Страница 7 из 37
Добавлено: 09 ноя 2006, 17:03
Денис
Sinoptik писал(а):Денис писал(а):Половинка чтоль? Нету уже...
Есть, кто сказал нету?
А где она? Я возле депо смотрел - там где она была - нету...
Добавлено: 28 ноя 2006, 18:43
Sinoptik
А она не возле депо живет. Между ВРЗ и Техшколой. Там, стоит вчера видел, только покрасили жутким суриком.
Добавлено: 17 янв 2007, 15:32
Teteraedr
За словами колеги, вона сьогодні близько 12-ї дня через "Театральну" проїхав вимірювач колії. Цікаво, чому посеред білого дня..?
Добавлено: 17 янв 2007, 15:44
Klovsky
Мабуть, тому що вночі відсутня напруга, а вдень о 12-й немає години пік?

Добавлено: 17 янв 2007, 15:56
Денис
Teteraedr писал(а):Цікаво, чому посеред білого дня..?
Ну дык он всегда так ездит... Вот
подтверждение, думаю понятно что фотка не ночью сделана...
Добавлено: 17 янв 2007, 23:25
Sinoptik
П/и сегодня выехал из депо примерно в 11, а заехал в депо в 15:08.
Добавлено: 07 мар 2007, 21:51
FerrariF1racing
почему П/и ездит не сам, а в сцепе. Ведь у него есть кабина.
Добавлено: 07 мар 2007, 22:09
Денис
FerrariF1racing писал(а):почему П/и ездит не сам, а в сцепе. Ведь у него есть кабина.
Ну здрасте, а назад как? Машинисту голову из окна высовывать? Да и кабина там небось "недобитая", без АРС и проч.
И еще есть такое понятие как минимальная длинна состава, кажись три вагона... Что-то там с безопасностью связано.
Добавлено: 07 мар 2007, 22:32
FerrariF1racing
ааа, точно. Ну тогда понятно.
Добавлено: 08 мар 2007, 00:23
Дёдя
почему П/и ездит не сам, а в сцепе. Ведь у него есть кабина.
У крюковца на открытии бориспольсой тоже кабина была

А ТД у него есть?

Добавлено: 08 мар 2007, 15:50
Sinoptik
Денис, смотри ЛС...

Добавлено: 04 дек 2007, 22:51
Klovsky
У 2008 планується придбання вагона-колієвимірювача
[
Оф. сайт КП КМ - 04.12.07 ]
Київським метрополітеном підготовлено проект розпорядження про затвердження „Програми з покращення функціонування колійного господарства Київського метрополітену на 2008-2011 роки”, який наразі знаходиться на візуванні у Головному управлінні транспорту Київської міської державної адміністрації.
Згідно з зазначеною програмою, вже наступного року за кошти міського бюджету планується придбання вагона-колієвимірювача, яким контролюються геометричні параметри стану колій метрополітену. Дотепер ці функції виконуються вимірювачем колії на базі вагону, що виготовлений у 1955 році і обладнаний колієвимірювальною апаратурою у 1977 році. Безумовно, що і сам вагон і його основні елементи вичерпали свої нормативні строки експлуатації, фізично та морально застаріли [на металлолом ?

]. Новий вагон-колієвимірювач буде обладнаний автоматизованою системою оцінки колії, новітніми та високоточними системами контролю, а також дефектоскопічними приладами та візками, які планується придбати окремо і доукомплектувати вагон. Як відомо, таке обладнання призначене для здійснення неруйнівного контролю рейок під час руху електропоїздів.
У 2009 році планується проведення капітально-відновлювального ремонту і модернізації колійно-будівельної машини ВПРС-500, яка працює на коліях метрополітену з 1984 року і перепрацювала нормативний час. Модернізацію машини буде проведено із застосуванням новітніх електронних систем.
Програма також містить такий розділ як виконання робіт із заміни рейок, стрілочних переводів, дефектних шпал і брусів. Зважаючи на значні обсяги, ці роботи планується виконувати упродовж наступних чотирьох років. Зазначені елементи верхньої будови колії мають фізичний і механічний знос і тому потребують заміни.
Фахівці метрополітену стверджують, що виконання заходів програми у повному обсязі суттєво поліпшить технічний стан колій.
Сильно метрошников клюнуло ЧП на путях ТЧ-2 с вагоном 7276...
Добавлено: 04 дек 2007, 23:01
Саня
Прощавай,Д-шка?
Добавлено: 05 дек 2007, 00:35
vv
Сильно метрошников клюнуло ЧП на путях ТЧ-2 с вагоном 7276...
Ни разу не видел там путеизмеритель
А новый безусловно нужен
Добавлено: 05 дек 2007, 19:45
Sinoptik
Эх!

Старый, небось, под нож. Сохранить бы как то.
Надо с трамвайщиков пример брать, они ж умудряются сохранять\восстанавливать.