Страница 7 из 90

Добавлено: 13 ноя 2008, 21:39
Дёдя
Самое прикольное, что о нем (о переходе)даже некоторые ответственные лица не знают (в часности Глинский)

Добавлено: 13 ноя 2008, 22:29
AMY
Самое прикольное, что "ответственное лицо", которое уже знает о переходе после общения с тобой — не Ламбуцкий, а Глинский Георгий Ярополкович :vavan_hi:

Добавлено: 14 ноя 2008, 13:05
Sinoptik
Почему ж "не обойтись"? А как встраивали ТЦ в подземный переход на Крещатике\Прорезной? Ничего ведь не перекрывали. А на той же Гетьмана, ближе у "Украине".

Добавлено: 14 ноя 2008, 13:17
Дёдя
А на крещати ТРЦ где находится? Под дорогой? Тото же! (я про глобус, а ты?)

Добавлено: 14 ноя 2008, 13:20
Sinoptik
Эмм. Соврал.
Реконструкция\перекрытие Крещатика и в самом деле как-то выпала у меня. А на Гетьмана ТРЦ строили, там же не было подземного перехода.
Прошу прощения...

Добавлено: 15 ноя 2008, 18:15
Дёдя
Раскрою тему ДуБа
Общий вид http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6227
расстояние до дороги http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6229
еще одна координата http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6228

Добавлено: 15 ноя 2008, 19:45
AMY
Дёдя писал(а):Раскрою тему ДуБа

На викимапии

Изображение
На схеме реконструкции

Добавлено: 24 ноя 2008, 14:10
AMY
Новий Шулявський шляхопровід врятує киян від заторів

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 21-11-2008 ]

У реконструкцію мосту вкладуть 300 мільйонів гривень
Замовникові реконструкції Шулявського шляхопроводу вдалося вирішити питання щодо знесення одного з корпусів заводу "Більшовик", який заважає будівництву правоповоротного з'їзду із моста. Тепер проект залишилося затвердити на містобудівній раді та узгодити питання про землевідведення. Разом із перенесенням сталеливарного виробництва фахівці оцінюють реконструкцію у 300 млн грн. Роботи планують розпочати у другій половині 2009-го, а закінчити за рік-півтора.

Лише за останніх два-три роки під Шулявським шляхопроводом тричі була пожежа. Найбільше дісталося ринку “Секонд-хенд” і, звичайно ж, самому мосту. Під час останнього загорання пошкоджено майже 800 кв. м торговельних павільйонів, а від перегрівання постраждали конструкції шляхопроводу. Рятувати міст вирішили у два етапи. Насамперед його “підперли” міцними конструкціями, згодом же мають капітально реконструювати.

Як розповів “Хрещатику” директор інституту “Київдормістпроект” АТ “Київпроект” Володимир Воробйов, заплановано розширити Шулявський шляхопровід з 5 до 8 смуг. “Завдяки цьому його пропускна спроможність збільшиться з 2 до 3 тис. авто на добу, а кількість пробок зменшиться,— переконаний він.— Окрім цього, тут збудують з’їзд із вулиці Олександра Довженка на проспект Перемоги, а потім — на Індустріальну”. Архітектор переконаний, що реалізувати проект можна за рік-півтора. Наразі все залежить від того, як швидко перенесуть сталеливарний цех заводу “Більшовик”, котрий потрапляє у зону майбутньої транспортної розв’язки. На вимогу керівництва підприємства зазначене виробництво вирішено перенести в чавуноливарний цех. Ціна питання дуже висока — в межах 150 мільйонів гривень. Загалом же реконструкція об’єкта обійдеться місту в 300 млн грн”.

Архітектор зазначив, що на час проведення робіт доведеться відкрити об’їзні шляхи для руху авто. Але громадський транспорт курсуватиме мостом без перешкод.

Нещодавно проект робіт на транспортній розв’язці обговорили на містобудівній раді. Фахівці згодилися з тим, що шляхопровід потрібно розібрати. Тобто демонтувати й застосувати не 24-метрові монолітні, а збірні залізобетонні балки. Архітектори вже збиралися затвердити проект, коли несподівано корективи вніс начальник ГУ охорони культурної спадщини КМДА Руслан Кухаренко. “Зносити приміщення сталеливарного цеху не можна,— заявив він.— Адже це пам’ятник історії, архітектури і промислового будівництва. Таких не те що в столиці, в Україні практично не залишилося”. Руслан Іванович вважає, що потрібно залишити все як є. “Кому треба, той, як і до цього, об’їде через Гетьмана на Гарматну”,— переконаний він.

