Страница 61 из 187
Добавлено: 28 июл 2012, 19:34
Петрук Виктор
Rider писал(а):То есть заявленные 150 млн - это еще и с учетом тоннеля с Крещатика?
"Ні, синку, це - фантастика" (с)
Чистой воды фантастика! Но, это Вы только что придумали. Я такого никогда не говорил. Туннель под Европейской - перспектива. Мы лишь закладываем такую возможность на будущее (портал на примыкании к кольцу).
Добавлено: 28 июл 2012, 19:37
Петрук Виктор
Zolanus писал(а):Виктор здравствуйте!
Можете выложить общую схему движения на Подоле согласно вашему проекту?
Само собой:
http://jpegshare.net/91/78/91782e6bf4d5 ... 4.jpg.html
Добавлено: 28 июл 2012, 19:53
Петрук Виктор
vadik писал(а):Вікторе,
нищити дніпровські кручі щоб затулити туди огидну розв’язку це гнила ідея.
Вадік
Так, нищити дніпровські кручі щоб затулити туди огидну розв’язку це гнила ідея. Інша справа прикрашати дніпровські кручі чудовими готелями на кшталт "Рів`єри", нового красеню на місці маєтку архітектора Казанського, та (особливо) двох чудових пароплавів з ручками, зліва та справа від пам`ятника Магдебургському праву:
http://jpegshare.net/3d/4f/3d4fb8732bc6 ... 1.jpg.html
Про готель на розі Київпастрансу, навіть говорити не можу без захоплення:
http://archunion.com.ua/sovet-2005/grad ... 1_30.shtml
Особливо, якщо він виросте у такому чудовому вигляді:
http://jpegshare.net/86/8b/868b689ce2f7 ... 8.jpg.html
Так, що приборкайте свою огиду, Вадік, бо завтра все стане набагато феєричнішим!
Добавлено: 28 июл 2012, 19:57
vadik
Те, що інші творять злочини, не дає тобі право самому бути злочинцем.
Добавлено: 28 июл 2012, 19:59
Misha
Виктор, у Владимирского спуска есть сложившийся (пусть и неформальный) статус важной части Киева. Делать из него двухэтажный хайвей... Мне это понять сложно. Отели, нарисованные на Почтовой, такого вреда облику города явно не нанесут.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:10
Петрук Виктор
vadik писал(а):Вікторе,
Ліпити естакаду з лівим поворотом за рахунок планованої пішоходної зони на Поштовій це несмак неймовірний.
Вадік
Проектом передбачено влаштування єдиної, неподільної пішохідної зони: вул. Верхній Вал - Контрактова площа - Поштова площа - Європейська площа, та набережна (вздовж схилів), від Поштової площі до (принаймні) мосту Метро, завдяки відсутності перетинів з вулицями з інтенсивним транспортним рухом. Ця зона поєднуватиметься з набережною Дніпра, через стилобат та пішохідний місток на траверзі Річкового вокзалу:
http://jpegshare.net/c3/48/c348df399bc0 ... 0.jpg.html
В межах неподільної пішохідної зони, буде влаштовано велосипедні доріжки - завдяки відсутності значних перепадів, підземних та надземних переходів.
Публічний простір Поштової площі буде збільшено до 1,44 га, за рахунок перенесення переважної частки транспортного потоку з Бориевого узвозу на ріг будівлі Київпастрансу (у варіанті №7 інституту “Київдормістпроект” лише 0,81 га, а у варіанті №7а - не більше 1,16 га).
Буде завершено архітектурний ансамбль площі, шляхом влаштування критої галереї з північного кута площі, та фонтану. Архітектура галереї включатиме ордер та колористику церкви Різдва Христового. При цьому головне призначення галереї суто утилітарне - акустична та панорамна ізоляція публічного простору площі від транспортної розв`язки.
Буде збережено пам`ятник Морякам дніпровської флотилії.
Буде розкрито панорамний огляд акваторії Дніпра з історичної частини площі, завдяки пониженню профілю проїжджої частини Набережного шосе, та створено оглядовий майданчик на консолі стилобату.
http://jpegshare.net/8f/59/8f59a7d4dd0a ... 8.jpg.html
То, у чому несмак? Та ще й НЕЙМОВІРНИЙ, Вадік?
Добавлено: 28 июл 2012, 20:19
vadik
Я дивлюсь на офіційний рендер, який розміщено тут двома сторінками раніше. Я дивлюсь на твій рендер. На твоєму рендері я бачу набагато менше публічного простору, набагато менше зелені, і набагато більше асфальту. В мене два ока, і я бачу неймовірний, печерний несмак.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:24
Петрук Виктор
Misha писал(а):Виктор, все ваши проекты всегда нравились, но мега-развязка на уровне неплохого хайвея в самом центре города - это перебор. Чем вы руководствовались, когда её проектировали?
