Страница 60 из 84
Добавлено: 03 фев 2014, 08:56
dimentiy
Maksym, ты иногда читай, что пишешь. Считай это предупреждением.
Добавлено: 03 фев 2014, 10:26
ЛиС
VOVA_H писал(а):А цистерни то казахські - шкандаль(
Та яка різниця чиї. Норми для таких випадків прописані.
Maksym писал(а):Ой, та ладно. Обязать локбригаду выплатить компенсацию да и всех делов. А т.к. вычитание из зарплаты жестко ограничено то выплачивать они будут до второго пришествия.
Иногда лучше читать чем
говорить писать. У Вас на руках уже есть заключение комиссии? Если нет - лучше воздержитесь от комментариев из разряда "абы ляпнуть". Будут разбираться, за кем отнести. Виновный в любом случае будет.
Добавлено: 03 фев 2014, 12:53
Vyacheslav
Коли хімію біля Львова розлили - теж казахські цистерни були
Добавлено: 03 фев 2014, 16:29
VOVA_H
ЛиС писал(а):Та яка різниця чиї. Норми для таких випадків прописані.
Не знаю, не знаю, зі своїми трішки простіше, особливо коли за збитки комусь доведеться відповідати.
Vyacheslav писал(а):Коли хімію біля Львова розлили - теж казахські цистерни були
Фосфор?
Там один мій знайомий покращив свое здоровья, вже і час минув, а воно все покращується...
Добавлено: 03 фев 2014, 23:32
ЛиС
VOVA_H писал(а):Не знаю, не знаю, зі своїми трішки простіше, особливо коли за збитки комусь доведеться відповідати.
Зараз навіть за пошкоджений при розпуску з гірки вагон відповідають грошима. Різниця тільки в ціні питання.
Добавлено: 04 фев 2014, 09:57
TANK
хи-хи, при зарплате в пару тысяч гривен матответсвенность за вагоны? да одна колпара по цене втормета на всю зарплату потянет) тетар абсурда)
Добавлено: 04 фев 2014, 12:07
VOVA_H
ЛиС писал(а):
Зараз навіть за пошкоджений при розпуску з гірки вагон відповідають грошима. Різниця тільки в ціні питання.
Ну так якраз зі своїми вагонами ціна питання може бути іншою))
Добавлено: 04 фев 2014, 17:16
dimentiy
ТСН: Поезд столкнулся с маршруткой, 12 человек погибли
В Сумской области произошла крупная авария: поезд столкнулся с маршруткой. В результате погибли 12 человек, еще пятеро – пострадали. Об этом сообщает агентство "Интерфакс-Украина" со ссылкой на пресс-службу ГСЧС в Сумской области. Как стало известно, ДПТ произошло возле с. Выры Сумской области.
Добавлено: 04 фев 2014, 21:04
VOVA_H
Вже 13 померло. Потрібно робити дворівневі розв'язки, інакще це ніколи не скінчиться.
Добавлено: 04 фев 2014, 21:05
Sinoptik
Разруха - не в клозетах. ©
Добавлено: 04 фев 2014, 21:07
Maksym
А чим допоможуть дворівневі розв’язки, якщо їх завжди можна об’їхати в одному рівні? А такі дурні були, є й будуть, які будуть пробувати навпростець. Хіба що відгороджувати усі зализниці триметровим подвійним бетонним огородженням разом з дворівневими розв’язками.
Добавлено: 04 фев 2014, 21:56
ЛиС
Звичайно, дворівневі розв'язки більш безпечні ніж залізничні переїзди. Але хто має їх облаштовувати в населених пунктах типу "смт". Залізниця? Місцеві органи влади? Переїзна сигналізація була справною, ніхто за руку під поїзд водія не тягнув.
Мабуть таки справедливий вислів "У нас только один запрещающий знак - бетонный блок поперёк дороги. Все остальные - предупреждающие"
Добавлено: 04 фев 2014, 22:22
XAN
VOVA_H писал(а):Вже 13 померло. Потрібно робити дворівневі розв'язки, інакще це ніколи не скінчиться.
Угу, а всі пішохідні переходи через вулицю - підземними
Потрібні: профілактика з водіями, через камери з листами щастя, організація нормального, державного автосполучення між містами, а не у форматі "Шахід-маршрукток".
Дворівневі розв'язки - це добре, але давайте не будемо жити у світі ілюзій - економіка багатьох переїздів просто не дає можливості їх замінити розв'язками ні через 10 років, ні через 20...
Maksym писал(а):А чим допоможуть дворівневі розв’язки, якщо їх завжди можна об’їхати в одному рівні? А такі дурні були, є й будуть, які будуть пробувати навпростець. Хіба що відгороджувати усі зализниці триметровим подвійним бетонним огородженням разом з дворівневими розв’язками.
Куме, видихайте, усі трагедії за останні Х років траплялися на офіційних переїздах, остання подія з самовільним виїздом на колію трапилася роки зо два тому, і була не трагедією, а скоріш анекдотом.
Добавлено: 04 фев 2014, 22:39
VOVA_H
ЛиС писал(а):
Мабуть таки справедливий вислів "У нас только один запрещающий знак - бетонный блок поперёк дороги. Все остальные - предупреждающие"
Ну шлагбауми точно не допомагають. Або відеофіксація і довічне позбавлення прав на категорію автобус або мости будувати. Інакше будуть трупи, і не тільки пасажирів маршруток. Був випадок коли механік СЦБ прибіг на переїзд де був скоєний наїзд, подивився на працюючу сигналізацію, але схопило серце і через кілька днів помер від інфаркту.
Добавлено: 05 фев 2014, 04:10
NNNN
Трагедия в Марганце в 2010 ничему не научила.
Шлагбаумы помогают, только они должны быть такими:
http://static.panoramio.com/photos/large/35157899.jpg
Он работает так:
http://img5.joyreactor.cc/pics/post/%D0 ... 849855.gif
У нас же в основном или без шлагбаума
http://www.tamannews.ru/userfiles/image ... C_0100.JPG , или такие, которые легко объехать.
Вот один из безмозглых трактористов объезжает шлагбаум в России (есть видео):
http://svpressa.ru/society/article/69063/