Добавлено: 07 ноя 2013, 01:56
Ок) но если можно - я продолжу фамильярничать)
ЛиС писал(а):Так за столом то одно, а при общении на форуме немножко другое. Привычка. Считайте это "издержками производства"TANK писал(а):ПС - ЛиС, мы же не один литр пива за одним столом выкушали, зачем на "Вы"?
Я спробую (в даному конкретному випадку) трохи заступитись за журналюг: 1986р. був дуже "веселим" Чорнобиль привітав з травневими святами , Адмірал Нахімов жахнув країну сотнями жертв, і ось під ВОСР знову десятки трупів. Такий подарунок був зовсім не потрібний, історію старались не афішувати. Потім вона стала не актуальною на фоні залізничних катастроф з сотнями жертв. Журналісти "розкопали" і вирішили зробити невеличку сенсацію. Залізничники замість того щоб не заважати журналістам і заодно розповісти що зроблено за останні 27 років для забезпечення безпеки руху і недопущення подібних катастроф (показати статистику - де замість трупів максимум переломи і відкушені язики) і звести сюжет до копання союзу в річницю ВОСР вирішили заборонити зйомку. В результаті чого отримали відповідну реакцію телеканалу. Так що авторами цього сюжету крім журналістів є і ефективні керівники Одеської залізниці.ЛиС писал(а):Тогда может и скрывали, тут спорить не имеет никакого смысла. Но повторюсь еще раз - посмотрите даже название сюжета - оказывается все 27 лет скрывали!
З відео можна зробити висновок що журналістам не дали змоги познімати на пероні - все відео знято з перехідного містка, або з не території вокзалу. Це не журналісти такі зі смаженими сюжетами, це ми такі які їх дивимось, що ми хочемо дивитись те нам і показують. Смажена сенсація була би обов'язково, але про що залежало і від позиції залізниці. Позиція яку зайняла залізниця призвела до такого сюжету де дісталось теперішнім залізничникам. При іншій позиції могли просто покопати мертвий союз, при правильній могли би навіть і похвалити залізничників і поганити водіїв на переїздах. А так дуже часто за тупості керівництва залізниця отримує про себе розгромну інформацію в ЗМІ.ЛиС писал(а):А тепер покажіть де саме йшла мова про заборону зйомки? "Не буде сприяти" і "забороняє" дещо різні речі, не знаходите? Тим паче. що журналісти процитували лише один абзац з листа-відповіді. Що саме було в листі, і як саме мотивувалася відмова ми не знаємо, правда?
Тобто, Ви вважаєте, що заголовки, скажімо "В Кіровоградскій області 27 років тому сталася трагедія" і "На Кіровоградщині 27 років замовчували про жахливу трагедію" абсолютно тотожні?VOVA_H писал(а):Це не журналісти такі зі смаженими сюжетами, це ми такі які їх дивимось, що ми хочемо дивитись те нам і показують.
Ні Ви ні я не бачили в очі ні запита ТСН, ні повної відповіді керівництва ОДС. Тільки те, що вважали за потрібне подати нам журналісти. Тому однозначно і безпринципно заявити про тупість керівництва залізниці вважаю недоцільним. Звідки нам знати, яка мета зйомки була вказана у запиті, і де саме вони хотіли проводити зйомки? Може їм на колії заманулось випертись?VOVA_H писал(а):А так дуже часто за тупості керівництва залізниця отримує про себе розгромну інформацію в ЗМІ.
Заголовки не тотожні, на що є попит те і подають і від цього нікуди не дітися, але в даному випадку ще і залізничники допомогли своєю позицією.ЛиС писал(а):Тобто, Ви вважаєте, що заголовки, скажімо "В Кіровоградскій області 27 років тому сталася трагедія" і "На Кіровоградщині 27 років замовчували про жахливу трагедію" абсолютно тотожні?VOVA_H писал(а):Це не журналісти такі зі смаженими сюжетами, це ми такі які їх дивимось, що ми хочемо дивитись те нам і показують.
Ні Ви ні я не бачили в очі ні запита ТСН, ні повної відповіді керівництва ОДС. Тільки те, що вважали за потрібне подати нам журналісти. Тому однозначно і безпринципно заявити про тупість керівництва залізниці вважаю недоцільним. Звідки нам знати, яка мета зйомки була вказана у запиті, і де саме вони хотіли проводити зйомки? Може їм на колії заманулось випертись?VOVA_H писал(а):А так дуже часто за тупості керівництва залізниця отримує про себе розгромну інформацію в ЗМІ.
Ті, хто хочуть знімати подібні сюжети(з кабіни, роботу ДСП і т.ін, знаходять можливість прекрасно їх знімати. Якщо знайду у відкритому доступі відео(поки що тільки у ФБ бачив), то розміщу посилання. Телекомпанія Харкова абсолютно спокійно знімала роботу ДСП станції Харків-Пасажирський, з коментарями самих ДСП. Тому і притримуюсь думки, що сам запит ТСН був не зовсім адекватним.VOVA_H писал(а):Ну так майже на 100% вони хотіли познімати з колії і мабуть з кабіни машиніста, ну і що тут поганого?.....
Есть еще вот такое мнение(не моё), правда на другом форумеTANK писал(а):А по теме - VOVA_H отлично расписал то, что я написал 2 словами об отказе УЗ.
Такое впечатление, что сотрудники ТСН канала 1+1 устроили по пьяни дебош в общем вагоне поезда № 601/602 Львов - Солотвино, их оттуда за это высадили глубокой ночью где-то в Сянках - Волосянке, и вот за это они теперь мстят УЗ, выискивая собирая всякую грязь на железные дороги Украины.
В мене не питали, але у мого знайомого питали - в нього (в2010р. ще була) до телевізора була прикручена коробочка яка відслідковувала що вони дивляться і передавала інформацію рейтинговій агенції через інтернет. Він за це отримував пару копійок. Так що нам показують те що ми хочемо дивитись, за цім слідкують рекламні агенції, звичайно це не стосується нашого бажання не дивитись рекламу ну і деякої інформації яку мусять (тому що країна в нас така) показувати телеканали. Крім того майже всі журналісти в техніці зовсім не розбираються - тут немає нічого дивного - в техніці зовсім не розбирається більше половини випускників технічних вузів. Тому журналісти і зводять новини про катастрофи до того в чому хоч трохи розбираються - до чорнухи і купи крові. А "розчленёнку" в нас люблять всі від піонерів до пенсіонерів.TANK писал(а): У вас что ли спрашивали, хотите ли вы смотреть чернуху по новостям с утра до вечера? или рекламу по 40 минут в час) Оно просто тут так работает и все, так проще. Нет инфы - дадим псевдосенсацию. говоря проще - ИБД - имитация бурной деятельности. И так почти во всем(( .Хотя я в офф ушел, прошу прощения.
Ну звичайно якщо оформити запит на фільмування для передачі про "мудрих керівників які будують прекрасний швидкісний рух" - то приїжджайте, знімайте. А от якщо спробувати подати запит "чому у Хюндаїв так часто відлітають пантографи" - тоді нікому нічого познімати не дадуть. І виходить що маємо або брехню про те як все добре, або брехню про те як все погано, і не факт що правда знаходиться посередині, інколи правда ще гірша ніж чорнуха. Реально ніхто не дасть дозволу на відео зйомку для критичного сюжету - бо відразу за це буде покараний. Тому доступ мають надійні, перевірені журналісти, ті хто оформляли дозвіл "за здравіє" а зняли "за упокій" другий раз дозвіл не отримають. Питання в тому що така позиція і відносно будь якої критики, і справедливої, і конструктивної, і легесенької, позиція непримирима - ви нас критикували - ми вас більше не пустимо, благо підприємства режимні.ЛиС писал(а): Ті, хто хочуть знімати подібні сюжети(з кабіни, роботу ДСП і т.ін, знаходять можливість прекрасно їх знімати. Якщо знайду у відкритому доступі відео(поки що тільки у ФБ бачив), то розміщу посилання. Телекомпанія Харкова абсолютно спокійно знімала роботу ДСП станції Харків-Пасажирський, з коментарями самих ДСП. Тому і притримуюсь думки, що сам запит ТСН був не зовсім адекватним.
Есть еще вот такое мнение(не моё), правда на другом форуме
Так це припущення, але це стандартна реакція залізниці на спробу будь якого критичного матеріалу, без розбору, без спроби відстояти свою позицію.ЛиС писал(а):При чому тут "здравіє" або "упокой"? Я відповідав на Ваше повідомлення відносно того "як це працює". Тепер банальний сюжет про роботу (без вихваляння) називається "брехня, як все гарно"? Не знав.
І повторюсь. Ви бачили повний запит і повну відповідь? І я ні. Тому можемо лише будувати припущення, як і чому відмовили.
Забув ще одне. Нинішні журналісти здатні тільки на "здравиці" або "чорнуху"? Поняття "об'єктивність" їм зовсім невідоме?
З.І. Посилання на ряд сюжетів з ФБ можу надати в приват, якщо Вам звісно це цікаво.