Страница 7 из 26
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 23 авг 2024, 12:01
Aktivnyy
Бодрый писал(а): ↑23 авг 2024, 11:59
І про новий автомобільний міст через Десну в Чернігові, який коштує майже 5 мільярдів гривень ти теж нічого не чув ?
Його будувала Автострада
У Автостради ще водогін на Дніпропетровщині, теж 5 млрд. Відкриття ПВМП на сади теж за плечима Автостради (досягненням особо не назвеш, але для них це ого)
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 23 авг 2024, 12:06
TANK
нет, но нужно было самому рыть кто там что втихаря делает. а тут - реклама в полный рост, да еще и за свой счет.
Еще раз - я не говорю что это плохие компании. я говорю только о том, что я о них - как о самостотельных игроках с репутацией и пр. и пр. и пр. - ничего не знаю. И да, из мутной воды 80% улетают в банкроты, высосав досуха выделенный бюджет, либо рано или поздно становятся самостоятельными, накопив как достаточный оборотный капитал, так и производственные мощности (как - потом всем будет все равно). потом многих грохнет рынок, но некоторые смогут реализоваться. Так что пусть развиваются, дай им бог.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 25 авг 2024, 19:43
Rider
Aktivnyy писал(а): ↑23 авг 2024, 11:36
Я можу бути впевненим у якості робіт що виконує Автомагістраль Південь, бо вони зараз будують відповідні траси у Молдові та Румунії, і в Румунії аеропорт. За кошти відповідних європейських банків. Наврядчи б компанію з сумнівною репутацією допустили б на ринок ЄС та виконувати за європейські гроші роботи
Автомагістраль Південь відзначилась на великих київських магістральних дорогах, які потім підлягали ремонту. Чого тільки вартує історія на Заболотного у 2018 році...
"Репутацію" не псують, бо надаючи великі замовлення, отримають ще більші "дякую". А огріхів у АМ-ПД вистачає, що на Теліги+Бандери, що на Івасюка.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 25 авг 2024, 20:52
Aktivnyy
Rider писал(а): ↑25 авг 2024, 19:43
Aktivnyy писал(а): ↑23 авг 2024, 11:36
Я можу бути впевненим у якості робіт що виконує Автомагістраль Південь, бо вони зараз будують відповідні траси у Молдові та Румунії, і в Румунії аеропорт. За кошти відповідних європейських банків. Наврядчи б компанію з сумнівною репутацією допустили б на ринок ЄС та виконувати за європейські гроші роботи
Автомагістраль Південь відзначилась на великих київських магістральних дорогах, які потім підлягали ремонту. Чого тільки вартує історія на Заболотного у 2018 році...
"Репутацію" не псують, бо надаючи великі замовлення, отримають ще більші "дякую". А огріхів у АМ-ПД вистачає, що на Теліги+Бандери, що на Івасюка.
Івасюка ще не завершений, в 2025 мають закінчити остаточно
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 27 авг 2024, 21:44
Rider
Aktivnyy писал(а): ↑25 авг 2024, 20:52
Івасюка ще не завершений, в 2025 мають закінчити остаточно
Я не про благоустрій, а про косяки на проїжджій частині та пішохідних переходах.
Метро на Русанівські сади
Добавлено: 30 авг 2024, 22:54
Бодрый
Пишуть, що сьогодні було змонтовано контактну мережу
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 05 сен 2024, 09:30
VOVA_H
Ніхто електричкою не їздив?
По ідеї вона вже має їздити над тунелями, а стару колію малиб розібрати.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 05 сен 2024, 09:38
Бодрый
Станом на 4 вересня було без змін.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 05 сен 2024, 11:40
VOVA_H
Бодрый писал(а): ↑05 сен 2024, 09:38
Станом на 4 вересня було без змін.
Залізниця явно гальмує, напевно за простій колії їй явно гарно платять, а їм і однієї вистачає.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 16 сен 2024, 08:07
VOVA_H
Ніхто не вкурсі по якій колії ходить міська електричка?
Залізниця по ідеї давно мала би звільнити фронт робіт під другу половину тунелю.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 17 сен 2024, 09:26
mann
С утра была по той же, в сторону Почайной.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 17 сен 2024, 10:33
VOVA_H
mann писал(а): ↑17 сен 2024, 09:26
С утра была по той же, в сторону Почайной.
Дякую за інформацію.
Цікаво простій колії автострада оплачує? Бо це вже схоже на явний саботаж з боку УЗ.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 19 сен 2024, 20:26
Бодрый
VOVA_H писал(а): ↑16 сен 2024, 08:07
Ніхто не вкурсі по якій колії ходить міська електричка?
Залізниця по ідеї давно мала би звільнити фронт робіт під другу половину тунелю.
П.Авдокушин : - Щойно говорив з АВТОСТРАДою. Оновлену колію відкрили, але другу ще не закрили. Поїзди ходять двома. Електрички ще старою. Обіцяють на суботу перекриття.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 20 сен 2024, 08:32
Бодрый
Невеликі зміни на Воскресенських садах
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 21 сен 2024, 09:48
VOVA_H
Наскільки я зрозумів УЗ не завершила реконструкцію перону, тому і тягне з закриттям колії і звільненням фронту робіт, бо немає куда електричку приймати.
Тобто за той час коли приватна компанія побудувала велику і складну капітальну споруду УЗ неспромоглося збудувати перон вартість якого співвідносна з місячною зряплатою гендиректора і який давно бувби побудований бригадою шабашників.
Надіюсь цей простий буде оплачений не київським бюджетом.