Більшість архітекторів стали на захист проекту. Вони стверджували, що доля “Більшовика” практично вирішена. “Не сьогодні завтра тут почнуть споруджувати торговельно-розважальний центр, офісно-житлові висотки,— запевнив Євген Лішанський.— І цей правоповоротний з’їзд буде, як ніколи, до речі. До того ж не відомо, до чого призведе затримка робіт на самому шляхопроводі і як довго він ще протримається в такому стані”.

Тож вирішили повернути проект на доопрацювання до з’ясування всіх майново-правових питань. Щоправда, це стосується лише долі цеху і правоповоротного з’їзду. Щодо самого шляхопроводу запитань не виникло, тому проект його реконструкції архітектори затвердили. При цьому рекомендували не влаштовувати під Шулявським мостом паркінгів, а тим паче — “Секонд-хендів”.

На минулому тижні питанню Шулявського шляхопроводу присвятили спеціальну нараду. На неї запросили представників міністерств, Фонду держмайна, керівництво заводу “Більшовик”, проектантів. За словами першого заступника голови КМДА Анатолія Голубченка, питання шляхопроводу потрібно вирішувати негайно, тим паче, що об’єкт є в програмі підготовки до Євро-2012. “Наразі досягнуто домовленості з керівництвом заводу “Більшовик” щодо перенесення сталеливарного виробництва до іншого цеху,— зазначив він.— На це отримано згоду й Фонду держмайна. Щоправда, ще залишилося визначитися із земельною ділянкою”,— повідомив пан Голубченко і додав, що після ретельної перевірки з’ясувалося: проблемний цех не є пам’яткою архітектури. Отож скоріш за все реконструкцію розпочнуть не раніше другої половини 2009-го, щоб за рік-півтора завершити роботи. “Місто бере на себе всі витрати, пов’язані з оновленням шляхопроводу, перенесенням цеху,— сказав він.— Адже об’єкт має чимале соціальне значення. Після розширення проїжджої частини вдасться зменшити кількість заторів у цьому місці”

PS: статья написана слово-в слово, как нам рассказывал Глинский на разборке домика на Московской площади.
Иван Иванович [ для тех, кто в курсе :wink: ], а не Вы ли пописываете в Крещатик под превдонимом "Виталий Куренной"?

Добавлено: 24 ноя 2008, 17:35
Анатолий
Опять 25. На Московской площади меньше чем за сутки снесли дом 1905 года постройки и не пикнул никто, что это памятник не просто промышленной архитектуры, а шедевр вселенского домостроения. А здесь опять всплыл уродский корпус какого-то большевика. Я бы тому, кто снесёт его к чёртовой матери, дал бы почётное звание "ГЕРОЙ КИЕВА".
А получилось, что встал неизвестно кто и начал нести какую-то ахинею про памятник какого-то промышленного строительства 30-х годов прошлого века. Надо просто проверить этого человека и сразу станет ясно, под чью дудку он танцует.

Добавлено: 18 мар 2010, 23:40
DFAW
Вариант реконструкции.
http://sup-har4o.livejournal.com/67738.html

Добавлено: 19 мар 2010, 11:41
TANK
по функциональности этот вариант гораздо лучше официального.

Но кольцо с движением по часовой стрелке - это перл.

Добавлено: 19 мар 2010, 12:53
dimentiy
а что здесь такого? На самом деле с этим вариантом по крайней мере можно и здание Большевика не сносить...

Добавлено: 19 мар 2010, 13:35
TANK
Там простого кольца вполне хватило бы, без наваротов и отбойников.

А здание - я не считаю этот советский долгострой памятником, тем более, что он и сам уже рушится.

Ну и последнее - этот вариант не будет реализован, т.к. там и копать и пролеты ставить. Не соответствует, так сказать, революционной необходимости((

Добавлено: 19 мар 2010, 13:40
Gregorium
вполне хороший проект, вот только перекопать в хлам пр.Победы на 3-4 года - это нужно думать многим об эмиграции или покупке велосипеда. метро задохнется

Добавлено: 19 мар 2010, 13:59
Gregorium
а вообще, откуда сам проект, кто разработчик, какие перспективы вообще?