Страница 58 из 273

Добавлено: 17 мар 2008, 21:54
Klovsky
Испытывать не серийное оборудование надо в стерильных условиях. А тут может наделать шороху - проедет в непогоду через Южный мост и потом заткнёт всю линию.

Добавлено: 17 мар 2008, 22:20
FerrariF1racing
Он к ТЧ3 приписан, знач на СПЛ.
Я знаю, передаю то, что мне сказали. :)

Добавлено: 17 мар 2008, 22:28
sashman
Klovsky писал(а):Испытывать не серийное оборудование надо в стерильных условиях. А тут может наделать шороху - проедет в непогоду через Южный мост и потом заткнёт всю линию.
Лучше пусть заткнёт один раз при обкатке, чем будет это делать систематически, попав в серию.

Хотя, обкатывают совсем челенджеров ночью и на СБЛ. В частности, из-за уклонов.

Добавлено: 18 мар 2008, 00:23
vv
Стоит он в ТЧ2. Вон я выложил фоты недельной давности. Глобальные проблемы решены, сейчас устраняют ряд мелких недоделок. На линии еще не обкатывается.
Не перегнали в ТЧ3 потому, что там нет еще нормальных условий для экспериментов.
В общем к маю-июню может и запустят.

А про то, что будет на СПЛ писали уже и не раз.

Добавлено: 06 апр 2008, 19:34
Bomberman
Не знаю, было или нет. Я не нашел. Видео испытаний крюка на ККЛ (под музыку Бон Джови).

взято тут http://forum.mymetro.ru/index.php?showtopic=5764

Добавлено: 06 апр 2008, 19:59
AMY
Не было. Спасибо. Симпатичный клипчик

Добавлено: 17 апр 2008, 11:54
AMY
В Києві з’явився перший вітчизняний потяг метро

[ Марина ГУБЕНКО | “Хрещатик” 17-04-2008 ]
Випробування вдосконалених вагонів закінчаться наприкінці місяця

Учора перший заступник голови КМДА Денис Басс відвідав комунальне підприємство електродепо «Оболонь». Він поспілкувався з машиністами та оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва. Тестування останнього мають закінчитися до кінця нинішнього квітня. Наразі серед головних його технічних переваг називають системи вентиляції та шумозниження. Пан Басс запевнив, що розвиток метро – один із пріоритетних у місті. Працівникам підприємства він пообіцяв підвищення окладу на 12%.

Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їхнього розв’язання перший заступник голови КМДА Денис Басс учора приїхав у комунальне підприємство електродепо “Оболонь”. Під час зустрічі йому влаштували невеличку екскурсію та показали перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ “КВЗ”). Нині він перебуває на стадії випробування. Тестування мають закінчити вже до кінця квітня. В травні відбудеться засідання міжвідомчої комісії з прийому поїзда. Серед головних його переваг — новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та поліпшення мікроклімату.

Оглянувши український потяг, Денис Басс своєю чергою розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Він укотре наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на нього спрямовуватимуть максимальну кількість сил та коштів.

“Метро — найбільший перевізник пасажирів у столиці. Щодня його послугами користуються понад два мільйони людей. Нині ми визначаємо, які вагони купуватимемо, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план “Євро-2012”, і до того часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й гостей чемпіонату”, – наголосив перший заступник голови КМДА.

Стосовно перспектив будівництва нових станцій Денис Басс нагадав, що у цьогорічному бюджеті підприємству передбачено майже 2 млрд грн. До Дня Києва заплановано відкрити станцію “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії, а до кінця року — ще три, у напрямку Теремків.

