишукувальним інститутом транспортного будівництва «Київдіпротранс».
Друге обслуговуюче депо для нової техніки планується створити у Харкові.
Довідка
У рамках програми «Закупівля пасажирського рухомого складу для забезпечення міжрегіональних пасажирських перевезень» на залізниці України буде поставлено 10 міжрегіональних двосистемних електропоїздів «Hyundai Rotem», 2 міжрегіональних двоповерхових електропоїзди АТ «Шкода вагонка» та 1 міжрегіональний поїзд локомотивної тяги «Крюківського вагонобудівного заводу».
Для дислокації, сервісного обслуговування та ремонту нового рухомого складу Укрзалізниця готує два нових депо – у Києві та Харкові. Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак та начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин вже оглянули місце будівництва нового депо для пасажирських поїздів, що здійснюватимуть прискорений рух в Україні. Передбачено, що депо буде побудоване в районі Київського залізничного вузла станції Дарниця у м. Києві.
Південно-Західна залізниця розпочала розробку проектно-кошторисної документації на будівництво даного об’єкту спільно з проектно-вишукувальним інститутом транспортного будівництва «Київдіпротранс».
Друге обслуговуюче депо для нової техніки планується створити у Харкові.
Довідка
У рамках програми «Закупівля пасажирського рухомого складу для забезпечення міжрегіональних пасажирських перевезень» на залізниці України буде поставлено 10 міжрегіональних двосистемних електропоїздів «Hyundai Rotem», 2 міжрегіональних двоповерхових електропоїзди АТ «Шкода вагонка» та 1 міжрегіональний поїзд локомотивної тяги «Крюківського вагонобудівного заводу».
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... start=1935
На вопрос по вокзалу так четкого ответа и не дал.— Я живу біля Дарницького вокзалу, його почали будувати, а тепер припинили. Яка доля чекає на це будівництво? (Дзвінок телеглядача)
— Як мені відомо, оголошено конкурс для інвестора, щоб добудувати частину міської електрички біля Дарницького вокзалу. Першу платформу там уже роблять, і вона запрацює в перших числах жовтня.
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Ж/Д Вокзал «Дарница» хотели строить для комфорта жителей левобережной части Киева. Спросите у любого жителя Харьковского, Позняков, Осокорков, Дарницы, Лесного и т.д плоть до Троещены, было бы вам удобен этот вокзал для пользования. Думаю все скажут: «ДА». Есть трамваи, автобусы, маршрутки, такси, личные автомобили да и ГЭ в конце концов.
P.S. На левой части Киева живет людей довольно много по цифрам думаю ~ 1 000 000 (поправте), это как тот же Донецк, а там метро нет! Вокзал работает нормально
P.S. На левой части Киева живет людей довольно много по цифрам думаю ~ 1 000 000 (поправте), это как тот же Донецк, а там метро нет! Вокзал работает нормально

Кроме того, думаю он бессмысленный еще и потому, что неспособен разгрузить центральный в часпик... как-то летние и праздничные доппоезда на юг ибо пока что нету сьезда на УкраинкуАнатолий писал(а):Пока туда не подведут вменяемый ОТ (желательно метро), ни один инвестор не будет вкладывать деньги в достройку.На вопрос по вокзалу так четкого ответа и не дал.
Ну, разве что центральный вокзал взорвут какие-нибудь террористы...
Ось тут питали про мешканців Харківського і їх ставлення до Дарницького вокзалу, так я вам як такий кажу, що доки там не побудують справжнє, нормальне метро (тільки без загогулін б-л), я завжди доїду до центрального вокзалу і сяду там в метро і буду пертися назад по зеленій гілці. В районі Дарницького вокзалу буваю, хоча намагаюся уникати.
Бо добиратися існуючим транспортом дуже некомфортно, а виграш часу мінімальний.
Різне легке метро чи ШТ, знаючи наші реалії проектування і виконання, не будуть мати достатньо зручного пересадочного вузла з метро, тому я за ’справжнє’.
Бо добиратися існуючим транспортом дуже некомфортно, а виграш часу мінімальний.
Різне легке метро чи ШТ, знаючи наші реалії проектування і виконання, не будуть мати достатньо зручного пересадочного вузла з метро, тому я за ’справжнє’.