1. Существующим колоссальным разрывом в уровне автомобилизации (и темпами его прироста!) и уровне развития транспортной инфраструктуры города.
2. Перспективами превращения Киева в мегаполис в ближайшие 20-30 лет.
3. Отсутствием перспектив изобретения телепортации.
vadik писал(а):Те, що інші творять злочини, не дає тобі право самому бути злочинцем.
За власні злочини - готовий відповідати особисто.
Чекаю обгрунтованих звинувачень.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:35
vadik
Дивись вище, але мені не ліньки повторити. В порівнянні з ’офіційним’ рендером
1. Менше публічного простору.
2. Менше зелені.
3. Спотворюєш кручі.
4. Більше голого асфальту.
5. Надаєш Поштовій ауру розв’язки на Окружній.
Іди пий цикуту.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:38
Петрук Виктор
Misha писал(а):Виктор, у Владимирского спуска есть сложившийся (пусть и неформальный) статус важной части Киева. Делать из него двухэтажный хайвей... Мне это понять сложно. Отели, нарисованные на Почтовой, такого вреда облику города явно не нанесут.
У Владимирского спуска и Почтовой площади есть вполне официальній статус: частично это територия государственного историко-архитектурного заповедника "Стародавний Киев".
Дальше интереснее: згідно Статті 6 Закону України "Про архітектурну діяльність": "Виключно на конкурсній основі здійснюється розроблення проектів об'єктів архітектури, реалізація яких має суттєвий вплив на розвиток і формування забудови населених пунктів, а також об'єктів, які розміщуються в зоні охорони пам'яток історії та культури". Вы слышали когда нибудь о конкурсах на застройку Почтовой площади, не говоря уже о реконструкции развязки?
Ну, а тезис о том, что "Отели, нарисованные на Почтовой, такого вреда облику города явно не нанесут", лучше вообще не стану комментировать. Здесь явно и очевидно - двойные стандарты.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:40
Misha
Петрук Виктор писал(а):
Проектом передбачено влаштування єдиної, неподільної пішохідної зони: вул. Верхній Вал - Контрактова площа - Поштова площа - Європейська площа
Начнём с этого. Под пещеходной зоной вы понимаете тротуар вдоль скоростного шоссе?
Добавлено: 28 июл 2012, 20:44
DimmYD
Виктор, а что вы собственно пытаетесь доказать?? Схему Воробьева, насколько я понял, утвердили. Работы начались, ваши высказывание больше напоминает фразу "караван идет, собака лает..."
На мой взгляд ваша развязка, будь она принята во внимание, на 100% уничтожает внешний вид почтовой площади, делая из нее какой то хайвей.. не нужный никому.
Подобные развязки были бы уместны, скажем на пр. Победы, где пересекаются несколько потоков, и там везде асфальт.
Почтовая - зеленая зона, Владимирский - памятка, зачем там городить "космические корабли" ?

Добавлено: 28 июл 2012, 20:46
Петрук Виктор
vadik писал(а):Я дивлюсь на офіційний рендер, який розміщено тут двома сторінками раніше. Я дивлюсь на твій рендер. На твоєму рендері я бачу набагато менше публічного простору, набагато менше зелені, і набагато більше асфальту. В мене два ока, і я бачу неймовірний, печерний несмак.
Очевидно, одне око у Вас дещо збільшує зображення. Така-собі оптична іллюзія. Для об`єктивності пропоную всеж-таки оперувати квадратними метрами, а не суб`єктивними оцінками, накшталт "набагато менше".
Що стосується зелені - дендрологічний проект на стадії передпроектних пропозиції - нонсенс. Але об`єктивно більша площа публічного простору, поза сумнівом, дозволяє розташувати більше зелені - коли до цього дійде черга.
Добавлено: 28 июл 2012, 20:47
Klovsky
Петрук Виктор писал(а):
1. Существующим колоссальным разрывом в уровне автомобилизации (и темпами его прироста!) и уровне развития транспортной инфраструктуры города.
2... 3...
Применительно к развязке интересует: кто-либо изучал причины большой транспортной нагрузки на Владимирский спуск? Какие это причины? Есть ли альтернативные методы разгрузки, а не только по принципу "не влазит - расширим"?
Добавлено: 28 июл 2012, 20:48
Misha
Вдогонку вопрос Виктору Петруку: считаете ли вы правильным пропуск больших потоков автотранспорта через исторический центр города?