“Також маємо створити ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання станцій камерами відеоспостереження. Це дасть змогу контролювати всі процеси у метрополітені”, – сказав пан Басс.
За його словами, особливої уваги надаватимуть і оплаті праці метрополітенівців. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн, то з січня 2008-го вона зросла до 2770 грн. “Наразі планується ще одне підвищення — на 12%. Власне, вже сьогодні середня зарплата по метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема полягає не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи в країні. Але ця проблематика є компетенцією винятково Кабінету Міністрів України”, – резюмував перший заступник голови КМДА.
[hr]
Денис Басс зустрівся з колективом КП електродепо «Оболонь»

[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 16-04-2008 ]
Під час зустрічі з машиністами депо Денис Басс оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ «КВЗ»), який зараз перебуває на стадії випробувальних робіт

Изображение Изображение

Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їх вирішення перший заступник голови КМДА Денис Басс вирішив безпосередньо з колективом КП електродепо «Оболонь». Під час зустрічі з машиністами депо Денис Басс оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ «КВЗ»), який зараз перебуває на стадії випробувальних робіт. Випробування завершаться вже в квітні цього року, а в травні відбудеться засідання Міжвідомчої комісії з прийому цього потягу. Основні переваги рухомого складу вітчизняного виробництва - це новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та покращення мікроклімату. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Оглянувши український вагон, Денис Басс розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на його розвиток зараз спрямовано багато сил і коштів.

«Метро - найбільший перевізник пасажирів у Києві, щодня його послугами користуються більше двох мільйонів киян та гостей міста. Зараз ми визначаємо, які вагони будемо закуповувати, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план «Євро-2012», до цього часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й для гостей чемпіонату», – підкреслив Денис Басс.

Щодо перспектив будівництва метро, то перший заступник голови КМДА зазначив, що цьогорічним бюджетом на будівництво метро передбачено близько 2 млрд. грн., а це бюджет великих українських міст. Цього року планується відкрити 4 станції метрополітену – 3 у напрямку Теремків і одну на Лівому березі.

«Також ми плануємо створити новий ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання усіх станцій камерами відеоспостереження, а це дозволить контролювати усі процеси у метрополітені. Особливу увагу приділяємо заробітній платі – вона має бути на належному рівні, оскільки плинність кадрів внаслідок недостатнього фінансування значно зросла», – розповів Денис Басс.

За його словами, останнім часом підвищення зарплати в метрополітені відбувається доволі регулярно. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн., то з січня 2008 року вона зросла до 2770 грн. Наразі планується ще одне підвищення – на 12%. «Власне вже сьогодні середня зарплата метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи країни. Але ця проблематика є компетенцією виключно Кабінету Міністрів України», – підкреслив Денис Басс.
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Добавлено: 17 апр 2008, 12:52
HAnS
Хм, то БАСС часом не Славутич розглядав, а не Крюківця (на фото)?

Добавлено: 17 апр 2008, 13:56
Alexx
Разглядывал то он Славутич, но написано что крюковца :wink: Видимо опять напутали журналисты или Басс настолько далек от этих дел что ему подсунули Славутич а он и не заметил :mrgreen: Хотя на фото замечен г-н Мирошников, а он ятд разбирается в этом "зоопарке"

Добавлено: 17 апр 2008, 14:41
Inivar
Ему пофиг что расматривать, а журналистам пофиг, что он рассматривал, они знают что им надо написать. А народу пофиг, потому как 99 человек из 100 крюковца от славутича не отличают, и вообще не знают "ШОЄТО"!!!

Добавлено: 17 апр 2008, 19:03
Дёдя
А народу пофиг, потому как 99 человек из 100 крюковца от славутича не отличают,
А шо, это не одно и тоже :?: ;-)
ЯТД стастика куда печальнее.... Например 998 из 1000 :-(
Ну шо говорить, если КШ МН на вопрос "на каком маршруте Славутич", чуть скорую помощь мне не вызвала.... (в соответственной теме я это описывал)

Добавлено: 17 апр 2008, 19:07
tov_tob
Дёдя писал(а):если КШ МН на вопрос "на каком маршруте Славутич"...
А ей оно накой надо?

Добавлено: 17 апр 2008, 19:20
Дёдя
Знать о том, что один состав не такой как все?

Добавлено: 17 апр 2008, 19:39
Klovsky
Дёдя писал(а):ЯТД стастика куда печальнее.... Например 998 из 1000 :-(
Ещё печальнее. Нет в Киеве 6 000 знающих.

Добавлено: 17 апр 2008, 19:58
Alexx
ЯТД знают только работники метрополитена и то не все, а только те, которые связаны с движением да и метрофанаты, что и подтвердил вопрос товарища Дёди :wink: Но это уже :offtopic: