Своим ходом?vv писал(а):Сегодня ночью перегнали Крюковец в ТЧ-3 на ПМЖ
Украинский (Крюковский) метровагон
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Канэшно. Он летает по метро ночами груженый песком, с весом 700 кг/кв.м.
Разгоняли его до 99,9 км/ч. За это даже его "пилоту" пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Разгоняли его до 99,9 км/ч. За это даже его "пилоту" пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Последний раз редактировалось Дёдя 23 апр 2008, 22:43, всего редактировалось 1 раз.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
Сьогодні презентували перший в Україні вагон-метро вітчизняного виробництва
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 23-04-2008 ]


[hr]
Видеосюжет в новостях на ТРК "Киев" и интервью с Бассом
23.4.2008 20:00 (тайминг 1:00–13:40)
http://intv-inter.net/tv/programm/?id=7 ... el=trkkiev
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 23-04-2008 ]
Новий вагон має низку переваг: новий дизайн салону, дверей і кабіни машиніста, кондиціонери, вентиляцію, мінімальні шуми у вагоні, значно кращий мікроклімат
За участю Київського міського голови Леоніда Черновецького відбулася презентація першого в Україні вагону-метро вітчизняного виробництва. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Будівництво вітчизняних вагонів метро «Крюківським вагонобудівельним заводом» розпочалось 2004 року в рамках державної програми. З 2006 року в київському метрополітені розпочались випробування потягу з 5 нових таких вагонів. Протягом минулого року були усунуті усі конструкторські та технологічні зауваження, і вже в травні спеціальна комісія прийматиме експериментальний потяг в експлуатацію.
«Новий вагон має низку переваг: новий дизайн салону, дверей і кабіни машиніста, кондиціонери, вентиляцію, мінімальні шуми у вагоні, значно кращий мікроклімат. Київський метрополітен сьогодні є найпопулярнішим видом громадського транспорту, та я переконаний, що відтепер кияни та гості міста з іще більшим задоволенням користуватимуться послугами столичної підземки», - сказав Київський міський голова Леонід Черновецький.
Після презентації сучасного вагону голова КМДА разом з першим заступником Денисом Бассом відвідав депо «Харківське», унікальне обладнання якого не має аналогів у країнах СНД.
«Депо збудоване із застосуванням сучасних енергозберігаючих технологій, приміщення його облаштовані сучасними системами: охоронною та пожежною сигналізаціями, камерами відеонагляду, опалювальною мережею, вентиляцією, кондиціонуванням та диспетчеризацією. А головний виробничий комплекс, що обладнаний на найвищому технологічному рівні, забезпечує якісний ремонт рухомого складу. Зокрема, тут функціонує єдиний на теренах СНД токарний верстат з автоматичним діагностичним обладнанням для діагностики та обточки колісних пар вагонів метро, сучасна машина для миття вагонів, цехи підйомного ремонту та продувки вагонів. За нашими підрахунками нове депо дозволить збільшити кількість потягів на Сирецько-Печерській лінії метрополітену до 40 одиниць на годину», - розповів перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що відкриття Харківського депо відбулось наприкінці минулого року.
За участю Київського міського голови Леоніда Черновецького відбулася презентація першого в Україні вагону-метро вітчизняного виробництва. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Будівництво вітчизняних вагонів метро «Крюківським вагонобудівельним заводом» розпочалось 2004 року в рамках державної програми. З 2006 року в київському метрополітені розпочались випробування потягу з 5 нових таких вагонів. Протягом минулого року були усунуті усі конструкторські та технологічні зауваження, і вже в травні спеціальна комісія прийматиме експериментальний потяг в експлуатацію.
«Новий вагон має низку переваг: новий дизайн салону, дверей і кабіни машиніста, кондиціонери, вентиляцію, мінімальні шуми у вагоні, значно кращий мікроклімат. Київський метрополітен сьогодні є найпопулярнішим видом громадського транспорту, та я переконаний, що відтепер кияни та гості міста з іще більшим задоволенням користуватимуться послугами столичної підземки», - сказав Київський міський голова Леонід Черновецький.
Після презентації сучасного вагону голова КМДА разом з першим заступником Денисом Бассом відвідав депо «Харківське», унікальне обладнання якого не має аналогів у країнах СНД.
«Депо збудоване із застосуванням сучасних енергозберігаючих технологій, приміщення його облаштовані сучасними системами: охоронною та пожежною сигналізаціями, камерами відеонагляду, опалювальною мережею, вентиляцією, кондиціонуванням та диспетчеризацією. А головний виробничий комплекс, що обладнаний на найвищому технологічному рівні, забезпечує якісний ремонт рухомого складу. Зокрема, тут функціонує єдиний на теренах СНД токарний верстат з автоматичним діагностичним обладнанням для діагностики та обточки колісних пар вагонів метро, сучасна машина для миття вагонів, цехи підйомного ремонту та продувки вагонів. За нашими підрахунками нове депо дозволить збільшити кількість потягів на Сирецько-Печерській лінії метрополітену до 40 одиниць на годину», - розповів перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що відкриття Харківського депо відбулось наприкінці минулого року.











[hr]
Видеосюжет в новостях на ТРК "Киев" и интервью с Бассом
23.4.2008 20:00 (тайминг 1:00–13:40)
http://intv-inter.net/tv/programm/?id=7 ... el=trkkiev


Чет ни фига не пойму, как реагировать на это сообщение?Дёдя писал(а):Канэшно. Он летает по метро ночами груженый песком, с весом 700 км/кв.м.
Разгоняли его до 99,9 км/ч. За это даже его "пилоту" пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Если шутка - то где смайлики? Если нет, тто... Чушь какая-то.

Sinoptik
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
это значит, что я не знаю площадь вагона, но 10чел/кв.м (расчетная загрузка вагона)*70 кг(средний вес пасса)= 700кг/кв.м.(то что я и написал). Теперь умножаем на неизвестную мне площадь , и получаем массу загрузки песком.честно говоря не понял, что значит загрузка
скорее всего это не более чем личная инициатива "пилота "(или других участников испытания), за что им уже досталось:что кто-то взял на себя ответственность разрешить следовать по тоннелям, поезду со скоростью
пальчиком погрозили (нельзя у нас больше 80)
Я имел ввиду: как бы с включенной АРС они разогналисьНу я знаю человека, разгонявшего номерной до 110, кажется.


Последний раз редактировалось Дёдя 23 апр 2008, 22:46, всего редактировалось 1 раз.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская