Добавлено: 25 май 2008, 12:47
На правом берегу на текущий момент нет действующих гейтов ЖД-трамвай.
Нет! Ни в коем случае. У нас так не делают, а мы чем хуже?Перед принятием окончательного решения "как", я бы начал с: "может сначала соберем, а?"
Постановления КГГА пока нетMisha писал(а):Решено:
а) Построить трамвайную линию по мосту Патона до Позняков с выводом на правом берегу неизвестно куда.
б) Снять трамвайную линию по Набережной участками
в) Построить мини-депо для ретро-трамвая возле метро Днепр.
г) Пустить ретро-трамвай между метро Днепр и метро Почтовая пл. с оборотом в тупиках
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
22.05.2008 № 716
Про будівництво нових зупинкових станцій на трамвайних лініях, що будуються та підлягають реконструкції у місті Києві
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи розпорядження Київської міської державної адміністрації від 24.03.2008 № 411 «Про реконструкцію трамвайної лінії на ділянці від розворотного трамвайного кільця па Відрадному проспекті до станції метро «Лук'янівська», від 24.03.2008 № 391 «Про реконструкцію трамвайних ліній з житлового масиву Вигурівщина - Троєщина до залізничного вокзалу «Дарниця», від 11.03.2008 № 281 «Про реконструкцію трамвайних ліній на вулиці Фрунзе у Подільському районі», від 11.03.2008 № 280 «Про реконструкцію трамвайної лінії па ділянці від вулиці Міської до вулиці Селянської у Пущі-Водиці в Оболонському районі», від 09.01.2008 № 17 «Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській», від 09.01.2008 № 16 «Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Глибочицькій», від 09.01.2008 № 18 «Про реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській», від 05.08.2005 № 1451 «Про будівництво трамвайної лінії по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка», з мстою забезпечення належної роботи трамвайної лінії та падання якісних послуг з перевезення пасажирів:
1. Дозволити комунальному підприємству «Київпастранс» (далі - КП «Київпастрапс») здійснити проектування та будівництво зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення на ділянках трамвайних ліній від розворотного кільця на Відрадному проспекті до станції метро «Лук'янівська», з житловою масиву Вигурівщина - Троєщина до залізничного вокзалу «Дарниця», по вулиці Фрунзе, від вулиці Міської до вулиці Селянської у Пущі-Водиці в Оболонському районі, по вулиці Дмитрівській, по вулиці Глибочицькій, по вулиці Алма-Атинській, по Відрадному проспекту до вулиці Симиренка у місті Києві за рахунок інвестиційних коштів.
2. КП «Київпастранс»:
2.1. В проектах будівництва та реконструкції ділянок трамвайних ліній, зазначених в пункті 1 цього розпорядження, визначити місця розташування зупинкових станцій.
2.2. Після виконання підпункту 2.1 пункту 2 цього розпорядження, відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 № 1374 (зі змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 № 1516), провести конкурс по залученню інвесторів для фінансування проектування та будівництва зупинкових станцій з об'єктами соціально-побутового та торговельного призначення на ділянках трамвайних ліній, зазначених в пункті 1 цього розпорядження.
2.3. В умовах конкурсу передбачити, що після будівництва та введення в експлуатацію об'єктів, зазначених в пункті 1 цього розпорядження, відповідні площі для Обслуговування зупинкових станцій передаються до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а об'єкти соціально-побутового та торговельного призначення - у власність інвестора.
2.4. Укласти інвестиційні угоди з інвесторами на фінансування проектування та будівництва згаданих у пункті 1 цього розпорядження об'єктів. 2.5.0тримати у Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та виконати його умови.
2.6.Одержати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю та Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно дозвіл та ордер па виконання будівельних робіт.
2.7. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації на будівництво зупинкових станцій з об'єктами соціально - побутового та торговельного призначення вирішити питання пайової участі відповідно до рішення Київради від 27.02.2003 № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
2.8. Вирішити у встановленому порядку питання землекористування.
3. Головному управлінню комунальної власності міста Києва виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням транспорту виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації) підготувати пропозиції Київській міській раді щодо прийняття побудованих та введених в експлуатацію у встановленому порядку відповідних площ для обслуговування зупинкових станцій до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Голова
Л. Черновецький
Наверно кол-во было написано в тендерных предложениях, где и можно "подсмотреть" кол-ва вагонов, хотя оба сайта счас лежатИнтересно, а где автор в объявлении увидел количество ремонтируемых трамваев? Я что-то этого в упор не вижу. Что я делаю не так?
Эти оба сайта еще с весны "мертвы". А в объявлении о проведении торгов было написано то же самое, что и в объявлении о результатах — просто лоты без указания количества. Можно поискать на сайте Минэкономики ...Наверно кол-во было написано в тендерных предложениях, где и можно "подсмотреть" кол-ва вагонов, хотя оба сайта счас лежат
http://www.tpu.net.ua/
http://www.zakupivli.com/
Не волнуйтесь, трамвайное движение там уже давно сняли.Демонтаж трамвайної одноколійної лінії - 2,0 км
Демонтаж контактної тролейбусної лінії одного напрямку - 2,8 км
Тоесть утвердили недавноРОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 31.07.2008 р. N 1075
Сняли в 2005м.Демонтаж трамвайної одноколійної лінії
Ну она не совсем снята!НАпример на Лыбидьской от КЗЭТ до базара она точно есть! Так же есть участок возле гейта на ЖД. Правда откуда в сукупности там 2 км?Сняли в 2005м.Демонтаж трамвайної одноколійної лінії
Тоесть тупо деньги выделяются на демонтаж который уже года 3 назад как сделан?